ben 200 gy almayı düşünüyorum ama arkadaşlarım bi sor bakalım kullanıcıları memnunmu falan dedi nasıl iyimi arkadaşlar.......
ben 200 gy almayı düşünüyorum ama arkadaşlarım bi sor bakalım kullanıcıları memnunmu falan dedi nasıl iyimi arkadaşlar.......
walla ben dune kadar memnundum ama halaa sebebini bilmediğim bi nedenden motor gaz kesiyor ve stop ediyor ayrıca çekiştende düşüyor. dün bu olay öğlen başıma geldi motoru parettikten bikaç saat sonra akşam üstü baktığımda canavar gibi çalışıyodu... bugun iş çıkışı yine aynı sorunu çıkarttı şuan aşağıda bakalım ne zaman düzelicek???
tamircinin dediğine göre benzinden olabilirmiş günahını almayalım motorun ama neden böle canı isteyince çalışıoyo canı istemeyince tekliyor anlamış deilim :(
Bacoman
asya güzel
Her Ne Kadar Sosyetik Olmasakta Her Genc Kizda Resmimiz Her Yerde Izimiz Vardir Cunku Biz DENİZLİLİYİZ (DENİZLİ MT)
inşallah benzindendir bide ben bişey merak ediyorum kadranı kaça dayadın mesala ne kadar süredebaco adlı üyeden alıntı
benim arkininde ybr si aynı durumda karbiratörde pislik warmış da bnce o kadar para varsa sanırım plaka haric 2600 git hemen ybr al hiç çinle uğraşma kesinlikle bigün benim dediğim aklına gelir bn memlunum şu anda benimkide asya fakat bi ybrinin yerini asla tutmaz
slm BLACK ICE..... bu motor hakkinda pek fikri olan yok galiba? bende ilgileniyorum Asyanin bu motoru ile. baska forumlarda bilgi edinebildinmi? bana ya özelden yada burdan haberf veririsen sevinirim.
all you need is love
selam,
dün nihayet motorumdaki dizayn harikası ön çamurluğu değiştirdim. bu arada gaz problemi bende de başladı.
şu ana kadar motorda karşılaştığım problemler;
1 - Sabahları ciklesiz çalışmıyor; akü ve/veya buji yi değiştiricem sanırım. Servisle akü problemini ilk günden buyana konuşuyorum.
2 - Gaz yeme problemi ortaya çıktı; motorum henüz 1900 km de benzini şu ana kadar PO dışında bir kez Opet ten aldım sanırım benzin o arada kirliye denk geldi. Şimdi 98 oktan koymaya başladım. bir iki depo sonra göreceğiz bakalım neler olacak.
3- Ön disk fren kafasına göre ses yapıyor özellikle 2 kişi bindiğimizde; ayar gerekiyor veya hiç acımam garantiden komple değiştirtirim.
4- Müşürden (vites) yağ kaçırıyordu; yeni keçe yapıldı ve müşür değiştirildi serviste
Bu arada 5 arkadaşıma bu modelden aldırdım. hemen hemen hepimizde aynı problemler yaşandı diyebilirim.
Arkadaşlar, illede japon al diyenlere bir sözüm var, japonlar hemen yanlarında beşte bir maaliyetle üretim yapan çin varken, siz zannediyormusunuzki bu fırsatı değerlendirmesin ve üretimlerine japonyada devam etsinler. Akıllı olmak lazım, japonlar parçaların çoğunu zaten çinden alıyorlar. Ha, buarada önemli olan ürün kalitesi, tabi adamlar en kaliteli çin mallarını alıyorlar. Dikkat edin bir çok standart japon modeller zaten çinden ithal ediliyor.
Burada soru şu olmalı, ülkemize gelen çin malları neden bu kadar kalitesiz?
Bence cevap şu; ithalatçılarımızın aç gözlü olaması ucuz mal alabilmek için ve anormal yüksek karlar için çalışıyor olmaları. Tabi bu arada japon mallarında aynı karlar yapılmıyormu yapılıyor tabi ama kaliteli ürünler oldukları için göze batmıyor.
Kısa bir örenek vereyim; Asya Motordan aldığım 200 lük modeli ilk önce Zealsun 3200 USD+KDV ye getirdi. Takip edenler bilir, hatta forumdaki eski yazışmalarda da bu bilgi kontrol edilebilir. Sonra ben tam alacakken vazgeçtiler. Dört ay sonra aynı motoru ASYA getirti ve fiyatı hepimiz biliyoruz 2650+trafik masrafları.
Asya Motor'a bu mantıklı fiyat politikasından dolayı teşekkür ederim.
Yani lütfen japol al, italyan al muhabbeti yapmayalım lütfen. Cahil olmayalım...
Yeni ön çamurluk resimlerim.... Ramzey 200 lük ten modifiye....
on camurlugun boyle bır modıfıye ye kesınlıkle ıhtıyacı vardı zaten.bende eskı bır 200gy-2 kullanıcısı olarak bu motoru sana rahatlıkla tavsıye edebılırım.fakat kronık sorunu sanırım ılk yapılacak ıs 6 amperlık akuyu kuru aku ıle degıstırmek olmalı ve sabahları kesınlıkle jıkle olmadan calısmamasıdır.onun dısında ben gayet memnundum
TESEKKÜRLER BARTAR, basligi acan ben deyilim ama black ice kadar da ilgiliyim
motorun 14 beyirin üretigi gücle alakali bir sorum olucak; artici ile uzun rampalarda (mesela beylikdüzlügü ve E-5 camlica rampasi) sürat kaca düsüyor? uzun yollda rahatligi nasil?
sana da sagol eby78, her modelin bir kronik hastaligi var dir, bununki sadece akü ise dert yok demek sen uzun yolla ciktinmi motorunla? ciktiysan titresim, yol tutusu, rahatlik ve motorun sisme konusundaki görüslerin ne dir? way bu aleti kulanan adam bulmak ne zor mus beyaaa....eby78 adlı üyeden alıntı
all you need is love
intercom adlı üyeden alıntı
oncelıkle 13.6 hp guc ureten bu motorun rodajını cok ıyı yapman gerekıyor.oyle bır makıne kı rodaj ıyı yapılmıs ıse gercekten son suratı olan 140 km/hız a ulasabılıyor.ozellıkle hosuma gıden yanı ıse 2 kısı olsan dahı 2.cı vıtes her turlu rampaya gelecek bır guc sergılıyor(kecı gıbı)onun dısında rodaj suresınde bıraz tıtresımı vardı fakat kesınlıkle rahatsız edecek boyutlarda olmadı.yol tutus konusunda ıse kuru zemınde yol lastıklerı olmasından oturu kı benım en sevdıgım yanlarından bırıydı gercekten vırajlar dahıl cok ıyıydı.oyle kı otoyol cızgılerınde 70 km.ıle slalom testı bıle yaptık ve tatmın edıcı bır perf.sergıledı.kullanımı (vıtes,debrıyaj)son derece rahat ve alısması son derece kolay.sısme konusu ıse cok sıkıstırmadıgın surece 2-3 saat sureklı gıdebılırsın.ne var kı hava sogutmalı oldugu ıcın dınlendırmen gerekıyor motorun saglıgı acısından.umarım sana yardımcı olabılmısımdır.(bu arada motorumu cok yakın bır arkadasıma sattım ve hıcbır sorun yasamadan kullanıyor su an,anlıyacagın o paraya cok dogru bır tercıh olur 200gy-2) saygılar...
tekrar selam,intercom adlı üyeden alıntı
Geçenlerde mersin orman bölge müdürülüğünün doğa yürüyüşü vardı, tabi bizim gibi birkaç uyanık doğa yürüyüşüne motorla katıldık . En güzel kısmı millet rampaları yürüken biz motorla yanlarından geçiyorduk ya gül gül öldüm. Yürüyüş cehennem dere de kamp alanında sonbulup tekrar dönüş rotası içeriyordu. Biz en zevkli kamp kısmına direkt motorla katıldık. Yolu şöyle anlatayım; toplam menzil 150 km, 100 km si asfalt, deniz seviyesinden 2000 mt ye kadar tımanış ve 800 mt derinlikteki vadiye son derece kırıcı bir yolla iniş (bu bozuk yol toplam git-gel 50 km). Ben motoru alalı 3 hafta olmasına rağmen atladım gittim. Motora 2 kişi bindik toplam ağırlığımız 180 kg artı 20 kg kamp malzemeleri. Motorum banamısın demedi rampaları 2. vites ile aslanlar gibi çıktık. Uzun yolda nasıl rahatmı, pek rahat değildi çünkü yol çok bozuktu motordan indikten sonra bir süre kıcımızı hissetmedik. Ben 2 kişiyle 120km son sürat gördüm.
Bu hafta sonu A2 ehliyet direksiyon sınavından sonra daha uzun yol yapmacağım inşallah. Nasıl bir iş anlamadım B ehliyetimi aldığımda hiç sevinmedim ama sınav sonucunu iple çektim. 100 ü görünce havalara uçtum. tekrar çocuk olduk yaw.
[QUOTE=bartar]selam,
dün nihayet motorumdaki dizayn harikası ön çamurluğu değiştirdim. bu arada gaz problemi bende de başladı.
şu ana kadar motorda karşılaştığım problemler;
1 - Sabahları ciklesiz çalışmıyor; akü ve/veya buji yi değiştiricem sanırım. Servisle akü problemini ilk günden buyana konuşuyorum.
2 - Gaz yeme problemi ortaya çıktı; motorum henüz 1900 km de benzini şu ana kadar PO dışında bir kez Opet ten aldım sanırım benzin o arada kirliye denk geldi. Şimdi 98 oktan koymaya başladım. bir iki depo sonra göreceğiz bakalım neler olacak.
3- Ön disk fren kafasına göre ses yapıyor özellikle 2 kişi bindiğimizde; ayar gerekiyor veya hiç acımam garantiden komple değiştirtirim.
4- Müşürden (vites) yağ kaçırıyordu; yeni keçe yapıldı ve müşür değiştirildi serviste
Bu arada 5 arkadaşıma bu modelden aldırdım. hemen hemen hepimizde aynı problemler yaşandı diyebilirim.
Arkadaşlar, illede japon al diyenlere bir sözüm var, japonlar hemen yanlarında beşte bir maaliyetle üretim yapan çin varken, siz zannediyormusunuzki bu fırsatı değerlendirmesin ve üretimlerine japonyada devam etsinler. Akıllı olmak lazım, japonlar parçaların çoğunu zaten çinden alıyorlar. Ha, buarada önemli olan ürün kalitesi, tabi adamlar en kaliteli çin mallarını alıyorlar. Dikkat edin bir çok standart japon modeller zaten çinden ithal ediliyor.
Burada soru şu olmalı, ülkemize gelen çin malları neden bu kadar kalitesiz?
Bence cevap şu; ithalatçılarımızın aç gözlü olaması ucuz mal alabilmek için ve anormal yüksek karlar için çalışıyor olmaları. Tabi bu arada japon mallarında aynı karlar yapılmıyormu yapılıyor tabi ama kaliteli ürünler oldukları için göze batmıyor.
Kısa bir örenek vereyim; Asya Motordan aldığım 200 lük modeli ilk önce Zealsun 3200 USD+KDV ye getirdi. Takip edenler bilir, hatta forumdaki eski yazışmalarda da bu bilgi kontrol edilebilir. Sonra ben tam alacakken vazgeçtiler. Dört ay sonra aynı motoru ASYA getirti ve fiyatı hepimiz biliyoruz 2650+trafik masrafları.
Asya Motor'a bu mantıklı fiyat politikasından dolayı teşekkür ederim.
Yani lütfen japol al, italyan al muhabbeti yapmayalım lütfen. Cahil olmayalım...:
cahil olmayalım diyorsun fakat bize çin motorunu japondan kaliteli gösterdin nerdeyse tmm 500cc altı motor parçaları çinden geliyor peki niye herkes çin motoru yüzünden ağlıo onu bana açıkla şikayetvar.com a gir bir ybr şikayetlerine bak bide mondial veya asya şikayetlerine aradaki farkıı göreceksin
bartar ve eby harcadiginiz zaman ve verdiginiz cevablar icin size cok tesekkür ederim. Acikcasi bu motor a ben vuruldum, fakat kiz arkadasim regal raptora kaptirdi kendisini. kabul, regal raptor daha gösterisli ve uzun yol icin daha uygun bir motor, ama sizlerin motoru sanki eylenmek icin daha fazla imkan veriyor gibi (arazi, kötü yol vs vs) bir büyük artisi da Regal Raptordan cok daha yüksek posisyonda oturmak (onlar cok asagida, bunlara arabalarin üstünden bakip trafigi daha iyi kontrol edebiliyorsun) sürat konusunda aynilar, RR lerin uygun sürati 100-110 max. 120. bunlarinda ayni. ama galiba ikisini de kulanmadan ne yapicagima karar vermicegim. aaah ülen ikisinde alsam da nasil alsam???????
hic bi yerde ikinci el fiatini bulamiyorum arkadaslar.... !!!!!
all you need is love
ArkadaşLar Merhaba..
1.si Bende Bir AsYa Gy Kullanıcıyım. Bu motur Almada Önce Geniş bir araştırma Yaptım Bildiğimiz gibi piyasada bir çok motor var.. Herşeyden Önce İlk olarak Diğer Motorları Ve Bu motoru kullanıpda birertest sürüşü yaptım.. Ve Sonuç olarak Asya Motora karar verdim.. Şunu belirtiyim ki diğer motorlardan daha seri ve daha oturaklı yola göre.
2.ci Bazı arkadaşlar motorun gaz kestiğini ve çekişten düştüğünü belirtmişler.. Herşeyden önce şu bir gerçek bir araba dahi olsa benzin ve carbiratör pisse ve bujiler kirlenmişse doğal olarak çekişten düşer. Bunun için benzininizi aldığınız yere dikkat edin. markası ne olursa olsun önemli olan oranın benzini nasıl. Ve ben şuan kadar hiç öle bir sorunla karşılaşamadım..
3. Bu moturu almak isteyenlere şunu tavsiye edeyim öncelikle, her zaman ne olursa olsun bu motorların bakıma gittiğinizde rica edin carbiratörü ve bujilere bakmasını. Sebeb şu ki : genelde servisler moturun yağını vidalarına bakıp gönderiyorlar. Bunun için en iyisi şudur ki her zaman başında durmakda olmazsa rica edin..
Herşeyden Önce size söliyeceğim şu : Diğer motorların Parçaları genelde zor bulunuyor. Asya motoru genelde dikkat ettiyseniz geniş motor bayileri aLıyor.. Sebeb olarakda şunu gösteriyorlar '' Güzel İş Dertsiz Baş '' ve gerçekden bunu iyi yapıyorlar..
Son oLarak şunu ekliyim : Gerçekden Herşeyden önce bakın doLaşın tüm motorları deniyin, hiç bir zaman acele etmeyin bu iş için.. Yüreğiniz nereye el veriyorsa onla buluşun..
Alıcak Arkadaşlara Şimdiden HayırLı Olsun..
Loft adlı üyeden alıntı
cok güzel demissin... zaten sonuda da öyle oluyor, elli yerden fikir alip sonunda en basda gönül verdigini aliyorsun
motor daha yeni piyasaya ciktigindan pek ikinci eli yok galiba.
Sen kac km yaptin? sehir icimi agrlikli kulaniyorsun? 200 cc lik motorda cok sik vites deyistirmen gerekir, telinde debriajinda sorun yasadinmi?
all you need is love
ben şuan 2000 km yaptım motorla.. ben malıma bakmayı sevdiğim için 300 - 1000 - ve şuan 2000 bakımında.. evet şehir içi ağırlıklı kulanıyorum.. ve çok daha avantajlı diğer motorlardan.. şuana kadar bir sorun yaşamadım aksine vitesleri çok daha rahat.. viteslere çok rahat geçiyor.. uzun yol olarakda bir yalova çınarcığa gittim bu hafta sonuda mangala gelcem Allah kazasız belasız sorunsuz gidip gelmeyi nasip etsin AMİNNNNNNNNNintercom adlı üyeden alıntı
Sn ariulu,
yazınızı üzülerek okumadan geçtiğimi fark ettim...
cahil olmayalım diyorsun fakat bize çin motorunu japondan kaliteli gösterdin nerdeyse tmm 500cc altı motor parçaları çinden geliyor peki niye herkes çin motoru yüzünden ağlıo onu bana açıkla şikayetvar.com a gir bir ybr şikayetlerine bak bide mondial veya asya şikayetlerine aradaki farkıı göreceksin[/QUOTE]
Yazımı daha dikkatle okumanızı tavsiye ediyorum. Bakın önemli bir noktayı vurgulamaya çalışıyorum. Diyorumki; japon modellerde kullanılan parçaların çoğu çinde hatta birçok japon model komple çinde ama japonların kabul ettği kalite standartlarında üretiliyor. Hatta bir sır vereyi harley davidson motorlarının bağzı modelleri dahil (bunu 3 ay önce Çin deyken öğrendim). Yazımda örneklemesini de yaptığım şekli ile zaten kısıtlı kalite standartlarındaki üretimleri (ürünleri) fahiş fiyatlarla ülkemizde pazarlamaya çalışanlarda var... bu cümlenin içerisinde çin mallarının nerede birinci kalitede olduğu geçiyor...
Yazımın başını tekrar okursanınız motorum ve arkadaşlarıma aldığımız motorlardaki benzer ciddi problemlerden bahsediyorum zaten....
Motorumun mondial olmamasından dolayı bu marka hakkındaki şikayetlerin dikkatimi çekmemesi çok normal... Bu konudaki uyarınızı benim yazıma cevaben değil yeni motorsiklet alacak arkadaşlara ayrıca belirmeniz daha etik sanırım. Benim yazıma cevabınız içinde nasıl hangi motor karşılartırmamı eleştirmek için mondial adına yer verdiniz bir daha düşünülmesi gerek...
Benim motorum asya, servisimin iyi olması sebebi ile problemler oluşsa bile kısa sürede tüm problemlerim çözülüyor.
Değerli arkadaşlarıma motor alınırken tekrar hangi ölçütlerin kullanılması gerektiğini tekrar hatırlayı (ben bunları kullanıdım) ;
1 - Ürün kalitesi,
2 - Fiyat
3 - Uygulama kolaylıklar (servis, yedek parça, aracın kullanım amaçları ve kullanım sonrası değer kaybı gibi; en iyisi örnek ortalama 2 yıl kullanım sonrası, 5000 ytl ye aldığım motoru 2500 ytl ye satamayıp en az 2500 ytl zarar edeceğime 2650 ytl ye aldığım motoru gözü kapalı 1500 ytl ye satıp 1150 ytl zarar ederim, zarar kaçınılmaz bunlar sarf malzemesi)
4 - Görsel faktörler
puan sıkalası yapın, kaç üzerinden isterseniz, her dört maddeye belli ağırlık katsayısı verin toplamı yüz edecek şekilde. verdiğiniz puanları katsayılarla çarpıp dört üzerinden ortalamasını alın.
İyi bir mühendis değerlendirme yöntemi oldu sanırım...
Benim tüm puanlamalarım asyanın birinciliğiyle ile sonuçlandı.
Sizinki belki başkası olabilir.
Ama ben Mersin deki tüm marka bayilerini gezerken bu notlamayı kullandım ve çok eğlendim.
motorumu şimdi kullanırken eğlendiğim gibi...
sevgiler...
Isvicreden eski ve tradisyonel olan Motosilklet giyiminde uzmanlasmis IXIS marka korunmali Ceket aldim; MADE in CHINA, Amerikadan, kalitesi yüzünden tavsiye edilen NETGAR marka WIFI Router getirtdirdim; MADE in CHINA, Amerikadnin en büyük firmalarindan APPEL IPOD NANO aldim (salak kafa aaah ) MADE in CHINA....... ürünün kalitesi ne kadar üretildigi ülke ile alakali sizce?
BU ASYA 200 GY-2 nin ikimci el fiayti yooook muu??? yoksa birileri su kadar olur arkadas desin. 2650 YTL lik bi motor un 1000-3000 km arasi ne kadar olabilir? 2000?
all you need is love
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)