Analiz: BMW'nin Yitip Giden Bir Modeli
Reklamlar
-
03 Aralık 2017, 19:20
#21
yazı güzel motor ruhuna aykırı diyen arkadaşlarda bu gün üst segment motorların hemen hemen hepsinde sele ısıtma,elcik ısıtma,ayak ısıtma v.b var ..
motorsiklet dünyasıda araba dünyası gibi gelişicek illlaki olduğu yerde sayamaz.. güvenliğe çok önem verilen çağımızda emniyet kemerli motor yaparlar ama bu motorun ruhuna ters düşer.. yapmak sorun değil ama kendileride satamıycaklarını iyi bilir.. ellerinde kalır.. c1 gibi..
bu arada bu çin mallarından çinli firmalardan türkiyeye gelen bu tip hangi markalar var 2006 yılında bizim orda birinde vardı 6 sene adam sürmüşdü şu benellinin kopyasıysı ama benelli değildi biliyorum çin malı bir şeydi..
Reklamlar
-
04 Aralık 2017, 00:12
#22
teşekkür ederim herkese arkadaşlar.
-
04 Aralık 2017, 01:11
#23
Bmwdeki artçıya bayağı güldüm..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Yazı için teşekkürler soluksuz okudum..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
04 Aralık 2017, 23:37
#24
..YaNKee.. adlı üyeden alıntı
10-12 yıl önce benimde dikkatimi çok çekerdi bunlar.. 1 defa gördüm trafikte süren bir amcayı
onun haricinde hep bayiiler de rastladım. kalabalık nüfuslu ülkelerde bu tip motor çok var diye biliyorum.. bence ileride bu tip motorlar daha çok kullanılacaktır.. yoğun trafikte araçtan iyidir.. hatta şu aralar kendi dengesini sağlayan motorlarını tanıtan markalar yakında bu tiplere de o teknolojiyi uygular.. 2 teker üzerinde tek kişilik araç konseptinde görüneceklerdir. hem zaman hem yakıttan tasarruf için on numara araç olurlar kendi dengesini sağlayabilirse.. şu piyasadaki minyatür (markasını bile bilmiyorum) 2 kişilik araçlardan iyidir en azından
http://litmotors.com/c1/
halimiz itten beter, keyfimiz paşada yok
-
05 Aralık 2017, 10:53
#25
Bajaj ürettiği araba gibi
-
05 Aralık 2017, 11:07
#26
Artçı efsane...
-
05 Aralık 2017, 11:27
#27
üstü kapalı motor formatı aslında bence gayet mantıklı büyük metropol şehirlerde kapalı dur kalk trafikde yaşıyan insanlar için..
zaten 20-60 arası zor gidiyorsun devamlı dur kalkdasın bari yağmurda kafan ıslanmassın üşümessin müziğin sele ısıtman falanda olsun trafikde bir nebze yorgunluğunu alsın hatta motor sürmek kapalı trafikde keyif versin mantığı..
zaten çoğu motorsiklet kullanıcısının ikinci motoru olur .. şehir içinde onu uzun yolda normal motorunu kullanır.
-
05 Aralık 2017, 11:28
#28
Güzel bir paylaşım ve bilgiler. Bazen büyük firmalar da böyle hatalar yapıyorlar. Konsept olarak kalması gereken bir proje sadece.
-
05 Aralık 2017, 13:07
#29
artemis99 adlı üyeden alıntı
... büyük firmalar da böyle hatalar yapıyorlar.Konsept olarak kalması gereken bir proje sadece.
İngiltere de kasksız kullanım konusunda mahkemelik olmasaymış belkide bu konsepti daha çok geliştirirdi BMW , şimdilerde hava yastıklı ve elektrikli modelleri üretilmişti kimbilir, büyük şehirlerde trafik sıkıntısını çözebilecek büyük bir proje bence..
-
05 Aralık 2017, 14:47
#30
bmw projeyi bizim gibi algılamamış yalnız herzamanki gibi araba mantığıyla yaklaşmışlar olaya bizler ise motorcu kafasıyla yaklaşıyoruz olaya..
ben trafikde rahat ediyim ara sıra sırtımı dayıya biliyim artçıya yerde kalsın arkada havalandırması olsun,müzik sistemi olsun , sele ısıtması olsun 150 c.c - 250 c.c arası olsun fiyatıda makul ölçekde olsun üstü kapalı bir scooter olsun kısaca gayet başarılı olur hem dünyada hem türkiyede..
satış stratejisi ve satış yolu mühim metropollerde böyle bir ürünü özellikle reklamlarda trafik unsurunu ön plana çıkararak reklamı bu yönde yapılırsa insanlar yönelir..
hatta denemede yapılabilinir 50c.c de mtv ve trafik sigortası muafiyeti var b ehliyeti ilede sürülüyor araba sürücüleride şehir içinde üstü kapalı ısıtması müzik sistemi silecekleri falan olucağı için yabani gelmez normal motor gibi o gözle bakmazlar çok daha sıcak bakıp alabilirler .. 50 c.c tabii ne kadar götürür o kasayı bilemem ama güzel sattırır araba sürücüleri çok talep edebilir özellikle..
-
05 Aralık 2017, 15:03
#31
Daha dün akşam yolda bi spacy gördüm. Adam üstüne aynen böyle profilden kabin yapmış ve muhtemelen plastik bir şey ile çevrelemiş sürüyordu. Araba kullandığım için resmini çekemedim. Gördüğüm an bana çok mantıklı gelmişti kış günleri kullanım için. eminim soğuğu çok iyi kesiyordur. e yağış da almaz öyle o şekilde.
Bu tarz motorların gayet mantıklı olabileceğini düşünüyorum.
-
06 Aralık 2017, 13:48
#32
Böyle ince ve uzun bir yapıda illaki esneme payı vardır, bu esneme motorun dengesini bozabilir, örneğin sen ani sağa döndün üst aksam esnedi ve solda kaldı, 1 saniye sonra sen çizgini bulunca esneme eski yerini buldu sana soldan darbe şeklinde yansıdı.
-
06 Aralık 2017, 15:45
#33
Hem araba hem motor, ne araba ne motor. Böyle arafta kalmış modellerin tutmaması son derece normal. Adam ya araba alır ya motor, veya her ikisini de alır da bunu almaz.
-
06 Aralık 2017, 19:12
#34
işin içinde bmw varsa o araçlarda yüksek mühendislik vardır esneme payı falan mühendisler onu hesap etmişlerdir.. bahsettiğimiz marka çin malı bir firma değil bmw alman mühendisliği..
-
06 Aralık 2017, 19:49
#35
logaritma adlı üyeden alıntı
işin içinde bmw varsa o araçlarda yüksek mühendislik vardır esneme payı falan mühendisler onu hesap etmişlerdir.. bahsettiğimiz marka çin malı bir firma değil bmw alman mühendisliği..
Öyle deme hocam, bilhassa hafif motorlarda arka çanta bile sürüş dinamiğini değiştiriyor. Hele bir de çanta yüklü ise, örneğin YBR de.
BMW'nin ağırlığına bakmadım ama illaki bir şeyler düşünmüşlerdir.
-
Bugün karşılaştım bir C1 ile, konuyu tekrar hatirlatayım dedim.
-
Emniyet teşkilatına geçirmişlerdi bunları. Mahallenin eski karakolu motorize ekip amirliği olmuştu, önünde de bundan 2 tane 10 yıl beklediler durdukları yerde... O zamanlar ne sukutere biniyorum necde motora; çocuk aklımla ne kadar dandik olduklarını anlamıştım... büyük olasılıkla hala bir yerlerde kimse kullanmadan bekliyorlardır
-
Temde 4-5 sene önce bir motosiklet veya benzeri birşey görmüştüm kabin tamamen kapalı yani araba gibi ama iki teker üstünde gidiyor.dedim bu trafik durunca ne yapacak ve ilerde yavaşladı baktım ortadan iki yana doğru küçük tekerler çıkmış ve dengede tutuyor sonra araştırdım ama bulamadım o gördüğüm neydi adı sanı markası vs bana tasarım ve deneme amaçlı bir şeymiş gibi geldi
-
sdirer adlı üyeden alıntı
Emniyet teşkilatına geçirmişlerdi bunları. Mahallenin eski karakolu motorize ekip amirliği olmuştu, önünde de bundan 2 tane 10 yıl beklediler durdukları yerde... O zamanlar ne sukutere biniyorum necde motora; çocuk aklımla ne kadar dandik olduklarını anlamıştım... büyük olasılıkla hala bir yerlerde kimse kullanmadan bekliyorlardır��
piyasada gördüğün motorlar muhtemelen o polis çıkması, ihale ile satılanlar.
-
Bi gün dikdatör olursam bu motorun alım-satımını binilmesini yasaklayacam. Elinde olanları devlete imha edilmek üzere teslim edilmesini, aksi halde hapis cezasına çarpıtılması üzerine kanun çıkarıcam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)