Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

1,60 boyundaki birisi Honda CRF 250 kullana bilir mi

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Benim boy 1,70
    Seleye yaptığım sünger takviyesinden sonra ayaklarım yere zor değmeye başlayınca ön amortisörden 3 cm alçalttım



    Arkadan da amortisör bağlantı yerini değiştirip 4 cmde arkadan alçalttım



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı papazkemal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim boy 1,70
    Seleye yaptığım sünger takviyesinden sonra ayaklarım yere zor değmeye başlayınca ön amortisörden 3 cm alçalttım

    https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net...13&oe=5A9DCF8E

    Arkadan da amortisör bağlantı yerini değiştirip 4 cmde arkadan alçalttım

    https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net...02&oe=5AD33A88
    Koltuğa sünger
    Amasörleri kısaltma

    Bunları yapana kadar 1 tane binek motor alsaydın ya abicim Bu motor senin taleplerine cevap vermiyor.

  3. #23

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    arazide sıkıntı olmaz ama dur kalk trafikte zorlayabilir . alçaltmak yerine alçak motor almak daha mantıklı . çok çalışıp tecrübesini arttıran için kısa boy problem olmaktan çıkar

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Trafikte dur kalkta sıkıntı olur demişsiniz de, asıl arazide sıkıntı yaratır. Yokuş çıkarken momentumu kaybettiği an garanti düşmek demek kısa boy. Ayrıca dönüşlerde ayaktan destek almadı da zor olacaktır. Trafikte araziye göre daha kolay. Alçaltma kitleriyle halledilir aslında. 1.55boyla ktm süren kadın gördüm ama Prof olarak. Yeniysrn zor olur. Bende drz var, sele yüksek sele, amortisorler sonda, sele toplamda 95cm falan ayaklarım tam basıyor. Bacak boyunda önemli yani boydan çok.
    hamzarat bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı stupid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trafikte dur kalkta sıkıntı olur demişsiniz de, asıl arazide sıkıntı yaratır. Yokuş çıkarken momentumu kaybettiği an garanti düşmek demek kısa boy. Ayrıca dönüşlerde ayaktan destek almadı da zor olacaktır. Trafikte araziye göre daha kolay. Alçaltma kitleriyle halledilir aslında. 1.55boyla ktm süren kadın gördüm ama Prof olarak. Yeniysrn zor olur. Bende drz var, sele yüksek sele, amortisorler sonda, sele toplamda 95cm falan ayaklarım tam basıyor. Bacak boyunda önemli yani boydan çok.
    Öncelikle şunu belirteyim 4 yıldır spesial motorlarla arazide enduro yapıyorum . Yaptığım , yaşadığım tecrubelere dayanarak yazdım arazide sıkıntı olmaz. asfaltta motor kullanmıyorum aracların arasında durmak gerekirse bacağı yetmeyen birinin yatması durumunu daha tehlikeli buluyorum. wr125r alçaltma kiti yle kırsalda babam kullanıyor alçatma kitinden sonra motorun bütün keyfi gitti , iki kişi arka teker çamurluğa sürtüyor , arka tuhaflaştı vs . Arazide en fazla tecrube kazanana kadar bir kaç sefer yatar hiç bir şey olmaz , trafikte sıkıntı yatmak değil binlerce diğer araçtır . Maalesef yakın zamanda gözümün önünde savrulmaya başlayan motosikletin sürücüsü bariyerlere çarparak hayatını kaybetti.

  6. #26

    Üyelik
    29 Nisan 2018
    Merhaba, boyum 1.75, crf 250 rally aldım, ilk motosikletim, düz durduğumda ayak parmakları yere basıyor. Bu bana trafikte düşme korkusu veriyor. Zaman içinde alışılır mı yoksa sele yüksekliğini düşüreyim mi? Karar veremiyorum. Benim boylarımda olup tecrübe edenler önerilerini paylaşabilirse sevinirim. İyi pazarlar..

  7. #27
    frankestayn1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Hocam benim de boyum 163 uzun yıllar motosiklet kullanan biri için motor boyu fark etmez ama dururken artçı alırken vb çok sorun olur o yüzden bence gerek yok.

  8. #28

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103
    bu motor çok yüksek değil. Benim de boyum 1.60 parmak uçlarım değiyordu (tabii benim için çoğu motor böyle alıştığımdan dolayı bana iyi gelmiş olabilir). olmazsa süspansiyon ön yükleme ayarlarıyla da oynayarak yapabilirsiniz. yükseltme - alçaltma kitleri hakkında bilgim olmadığı için birşey demeyeceğim.

  9. #29
    gitaristgkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt 600 e
    bende kullanıyorum 170 boyla xt 600 ki baya baya yüksek tek ayak yere sağlam değsin yetiyor.Ama tabi bi naked ,cruıser gibi güven vermiyor durunca


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)