Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

rs 200 / eski kasa cbr 250r

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    valla rs200 parasını hak eden bir motor.daha önce sürmemiş binmemiş adamlar yorum yapmasın.gidişi ekonomisi görüntüsü abs ile gayet iyi bir motor.tabiki japon motorlarına göre daha titiz olmanız gerekiyor orası bir gerçek.benimde şu an sattığım 17.000km deki pulsarımda hala aynı zincir kullanılıyor ama arkadaşımın zinciri 10.000 km de darma duman oldu.titiz olduğum ve motoruma baktığım için hiç bir sıkıntı çıkmadı.sadece forumda okuyup pulsarım stop etti yok böle etti vs yorumları okuyup fikri olanlar uzak dursun.tabi şuda bir gerçektir cbr r25 ninja250sl gibi motorlar rs200 ile alakası olmayan motorlar kalite işçilik yılların tecrübesi olarak.ns200 den r25 e geçince açıkcası baya bir şok yaşadım bu bir gerçek.sürdükçede kalitesini belli ediyor.ama ns200üm soğukta ekran resetlemesi dışında hiç bir sıkıntı çıkartmadı beni hiç üzmedi.bajaj da servis konusunda iyi ustanız varsa sizi üzmüyor çünkü çıkıcak sorunları ve problemleri usta biliyor daha rodaj bakımında tüm motoru tekrar elden geçirdi her noktasını cıvatasını somununu sıktı öyle çıkarttı beni servisten.ne terleme ne stop etme ile karşılaşmadım.hacı o zaman ne diye 0 motor alıyoruz bu kadar elden geçicekse dersenizde yukarıda belirttiğim gibi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    dostum 2 ay önce aynı ikilemde ben kaldım ama tercihimi cbr'den yana kullandım ; 23500 km'de 2012 model aldım. 3000 km'yi geçtim çok ta memnunum.

    honda hondadır.

    Neden dersen; geçmişi olan bir motor, yani bir sıkıntı yaşarsan forumlarda,sosyal medya'da orda burda hmemen sorununun cevabını bulabilirsin. Parçasını da çok rahat her yerde bulabilirsin. ama bajaj daha çok yeni ve türlü sıkıntıları var (şimdi yazmayayım zaten yukarıda da bahsetmişler.)

    abs mevzusuna gelirsek ; çok ta gerekli olan bir özellik değil bana göre. 10k km boyunca nc700 kullandım ve bir kere dahi abs'ye ihtiyacım olmadı.

    Motosikletinizi eğer ABS'ye ihtiyaç olacak şekilde sürüyorsanız acil olarak sürüş tarzınızı değiştirin.

    rahmetliyi bir dinleyin ;

    https://www.youtube.com/watch?v=2I5RWUcUpBo
    abeciMotoru bunu beğendi.

  3. #23
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Bajajı sürekli hondayla karşılaştırmayın yahu, konusu bile olmaz, motorda abs var ama gösterge ekranı arada açılıyor kapanıyor diyorlar ya
    Ben o motorun abs'sine bile güvenmem.
    Ayrıca Abs'ye bağımlı iseniz, nasıl olsa abs var deyip, diğer kurtulma yöntemlerine yabancı kalabilir, kostümsüz bir iş yapamayan kahramanlara dönüşürsünüz. Benden söylemesi.
    motorcu48 bunu beğendi.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  4. #24
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    NS de olan problemlerin hiç biri RS de yok.RS nin tek kronik problemi soğuk havada ekranın geç gelmesi.Ona da garantiden akü ve gösterge değişimi yapıyorlar.Değişim sonrası çok sıkıntı yaşayan yok.Karenaj zırıltıları olabiliyor.Özellikle bakım sırasında sökülüp takılınca zırıldamayan karenajdan zırıltı gelebiliyor.Karanaj kalitesi Honda Kawasaki gibi değil tabiki.

  5. #25

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    pulsar rs 200
    Ne çok tartışma olmuş Bugün 11 12 gibi rs 200 almak için çıktım yola gittim getirdim evet karenajlardan bazen zırıltı geliyor onun dışında motor aksamında bir sıkıntı yaşamadım. Motorda benzin ışığı yanıp sönüyordu benzin yok sandım depoyu doldurdum ama gene benzin ışığı yanıyor sanırım şamandırası bozuk. Müsait olunca servise götürecem. 4800km de. Çevremde temiz cbr bulamadım ankara İstanbulda olanlara da güvenemedim.

  6. #26
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Hayırlı olsun.
    Kazasız sürüşler dilerim.
    akindir bunu beğendi.

  7. #27
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı akindir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne çok tartışma olmuş Bugün 11 12 gibi rs 200 almak için çıktım yola gittim getirdim evet karenajlardan bazen zırıltı geliyor onun dışında motor aksamında bir sıkıntı yaşamadım. Motorda benzin ışığı yanıp sönüyordu benzin yok sandım depoyu doldurdum ama gene benzin ışığı yanıyor sanırım şamandırası bozuk. Müsait olunca servise götürecem. 4800km de. Çevremde temiz cbr bulamadım ankara İstanbulda olanlara da güvenemedim.
    aha işte bakın bir koronik sorun daha çıktı! benzin şamandırası bozuluyor bu motorlarda.

    hayırlı olsun başkan, ben olsam 0-100 rakamı iyi olanı alırdım. benim için marka model kalite hepsi ikinci plan.

    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fatih kardeşim, bajaj ile honda kullanım ömrü, malzeme kalitesi vb. anlamlarda kıyaslanamaz bile. İkisini de kullandım, biliyorum. Ama bunları bir kenara koyarsak, sonuçta neredeyse hiç birimiz aldığımız motora 10 yıl binmiyoruz. Dolayısı ile, abs sebebi ile RS200 daha tercih edilesidir. Ancak, ilk cümleni açıkla dersen;

    1- Bajajımdaki (sattığımda 15 bin km'de falandı) saçma yağ terletmesi (debriyaj kapağında kabloların giriş noktasında ve yağ filtre kapağında) gördüğüm hiçbir CBR'da (arkadaşımda yeni kasası vardı 40 küsür bin km'de mesela) yoktu.
    2- Bajajdaki stop etme, devir dalgalanması gibi sorunları hiçbir CBR'da görmedim, duymadım.
    3- Pulsarda 10 bin km'de canını okuduğum ve yetkili servis tarafından değiştirilen zincir'e aynı kullanım şekli ile, CBR'da çizik bile atamadım.
    4- Herkes tutturmuş bir parça fiyatı. Sanki internet yok. Emin olabilirsin, arada öyle ahım şahım bir fark yok. İkisi ile de 10 binden fazla km çevirdim, bakımlara hep yetkili servislere gittim. Değişen her parça orjinal ile değişti. Az çok biliyorum fiyatlarını. Komik olansa, parça bulunabilirliğinde Honda daha iyi. 2016 yılında bajaj yetkili serviste debriyaj teli bulamazken, honda sorduğum hiçbir parça için yok demedi. Gittim, aldım.

    Ancak işin diğer yüzü; 40-50 bin km'de mazisini bilmediğimiz, dahası eski kasa bir motor neden tercih edilmemeli? Çünkü arada abs gibi bir fark var en basitinden. Yeni kasa tabir ettiğimiz CBR bile eski kasa olacak euro4 sebebi ile yakında, sonrasında hakiki eski kasa tamamen gözden düşecek. Yeni her zaman yenidir her şeyden önce. Bu yani, yeni olması ve abs'si olması dışında hiçbir konuda CBR ve RS veya Pulsar rakip değildir.
    kronik sorun her pulsar da yada her rs de var mı? r25 de yağ pompası sorunu ve ktm de blok patlatma duyduk fakat fabrikadan çıkan her motor böyle değildir.

    dediğim gibi benim için acceleration önemli. abs esr cbs fasa fiso

  8. #28
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Bu arada benzin göstergesi demişsin.Benzin göstergeside çok rijit değil.Depo 12 13 lt alır benzin göstergesi 0 görünür gidip fullersin 6 litre alır.Yada 0 görünür kontak açıp kaparsın 2 diş görünür.Öyle çok hassas ölçüm yapmıyor sanırım.Bu arada harıtlı olsun kazasız belasız binersin inşallah.RS watsapp grubunada bekleriz soru ve sorunun olursa kullanıcılardan daha hızlı cevap ve çözüm alırsın.
    akindir bunu beğendi.

  9. #29
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Motosikletlerde benzin göstergesinden hassasiyet beklememek lazım sonuçta depo sabit durmuyor sürekli sallanıyor, sağa sola öne arkaya yatıyor. Göstergenin huyunu öğrendikten sonra alışıyor insan.

    Benim motosiklet göstergesi şöyle;

    -depo yüzde 80 üstü ise full gösteriyor.

    -depo yüzde 20 altı ise boş gösteriyor.

    -Hareket halinde iken azalan benzini geç hissediyor. Mesela 5 diş benzinle yola çıktım yol boyunca 2 diş benzin yaktım diyelim. Ben durana kadar gösterge 3 dişe düşmüyor. Durup biraz bekleyip tekrar çalıştırınca azaldığını görüyorum.
    akindir bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    pulsar rs 200
    50 liralık koydum (8 9 litre yapıyor) daha önce içinde ne kadar vardı bilmiyorum benzin ışığı yanıyordu 0 yani. Tamamen doldurmaya çalışacam. numaramı özelden atayım wp grubuna alırsanız sevinirim.

  11. #31
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Alırız tabii Özel mesaj attım.

  12. #32
    ghazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2017
    Motosikleti
    Honda CBR 250R 14''
    2015 Rs200 ve yeni kasa cbr250r kullandim yaklasik 5-6 ay. Rs de sadece ekran sorunu yasadim bence Bajaj da iyi eger gosterge gec geliyor diye kafaya takmiyorsan yada degistiricen parcayi bir de abs ye frenlemeye alisacan nadirde olsa kurtarmak yerine hakimiyeti zorlastirabiliyor. Honda da ise en ufak sorun yasamadim. Bence ikiside iyi eski kasa cbr ne fark var bilmiyorum ama

  13. #33
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    tabikide honda cbr diğeri döküntü çöp

  14. #34
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Geçen gün noterte pulsarını satmak için gelen bir arkadaş vardı kuryelik yapıyor genelde istanbula yakın olan ama uzun yol olarak tanımlanan gebze dilovası kandıra kocaeli sakarya vb çevre illlere kuryelik yapan bir arkadaştı bu...

    Motoru 2014 ve sıfır almış neden sattığını sorduğumda abicim iş değiştirdim motor verdiler benim motora gerek kalmadı zaten 200bini çevirdim yeni motor yaptırdım dedi.

    200 bini duyunca şok oldum açıkçası hiç 200 binde pulsar görmemiştim 120bine kadar var ama adamın bana söylediği benim hatam motoru çok fazla sıkmaktı bütün bakımlarını serviste yaptırdım ama uzun yolda motoru çok sıkıyordum sıkmasaydım bu motor 250-300 bini çevirirdi dedi ben çevirmedim benim motor daha 9700de bakalım banada bakımlarını yaptır çok fazla sıkma 250 bin garantin var dedi

    yani bajajıda kötülemeyin hondayıda kötülemeyin ...

    Şunuda unutmayın hondanın ölüsü bile yürür fair play yapmak lazım her ne kadar bajajcı olsakta

  15. #35
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    30 bin km rs kullandım.Çok lginç yorumlar var gerçekten kullanan adam da kullanmayan adam da yorum yapmış.Yok o mootrun abssine güvenmem filan diyen var.He kardeşim sen abs olan motorun abssine güvenme abssi olmayan motorun freninee güven 30 bin km de abs hakkında tek sorun yaşamadım.O görüntü gitme olayı sadece aküden.Fabrika üzeri gelen akü dandik. servis bunu değiştiriyor. Sorun çözülüyor
    akindir bunu beğendi.

  16. #36
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    5500km. 200NS kullandım. Güzel motordu sadece ABS olmaması ve gösterge resetlemesinden memnun değildim. Yürüyen aksam ve motor olarak sorunsuzdu. Ben eski bir motor yerine yine Bajaj alabilirdim. Ama şimdi ABS'li bir motora sahibim ve diyorum ki, bir daha ABS olmadan asla! Önce ABS'siz kullanan biri olarak ABS yeteneği köreltir, kolaya alıştırıri çok da gerekli değildir vs. Geçiniz... Hayati bir donanımdır. Şarttır. 10 yıl işinize yaramaz, sonraki gün 50 yıl daha yaşamanızı sağlar.
    akindir bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)