MotoGP falan hep boş işler. Ver bizimkilere düz yolda iki gazlasınlar , bi kamyona falan patlamazlarsa en yüksek hıza çıkan motor en iyisi, üzerindeki de en böyyyük binici. Rossi falan hikaye zaten.
MotoGP falan hep boş işler. Ver bizimkilere düz yolda iki gazlasınlar , bi kamyona falan patlamazlarsa en yüksek hıza çıkan motor en iyisi, üzerindeki de en böyyyük binici. Rossi falan hikaye zaten.
sporturing bir motor zaten gayet yeterli hızlanması.oturaklı torklu rahat işini yapıyor.kawasaki ninja650 2017 hızlanma videosunda izlerseniz 199 200 max hıza ulaşabildiğini görürsünüz.onunda amacı yarış değil tabi adının ninja olması bununda cbr olması gibi bir durum var ama öyle değil.yeni ninja 400 ile muhtemelen yarışan herkes kaybedicek efsane motor yapmış adamlar.
Motorlar motor hacimleri kadar değŸil, motor güçleri kadar hız yaparlar.
Şehir içinde kullanmak için çok ideal bir motor,
2015 de gidip alacaktım nerdeyse, 22 bin TL fiyatı vardı (F modeli için)
Sonra scooter'den vazgeçemedim..
Cf moto 400 nk
Dominar 400 fiyat bakımından daha uygun muadiller.
Özellikle nk 400 çok hoşuma gitti, ikici motor alacak olsam kesinlikle alırdım.
180km hızdan sonrasının çok da önemi yok,yakıt tasarrufu ve dayanıklılık çok daha önemli kriterler.
Ben apaçilik yapıcam, semtin en hızlı delikanlısı olucam,atara atar gidere gider.. bize heryol Paris diyenler zaten 4 silindirden yola devam etsinler,adam aynaları bile söküyor , sadece önüne bakarmış...
Bu motorlar genelde 30 yaş ve üstüne hitap ediyor.
35-50 arası gs 1200 tarzı motorlar gidiyor (para varsa)
Yaş Kemal'e erdiyse de , Honda goldwing son durak oluyor genelde.
Bu motor ilk 5 vitesde kesici 9500rpm 6 vitesde kesici 8500rpm de , sonuçta bu tip motorları dünya için yapıyorlar tr için degıl bilmediğimiz farklı bir ülkenin yasasına göre 188 km limit olabilir onun için sınırlandırılmış olabilir .
Yoksa 6 ıncı vitesde kesiti 9500 koyar yolu ve uygun şartları bulduğunda 200 km geçerdi. İlk beş vitesde kesici 9500 de zaten .
Bu motor tr için degıl zaten bu blok cb500f , cb500x. Cbr500r adam gibi ülkeler için var gerçek iyi maldan anlayan insanlar için üretilmiş. Çok da şey yapmayın
47 beygir motor için 190 km/s gayet iyi bir hız.
Son hızcı arkadaşlar hariç ben memnunum
Hayatında r25 den daha yüksek cc kullanmamış adamlara ne anlatsanız boş. 190'a çıkıyorlar 3 yılda bir de seri çıktıklarını zannediyorlar o hızlara.Yüksek cc kullananların çoğu son hızdan çok motosikletin ivmelenmesiyle ilgilenir.Denk gelirseniz hani tiplerine burun kıvrılan kawasaki er 5 suzuki gs 500 falan sürün bir daha hiç bir zaman r25 nize aynı hevesle binmeyeceksiniz.600 ve 1000 cc motosikletlerden bahsetmiyorum bile.
Şu motora güçsüz diyenler, apeks çıkışında bunun bile gazını açmaya korkarlar.
200 goreydi eyiydiiiih yauu..
Bunu soyleyende salondan tuvalete gitmeye surekli 200 basiyor sanacak ya ona guluyorum )
Son derece enfes bir alet, pazari pek yok bu ulkede son hizci manyaklar oldugumuz icin tutulmadi.
Ankara otabanında 187km hız ile stabil 10 km gidebiliyorum. Amacımda top speed değil. Her viteste gazı açınca tepki var. Ayrıca 4.5 litre de ortalaması var. Bilmiyorum ama 30k km'ye kadar binerim gibime geliyor.
Arkadaşlar bu motor HONDA , bu motor 500cc normal gaz tepkiside hızıda hızlanmasıda bence çok iyi yani, daha serii ve hızlı motor isteyen arkadaşlar 500cc yi küçük görmeyin çünkü cc ile alakası yok hız istiyosanız racing alacaksınız
Ben size kaydedilmiş en yüksek hızını buraya yazayım.
Hem orda kesmese şunu yapar, burda kesmese onu yapar tartışması bitsin, hem de kaç yapıyor göreyim diye yollarda kafanızı gözünüzü yarmayın.
Bu aletin yarışa hazır hale getirilmişinin profesyonel cihazlarla kaydedilmiş en yüksek hızı 196 km/h
Bu hız yarış ortamında kaydedilmiş en yüksek hız.(bildiğim kadarıyla motor kısmında modifiye yok)
Bildiğim en hızlı pistte ki derecesine baktım daha sonra detaylı inceler daha yüksek bir derecesini bulursam buraya eklerim. Fakat fark etse etse 1-2 km edecektir daha fazla değil.
Siz elinizde ki standart motorla bu hıza ulaşamazsınız. O yüzden boşuna denemeyin.
Hadi şimdi telefonu elinizden bırakıp dersi dinleyin, hoca bişey anlatıyor orda.
Dipnot: bu yazdıklarımdan baak gördünüz müü üü diye bişey çıkmaz çünkü rakipleri olan R3 ve Ninja 300 de aynı hızları yapıyor.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Ardı ardına gelen ölüm haberlerinden sonra ne yalan söyleyeyim hız denemesi yapılmasa daha iyi diye düşünmeye başladım :(
MT7 can dır. MT9 heyecan..
MT7 - > Yakıtı üzmez, nazlanmaz, aman şu deviri bekle bak o zaman nasıl kuduruyorum demez, asfaltı tırmalar her viteste, şehir içi ondan gayrısı yalan, her viteste tepki diyenler henüz hiç binmemiş tadına bakmamıştır, agresif ve haşindir
MT9 -> Yakıtı üzer, MT7 den sonra ağır gelir, şehir içi gidon turu öğğğk dedirtir, MT7 gibi laylay lom giderken bi ara kadrana bakarsın 160 km/h görünce "-oha lan ne zaman çıktım bu sürate" dedirtir. Basarsan gider, gidince içer hele bir de limitör iptalse 5. viteste 250 görür 14 lt benzin 140 km sonra biter. Her viteste belli bir devir aralığında öter, TCS süper çalışır iyidir hoştur..
500R - > 500cc ama güç yok, honda nın yakıt sarfiyat çözümünü bulduğu, yakmayan ve gitmeyen motor. :(
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)