Normalde her iki tarafta doğru ifade verseydi, yarı yarıya bu iş kapanırdı. Ancak sen sucu kabullenmişsin, diğer elemanda suçu sana yükleyince ihale sana kalacak gibi görünüyor.
Şimdi, bu eleman kendi kusuru olmasına rağmen bana motor vurdu dediği için ibnelik yapma sırası bize geçti.
Sigorta takip merkezi üzerinden kazayı takip etmeye başla, belge yükleme menüsü açıldığında 28. saniye 29. saniye ve 30. saniyelerden ( çarpmadan bir kaç saniye öncesi ve çarpma anı ) ekran görüntüsü alarak yükle. Bilhassa transitin tüm şeridi kestiği anın görüntüsünüde ekle, kusur yavşağa çıksın.
Not: Sigorta ile fazla bilgi paylaşma, paylaştığın takdirde %25 sana kusur bırakılır. Ayrıca kask,mont,eldiven vs faturalı ne varsa çöp oldu diyerek onlarıda yenile.
Tüm mesajlar içkili olarak yazılmaktadır. Hoşunuza gitmediyse göz ardı edin.
hata onda bence ama sizde tedbirsiz sürüyorsunuz acemi olduğum için dün bir video izlemiştim trafikte nasıl hayatta kalınır diye adam tamda buna değinmişti otoyolda duran trafikte özellikle bağlantı yerlerinde kafayı çıkartanlar olabilir yavaş gidin tedbirli kullanın diyordu hata onda tabiki ama ben olsam çok daha yavaş geçerdim oradan
Üstadım öncelikle geçmiş olsun, sıkma kendini cana geleceğine mala gelsin. Öncelikle minibüsün kör noktasında kalmışsın, aynadan seni görmesi çok zor. Karşıdan gelen güneş de görüşünü bozmuş olabilir, senin de bakışın sanki minibüse kilitlenmiş gibi sanki. Umarım son kazan olur, hepimizin de ders alıp daha dikkatli sürmesi dileğiyle..
(Buarada minibüs şoförü de davar, andaval)
ne demek ya siz motosiklete binmeyi bırakın. yarın sizin başınıza gelmeyeceği ne malum. türkiye burası istediğin kadar full konsantre motor kullan makas atan aptalın biri size gelip takla attırabilir.
yol da hayat gibidir. kusurların olsa da bunlardan ders çıkarıp yola devam edeceksin.
burda tek kafama basmayan merak edip bi bakma olayı. ortada yardım edilecek insani bi olay yoksa bütün trafik birbirine girsin otoban yansın basın gaza yola devam edin.
Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız. Kaza adı üstünde. İnsanın bazen basireti bağlanıyor. Ben bu yollardaki kendi taktiğimi vereyim. belki okuyan bi arkadaşa faydası olur. Bi iki kez kazadan kurtardı. İstanbul da ister istemez o sağbağlantıda kalıveriyoruz. Kalmak istemiyorsak 300 mt. de bir emniyet şeridinden çıkıp araçların arasında bekleye bekleye bağlantıları geçmemiz lazım. O da çok olası görünmüyor. İlla kalıyoruz orada .Benim motivasyonu şöyle, sağdan gelip yollu kollayarak sola sola açılıyorum. Eğer bunun gibi denyolar son anda karar değiştirip üstüme üstüme gelirse hiç fren mren adama kitlenip durmaya çalışmadan hop dalıveriyorum sağ yola. Alışkanlık yaptım kendime. Hep hazır asker oradan çıkacakmış gibi sürüyorum. Adam atlayınca da hop kurulu refleks çıkıp yola dalıveriyorum. Bakışı soldan gelene kilitlememek buradaki püf nokta. O kadar kursam ben de çarpmam diyeceksiniz şimdi ama, inanın farkında bile değilim bunu her ayrımda kurduğumun. Sadece benim yolum düz diye şartlamıyorum kendimi. Her seferinde de kurmuyorum. Sadece alışkanlık oldu. Anında kafayı sağa çevirip hop kaç kurtul. Öneririm.
yasdal arkadaşın son cümlesi akılda kalıcı nitelikte; çok beğendim: "... kaç kurtul."
Kaza yapacağına sağdaki sapağa kendini atar, biraz dolanır gelirsin diğer taraftan...
trafik bangladeş trafiğinden hallice.
emniyet şeridinden giden mi ararsın, soldan devam edip birden sağa kıran mı ararsın, yoksa sağdan devam edip birden sola geçmeye çalışan mı? hepsi burada. hisseli harikalar kumpanyası gibi.
Gecmis olsun kaza sonrasi siz hakli olsaniz bile hasar aliyosunuz durduk yere motorunuz istediginiz gibi yapilmiyor bu yuzden kaza olasiginiz varsa uzak durun ordan siz bariz kazaya gitmissiniz ne deyim gecmis olsun tekrardan
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)