Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Üstü Kapalı Motosikletler

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Yağmurda ıslanmamak için üstü kapalı motosiklet önerirmisiniz 2 lastikli olcak aralardan geçsin bildiğiniz varsa yazarmısınız


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2017
    Şehir
    GB
    Üstten gelen değil de daha çok alttan gelen su çok acımasız bence hatta arabaların kenarlara doğru sıçrattıkları en pisi.

  3. #3
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    23' Piaggio Beverly S 400
    BMW C1 diye bir model üretiyordu ona bir göz at istersen

  4. #4
    j700 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda CB125 ACE
    üstüne naylon çekiver resimdeki gibi
    computeus, Osm@n, BLUERAY ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    kral motor mu arora mı ne vardı oyle bır model

  6. #6
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Mantıklı iş değil. Karşıdan veya yandan esen rüzgar dengeyi ciddi şekilde bozabilir.

  7. #7
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet


    En mantıklı "ulaşım" amaçlı ve güvenli motosikleti olduğunu düşünüyorum.
    -Yağmur çamurdan etkilenmiyor.
    -Koltuk ısıtma ve elcik ısıtma standart
    -ABS standart.
    -Emniyet kemeri standart
    -Silecek var standart
    -Kliması standart

    istiyorum gerçekten bi tane bundan.

  8. #8
    j700 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda CB125 ACE
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://cdn.bmwblog.com/wp-content/up...c1_scooter.jpghttps://i.pinimg.com/originals/db/50...e75f8687c6.jpg

    En mantıklı "ulaşım" amaçlı ve güvenli motosikleti olduğunu düşünüyorum.
    -Yağmur çamurdan etkilenmiyor.
    -Koltuk ısıtma ve elcik ısıtma standart
    -ABS standart.
    -Emniyet kemeri standart
    -Silecek var standart
    -Kliması standart

    istiyorum gerçekten bi tane bundan.
    kask niye takmamış devrilince asfalta vurma şansı gene var

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    bmw c1 en ucuz fiyatı 16.000 tl ve 2000 model başka yokmu üstü kapalı motosiklet

  10. #10

    Üyelik
    03 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara/mamak
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Kurye bir arkadas spacy nin ustunu kapatmisti burda benim onerim guzel bir yagmurluk ve bot gun boyu yagmurda surdum nokta islanmadim

  11. #11
    sandıkçı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Joymax
    pcx in böyle bir versiyonu var.Şu zamna kadar gördüklerim içinde bence en iyisi..


  12. #12
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    23' Piaggio Beverly S 400
    Alıntı j700 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kask niye takmamış devrilince asfalta vurma şansı gene var
    Hocam C1 BMW'nin fiyasko projelerinden biridir. Sebebi de Avrupa pazarı için üretilmiş bir motor olmasına rağmen kask takmadan kullanılması planlanmış olsa da Avrupa ülkelerindeki mevcut mevzuat buna müsaade etmediği için patlamıştır

  13. #13
    Pcxbear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Pcx 125
    artçı ? ....

  14. #14
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı bikerboi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam C1 BMW'nin fiyasko projelerinden biridir. Sebebi de Avrupa pazarı için üretilmiş bir motor olmasına rağmen kask takmadan kullanılması planlanmış olsa da Avrupa ülkelerindeki mevcut mevzuat buna müsaade etmediği için patlamıştır
    Takıverselermiş bi kaskcık

  15. #15
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Pcxbear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artçı ? ....
    C1'de artçı maalesef böyle taşınıyordu. Bu da projenin fiyasko olma sebeplerinden biridir : )

    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  16. #16
    j700 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda CB125 ACE
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    C1'de artçı maalesef böyle taşınıyordu. Bu da projenin fiyasko olma sebeplerinden biridir : )

    http://www.sepeb.com/bmw-c1/bmw-c1-007.jpg
    çok komik duruyor :D

  17. #17

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    zamanında çin malı iki üç firma üstü kapalı motorlar getirmişdi bir tane bizim orda birinde vardı adam 2006 dan 2012 ye kadar 6 sene sürmüşdü sorunsuz.. modelini cinsini bilmiyorum ama çinmalı bir şeydi.. ya 150cc yada 250cc bir şeydi..

    silecek müzik sistemi havalandırması falan vardı bir kere içine bakmışdım geçerken.. 2 lastikliydi ..

  18. #18
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Uzak doğuda ADIVA diye bir firma var, galiba Taiwan veya Japon. üstü kapalı çok yakışıklı scooterleri var. İki, üç tekerli.
    İspanya, İtalya, Fransa da filan satılıyormuş.
    Hatta Benelli ile ortak olacağına dair dedikodular var.








  19. #19

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    aslında şehir içinde çok mantıklı .. özellikle metropol şehirlerde zaten hız denen bir şey yok her yerde trafik var. haliyle güvenlik ikinci plana düşüyor konfor ve işlevsellik öncelik kazanıyor..

    zaten 20-60 arası gittiğin bir trafikde motorun 260 yapsa ne fayda 300 yapsa ne fayda sadece bel ağrısı.. bu açıdan bu tip motorlar şehir içinde trafiğin yoğun olduğu metropollerde çok güzel çözümler olabilir.. ama motorcu adamın bile ikinci motoru olur ancak..

    gene normal kullandığı bir motoru olur..

    buda yağmurlu havada kapalı çizelenen havada soğuk havada motorcuyu üşütmez birde havalandırması sele ısıtması olsa ohh tam keyif , elcik ısıtmaya zaten gerek yok önü kapalı motor rüzgar almaz.. kapalı trafikde açar müziğini araba gibi sıkılmaz .. gayet iş görür..

  20. #20
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    ayrıntılı bilgi için şöyle bir başlık açtım

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4256204
    Guven bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)