Bana korlas demeyin piaggio mu oradan almıştım, pişman ettiler.
Ducati severim iki motor hakkında bilgim yok ama ben hondanın yerinde olsam korlasın ümüğünü sıkarım sen kimsin lan korlas derim pis herifler çok pis dòverim
Bir an videonun ortasında masadan kalkıp gidip africanın üzerine tükürecekler diye bekledim
Birileri bu arkadaşlara az tüyo versin belli etmeden ve inceden kötüleme nasıl yapılır diye, ufak ufak nasıl işlenir konu ders almaları lazım.
Hollywood tarzı yapsınlar işlerini, bunlar resmen Bollywood tarzı yapmışlar
Şimdi yarın Honda 2-3 tane adam toplayıp Ducati'nin anası kaşar diye video çekse nolur?
Bu adamlar otorite, motosiklet konusunda uzmanlar. Nereden anlıyoruz bunu ? Bir kere paraları var, montlar, kasklar o biçim. İkincisi büyük motor kullanıyorlar (1000'lik). Üçüncüsü yaşları kırkın üzerinde, sakalları, karizmaları var ve ikna edici şekilde konuşabiliyorlar. Sağdaki de aynı Arka Sokaklar dizisindeki sert polise benziyor.
Türkiye'de insanları ikna edebilmek için başka şey lazım mı ?
Konuyu eş dosttan duydum. Hatta karşılaştırmadaki Africa nın önceki sahibini biliyorum.
1. Bu iki motor birbirinin kıyası motorlar değil.
2. Bizim ülkede zengine motor satma derdi var. Bu nedenle tarzlara değil, üst segmentin yakın hacimli motorlarını birbirine vurduruyorlar. (Yazık)
3. Herşeyin sonunda Africa Twin kötü motor olup çıkıyor. Multistrada 950 efsane bir motor oluyor.
Videoları yoruma, fazla eleştri aldıkları için kapatmışlar diye duydum.
Ayrıca Korlasın çalışanlarının ilgi ve alakaları yerlerde. Yakıtı bitmiş motoru test motoru diye önümüze koyuyorlar. Alıp götürüyorsun benzin bitiyor. Kimse motorun içerği bilgisini sana vermiyor. Hiç bir bilgilendirme yok. Yazık.
Yapılan zamlar sonrası özgüven patlaması yaşayan şirketin, sahte insancıklarla çekmeye çabaladığı video.
Ducati güzel, korlas kötü/çirkin/kaka/pis.
Komik bir video olmuş. Test ettiği bir motor için "Vites göstergesini bulamadım" yorumunu, bir ileri sürüş eğitmeni ve kurum yetkilisinin yapması düşündürücü, şahsen buna üzüldüm. Test edilen motor; yeni tanınan, öğrenilen motordur. Bir dahaki sürüşte neyin nerede olduğunu zaten öğrenmiş/bilmiş olmayacak mıyız?
Kaldı ki bir marka/modeli yücelteceğim diye bir diğerini itin .ötüne sokmaya lüzum yok. Eksi ve artılarını söyler geçersin. Bir diğer enteresan kısım ise, kıyaslanan motorların bir biri ile çok alakası olmaması.. Ben de NC750 ile 660 Tenere kıyaslıyayım. Yahu uzun yolda Tenere böbrek taşı bırakmıyor, arazide NC çok yabancı kalıyor diye yorumlayayım. Geçin bunları arkadaşlar, kıyaslama yaparken objektifliğe ve kelimeleri doğru kullanmaya özen göstermelisiniz.
Ben de bir Honda kullanıcısıyım ve bir sonraki motorumun Multi olma olasılığı olmasına rağmen, parça fiyatlarını kıyaslamanın ne kadar yanlış olduğunu da farkedebilirim. Video'da kimse Desmo bakımından/ücretinden bahsetmiyor mesela, nerede kaldı objektiflik?
"CaRPe DieM"
videoyu izlemedim ama içeriği tahmin edebiliyorum , ya iki tekere yeni başlamış ilk kullandığı motoru uzay mekiği zanneden , yada uzun senelerdir motor kullanıp afilli sözlerle yeni başlayanları etkileyeceğini sanan tiplerden olabilirler yalnız şöyle bir gerçek var ki yurt dışında bu ikisi aynı fiyatmış , eğer TR de de aynı rakkamlarda satılsalar Ducati 950 multi africa yı ezer geçer satışlarda , eğer 950 lik multi 1200 abisinin yarısı kadar bile keyif veriyorsa millet onu tercih eder (africa ve 1200 multi kullandım, 950 tecrübem yok )
Tanıtım ile inceleme arasındaki ayrım önemli.
herhangi bir distributor ''rakibinin urunun'' alip inceleme yapacak ve objektif olacak.
olsa olsa anca bu videodaki kadar objektif olunurdu...
Videonun bir yerinde de Ducati Multi'nin baslangic icin iyi bir secim oldugundan falan bahsediyor. Herhalde 40 yasindan sonra motora basalamak isteyen kalantorlar icin cekilmis bu video.
Videonun bir yerinde ikisini aynı anda müşteriler test edebilir dediler.
Nasıl oluyor? Africa Twin mi almışlar? İkisini de test edebiliyoruz.
böyle bir karşılaştırmayı ancak Korlas yapardı.Yamaha Türkiye,Suziki Türkiye veya BMW cıkacak da karşısına Honda veya başka bir rakip modeli alıp karşılaştıracak ve bizimki daha iyi diyecek(saçma sapan nedenler ileri sürerek) böyle birşey mümkün değil.
Boşuna demiyoruz uzak durun bu adamlardan,
İç lastik arazi kullanımı için uygun olur. Telli jantlarda eğer teller yandan değil de ortadan giriyorsa iç lastik kullanmak gerekir. Bu şekilde olan tekerlekler arazi kullanımında esnemeye imkan verir ve jant kırılma ihtimalini azaltır. İç lastik jant yamulması sebebiyle yolda kalmayı engeller. İç lastik arazi için avantajdır.
Ha nedir tamiri tubeless lastiklere göre daha zordur, arada jant teli bakımı yapmak gerekir vs.
AT'inin frende öne gömülme eğilimi de arazi ile ilgilidir, amortisör kapanma mesafesi arazide rahat sürüş için fazla tutulmuştur, arazide atlayıp zıplamaya imkan verir.
Bu iki motosiklet bezer sınıf gibi görünseler de aslında çok da karşılaştırlacak motosikletler değiller, Ducati daha yok odaklı, AT ise arazi odaklı bir motosiklet.
fiyat karşılaştırması saçma olmuş, AT DCT modelinin fiyatı ile karşılaştırmışlar, yani aradaki fark öyle iki parmak kadar küçük değil.
Yol kullanımı için motosiklet düşünen ve parası daha çok olan kişi Ducati'yi tercih edebilir, ama AT videoda anlatıldığı gibi kötü bir motosiklet değil, hatta sağladığı imkanlar ile çok özel bir motosiklet. Zaten öyle olmasa 2016 Bike dergisinden yılın motosikleti seçilmezdi diye düşünüyorum.
AT'nin de sıkıntılı olduğu konular yok mu? Tabii ki var, ama bunlar kesinlikle tork eğrisi veya gösterge paneli ile ilgili şeyler değil.
Saçma sapan bir video olmuş, kusura bakmasınlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)