Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Beklenen “Dominar 400” Yorumum

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.

    Yorumlarınızı okudum, bence reel olabilmesi için birkaç bin km kullanmanız gerek. Sıfır motor, daha ilk bakıma girmemiş. Önceki motorunuzdan daha torklu falan, illaki ilk etapta güzeldir. Ancak mühim olan bu kalite algısının kaç bin km daha devam edeceğidir. İnşallah bindiğiniz süre boyunca sizi mutlu eder.
    Evet haklısınız.Ama bunlar dikkat ederseniz ilk izlenimler.Teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    alınmazzzzzzzz

  3. #43
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    250'lik motorlar 20 bin tl'yi de aşmaya başlayınca 16500'e dominar baş tacı oldu harbiden bu fiyata bol bol motor veriyorlar rahmetli barkın reisin tabiriyle

  4. #44
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alınmazzzzzzzz
    Neye göre kime göre ? Test ettiniz mi?

    Ben pulsar ilk çıktığında test etmiştim.Ve açıkçası beğenmemiştim ama nedenlerinide yazmıştım.Öyle alınmaz deyip bırakamazsınız.Açıklayın nedenlerini !
    bursalıali bunu beğendi.

  5. #45
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Değerli keoma bu arkadaşlar capon böreğinden bâşkası yenmez diyenler. Sen onlara ne kadar anlatmaya
    çalışsan da boşuna uğraşma. Bu güne dek yedikleri capon böreklerinin tadı o kadar ağızlarında kalmış ki
    bir başka kebabın tadına bakmaya korkuyorlar. Sen dominarını en mutlu günlerde ,en tatlı yollarda ,en
    güzel yıllarda kullanasın. Esenliklerle.
    Keoma ve Emrah M. bunu beğendiler.

  6. #46
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Bir ben mi beklemiyordum dominar 400 yorumunu. Noluyor kim bu adam? Dominar guzel motor da sen kimsin?
    redlion999 ve Phoenixs bunu beğendiler.

  7. #47
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli keoma bu arkadaşlar capon böreğinden bâşkası yenmez diyenler. Sen onlara ne kadar anlatmaya
    çalışsan da boşuna uğraşma. Bu güne dek yedikleri capon böreklerinin tadı o kadar ağızlarında kalmış ki
    bir başka kebabın tadına bakmaya korkuyorlar. Sen dominarını en mutlu günlerde ,en tatlı yollarda ,en
    güzel yıllarda kullanasın. Esenliklerle.
    Çok teşekkür ediyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir ben mi beklemiyordum dominar 400 yorumunu. Noluyor kim bu adam? Dominar guzel motor da sen kimsin?
    Bu başlıktaki içeriğe istinaden beklenen yorum...

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...hem-aldim.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250'lik motorlar 20 bin tl'yi de aşmaya başlayınca 16500'e dominar baş tacı oldu harbiden bu fiyata bol bol motor veriyorlar rahmetli barkın reisin tabiriyle
    Ekrem Abi facebookta yorum yapmış.2018 de öngörülen rakam 22 binin üstü.Ve en memnun müşteri kitlesi dominarmış.

  8. #48

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    peki neden 400 cc 36 beygir 2 fazla verip çok daha şık güzel ve kaliteli cf 400 nk almak varken neden mt25 ile aynı güce sahip bir motor

  9. #49

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Dominar 400'ün öne çıkan birkaç karakteristik özellikleri aşağıdadır. Her motorun öne çıkan karakteristik özellikleri farklıdır. Dominar 400 uzun km.ler boyunca sorunsuz olarak, yeterli konfor ve oldukça iddialı yakıt tüketimi ile size güvenli ve keyifli bir sürüş sunar. Düşük devirlerdeki yüksek tork keyfini he zaman hissedersiniz.

    Özellikle R25 ve MT25 modeli ile benzer güç olması sorusu çok soruluyor. Bu iki motorun karakteristiği de oldukça farklıdır. Öncelikle kişinin ne istediği ve motordan ne beklediği sorusunun cevabı anahtar rolündedir. Ben uzun km.ler 130-140 km hızla(sıkıştığımda 150-160 km hızlara zorlanmadan çıkabilmek koşulu ile) artçımla ya da yalnız keyifli bir yolculuk yapmak istiyorum. Uzun rampalar boyunca da güç kaybı yaşamadan yoluma devam etmek istiyorum. Tüm bunları yaparken cebimi de üzmesin istiyorum sorusuna cevap dominar 400'de var.



    Keoma, HarunBAŞARIK ve Emrah M. bunu beğendiler.

  10. #50
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı roadpeople adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki neden 400 cc 36 beygir 2 fazla verip çok daha şık güzel ve kaliteli cf 400 nk almak varken neden mt25 ile aynı güce sahip bir motor
    Ekrem abi cevabı vermiş.Parça ucuzluğu ve servis yoğunluğunuda ben ekleyeyim.Ayrıca 2 bin az bir rakam değil.Yukarda yazmış arkadaşlar 2 bin ucuz verselermiş alacaklarmış...

  11. #51

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı roadpeople adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki neden 400 cc 36 beygir 2 fazla verip çok daha şık güzel ve kaliteli cf 400 nk almak varken neden mt25 ile aynı güce sahip bir motor
    1- Lütfen elinizde fazla 2 varsa olmayanlara verir misiniz? Sizde çok varmış gibi ve rahatça başkalarına hibe edebilecek gibi yazmışsınız(bu maddiyat durumları niye bu kadar basit görünüyor millete, anlayamıyorum)
    2- CF moto 150nk kullandığınıza göre servislerinin durumundan haberdar olmalısınız(forumları takip ettiğim kadarıyla çok da iç açıcı değil şimdilik, halen bu motorlar için emekleme dönemindeler, siz cf kullanan birisi olarak bizi ilk ağızdan bilgilendirebilirseniz seviniriz)
    3- Cf motonun yedek parça bulunabilirlik/tedarik yeri durumlarından da haberdarsınızdır sanırım.(Bir çok markada olduğu üzere ne yazık ki yedek parça için Servislere/bayiilere bağımlısınız, yanlış bilmiyorsam)

    Herkes için öncelikler istekler farklı. Ben servis ve yedekparça durumları bana daha uygun olduğu, ayrıca daha ucuz fiyata benim işimi göreceği için Pulsar almıştım, 3 sene sonra da yine bu sebeplerden (ve tabii ki maddiyattan dolayı)Dominar aldım.
    Keoma, efendy06 ve HarunBAŞARIK bunu beğendiler.

  12. #52
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı roadpeople adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki neden 400 cc 36 beygir 2 fazla verip çok daha şık güzel ve kaliteli cf 400 nk almak varken neden mt25 ile aynı güce sahip bir motor
    Çin malı tüm Türkiye'de taş çatlasa 4 5 tane servisi olan bir motor ile dünya markalarının motorlarını imal eden bir fabrikadan çıkan ve Türkiye'de sadece İstanbul da 50 den fazla servisi bulunan bir markayı kıyaslamanız acayip.

    Dominar'lar 100 bini rahatlıkla geçebilecekken çin malı bir motora o kadar güvenmezdim ben.
    Keoma ve HarunBAŞARIK bunu beğendiler.
    Duke 200 ABS
    Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR

  13. #53
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250'lik motorlar 20 bin tl'yi de aşmaya başlayınca 16500'e dominar baş tacı oldu harbiden bu fiyata bol bol motor veriyorlar rahmetli barkın reisin tabiriyle
    aynen öyle baş tacı oldu

  14. #54
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen öyle baş tacı oldu
    Daha iyi imkanlar yaratabilecek arkadaşlar varsa buyursunlar,verelim oy.
    Evet,bizde memnun değiliz o yüzden f/p oranı bu dönemde hangisi iyiyse ona yönelmek durumundayız.Yoksa bizde bilirdik kredi çekmesini ama zaman o zaman değil...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

    Ortam neşelensin...



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

    Emrah M. bunu beğendi.

  15. #55

    Üyelik
    07 Ekim 2017
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar 400'ün öne çıkan birkaç karakteristik özellikleri aşağıdadır. Her motorun öne çıkan karakteristik özellikleri farklıdır. Dominar 400 uzun km.ler boyunca sorunsuz olarak, yeterli konfor ve oldukça iddialı yakıt tüketimi ile size güvenli ve keyifli bir sürüş sunar. Düşük devirlerdeki yüksek tork keyfini he zaman hissedersiniz.

    Özellikle R25 ve MT25 modeli ile benzer güç olması sorusu çok soruluyor. Bu iki motorun karakteristiği de oldukça farklıdır. Öncelikle kişinin ne istediği ve motordan ne beklediği sorusunun cevabı anahtar rolündedir. Ben uzun km.ler 130-140 km hızla(sıkıştığımda 150-160 km hızlara zorlanmadan çıkabilmek koşulu ile) artçımla ya da yalnız keyifli bir yolculuk yapmak istiyorum. Uzun rampalar boyunca da güç kaybı yaşamadan yoluma devam etmek istiyorum. Tüm bunları yaparken cebimi de üzmesin istiyorum sorusuna cevap dominar 400'de var.

    https://i.hizliresim.com/vJ7dBz.png
    https://i.hizliresim.com/POz4bO.png
    https://i.hizliresim.com/XEp7z3.png
    Ekrem bey kullanıcıların bir çoğu motosiklette gaz yeme problemi olduğunu yazıyor bu konuda ne söyleyeceksiniz
    HarunBAŞARIK bunu beğendi.

  16. #56
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı tüm Türkiye'de taş çatlasa 4 5 tane servisi olan bir motor ile dünya markalarının motorlarını imal eden bir fabrikadan çıkan ve Türkiye'de sadece İstanbul da 50 den fazla servisi bulunan bir markayı kıyaslamanız acayip.

    Dominar'lar 100 bini rahatlıkla geçebilecekken çin malı bir motora o kadar güvenmezdim ben.

    Çin malı motora biniyorum taş atıyorsan bilgimizi tartıya koyalım istersen bu arada sanada hayırlı olsun.
    bursalıali bunu beğendi.

  17. #57
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    keşke cf 400 ü test etseydin. gerçi sevdiysen hoşuna gittiyse motor bize hayırlı olsun demek düşer.
    Keoma bunu beğendi.

  18. #58
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Hayirli olsun , Allah kaza bela göstermesin .

    Aga şu 2 daha koy , 3 daha eksilt olaylarına acayip tav oluyorum ya . Neden 2 daha koysun ? Adam motoru sevmiş almış , hatta foto falan baya bı sevisiyor makinayla . 2 ye 3 e gerek yokmuş demek ki .
    Keoma ve bursalıali bunu beğendiler.

  19. #59

    Üyelik
    07 Ekim 2017
    Bu başlık veya yeni başlık üzerinden kullandıkça yorumları paylaşır mısınız gaz yememe durumundan cidden şikayetçi olanlar var titreşim benim için fazla sıkıntı değil ama gaz yememe durumu sıkıntı beyinle alakalı diyorlar her motorda var mı bilmiyorum

  20. #60

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Şu sadece markaya bakıp işkembeden sallayanları okumak çok eğlenceli oluyor.

    Bu arada Dominar'la ilgili şunu diyeceğim, İzmir'e yerleştikten sonra geçen ay buradaki test sürüşüne de katıldım. Test motoru 10 bin'li kilometrelerdeki bir motordu ve muhtemelen ilk tanıtım organizasyonunda kullandığım motor olabilir. Açıkçası motordaki titreşimden rahatsız oldum. İlk sürdüğümde güzeldi ancak şu anda benim için özellikle ilk üç vitesteki durum iyi değildi. Sadece titreşim değil, buna eşlik eden zırıltı sesleri de vardı. Özellikle 5 - 6 bin civarında bu durumu gözlemledim. Bunun üzerindeki viteslerde çok sıkıntı yok ve diğer her yönden motor gerçekten iyi, ancak sürerken titreşimden ötürü 1 ve 2. viteslerden bir an evvel kurtulmak istiyorsunuz. Şu titreşim olayına Bajaj mutlaka el atmalı. Aslında konu Bajaj değil KTM'nin süper titreşimli 390 cc'lik motoru. KTM de bunların farkında ki çift silindirli motor tasarımına girişmiş durumda.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)