250'lik motorlar 20 bin tl'yi de aşmaya başlayınca 16500'e dominar baş tacı oldu harbiden bu fiyata bol bol motor veriyorlar rahmetli barkın reisin tabiriyle
Değerli keoma bu arkadaşlar capon böreğinden bâşkası yenmez diyenler. Sen onlara ne kadar anlatmaya
çalışsan da boşuna uğraşma. Bu güne dek yedikleri capon böreklerinin tadı o kadar ağızlarında kalmış ki
bir başka kebabın tadına bakmaya korkuyorlar. Sen dominarını en mutlu günlerde ,en tatlı yollarda ,en
güzel yıllarda kullanasın. Esenliklerle.
Bir ben mi beklemiyordum dominar 400 yorumunu. Noluyor kim bu adam? Dominar guzel motor da sen kimsin?
Çok teşekkür ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------
Bu başlıktaki içeriğe istinaden beklenen yorum...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...hem-aldim.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
Ekrem Abi facebookta yorum yapmış.2018 de öngörülen rakam 22 binin üstü.Ve en memnun müşteri kitlesi dominarmış.
peki neden 400 cc 36 beygir 2 fazla verip çok daha şık güzel ve kaliteli cf 400 nk almak varken neden mt25 ile aynı güce sahip bir motor
Dominar 400'ün öne çıkan birkaç karakteristik özellikleri aşağıdadır. Her motorun öne çıkan karakteristik özellikleri farklıdır. Dominar 400 uzun km.ler boyunca sorunsuz olarak, yeterli konfor ve oldukça iddialı yakıt tüketimi ile size güvenli ve keyifli bir sürüş sunar. Düşük devirlerdeki yüksek tork keyfini he zaman hissedersiniz.
Özellikle R25 ve MT25 modeli ile benzer güç olması sorusu çok soruluyor. Bu iki motorun karakteristiği de oldukça farklıdır. Öncelikle kişinin ne istediği ve motordan ne beklediği sorusunun cevabı anahtar rolündedir. Ben uzun km.ler 130-140 km hızla(sıkıştığımda 150-160 km hızlara zorlanmadan çıkabilmek koşulu ile) artçımla ya da yalnız keyifli bir yolculuk yapmak istiyorum. Uzun rampalar boyunca da güç kaybı yaşamadan yoluma devam etmek istiyorum. Tüm bunları yaparken cebimi de üzmesin istiyorum sorusuna cevap dominar 400'de var.
1- Lütfen elinizde fazla 2 varsa olmayanlara verir misiniz? Sizde çok varmış gibi ve rahatça başkalarına hibe edebilecek gibi yazmışsınız(bu maddiyat durumları niye bu kadar basit görünüyor millete, anlayamıyorum)
2- CF moto 150nk kullandığınıza göre servislerinin durumundan haberdar olmalısınız(forumları takip ettiğim kadarıyla çok da iç açıcı değil şimdilik, halen bu motorlar için emekleme dönemindeler, siz cf kullanan birisi olarak bizi ilk ağızdan bilgilendirebilirseniz seviniriz)
3- Cf motonun yedek parça bulunabilirlik/tedarik yeri durumlarından da haberdarsınızdır sanırım.(Bir çok markada olduğu üzere ne yazık ki yedek parça için Servislere/bayiilere bağımlısınız, yanlış bilmiyorsam)
Herkes için öncelikler istekler farklı. Ben servis ve yedekparça durumları bana daha uygun olduğu, ayrıca daha ucuz fiyata benim işimi göreceği için Pulsar almıştım, 3 sene sonra da yine bu sebeplerden (ve tabii ki maddiyattan dolayı)Dominar aldım.
Çin malı tüm Türkiye'de taş çatlasa 4 5 tane servisi olan bir motor ile dünya markalarının motorlarını imal eden bir fabrikadan çıkan ve Türkiye'de sadece İstanbul da 50 den fazla servisi bulunan bir markayı kıyaslamanız acayip.
Dominar'lar 100 bini rahatlıkla geçebilecekken çin malı bir motora o kadar güvenmezdim ben.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
Daha iyi imkanlar yaratabilecek arkadaşlar varsa buyursunlar,verelim oy.
Evet,bizde memnun değiliz o yüzden f/p oranı bu dönemde hangisi iyiyse ona yönelmek durumundayız.Yoksa bizde bilirdik kredi çekmesini ama zaman o zaman değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
Ortam neşelensin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------
keşke cf 400 ü test etseydin. gerçi sevdiysen hoşuna gittiyse motor bize hayırlı olsun demek düşer.
Hayirli olsun , Allah kaza bela göstermesin .
Aga şu 2 daha koy , 3 daha eksilt olaylarına acayip tav oluyorum ya . Neden 2 daha koysun ? Adam motoru sevmiş almış , hatta foto falan baya bı sevisiyor makinayla . 2 ye 3 e gerek yokmuş demek ki .
Bu başlık veya yeni başlık üzerinden kullandıkça yorumları paylaşır mısınız gaz yememe durumundan cidden şikayetçi olanlar var titreşim benim için fazla sıkıntı değil ama gaz yememe durumu sıkıntı beyinle alakalı diyorlar her motorda var mı bilmiyorum
Şu sadece markaya bakıp işkembeden sallayanları okumak çok eğlenceli oluyor.
Bu arada Dominar'la ilgili şunu diyeceğim, İzmir'e yerleştikten sonra geçen ay buradaki test sürüşüne de katıldım. Test motoru 10 bin'li kilometrelerdeki bir motordu ve muhtemelen ilk tanıtım organizasyonunda kullandığım motor olabilir. Açıkçası motordaki titreşimden rahatsız oldum. İlk sürdüğümde güzeldi ancak şu anda benim için özellikle ilk üç vitesteki durum iyi değildi. Sadece titreşim değil, buna eşlik eden zırıltı sesleri de vardı. Özellikle 5 - 6 bin civarında bu durumu gözlemledim. Bunun üzerindeki viteslerde çok sıkıntı yok ve diğer her yönden motor gerçekten iyi, ancak sürerken titreşimden ötürü 1 ve 2. viteslerden bir an evvel kurtulmak istiyorsunuz. Şu titreşim olayına Bajaj mutlaka el atmalı. Aslında konu Bajaj değil KTM'nin süper titreşimli 390 cc'lik motoru. KTM de bunların farkında ki çift silindirli motor tasarımına girişmiş durumda.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)