Başlık biraz ingiliççe oldu kusura bakmayın
Traction ya da tork kontrollünün highside lowside a etkisi nedir?
Başlık biraz ingiliççe oldu kusura bakmayın
Traction ya da tork kontrollünün highside lowside a etkisi nedir?
Haysayda biraz etkisi olur, Lovsayda etkisi olmaz..
10 türlü lowside olma şekli var, hangisine?
İkisinin de gazdan kaynaklı tutuş kaybından oluşan şekillerine engel olmaya çalışır, işi bu.
Virajda fazla gaz açıp arka bırakmalı lowside
Kaza katastrofik bir sey oldugu icin net bir sey soylemek zor. Ama:
Traction control'un, virajda arka tekerin kaymasi sonucu olusan high side'i tamamen elimine etmesi lazim,
cunku tekerin cekemeyecegi gucu, siz sag elinizle gondermek isteseniz bile TC engel olacaktir.
Ayni sekilde ABS'nin, fren esnasina on tekerin kaymasi sonucu olusan low side'i tamamen elimine etmesi lazim,
cunku on tekeri kilitleyecek fren gucunu, siz sag elinizle gondermek isteseniz bile ABS engel olacaktir.
Teknoloji ne guzel sey yahu
Zaten gunumuzun SUV gucundeki motosikletlerini baska turlu zaptetmek zor
Bu video size yardımcı olabilir. LCD panelin üst kısmında sarı ışık yanıp sönünce tcs devreye giriyor demektir.
Viraja Absli bi motor ile girseniz bile ön frene abandığınız an anında yerdesiniz. TC ye fazla güvenmemek lazım güvenipte patlayanları görüyoruz özellik S1000rr da
Eskiden, belki. Cornering ABS bu dediginiz olmasin diye gelistirildi ve amacina uygun calisiyor.
Tabii ki "fool proof" teknoloji yok, bir baska deyisle ölmek isteyene hic bir teknoloji engel olamaz. Ancak hayatini sevenlere bence beklenenin ötesinde yardimci oluyor yeni nesil teknolojiler
Türkiyede asfalt ile lastik arasındaki sürtünme, yine de sizi düşürmeye yeter
Hayır olay highsidea varmadan arka kayıp gidiyor öyle
https://www.youtube.com/watch?v=wx2J4o4qr00
Hmm.. Göndermeme mi engel oluyor, yoksa gönderdiğim frenin tekeri kilitlemeye kalktığını farkendince yani lastik o darbeyi yedikten sonra mı duruyor?
Cornering ABS'den bahsetmiyorum, onda mecburi jiroskop var zaten, atılan frenin yaratacağı durdurma kuvvetine göre önden ayarlama da yapıyor diye biliyorum, ama düz ABS, düz ABS değil mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
Olur tabii ki. Çok çok çok kaygan bir zemin değilse, zira öyle bir zeminde bir kere azıcık bile saldıktan sonra yapacak bir şey kalmayabilir.
Arabalardaki eski traction / stabilite sistemleri farkı gibi.
Burada TCs açık mı acaba?
https://www.youtube.com/watch?v=WUQohO9Jzio
Bir çok motosiklette artık açık-kapali şeklinde değil de, seviye seviye ayarlayabiliyorsunuz. Duruma göre bir miktar lastik kaymasına izin verebiliyor.
traction'u off position'a switch ederseniz, aralarındaki differencesi çok iyi see etmiş olursunuz. Sonrasında traction'u açınca 'so far so good damn it' şeklinde haykırabilirsiniz, amma velakin just like always told; burn the rubber not the soul oha fln oldum yani bu nasıl başlık böyle
s.a hangi kanal?
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:16 ----------
motorun sesini dinle, gaz veriyor mu sence?
vites düşürüp, debriyajı salıp slide yapıyor.
traction ile alakası yok bu durumun.
fakat kaydırmalı debriyaj varsa buna izin vermez.
Haklısın Jemand dikkat etmemişim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)