sevgili bölgesi
nicelikler değil nitelikler önemli
sevgili bölgesi
nicelikler değil nitelikler önemli
Valla dostum abartısız 12-13 yaşından beri aktif motor üstündeyim, hayatımın %80lik kısmı motor üzerinde geçiyor, senin hayal bile edemeyeceğin zor arazi şartlarında sırf zevk için motor sürüyorum, ama arkama biri bindiği an Albay martinez'e dönüyorum.
Çünkü 70 kiloyum...
50 kiloluk yengen artçı olunca problem yok Bufaloya yapışmış aslan gibiyiz.
Ama benden ağır biri binince Kartalın kaptığı tilki gibi çırpınıyorum...
Arkana ağır vasıta alma...
1000 km yol tecrübesi mi olur be.
sen daha motosiklete değil kafandaki kaska bile alışmamışsın birde başka insanların canını tehlikeye atıyosun.
yapma aman diyim.
motor alinca ilk isim artci selesini sökmek, artci olayina karsiyim ben.
ölüceksem yalniz ölüyüm. neyse, senin konuya gelecek olursak:
amortisör ayarlarini yap, artcina da söyle sen gaza abanirken sana, frene abaninca da depoya agirligini versin. böylelikle frenlemede yük sana binmemis olur
ben de bu konuda acemi sayılırım
kendim 90 kiloyum artçım ise 60
bu ciddi kilo farkına rağmen, tecrübem odur ki, artçı senden ayrılırsa (yani mesela sana tutunmak yerine, motosikletin tutunma yerlerine tutunursa) denge problemi büyük oluyor. özellikle düşük hızlarda...
ama sana yapışırsa, tek vücut halinde güzel gidebiliyorsunuz.
yani;
- artçın hafif olsun,
- sana yapışsın
bir de mümkün olduğunca yalnız tecrübe edip alete hakim olmaya çalışmakta fayda var.
motosiklete ne kadar hakim olunursa artçılı sürüşlerde güven unsuru artıyor.
artçılı sürüş için iki teker arası en uzak modeller tercih edilmeli demiş bir üye, haklı. fakat orda da bu sefer boy ve ayakların yere temas edip dengeyi kurma problemi var. zira bu tip motosikletler aynı zamanda yüksek seleye sahip
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)