Benim hiç bilgim yok bilgisi olan varsa paylaşsın yada yaptırmış olan varsa artı ve eksileri nedir.
Benim hiç bilgim yok bilgisi olan varsa paylaşsın yada yaptırmış olan varsa artı ve eksileri nedir.
değişken valf geometrisi demek. yani istenen basınca göre turbonun daha fazla hava basmasına olanak sağlayan sistem. buda alt devirdede üst devirdede turbodan tam verim alacak şekilde turbonun basınç üretmesi demek.
Ben bu sistemden bahsetmiştim.
videoyu izlemedim ama başında yakıt tasarruf cihazı yazıyordu, milletin cebindeki 3 kuruş parayı almanın klasik yollarından biri daha.
Bir ara Yozgat menşeli bir firma yapıyordu bu işi şimdi adı VGT olmuş demek ki.
yakıt ekonomisi vgt yazınca çıktı google da
motora rölanti üstündeki ölü devir diye tabir ettiğimiz max torkun alınamadığı devir bandında basınçlı hava veriyor sanırsam. bu yüzden gaz tepkisi alt devirde iyi olur. gereklimi ??? bence hayır. param çok takıp deniyim diyen olursa eyvallah der tecrübelerini paylaşmasını isteriz
yalnız söylediği gibi metal aşınmasını azaltmaz. yağ veya herhangi bir katkı değil ki motordaki aşınmaya müdahale edebilsin.
Honda NC750D
50 TL olsa yine almam.
Kesin bunun içinde de mıknatıs vardır, yakıt hortumuna takılıyordur benzin geçerken manyetik bi zamazingo olup daha az yakıyormuştur falan filan.
Adamlar %3 yakıt tasarrufu yapabilmek için anlamakta zorlandığımız mühendislik geliştirmeleri yapıyor ama aklı evveller %20-25 tasarruf yapan cihaz üretip 500 TL'ye satabiliyor.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Ben emin olamadım takan biri çıksada aydınlatsa bizi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
Deneme bedavaymış mıknatıs yokmuş havayı kontrol ediyormuş diyorlar bir kaç videosunu izledim ne kadar gerçek bilmiyorum. Benzini bacak arasından uzatırken arkamdan kol çıkartıyorlar gibi gelmeye başladığından beri kendimi kandırmaya çalışıyorumdur belki umut dünyası naparsın.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
haklısın da zaten dolandırıcılığın temel prensibi bu. İnsanların çaresiz kaldığı noktalardan saldırır her zaman bunlar.
Kilo veremeyen adama mucize zayıflama çayı satar.
Kellikten ötürü anksiyete geliştirmiş adama saç çıkarıcı satar.
..... büyütmek için ilaçtı aletti şu bu satar.
Umut tacirliği böyle birşey.
Kimse de demez ki, ulan bu şampuan saç çıkarıyor olsa Bruce Wills kel dolaşır mıydı ? Rhiannna tostoparlak ortada yuvarlanır mıydı ? Her kes Johnny Sins gibi dolaşmaz mıydı ?
Bu sistemi biraz araştırdım. Hatta adam 1.5dci motora takıp video çekiyor. Aracı 5. Viteste 1000-1200 devir aralığında kullanarak 3.6 litre yaktı diye övünüp. Düşük devir de yığılma yapmıyor. Şimdi araç turbolu bu devir aralığında kullanmak ilk baş sana turbo arızası meydana getirir. Bu da 5000 TL civarındadır. Vgt dışarıda ki havayı sıkıştırıp motorun içine yolluyor. Bu sistemi turbolu araca takmaya gerek yok. Hava yı sıkıştırdığı için bir miktar da sistemin içinde nem birikir. Biriken nem su oluşturur. Yani motorun içine bir miktar hava ve nem yollar. Bu nem de motora zarar verir. Birkaç kişi sistemi taktırıp uzun yol yapmış ve yakıt tüketimi değişmemiş. Adamlar bu sistem ile yüksek vites ve düşük devirde az yakıt tüketimi hedeflemek. Devamlı düşük devir motoru yorar
Bunlar %25 değil, %5 tasarruf yapan bir şey bulsun. Hangi firmaya gitse yüz milyonlar ceplerinde.
Adamlar ne yapıyor? 500 liraya cihaz satmaya çalışıyorlar.
Olmayan beyinlerine .......
Motosikletler içinde bu ürünü dizayn edip geliştireceklerini söylediler beklemedeyim ilk deneyen olmak istedim ilk kurban benim beğenmezsem almam.
adamların övündüğü şeyin çok daha iyisi yapmıştım ben. hemde alet edevat takmadan. sadece cruise control kullanarak.
2014 model 1.5 dci Qashqai düz vites aracımla edirneye gidiş gelişlerimin biriinde çok kasıp ne kadar az yakar diye deneme yaptım. 75 km sabit hızla gidip geldim çorlu-edirne-çorlu güzergahında. sonuç 3.4 litre ortalama. giderken net 3.4 ile gittim. dönüşte bir ara ortalama 3.5 litreye çıkmıştı. daha sonra yine 3.4 litreye düştü yol bitene kadar.
5.vites (6.vitesi kullanmadım) devir bandıda 1400-1500 arasıydı yanlış hatırlamıyorsam. yani bu adam fazla yakmış
Honda NC750D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)