nasıl yani Elon Musk o kadar yatırımı Tesla'da boşuna mı yaptı ?
nasıl yani Elon Musk o kadar yatırımı Tesla'da boşuna mı yaptı ?
Evet, ben şimdi uyandım. Ciğerler acayip hidrojen üretir, bilmeden konuşuyoruz. Biyoloji bilgisi gerekir.
Aslında yapmak istedikleri gazlaştırma değil. Nefes buharının içinde bulunan hidrojenmiş.
Denemelerden sonra hidrojen üretip karbüratöre onu gönderecekler. Hidrojen iyi yanıcıdır. 300 değil 500 km. garanti.
Vurmayın artık adam öldü
ben arkadaşlarım gibi düşünmüyorum kolay gelsin.
Karbüratör değil o nerrnizke izliyorsunuz videoyu. Karbüratör e giden hortuma benzin gazi veriyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
Sivri zeka ya. Forumun bilgi seviyesi son derece düşük.
Aha böyle bak bu video bir geri zekaliyi bile ikna eder. Sudan hidrojen nasıl ayrilirmis ogren
https://youtu.be/vC-2SZ2uDHI
Hidrojeni elde etmek için ne kullanılıyor? Elektrik.
Harcadığın elektrik ile ürettiğin hidrojeni kıyaslarsan verimi hesapladın mı?
Elektrik harcayacaksın, hidrojen elde edeceksin, onu içten yanmalı motorda kullanacaksın. Akıllı işimi?
Niye sağ kulağını sol elinle gösteriyorsun?
Ulaşım için kullanacaksan elektriği doğrudan harekete çevir, istediğin yere git.
Neler konuşuyoruz? Gavurun 1800-1900'lü yıllarda hallettiği konular bunlar.
Bu gereksiz özgüven nereden geliyor? İlkokul seviyesindeki bilginle devrim yaptığını sanıyorsun.
Bak çok basit birkaç bilgiyle yaptını iddia ettiğin şeyin yalan olduğunu göstereceğim;
- 1 litre benzin yaklaşık 8,76 kwh enerji içeriyor. Yani benzini yüzde yüz verimle yakabilirsen bu kadar enerji elde edebilirsin en fazla.
- Yamaha ybr tapagaz maksimum güçte sürüldüğünde 7.5 kw güç üretiyormuş. Yani 1 saat boyunca tam güçte sürersen 7.5 kwh hareket enerjisi elde edeceksin.
Bu üstteki iki bilgiyi birleştirdiğinde yamaha ybrnin 1 saat boyunca tam güçte kullanıldığında eğer yüzde yüz verimle çalışırsa 1 litreye yakın benzin tüketeceği görülür. Fakat biz biliyoruz ki bu motosiklet 100 kilometrede yaklaşık 3 litre yakıt tüketiyor çünkü içten yanmalı motorlar şuanda yaktıkları yakıtın sadece üçte birini hareket enerjisine dönüştürürken kalanını ısı olarak atarlar.
Şimdi senin iddiana gelelim sen diyorsun ki "Biz bir mekanizma yaptık. 100 kilometrede 3 litre yerine 1 litre benzinle 300 km gitti bu motosiklet." Yani şuanki yüzde 30 luk verimin 9 kat üstüne çıktığını iddia ediyorsun. Termodinamiğe ve kimyaya göre sen benzindeki bütün enerjiyi hareket enerjisine dönüştürsen dahi 1 litre ile 100 km gitmesi gerekirken 300 km gitmişsin.
Sonuç olarak yoktan enerji var ettiğini iddia ediyorsun ve ciddiye alınmak istiyorsun. Gerçekten yüzde 300 verimle çalışan bir şey yaptıysan ne diye foruma yazıyorsun? Git bir tane elektrik santrali kur devlete elektrik sat sonra da yüzde 300 verimle çalışan ferrarinden bize el sallarsın.
Ülkemizde ne dahiler var be.. Enerjinin korunumu kanununu bir konuda alt üst ettik. Yoktan enerji üretebiliyoruz. O zaman felsefecileri de konuya alabiliriz, yokluk diye bir kavramın yokluğundan bahseder olduk. Neyse kardeş başarılar, ama 300 km az. 1 litreyle 1000 km falan olsa iyi olurdu, şişeyi büyütsek falan olması lazım..
Kendin sorup kendin cevap vermiş sin. Verimi hesapladık merak etme. 12volt 2O amper yeterli hidrojen çıkışını sağlıyor. Tek sıkıntı fazla isiniyor kablolar. O yüzden power inverter kullanarak enerjiyi araç çakmak girişinden alıyoruz. On iki voltu düz akim 22O ye çevirip hidrojen jeneratörü ne veriyoruz. Dk da 3- 5 litre arası gaz çıkışı oluyor. Motor çalışıyor ancak araba için yetersiz. Arabalarda yüzde 3O un üstünde tasarruf sağlanıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Ben devrim yaptığımızı iddia etmiyorum. Benzinin içindeki yanıcı gazi alıp yaktigimizi yanmayan kısmı kullanmadigimizi bilgi amaçlı paylaştım.
Ya arkadaş, eğer size bir akıl veren varsa o adamın yanına bir daha gitme. Akıl veren yok diyorsan da biraz oku.
12V, 20Amp. 240Watt yapar. Enerjinin korunumuna göre sudan istersen hidrojen, istersen xxxjen elde et 240W güç elde edersin.
240 Watt yani 0.32 Hp. yapar. Bununla motorunu rölantide çalıştırabilir misin bilmem.
Ki bu yasayı delen dünyada şimdiye kadar bir Allahın kulu çıkmamıştır.
Kablolar ısınıyor demişsin. 20Amp. akımı 2.5mm2 kablo ısınmadan taşır. Hiç ısınmasın dersen 4mm kullan. Siz hoparlör kablosu kullanmışsınız.
-----
İnverter olayına hiç girmeyeyim dedim ama onu da yazayım.
İnverterler maks. %75-85 verimlerle çalışırlar. Çok kalitelileri %90'a filan çıktığını iddia ediyor.
Gerilimi çevirirken %10-20 kaybetmeyin. Size çok lazım olacak. 12V. kullanın.
He bide akıl veriyon İnverter konusunda. Benim isim istediğim oranda hho gazi çıkarması ile alakalı. Hho jeneratörleri de inverter akımı ile düşük güçte maksimum gaz çıkışını sağlamakta. Adlında kendin vermiş sin cevabını güç kaybı diyerek. O yüzden isinmiyordur kablolar ne dersin. Hangi kabloyu kullanacagimi da biliyorum merak etme. Wat olayı ile gücü nerden bağladin anlamadım. Ben çıkan gazın gücünden bahsediyorum. Bilmem anlıyor musun. Bir litre su 1.860 lt hho gaz üretebilir. Her gram sudan 34,116 kalori üretilebilmektedir.
1 litre su ile sürüş, 1000-1500 km yol alma veya 30-40 saat kullanım için yeterlidir.
Hidrojenin oktan sayısı* 130-132 civarındadır.(alıntı)
Tutturmussun bir enerji korunumu kanunu diye bırakın bunları kardeşim. O kanunlar ABD tarafından size dayatılan şeyler. Oysa adamlar o kanunun dışına çıkarak bir kg uranyumla aylarca okyanusta gemi gezdiriyor. Muammer yildiz denen dahi türk hic durmadan kendi başına donen motor icat edip patenti ni aldı yıllar önce. Adamı dikkate alan yine yabancılar. Araştır bakalım muammer yıldızı senin enerji korunumu kanununu ne hale sokmuş. Ben bilgi veriyorum tartisalim diye siz almamak için ısrar ediyorsunuz. Oluyor iste benle tartışma burada. O kanunları yapanlarla tartışın. Bana matematiksel bilgilerle gelip olmaz demeyin. Nasıl olduğu videoda belli. Gelin bunu tartisalim nasıl oldu diye.
Cahillik başa bela. Tamam, pes ettim yazmayacağım.
Ya da bizimle kafa buluyorsun. Şakacı seni.
Tamer kardeşim çok çılgınsın, seni destekliyorum!
Senin gibi dahiler her zaman dışlanmış, alay edilmişlerdir. Asla vazgeçme. Üretmeye çalışmaya devam.
Enerji korunumu kanununu ABD dayatıyormuş. Çüüş, oha, yoh artık. Bu seviyede cahil olmak için özel çaba sarf etmek lazım.
Bakin arkadaşlar. Vereceğim videoda adam kaç cc motoru çalıştırıyor. Fake diyen olacaktır yine ama paylaşalım yine de. Yabancılar bu konuda çok ilerlemiş. Benzer videolarda da bakmaniz için link olarak veriyorum. Ben bu videodan esinlendim. Gerekli enerjiyi direk şarj dinamosundan alıyor.
https://youtu.be/wxfo-w0ptEo
Bakın şimdi bu elektrik-su-hidrojen meselesini bilale anlatır gibi anlatıyorum.
Normalde benzini yakınca 100 birim enerji açığa çıkıyor diyelim. İçten yanmalı motorda bu enerjinin 30 birimini ancak hareket enerjisine dönüştürebiliyoruz. Bu şekilde enerji her dönüşümde bir miktarını ısı olarak kaybeder.
Araya suyu-elektriği koyunca şunlar oluyor;
1)100 birim enerji veren benzini yaktık
2)Bu enerjiyi hareket enerjisine dönüştürerek 30 birim hareket enerjisi elde ettik.
3)30 birim hareket enerjisi ile dinamo çevirerek 20 birim elektrik enerjisi elde ettik.
4)20 birimlik elektrik ile suyu ayrıştırarak 15 birim enerji verecek olan hidrojen elde ettik.
5)15 birimlik hidrojeni motorda yakarak 5 birimlik hareket enerjisi elde ettik.
Gördüğünüz gibi benzini direk yaksak 30 birimlik hareket alacakken araya başka prosesler koydukça elde edilecek olan güç düştü ve kayıplar arttı. Deneyini yaparsanız da bundan farklı bir şey görmeyeceksiniz. Aksini iddia edenleri video çekip bizi utandırmaya davet ediyorum. Çekin bir video bizi utandırın hadi.
Bende isterim bedava enerji olsun doya doya kullanalım diye ama yok işte. Enerji yoktan varolmuyor amk. Bu kadar basit bir şeyi nasıl anlayamıyorsunuz. Suyla çalışan motor için de illaki o enerjiyi bir şekilde sisteme sokmak gerekiyor işte.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)