Karbüratörü yeniden icat etmişsiniz tebrikler.
Karbüratörü yeniden icat etmişsiniz tebrikler.
Vay anasını bee . türk milleti alışmış duduklenmeye aksi olunca bünye kaldırmadı. Et 3O TL ye düştü yerli alırım az alırım dendi. Beyler ister inanın ister inanmayın. Yorumlara guluyorum sadece. Bir kişi destek oldu kocaman forumda. Cekecez yeni videolar merak etmeyin. Biz motoru sudaki hidrojenle de calistirdik 2 lt suyla 6yuz km gittik. ama girmeyelim kaldırmaz bunyeniz. Forumda düz mantık mevcut. O yüzden siz sağ ben selamet. Ha araştırın ama. Hidrojen generator nasıl yapılır. Benzinden gaz. Magnet motor. Bütün bunları araştırın ki ne cevherler var Türkiye de öğrenin. Hepsi YouTube de mevcut. Sözlüğünüz YouTube... Kalın saglicakla.
Umarım petrol baronları sizi öldürtmez
Ördek kapma peşinde forumdan yermiyiz huleaaan..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Boş işler bunlar. Bence masturbasyon yapıyorsunuz.
bilgili olduğum bir konu değil, işe yarıyor ve sağlıklıysa motor için güzel, değil trol ise komik değil.
Weak are prey
1 litre benzin ile 300 km gitmek zor iş, buharı olsa da, olmasa da ,ocağa 1 litre su koysam, buhar olarak uçması 1 saat sürmez, 300 km gitmek demek 100 km hız ile 3 saat yol almak demek, buradan anlıyorum ,biraz absürt olmuş ,benzinle bile rampalarda bayılan motor, buharı ile nasıl çıkacak ?
bu işlere girecekseniz, bende çok araştırdım, manyetik motor ve ayrıştırılan su ile elde edilen hidrojen yakıtı en ucuz ve en temizidir, bu yöntemlere yönelin, tabi bu sistemler bilindik, evvelce araba bile yapılmış, bu sistemlerden birini geliştirdin ,abd ve petrol baronlarından önce devletimiz izin verecek mi ?
şuan toplanan vergilerin asıl kaynağı benzin ( yakıt)vergileri dir ,devlet neden motorsiklet leri ve bisiklet leri teşvik etmiyor anlamıyor musunuz ? ayrıca elektrikli araçlar var ve gelişecek ,yalnız bunların aküleri sorun teşkil ediyor, hem şarj süresi uzun ,hemde menzili kısa ,ayrıca pil bile üretmeyen bir ülkede elektrikli otomobil demek gene dışa bağımlı olmak demek
not: mazot ve benzin li araçlar kullanıyorum ,son zamlardan sonra, iyice tiskindim, maaşım yetmemeye başladı ,yıllarca milli üretim dedik ,ihracat dedik, vatanseverlik dedik,
tam tersi kıçımız daki donun kumaşı bile ithal ,ihracat ithalatın yanında eridi, vatanseverlik kitaplarda kaldı ve hala % 50 .......... noktalara isteyen istediğini doldursun ,fırsat bulursam ege veya güney bölgelerimizden birine ,sakin bir köy evine yerleşeceğim ,az insan görmek, az stres demek inek, koyun bile hava kararınca ahırını bulur, yormaz sahibini ,başkasının verdiği oyun çilesini ben niye çekiyorum arkadaş, böyle demokrasimi olur
1 litre benzinle 15km yapsam yeter bana. Ayrıca 1 litreyle 300km gittiğini nasıl hesap ettiniz ?
Bu pet şişeden yapılmış ilkel karbüratöre belki cahil kesimi kandırıp desteklerini alabilirsiniz ama benim gibileri kandıramazsınız. Çünkü mühendislik eğitimi aldım. Fizik, kimya, termodinamik, verim hesabı nedir biliyorum. İçten yanmalı motorlar hakkında bilgi sahibiyim.
Bu videodaki mekanizma bildiğiniz karbüratördür. Sadece tek farkı pet şişeden yapılmış ve dandik olmasıdır. Verimi arttırması mümkün değil. Benzin içinde su ve gaz diye ayrı ayrı maddeler yoktu. Enjeksiyonlu makinelerde benzinin tamamı yakılır ve yanma sonucu su ve karbondioksit oluşur.
Hidrokarbon+Oksijen=H2O+CO2
Bütün hidrokarbon yakıtlarda yanma denklemi budur. Benzin, mazot, doğalgaz, bütan, propan... hepsinde aynıdır.
Video sahibi kişiler isterlerse o motosikletin deposunu söküp kendi şişelerini bağlayarak 300 km sürüp bunu videoya çekebilirler.
İddia eden ispat etmekle yükümlüdür.
Tam ben yazacaktım arkadaş benden önce yazmış. Açıklaması mühendislik eğitimi alanlar için dört dörtlük olmuş ekleyecek bir şey yok ama içimden gelmişken bir iki kelimede ben yazayım.
Birim yakıtın yeterli oksijen ile yanmasın dan çıkacak (oluşacak ) ısı miktarı oluşacak su ve karbondioksit miktarı belli bunların ne kadar hacim oluşturacağı belli bunu 100 cc veya 1200 cc silindire sıkıştıracağında oluşacak basınç belli her şey biliniyorken ben benzini üfledim de bu oldu demek bu hesaplardan bi haber olan için şapkadan tavşan çıkarmakla aynı. Yani boş şapkadan tavşan çıkardı bu adama imkan ver memleket tavşan etine doysun demekle aynı.
beyler onemli bir noktayi atliyorsunuz. bakin dikkat cekeyim.
adam diyor ki 1 lt suyla 300 km gittik(aslinda 2lt su ile 600 yazmis ama ben ikiye boldum litrede yaptigini hesapladim. ki muhendislik egitimi almis biriyim. matematik bildigim belli olsun)
motoru diyor, sudaki hidrojen diyor, calistirdik diyor, adam benzin yerine dizel yakit konulunca calismayan makinada su ile atesleme yaptirmayi bulmus siz hala ne konusuyorsunuz ya. adam uranyum zenginlestirmeyi felan atlayip direk cbf 150 (ki kendisi tek basina bir efsanedir) sudaki hidrojenle (nasil sudaki hidrojeni ayristirdi, onu da pet siseye ufurerek mi yapiyor bilemiyorum) calistirmis. 600 km yol gitmis.
kafanizda canlanmasi acisindan soyluyorum 2 lt su, 4 tane 0,5lt kucuk su. istanbul konya yapiyorsun.
ben ikna oldum. calismalarinizin simdiki kismi icin tebrik ederim, sonraki bolumleri icin de basarilar dilerim.
he son olarak, don't feed troll.
kolay gelsin.
Karbüratörün yaptığı da benzini mümkün olduğunda buhar haline getirip yakmak oluyor. Yanma için 1:15 hava benzin karışım oranını tutturmanız gerekir. Bu şeklide belki rölantide çok düşük devirde çalıştırabilirsiniz ama performans gerektiğinde yetmeyecektir. Sizin yapmaya çalıştığınızın kat be kat iyisini enjeksiyon sistemleri yapıyor zaten.
dostum
motorunun temel mantığını benzini illaha gözle görünür bir miktarda alıp yakarak güç üretiyor diye algılıyorsun.
şöyle düşün;
"Nem" nedir ?
Soğuk bardak ve şişelerin etrafında niye ıslaklık oluşur ?
aslında günlük hayatımızda havanın içine su vardır ama farkına varmıyorsun
sizin yaptığınız mantık enjeksyon sistemiyle aynı enjeksyonsistemi hava ile benzinin karıştırıyor yani havanın nemini benzinle yapıyor senin gibi
üzerinize çok gelmişler pek dediğinizden geri dönemiyorsunuz fakat gerçekler biraz farklı
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)