4 yıldır kullandığım bot ile alakalı tecrübelerimi paylaştım dileyen bir göz atabilir
https://youtu.be/NkMriyQNcsI
4 yıldır kullandığım bot ile alakalı tecrübelerimi paylaştım dileyen bir göz atabilir
https://youtu.be/NkMriyQNcsI
Motosikletin gidebildiği kadar değil, senin sürebildiğin kadardır yol..
Herkes sürücü olabilir ama herkes şoför olamaz. (Babamın sözü)
Allahım ders çalışmakla o kadar kafayı bozmusum ki yds denilince aklıma dil sinavi geldi. Niye yds ye girmeli gibi bir başlık ne alaka forumda diye düşündüm.
Tabiki de yds bot ))
Sağolun paylaşım için
İyi oldu bu paylaşım. Bot alacaktım. 5 sene de ben scooterin bi botunu giydim kenarlarından dikişleri attı artık ( ağır arazi koşullarında yaz kış giydim). Aynı modelin yenisini alayım dedim malzeme kalitesini öldürmüş yeni çıkanlar.
İlginç Türkiye'de kaliteli birşeyler yapılabiliyormuş demek ki...
Goygoculara duyurulur
Son 4 yıl içinde ben bile bu bottan daha çok yiprandim , YDS kalitedir üzmez .
İsyerin de ben de ağır bakıma gireceğim zaman YDS bot giyiyorum gerçekten başarılı bir ürün .
Hayırlı işlerin olsun müdür , kolay gelsin
Peki ağırlığı nasıl? Yds fabrika mağazasına gittiğimde incelediğim birçok ürün ağırdı. Ayağı yoruyir mu merak ettim?
yds iyidir 3 yıldır kulanıyorum tekara alsam yds alırım tavsiye ederim pişman etmez
Birçok bot yapan firma dainese de dahil normal ayakkabı sertifikasıyla motosiklet botu adı altında üretim yapıyor.
Ben bu adamların sitesinde çok ilginçtirki hiçbir Sertifika kodu bulamadım. Motosiklet Bot standartı CE EN13634 Güvenlik Sertifikasıdır. Eğer bu sertifikaya sahip değilse boşu boşuna verdiğiniz paraya yazık.. Gerçekten yazık. Gidip 100 liraya su geçirmez uzun bot alıp kullanın daha iyi. Sertifikasız botlara sırf adı motosiklet botu diye 3 lira fazla vermeyin. Paranızla rezil olmayın. Aldığınız botların güvenlik sertifikalarını mutlaka araştırın...
İşte hep bu yanlış ad koyma yüzünden.
Rodi'nin açılımınında RamazanOğulları Dikim İmalat diye okumuştum.
Ce standartı ve en güvenlik sınıfını biraz açmak lazım..
CE işareti, ürünün Avrupa ürün mevzuatlarına uygunluğunu gösterir. yani ürün avrupa pazarında satılabilinir bu Ce onayı olmassa satılamaz..
En güvenlik standartı ise sonuna gelen kod yani rakama göre değişkenlik gösteren güvenlik standartıdır..
mesela sonunda 407 varsa yani En407 olarak gidiyorsa yanmaya yangına karşı dayanıklı demekdir En511 soğuğa karşı korumayı gösteren kod dur..
Mesela motorsiklet eldivenlerinin koruma sınıfı en13594 dir.. kıyafetlerde en13595-1 -2 diye gider leveline göre..
sizin verdiğiniz 12634 kod motorsikletler ayakkabıları için verilmiş koruyucu taban kodu..
bu iş bana birazda ticari tuzak gibi geliyor vibram tabanlı bir bot her şekil taban olarak motorsikletçinin kullanım ihtiyacını karşılar bence.. zira dağcılar outdoorcular bile ne zorlu kaya tırmanış dağ taş koşullarında yıllarcana giyiyor yabanda kar kış demeden..
o motorsiklet botunun kodunun muhtaviyatına baksak bence bir iş ayakkabısı yada outdoor ayakkabının muhteviyatından çokda farklı bir şey çıkmıycakdır..
YDS nin yıllarca şantiyelerde ve atölyelerde çelik burunlu iş ayakkabılarını giydim. İş ayakkabıları gerçekten çok kaliteli ve sağlamdı. En zor koşullarda kullandım bana mısın demedi. Sağlamlığına kefilim.
Motor botları da aynı sağlamlıktaysa eğer gözü kapalı alınabilir.
4 ay önce bende yazlık kısa modelini aldım 329 tl ye
Çok memnunum motora binme hisside değişiyor.
Büyük motorda daha başka oluyor yani yere basınç daha iyi normal ayakkkabı ile.
Tavsiye ederim ben karaköy şubesinden almıştım.
Daha öncede alacaktım fakat ellerinde kalmıyordu. Bu sene denk geldi aldım.
Seneye de uzun kışlık modelini alacağım.
98 Beygir.....
Evet zaten aynı şeyi söylüyoruz farkındaysanız. Motosiklet koruyucu taban kodu olmayan söylediğiniz gibi vibram tabanlı bota niye para versin millet ekstra ... Dağcıyla motosiklet sürücünün aynı tehlikeye ve aynı aşınma kuvvetine maruz kaldığınımı sanıyorsunuz siz ? Biri dağa tırmanıyor biri asfalt zemin üzerinde belki 200 km süratle ayağını yere sürtebiliyor. Boşuna bu sertifika kodları yok. Kurmuş olduğunu zihniyet yanlış. Bu sayede adam merdiven altı biyer açıp bot üretiyor... Bir botu motosiklet sürücüsünün ayağına ayağının pege basma şekline göre tasarlamadıktan sonra böyle bir platformda bile konuşulmasına değmeyeceğine düşünüyorum. Neymiş önüne plastik koruma takmışlar adına motosiklet botu demişler oldu efendim ..
aynı şeylerden bahsediyoruz sizinki biraz fantastik olmuş sadece 200km ile ayağı yerlere sürtmeler falan.. zihniyet yanlış falan değil anlamamışsınız beni.. vibram örneğini ondan verdim zaten tek tip vibram yoktur 4-5 çeşit vibram taban vardır muhteviyatına göre değişir.
benim dediğim şey belli bu kodlar yeni yeni çıkdı eskiden bu tip kodlar yoktu sonradan bir standart getirme amaçlı kodlara ayırdılar iyide oldu.. ama birazda ticari oldu işte.
benim sadece dediğim profesyönel motorsiklet sürüş amaçlı üretilmiş botlar yıllardır var ve hepsinin zaten kodları vardı ayrı ayrı yanmaya kaymaya sürtünmeye dayanıklı falan.. hepsi özünde aşınmaya sürtünmeye kaymaya ısıya dayanıklı botlardı zaten şimdi tek bir kodla standart getirmişler bu taban motorsiklet botları içindir demişler buda işin ticari bir boyutu olmuş.. Tek anlatmaya çalışdığım buydu..
yoksa çinmalı dandirik motorsiklet botu diye satılan ürünlere bende karşıyım.. çin malı o efden püfden motorsiklet botu diye satılan botları alıcağınızaki onlarda hiç ucuz değil 200-300 tl den aşağı ben görmedim.. gidin birinci kalite harbi askeri botu alsınlar on numara yere zamk gibi yapışır onların altı araba lastiği kaukçuğundan yapılır petrol yağ gibi yerlerde kaymayı önleyici tabanları vardır.. şok azaltma darbee basınca dayanıklıdır özellikle sivile üretilen botlardan alınırsa onların tabanları biraz daha rahattır bir motorsiklet botu gibi full koruma sağmalamasada çin malı tabansız palavradan koruması olan botlardan on kat kaliteli koruma sağlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)