ülkemizde 125 cc motorun bile fiyatı 18-20 bin olmuşken motor hayali kuruyoruzya :D iyi insanlarız ama 250 cc motorlar bile 25-30 arası olmuşken he bide yıl sonundaki eklenez ZAM kısacı Zamımıza koydu devlet
ülkemizde 125 cc motorun bile fiyatı 18-20 bin olmuşken motor hayali kuruyoruzya :D iyi insanlarız ama 250 cc motorlar bile 25-30 arası olmuşken he bide yıl sonundaki eklenez ZAM kısacı Zamımıza koydu devlet
Bu modellerde artçılar hiç düşünülmemiş. Eksik tarafları bu bence. Yoksa hepsi güzel. Alternatiflerin artması iyi olur ama hepsinin geleceğine de pek ihtimal vermiyorum. Arkadaşların söylediği gibi görsellik ve kalite iyi biryerde ama servislere önem vermek zorunda olduğunu anlaması lazım.
Yahu bu benelli çin malı değil mi ? Ne benelli benelli deyip duruyorsunuz anlamadım.TÜrkiyede mi üretilecek ? Fiyatı mı ucuz olacak ? Bilen birisi anlatsında anlayım yaw.
hepsi tabiki harika çünkü hepsi çalıntı.diavel var monster var moto guzzi nin bir modelinden alıntılar vs var.bu tarz motorlara dünya para vermek istemeyen çoğu kişinin tercihi olur
Tasarımları Ducati mi yaptı , bu nedir yav
Bazı modelleri Çin'de üretiliyor. Kimi modelin motor bloğu İtalya'da üretilip Çin'de motosikletlere montajlanıyor.
Kalite olarak da gayet üst seviyede. Özellikle 250cc kategorisinde tnt250 piyasada japon diye gezinen motorlar ile karşılaştırınca, insan japon diye fahiş fiyata satılan modellere verilen paraya üzülüyor.
Motorların şekilleri güzel ben direk benzetmişlerdir diye düşünürken adamlar tasarımı direk yapan firmaya para vermişler.
Benim çinli algima göre fazlasiyla emek ve para vermişler.
Ya arkadaşlar Japon da Japon diye konuşanlarla tartışmaya girmeyiniz. Zamanla öğrenecekler. Hani Japonlar neden zam yapıyorlar diye merak ediyoruz ya işte sebebi bu arkadaşlar oluyor. Diğer bazı arkadaşlarsa hayallerde yaşıyorlar. 18 bin TL 'ye 400 cc motor mu olur ? Üstelik de yeni çıkmış bir motor. Benelli'nin TNT 250'si bile 18 bin'lere gelecek, sizin 250 cc üzerine %37 ÖTV olduğundan haberiniz yok galiba. Gelirse 400 cc motorların en ucuzu 25 bin olur.
Modeller görüntü olarak gerçekten güzeller de artık bakıyorum artçıyı düşünen model kalmamış. Dünyada herkes sap geziyor sanıyor olmalılar. Biz eşimizle çocuğumuzla binmek için bunların hangisini alalım ? Suzuki şu Inazuma'yı biraz elden geçirip 400-500 cc yapsın, sırf bu sebepten piyasanın kralı olur. Biz motorları gezmek için mi alıyoruz yoksa kafenin önünde sergilemek için mi ? Umarım bir TNT502 çıkarma planları vardır. Ya da TRK252...
Bu arada Imperiale 400'ü kimse konuşmamış. Tek silindir 400 cc yapmışlar. Diğerlerinden farklı bir bloğu var.
Olmazsa almak isteyenler alın kullanın benelliyi memnum kalırsanız bende alırım abiler
siz benelli ürünlerini çıplak gözle gördünüz mü? ben Fuar'da ilk geldiğinde görmüştüm, tnt250 görmüştüm, çok farklıydı, sym wolf 250 ile görünen parça kalitesi aynıydı, ortalamanın üzerindeydi, şu an tnt25'de yakınanlar var ama tnt250 çok iyi galiba, bende aynı fabrikanın ürününü kullanıyorum, fiyat performansı gayet iyi, cfmoto gibi bu firmada artık yüksek cc işlerine girdi ...
kadırganın f650 çakmasını da görmüştüm ve buraya parçalarının anormal kalitesiz durduğunu, göstergelerin motorun değerini düşürdüğünü yazmıştım, motor sonuç olarak satılmamıştı...
Benelli markasi icin net bir sey soyleyemeyecegim, cunku birebir gorup kullanmis degilim. Ama fuardaki Benelli gibi cok guzel gorunen Cin orjinli bazi firmalar, ayni luks Avrupa motosikletleri gorunumunde motosikletleri cok daha uygun fiyata sunuyorlar. Motorlari cok kucuk degil, uretim kaliteleri de kotu degildir. Gel gelelim size ayni motosikleti daha uygun fiyata sundugu illuzyonuna da kapilmayin.
Zaten agirlik direk durumu belli ediyor. Avrupali firma bilgisayar simulasyonlariyla sasiye gelecek stresi hesaplayip kocaman motosiklete bisiklet agirliginda celik sase uretiyor, robota kaynak yaptirip. Boru duz degil, oval. Dahasi kalinligi da homojen degil. Ortasi ince, uclari kalin. Velhasil birbirine cok yakin gorunen kirmizi boyali iki sasenin biri $$$'a mal oluyor, digeri ise $'a... Motosikletlerin biri digerinden sadece daha hafif ve saglam degil, cok daha iyi suruse sahip oluyor. Cunku mesele sadece agirlik ta degil; saseye optimum esnekligi vermek icin saatlerce profesyonel yariscilari pistte calistirip rafine ediyor dizayni adam. Ki zaten yillardan beridir bu isi yaptiklari icin birikmis ARGE, yani "know how" var adamlarda.
Velhasil mesele biraz karisik... Cinli firma Ducati'den daha iyi motosikleti daha uygun fiyata uretebilecek olsa bir dakika niye beklesin? En azindan Ducati'den daha sorunsuz ve dayanikli olacagi kesin gibi
Yaglayip ballayip son anda nasi ters kose geydirdim ama Ducati'ye
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)