Bir kaç bin binip satıyorlar demişsiniz. Bunu o yüzden söyledim. TNT 25 ve TNT 250 giriş seviyesi motorlar. Düşük km de 2. el motorların olması kadar normal bir durum olamaz. 250 cc bir motosiklet bir insana uzun süre yetebilir. Hatta Şehir içinde ömür boyu yeter.
Ama dünyanın her yerinde genç bir insan 6-7 ayda biraz aklı başındaysa 1-2 sene sonra motorunu yükseltmek ister. Yani bizim piyasaya gireli 2 yıl olmuş bir motosiklet markasının elbette ki düşük km de motorları olacaktır. Aynı şey Japon veya Avrupalı örnekler içinde geçerli. Yüksek km de 250 likler de var olabilir. Sonuçta Japonlar kendini kanıtlamış markalar. Tabi ki daha kaliteliler tabi ki daha dayanıklılar aksini kim iddia edebilir ?
Japon motosikletlerine, arabalarına ve sanayisine hasta bir insan olarak söylüyorum bunları. Öyle ki şuan şantiye sahasında makine sattığımız firma dan iki Japonu misafir ediyoruz. Bırak motorlarını kendileri bile acayip insanlar
Mesele " hadi gel ucuza taklit al " . Ya da " hadi gel sende bundan al japon dan ucuz bak " meselesi değil. Sizin gibi kibirli, egoist ve peşin hükümlü insanların. Başka markalara şans tanımaması. Konuyu " Haydi Benelliciler koşunnn ve aydınlatınnn memleketiiii yayılın dağa taşaaa " diyerek açmadım.
Adamlar memlekette fabrika açıyor. 2014 ten beri iyi bir ivme ile büyüme gösteriyor. Bundan 10 yıl önce KTM sokak motoru üreticisi miydi ?
Gelişme gösteren ve ülkemizde uyguna satılan bir marka. Ve insanları bu modelleri görmeye bilmeye hakkı var