Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

2018 Honda CB1000R

    REKLAM ALANI
  1. #21
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Getirmezler ki lol


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Honda 5 yıl geriden takip ediyor sanırım.
    Duke ve MT serisi koptu gitti bitti... Honda daha yeni uyandı.
    hasmet ve wing41 bunu beğendiler.

  3. #23

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    2008 cbr1000rr diye okudum

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bir onceki CB1000R'i yeni alip kullanmistim bir bucuk sene kadar. Acikcasi hic boyle bir sey yapacagini beklemiyordum Honda'nin...

    Naked motosiklet biraz ara bir urun. Cunku naked pratik bir arac, ama ulasim icin 1000cc motora ne gerek var? CB1000R naked'tan ziyade grenaji sokulmus, yuksek gidon takilmis, ve gucu azaltilip torku arttirilmis bir SS'ti... Bir cok markanin naked modeli oyle. "Belinizi bukmeyen spor motosiklet" olarak sunuluyorlar piyasaya, ki cok dar bir pazar. Sonucta virajli yollarda gercek bir SS gibi rahat ettirmiyor.

    Bu ise populerlesen retro kervanina katilan bir motosiklet olmus, performans yaninda stil'e de oynamis. Guzel ama cok kanim isinmadi acikcasi.

    Bu seride CB900F Hornet herhalde en son durust naked motosikletti Honda'nin urettigi. Genel olarak simdilik durust naked sadece Superduke var, geri kalanlarin hemen hemen hepsi SS'ten devsirme. Tabii ki onlar arasinda da iyi modeller var, MT10 gibi mesela. Ama Tuono ve S1000R performans icin pratiklikten fazlaca odun veren modeller bence...

    Bir onceki modeli stilize edip biraz da elektronik ekleyip piyasaya surmusler. Arka tek tarafli catali korumalari guzel olmus, ama hidrolik debriyaji eleyip telliye gecmisler, gozumden kacmadi

    Bu arada Diavel benzetmesine katilmiyorum. Diavel tamamen cruiser ergonomisine sahip, sele cok alcak ve pegler cok onde. Bu ise naked. Stil ve motor hacmi yakin olabilir ama geometrisi, ergonomisi, ve dogal olarak musterileri tamamen farkli.
    pea ve oialdemir bunu beğendiler.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Mart 2018
    arkadaşlar yaptığım hesaplamalar tutarsa(%90 tutar) fiyatı 72000 TL(+- 2000 TL oynayabilir) olacaktır.

    Bence gayet güzel bir motor olmuş bu.Üzerinde 2018 CBR1000RR dan devşirme motor var ve 145 hp lik bu motor 0-100 hızlanması CBR1000RR dan daha iyi olacakmış(Honda'nın kendisi söylüyor)..fena değil.

    212 kg ağırlığı, ortalığın tozunu atan yeni 1000RR gibi iddialı değil maalesef(çelik şase)

    Tipi ise aykırı biraz kabul,ama diğer 1000 lik nakedları kendisine rakip kabul etsek bile bence fiyat avantajından dolayı(Türkiye için) rekabetçi olacaktır diye düşünüyorum.Merakla bekliyorumm kendisini.

  6. #26

    Üyelik
    17 Haziran 2016
    Motosikleti
    Pulsar 150ns
    Haziran ayında bayilerdeymiş. Hesaplarıma göre tahminimce 63 bin lira civarında gelecek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:03 ----------

    Max 68 bin

  7. #27

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Tahmin falan değil 82 k fiyatı var. Bunu alacağıma gider honda civic alırım daha iyi. En azından 5 kişi civic keyfi çıkarırız.
    Honda sitede fiyat paylaşmış.
    dyavol-77 ve wing41 bunu beğendiler.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    CB900F Hornet ve 2013 CB1000R sahibi olmuş biri olarak bir kaç düzeltme ve not ekleyeyim:

    1. Motorun yeni CBR motoru ile alakası yok. Bir önceki modeldeki motorun revize edilmiş versiyonu, yani 2006 CBR fireblade.

    2. Süspansiyon da eski modelden çok farklı değil. Çünkü eski model de full ayarlanabilir Showa kullanıyordu. Ful ayarlı olmasına rağmen malesef yeterince kaliteli değildi.

    3. Eski modele göre bazı noktalarda ucuza kaçmışlar. Mesela yukarıda yazdığım gibi hidrolik debriyaj giymiş telli debriyaj gelmiş.

    4. Döküm alüminyum şase gitmiş, taa Hornet'te kullandıkları tek parça çelik boru şase gelmiş. Bu ciddi anlamda geri bir adım.

    5. Burada önceki modelin üç parçalı gösterge paneli şimdiye kadar bir motosiklette gördüğüm en estetik göstergeydi. Yenisi de fena değil ama eksisiyle alakası yok.

    6. Eski model elektronik olarak bir dinozordu, sonunda güncellenmiş.

    Velhasıl görünüş olarak etkileyici bir model olsa da kullanım olarak Avrupalılara rakip değil. Hatta MT10'e bile rakip değil.

  9. #29
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Madem çok bahsettik


  10. #30

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    61 bine satılan MT 09 SP ve 57 bine satılan xsr 900 ün yanında hiç şansı yok bence. Honda yine baltayı taşa vurmuş.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)