Hava filtresi değiştirmek bu kadar meşakatli olmamalı yahu
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Sen bi de vstromu gör. Hava filtresini değiştirmek için depoyu söktüğün gibi arka bujiyi değiştirmek için de depoyu sökmen gerekiyor. Depoyu sökmek için de tüm grenajları çıkarmak zorundasın
-
Lengeli Fötr adlı üyeden alıntı
Sen bi de vstromu gör. Hava filtresini değiştirmek için depoyu söktüğün gibi arka bujiyi değiştirmek için de depoyu sökmen gerekiyor. Depoyu sökmek için de tüm grenajları çıkarmak zorundasın
hocam buji gene nerden baksan 20bin km gideri var. Hava filtresi en iyi ihtimalle 10bin km dayanıyor. Bakım aralığı daha sık olunca çekilmez bu çile Gerçi ne yalan söyleyeyim hoşuma da gidiyor böyle ustaymış gibi gaza geliyor insan
-
Motosikletten motosiklete cok degisiyor. Ureticinin dizayn tercihine kalmis. 250cc makinanin bu kadar ugrastirmasina sasirdim dogrusu. Mesela CB900F Hornet ve CB1000R'da sadece 2 vida ile hava filtresine ulaşılabiliyor yandan. O kadar kolay ki.
Hatta CB900F Hornet'te tankın arkası menteşeli, önünü tek vida ile gevşetince bir karış kaldırılabiliyor. Bujiler de öyle değiştirilebiliyor. Yine süper kolay. Yag filtresi de oldugu gibi ortada, uzerinde bir kapak falan yok. Alet kullanmadan elinizle kavrayip gevsetip yerine yenisini takmaniz mumkun. Acikcasi bakimi skuterden kolay bile olabilir, 900cc, 4 silindir, 0-100km 3 saniye alti hizlanmali motosiklet olmasina ragmen. Yag degisim araliklari 6000km, hava filtresi silindirik, sadece ufurup tozlari atip yerine takiyorsunuz. 25000km'de bir de degisiyordu yanlis hatirlamiyorsam.
Güzel dizayn sadece işlevsellik için değil, kolay servis için de geçerli. Honda bu konuda bayağı titiz. Belki uretimi biraz pahalıya mal oluyor ama uzun vadede getirisi büyük.
Hele 90 derece acili V2'ler aman aman... Arka silindir icin depo sokuluyor, on silindir icin radyator... Bi de bazi HD modelleri subap ayari icin motorun sase'den inmesini isteyor, ki $800'lik bakim demek!!!
-
Goldwingte de hava filtresi için tüm kokpit ve depo sökülüyor. Periyodik bakım (yağ, filtre, hava filtresi) değişiminde sadece işçilik için 480 TL alıyor servis!
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
Goldwingte de hava filtresi için tüm kokpit ve depo sökülüyor. Periyodik bakım (yağ, filtre, hava filtresi) değişiminde sadece işçilik için 480 TL alıyor servis!
Depo arkada, sökülmesine gerek yok hava filtresi değişimi için. Ama yine de bayağı uğraştırıcı bi iş. Bereket 20bin km'de bir istiyor...
-
İyimi oldu kötümü su an bilmiyorum, bir garip his var icimde. Az once inazumacigimi agabeyime sattim. Cok israr etti, iyi para verdi 😂 O filtre meselesi hakikatten görkemli bir konu. İsin gucun olmadigi gunesli bir pazar gunu ailece yada dostlarinla zevkle tum gun ilgilenebilecegin bir husus. Hava filtresini degistirmek isteyen tum inazuma kullanicilarinin Allah yar ve yardimcisi olsun. Ugrasamam diyenlerin de kesesine bereket versin.
-
Lengeli Fötr adlı üyeden alıntı
Sen bi de vstromu gör. Hava filtresini değiştirmek için depoyu söktüğün gibi arka bujiyi değiştirmek için de depoyu sökmen gerekiyor. Depoyu sökmek için de tüm grenajları çıkarmak zorundasın
hem eski kasa hem yeni kasa vstrom da hava filtresi ve arka buji için depoyu yukarı kaldırmanız yeterli, ön bağlantısı menteşe gibidir, ön silindir buji değişimi için radyatör, su borularını sökmeden ileri kaydırabileceğiniz bir düzeneğe sahiptir ;)
scooter işçiliği kolay diyen arkadaş, hiç far ampülü değiştirdin mi sen :D
-
alinti : scooter işçiliği kolay diyen arkadaş, hiç far ampülu değiştirdin mi sen :D
fevkaladenin fevkinde gayet isabetli bi hitab oldu azizim 😀
-
Eski A.Twin'in gözünü seveyim.
Hava filtresi deponun üzerinde, dört vida sök, al.
Arka buji için koltuğu sök, depoyu arkadan bir karış yukarı kaldır bujiyi al.
Ön buji için karenajı biraz arala buji elinde.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
hem eski kasa hem yeni kasa vstrom da hava filtresi ve arka buji için depoyu yukarı kaldırmanız yeterli, ön bağlantısı menteşe gibidir, ön silindir buji değişimi için radyatör, su borularını sökmeden ileri kaydırabileceğiniz bir düzeneğe sahiptir ;)
scooter işçiliği kolay diyen arkadaş, hiç far ampülü değiştirdin mi sen :D
Burgman da çok basit elini alttan sokuyorsun zaten soket biçiminde asıldın mı geliyor diğer modelleri bilemem ama inazuma kadar uğraştırmaz diye tahmin ediyorum :D
-
Goldwing alabilecek bütçeye sahip bir arkadaşın bunları yaptıracak parası da vardır zaten sorun yok bence. Aşırı lüks bir motosikletin bakımlarının ucuz olmasını beklemek saçma olur zaten. O altın kanatlarını hakkın vereceksiniz .
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
hem eski kasa hem yeni kasa vstrom da hava filtresi ve arka buji için depoyu yukarı kaldırmanız yeterli, ön bağlantısı menteşe gibidir, ön silindir buji değişimi için radyatör, su borularını sökmeden ileri kaydırabileceğiniz bir düzeneğe sahiptir ;)
scooter işçiliği kolay diyen arkadaş, hiç far ampülü değiştirdin mi sen :D
Depoyu yukarı kaldırmak için de bir sürü vida ve grenaj sökmen gerek. O kadarını yaptıktan sonra ön bağlantı civatası, 2 hortum ve benzin soketini söküp depoyu komple çıkartıp rahat rahat çalışırım.
-
ben 10 saniye de değiştiriyorum. Sevindim lan. Küçük şeylerle mutlu olmak buymuş demekki.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)