Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yerli Motosiklet Kaskı ABV

    REKLAM ALANI
  1. #21
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı EmirŞengezer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genel kabul gören herhangi bir testten geçirip sertifika almışlar mı yoksa güvenlik sertifikası olmayan kasklar mı satıyorlar?
    hiçbir sertifikası yok. İnceledim sitelerinde. türk malı olması evet çok iyi. Fakat bu işin argesi var planı projesi böyle kask yaptım kırılmıyor diye kask mı üretilir... herkes yapar kırılmayan kask vizörü birazdaha ince yapsalar giderken ucar zaten kırılmasa ne olacak.. Tüm büyük markalar üretimlerini cinde yaptırıyor nerdeyse cin kaskdan 10 kat daha dayanıklıdır demek çok büyük bir genelleme olmuş.

    Bu adara kaskın kırılıp kırılmamasının bir önemi yok önemli olan darbeyi kafaya iletmemesi .. Demir başlık tak çık yola ilk kazada kask kırılmayabilir ama içindeki kafa kırılır.
    lifegoeson13 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Kaskı bilemem hiç ilgilenmiyorum ama rüzgar siperlikleri uygun fiyatlıymış.
    Ürün fotoğrafları amatör bir makine ile çekilmiş bu nedenle kötü görünüyorlar ama ben kalite olarak Çin malı kasklardan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Biraz daha reklama ihtiyaçları var.

  3. #23
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Son vizör bükücü.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

    Eğer sitedeki fotoğraflar güncel ürünler ise estetik açıdan başarılı değil.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  4. #24
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Kesinlikle reklama ihtiyaç var.ilk etapta en azından destek amaçlı alınıp artci kaskı olarak düşünülebilir.

    Sade bir tasarımı var, bence kötü değil.Geliştirilebilir, bunlar hep bütçe ile alakalı.

    Herşey pahalı, benzin alamıyoruz demek kolay, kaskın resminden kalite analizi yapmakta kolay, destek olmak elini taşın altına koymak zor..

  5. #25
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Yerli üretimi her zaman desteklerim.
    Ama iş can güvenliği olunca hiçbir sertifikasyona sahip olmayan güvenlik ekipmanını sırf yerli üretim diye alıp kullanmam.
    EU normların uygun sertifikasyonunu alsınlar, belgelesinler, kaç para olursa olsun sırf destek vermek için ilk satın alanlardan olurum. Hava girişi, ağırlık, ses, aerodinamik özellik falan aramam. Kullanmasam bile alır kenara koyarım.
    Ama objektif bir belge olmadan, çekiçle vurdum kırılmadı testlerine güvenemem.
    lifegoeson13 bunu beğendi.

  6. #26
    vişneçürüğü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2017
    Motosikleti
    piaggio beverly 300
    Yerli üretim her zaman desteklenmeli tabii...
    Kalitesi nedir ne değildir herhangi bir bilgim yok fakat; tanıtım videosu çok amatör duruyor. Bu konuda profesyonel destek alınmalı acil.

  7. #27
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Eğer kaliteli bir ürün ortaya koyarlarsa alır kullanırım fakat bu haliyle mümkün değil.

    Videodaki çekiçle vizöre vurma testi tamamen kolpa. Vizöre hiç eğme yükü gelmiyor o testte.

  8. #28

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Memlekete böyle girişimciler lazım. Her şey böyle başlar 70 ler de 80 ler de Japon malları için dandik ama ucuz diyorduk.

  9. #29

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Hay spiker diye seni...

  10. #30
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Kadın , kaskları ihrac etmeyi hedefliyormuşsunuz diyor.
    Eleman evet ama ihrac edebilmemiz için ECE sertifikası almamız gerekiyor yoksa satamayız diyor.
    Peki Türkiye'de nasıl satabiliyorsunuz diye sorulmuyor.
    O sertifika Türkiye'de de lazım ama kimse sormadığı gibi bir de fuarda stant açmış adam.
    Bir Allah'ın kulu da sen ne satıyorsun burda diye sormuyor.
    Benim güzel ülkem!

    İşin kötü tarafı 80'li yıllarda hepimiz taktık bu kaskları. Yoktu çünkü.
    Gerçi bizim de kaskın öneminden haberimiz yoktu. Yazın gözümüze böcek kaçmasın, kışın da kafamız üşümesin diye takıyorduk.
    Gerçi aradan 35-40 sene geçmiş bizim o zamanki kafaya bile sahip olmayıp kask takmayan bi dünya sazan var.
    O da ayrı bir inceleme konusu.
    Bilim adamları evrimi çoktan tartışmasız ispatlayacak ama bizi izah edemiyorlar.
    yasdal, zekeriyaimam ve lifegoeson13 bunu beğendiler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #31
    Siyahi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Tenere 660
    Photoshop ta 10 dk'da markaları için ben bile özgün tasarım yapabilirken, kendilerinin kask baskı tasarımına hiç önem vermemesi ayrı bir konu.
    Bu benim az önce yaptığım:




    Bunlarda sitelerindeki şu an satışını yaptıkları kaskların tasarımları:



    Talep ederlerse daha profesyonel ve özgün tasarımlar yapabilirim
    Olcay Avşar bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    04 Mayıs 2016
    "Sahip çıkalım, elimizi taşın altına koyalım. yerli markamız olsun." diyen arkadaşlar görüyorum, çok gururlandım. Güzel sahip çıkılırsa ben de bir atölye açayım diyorum. Bana da sahip çıkarsınız artık.
    Hala umudu olan arkadaşlara çok imreniyorum. İnsanın umudunu kaybetmemiş olması ne güzel.
    Türkiye'de piyasası olmayan yerli üretim bir ürünün yurt dışı benzerlerinden hem daha ucuz hem daha kaliteli olması mümkün değil arkadaşlar. Normal koşullarda imkansız. Reis el verir, yada kumar seven paralı bir abimiz sponsor olur belki. Ki motosiklet kaskı içim o da ihtimal dahilinde değil.
    Hadi paramla sahip çıkayım da kafamla da sahip çıkmam gerek. Ki ondan elimde sadece 1 adet var.
    Yav Avni abiye saygımız sonsuz ama fuara gelmiş, yanına 10 tane kask 10 tane el broşürü alıp gelmiş.

  13. #33
    olcaytoshow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    Dayının adını yanlış yazmışım adı Avni Bak Velioğlu
    yasdal bunu beğendi.

  14. #34
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı gungenir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de piyasası olmayan yerli üretim bir ürünün yurt dışı benzerlerinden hem daha ucuz hem daha kaliteli olması mümkün değil arkadaşlar.
    Aynen öyle, bizim endüstriyel devrimimiz henüz gerçekleşemediğinden bu tip imalatlar için yeterli Arge yi yapıp, Ucuz bir arsada, uygun teşviklerle, ucuz iş gücü, makul vergi, makul elektrik, yakıt, sgk, stopaj vs. giderleri ile işi hayata geçirmek hayal olarak kalıyor. Neredeyse 20 senedir imalat sektöründe bi adam olarak konuşuyorum. Kendi firmam var. Bu ülkede imalat akıllı adamın gireceği iş değil.
    Gökhan YAŞDAL

  15. #35
    olcaytoshow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    Yanlış yazmışım aklım boksör Avni Yıldırımda kalmış.
    Adı Avni Bak Velioğlu[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle, bizim endüstriyel devrimimiz henüz gerçekleşemediğinden bu tip imalatlar için yeterli Arge yi yapıp, Ucuz bir arsada, uygun teşviklerle, ucuz iş gücü, makul vergi, makul elektrik, yakıt, sgk, stopaj vs. giderleri ile işi hayata geçirmek hayal olarak kalıyor. Neredeyse 20 senedir imalat sektöründe bi adam olarak konuşuyorum. Kendi firmam var. Bu ülkede imalat akıllı adamın gireceği iş değil.
    Dışarıdan ithal etmek bayi olmak işin kolayına kaçanların işi. İmalat yapana ayrı saygı duyarım.

  16. #36
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı olcaytoshow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış yazmışım aklım boksör Avni Yıldırımda kalmış.
    Adı Avni Bak Velioğlu[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------



    Dışarıdan ithal etmek bayi olmak işin kolayına kaçanların işi. İmalat yapana ayrı saygı duyarım.
    İşte keşke devlet de "Tişikkrler siprmen" dese de daha çok insan gaza gelip bu işlere niyetlense. Ancak öyle kürsüden yerli araba yapalım diyip, En yüksek vergiyi, sigorta giderini, yakıtın, arsanın, fabrikanın, elemanın, elektriğin her şeyin üstünden ötv kdv alıp üstüne üstlük yine de bu işe niyetlenen imalatçının tam malını satacakken parasının döviz karşısında pula dönmesine engel olmazsan... Bu amca gibi banyo lambası fanusu yapar gibi kask üretiriz anca.
    mgora bunu beğendi.
    Gökhan YAŞDAL

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle reklama ihtiyaç var.ilk etapta en azından destek amaçlı alınıp artci kaskı olarak düşünülebilir.

    Sade bir tasarımı var, bence kötü değil.Geliştirilebilir, bunlar hep bütçe ile alakalı.

    Herşey pahalı, benzin alamıyoruz demek kolay, kaskın resminden kalite analizi yapmakta kolay, destek olmak elini taşın altına koymak zor..
    Reklamdan once sertifikaya ihtiyaci var... Kaskin yeterli koruma saglayip saglamadigi belli degil. ECE belki pahali olabilir ama DOT sertifikasyonunu kendileri yapabilirler. Standartlar belli.
    mgora bunu beğendi.

  18. #38
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    kask tam bir rezalet,
    vizörün üstü bildiğin sunroof gibi açık, ne bi lastik şerit var ne de başka bişi.
    aerodinamik desen yok, hepsi karpuz gibi dümdüz.
    bu şekilde satış yapabiliyolarsa alanların parasına acıyorum.

  19. #39

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Amma gömdünüz yahu, sanki zorla aldırıyorlar. Yok sertifikaymış bilmem neymiş. Daha dün kasksız gezen davarları tartışıyorduk. Shoei kaskı dirseğine takan var. Sertifika koruyor onu di mi?

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kask tam bir rezalet,
    vizörün üstü bildiğin sunroof gibi açık, ne bi lastik şerit var ne de başka bişi.
    aerodinamik desen yok, hepsi karpuz gibi dümdüz.
    bu şekilde satış yapabiliyolarsa alanların parasına acıyorum.
    HJC de on sene once oyledi. Ruzgar aldigi icin ince sunger cekmistim vizorun ustune kendim. Aerodinami zaten hak getire... Ama simdi $450'a karbon fiber kask satiyorlar. Yavas yavas... Ama HJC ilk bastan beri sertifikasyona onem vermisti. O kici kirik kask Snell sertifikaliydi. Hadi Snell cok pahali ama en azindan DOT almamalari icin cok bir sebep yok; kendileri yapacak testleri cunku.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)