Başlık anlatıyor zaten. Arada çok bi fark yok fiyat açısından ama parça ve servis farkı var.Gönlüm japondan yana ama Çinlinin de sesi böğürmeli.
Başlık anlatıyor zaten. Arada çok bi fark yok fiyat açısından ama parça ve servis farkı var.Gönlüm japondan yana ama Çinlinin de sesi böğürmeli.
Tip olarak nerdeyse birebir aynı zaten. Ben böyle durumlarda ilk önce parça fiyatına bakarım.
Piston diye arattım googlede. Türkçe sayfa yok. Yabancılardada 500 dolara filan var doğru şeye baktıysam.
Mondiali bilmiyorum ama zonghsen 200gy 300 lira mı neydi silindir piston takımı. Mondialin parçayı bakkala sorsan var.
Yani ekonomik açıdan düşünürsek mondial. Ama japonun kalitesi ve gücüde tartışılmaz.
Bu motor arazide mi sürülecek asfaltta mı ?
Asfaltta sürülecekse, araziye ara sıra girilecek mi ?
eğer ki dediğin xtreme enduro buysa ki bana bu gibi geldi
yedek parçaları hiç de ucuz değil ve mondial'in servislerin de yok gibi bir şey benim tavsiyem git 2.el klx yada crf al demek olur.
Mondial de ne subap ayarı yapabilen var ne de başka bir şey
Aynen hocam bu 250lik olanı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Öyle demeseydin iyiydi şefim şimdi şüpheye düşürdün beni.Peki ne öneriyorsun?CRF250L daha ulaşılabilir bişi ama ne kadar öyle Jarvis gibi taklalar atmayacak olsam da ne kadar yorar beni araziye girince?Çünkü karşılaştırmalarda CRF250L'nin en yol odaklı dualsport olduğunu okudum da.
WR250'yi sormuyorum bile.
"Arazide" güç diyince 250cc dual-purpose tarzı kategoride tabi ki wr250 açık ara önde, ama parça fiyatı felan olarakta açık ara önde.
Eğer arazide yeniysen crf250L seni yeri gelince korkutur bile.
Ha yok arazi tecrübem az çok var dersen yetersiz gelebilir, gel gelelim 10 beygirlik çöp motorlarla arazide vay be denilecek sürüş sergileyen adamlarda tanıyorum.
Arazide 100 saat civarı deneyimin yoksa crf250L kolay kolay üzmez seni.
Başlangıç asamasindaysan crf250 yani.
Tabi asfaltta da süreceksin çoğunluk olarak, crf konforu yolda da gayet çiçek.
Düşündüklerin arasına crf250 ekleyip muhasebe yap bir de...
Bakalım o zaman aklına en cok hangisi yatacak.
Crf arazide ''kırılıyor'' desem tepki alırım muhtemelen, ama durum bu. Klx eskitemeyeceğiniz sağlamlıkta, bir ''kawasaki''dir.
Arazide aynı tümsekten crf ile atlanınca çıkan ses patır-kütür iken klx te durum yalnızca lastiklerin yere değme sesi olan'pıt' dan ibarettir
Klx e bütçe yetmez ise en azından parça fiyatıyla yüz güldürebilecek çinli modellere yönelinebilir. Fakat hangisi sağlamdır bir bilgim yok.
Bahsettiğiniz extreme enduro modelinin parça fiyatlarını ve bulunabilirliğini araştırmanızı tavsiye ederim. Sorun yaşandığını hatırlıyorum her iki durum için de
CRF'nin yari fiyatina bir Extrem Enduro guzel olur. Ureticisini ve diger ulkelerde hangi isimle satildigini zaten biliyorsunuzdur. mychinamoto veya chinariders'da kendi alt forumu oldugunu hatirliyorum. Bilmeyen bilmez, ona gore yorum yapabilir, cinli der, kotu der. Guzel motor.
Ama ikinci el cok cok onemli derseniz CRF olsun.
temiz 2. el japon 0 çinliden katbekat iyidir.
Titreşimden kendini dökecek motor zaten.
Deneme şansın varsa 2 sinide dene kawasaki yumşacık diğeri kazık gibi gelecek kullanımı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)