Anket: Hangi motor
- Katılımcı sayısı
- 19. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
The results in this poll are hidden.
-
KTM EXC 250-F
The results are hidden
0%
-
KTM EXC 250
The results are hidden
0%
-
WR 250 R
The results are hidden
0%
WR250 - EXC 250 - EXC 250 F arasında kalmak
Reklamlar
-
Merhabalar , uzun suredir forumda aktif degildim konulari takip ediyordum kosede ve pusuda 😀. 17 bin km ktm rc250 kullandiktan sonra 2017 duke390 a gectim . 4 bin km de bunla yaptim , 600rr ve 636 kullanma firsatim oldu ama asfalt motorlarindan korkmaya basladım ve yakin bir abimi kaybettikten sonra iyice sogudum .Farkettigim baska bir sey ise surekli viraj yapmaya gitmemizdi . Eskisehir de oturanlar bilir saricakaya yolunu , universitenin tracking grubuyla gittim ve bu kadar guzel bir yer oldugunu farketmemisim (defalarca gitmeme rağmen) viraj yapacağım onu geçiceğim , diz degdiriceğim derken etrafimi gorememisim .Suan fikrim araziye gecmek ve dogadan ve araziden keyif almak ama cidden kafam cok karisik.Arazi deneyimim sadece crf ile .arkadasimla ara ara cikiyorduk . Aklimda 3 makine var wr250 ,exc250 ve exc250/f. Arkadas grubumun crossa geçti (1 exc250 1 adet wr250) ve ben de alacağım kafaya koydum ama bu 2 makine arasina wr sıkıştırdım. Arabamin olmasi speciallere daha cok yoneltiyor beni ama kampci gezici bir yapiya burundugum icin korkutmuyor degil.duke ile ege turu yaptim ve cok eglendim bircok yer gordum special alirsam bundan mahrum kalacağım.Cok fazla uzattigimi farkettim toparlamak gerekirse siz olsaniz hangi motoru alirdiniz ve neden ? Tesekkur ederim herkese guzel surusler diliyorum.( bu arada ciddi anlamda ktm faniyim turuncuyu ve ktmyi cok seviyorum evimde bir suru ktm ivir ziviriyla dolu :D)
Reklamlar
-
exc iki zamanlı olduğu için enduroda son noktadır enduroya ilk başlanacak motor değildir excf başlamak için en iyi seçenek . wr nin alt devirler biraz zayıf ve debriyajsız vites değiştirilemiyor buda arazide bol bol takılmak demek. ben excf le başladım sonra wr aldım bir ayda sattım sonra huky iki zamanlı ondan sonra da exc yle devam ettim
-
atilas adlı üyeden alıntı
exc iki zamanlı olduğu için enduroda son noktadır enduroya ilk başlanacak motor değildir excf başlamak için en iyi seçenek . wr nin alt devirler biraz zayıf ve debriyajsız vites değiştirilemiyor buda arazide bol bol takılmak demek. ben excf le başladım sonra wr aldım bir ayda sattım sonra huky iki zamanlı ondan sonra da exc yle devam ettim
Tesekkur ederim acikcasi wr yi arada uzun yol icin aliyim diyorum , zatene ankarada ki enduro egitimine gidicem iki zamanli ile baslayabilirim diye tahmin ediyorum yol icin en azindan kendi sinirlarimi biliyorum ona gore davraniyorum tesekkur ederim
-
gokberk6426 adlı üyeden alıntı
Tesekkur ederim acikcasi wr yi arada uzun yol icin aliyim diyorum , zatene ankarada ki enduro egitimine gidicem iki zamanli ile baslayabilirim diye tahmin ediyorum yol icin en azindan kendi sinirlarimi biliyorum ona gore davraniyorum tesekkur ederim
iki zamanlı kullanabilirsiniz sorun yok ama iki zamanlı debriyajla kullanılır buda uzun süre ve alışkanlık gerektirir . enduro çoğunlukla ayakta yapılan bir sürüş şekli bir bakıma motor sürmeye sıfırdan başlamak demek . bir taraftan asfalt alışkanlıklarını değiştirmeye çalışırken birde iki zamanlı debriyaj alışkanlığı kazanmaya çalışmak ikisi birden biraz zor olur . dört zamanlıyla duvar gibi rampaları çıkmak her zaman daha kolaydır. yine de tercih sizin ben hala iki zamanlı kullanmayı öğreniyorum iki sene oldu. tabi kullanmaktan motorla bir yerden bir yere gitmeyi kastetmiyorum
-
WR250 al öğren, yetmeyince KTM'ye geçersin bence
-
-
Merhabalar, ben enduroya exc 250 ile başladım. Çift zamanlı motor için mutlaka enduro eğitimi almanı öneririm asfalt sürüşüne hiç benzemiyor. Çift zamanlı agresiftir ama çok çok keyiflidir. Eğer arabam var yolda motor kullanmam diyorsan kesinlikle spesyal bir enduro al. Ama arada kampa da giderim diyorsan dual-purpose bir şeyler bak derim. Ben bir sene enduro yaptıktan sonra artık uzun yol yapmak istediğim için adventure motora geçtim üzülerek de olsa turuncu canavarı sattım
-
250 exc almaya karar verdim arkadaslar hafta sonu araziye ciktim exc250 ile cok eglendim bolca dustum , ilk surusume gore baya guzeldi debriyaj kontrolune alistim tum gun 1.8 saatini harcayabildik motorun . Bakimlari boyle olursa cidden cok biseyde degilmis .
-
hayırlı olsun kararınız son motorum exc ydi bir öncekide husky te250 ydi . ikiside aynı motor aslında arçelik beko gibi . husky enduronun arka amortisör baglantısı farklı bir de exc sixday e eşdeğer donanımda . husky de düşünebilirsiniz . husky yle virajlarda daha iyi hissediyordum , arka tutuşu daha çok beğenmiştim . ben de yaza doğru husky te250 veya ktm exc 250 almayı planlıyorum . husky bi tık daha iyi ama ktm de ikinci elde daha önde bakalım kısmetimize ne çıkacak
-
4t yerine 2t exc ile başlamanı öneririm alabiliyorsan 300exc al en azından arazide hatalarını telafi eder bi çok yerde seni kurtarır.Bakım masraflarıda exc-f e göre çok daha uygundur. Önerim 300 exc ve alabiliyorsan 2017-2018 olursa efsane bişey olur.
-
KTM250 adlı üyeden alıntı
4t yerine 2t exc ile başlamanı öneririm alabiliyorsan 300exc al en azından arazide hatalarını telafi eder bi çok yerde seni kurtarır.Bakım masraflarıda exc-f e göre çok daha uygundur. Önerim 300 exc ve alabiliyorsan 2017-2018 olursa efsane bişey olur.
Hocam yapma 300 ün şakası olmaz ben husky yi 300 e cevirtip bir sene kadar kullandım 250 yle arasında korkunç fark var. en son ktm 250 yle yanyana gezdik ben husky nin 10.5 lt depoyu bitirdim ktm 250nin 9 lt lik depo yarı olmuştu doya doya gezmeye yetmiyordu . bence sindire sindire 300 e çıkmak lazım
-
atilas adlı üyeden alıntı
Hocam yapma 300 ün şakası olmaz ben husky yi 300 e cevirtip bir sene kadar kullandım 250 yle arasında korkunç fark var. en son ktm 250 yle yanyana gezdik ben husky nin 10.5 lt depoyu bitirdim ktm 250nin 9 lt lik depo yarı olmuştu doya doya gezmeye yetmiyordu . bence sindire sindire 300 e çıkmak lazım
Anladım,motorunuzda sıkıntı olabilir.İgne ve main jet belki doğru değildir.Biz sürekli geziyoruz,gurubumuzda 250 ve 300cc motorlar var.Yakıt konusunda farkı görmek çok zor.
Yeni başlayan arkadaş için 300cc önermemdeki sebeb şuydu,biliyorsunuz 2t motorda doldurmadan gazlarsanız,Diklik açısıda çok yüksekse makina bayılır. Onun dışında hafif eğimli arazide 2-3 viteste sürüş yapmak daha güvenli ve keyifli oluyor.300cc daha güçlü ve güç elinizin altında isterseniz o gücü kullanırsınız ve bi çok yerde 300cc nin farkını hissedersiniz. Bence sürüşte tork çok önemli. Örnek veriyorum yeni başlayan birisi 125cc ile başlasa sürüş esnasında yerden kalkamaz hiç bir yere tırmanamaz. Biz bunları yaşıyoruz.Ne kadar yüksek cc o kadar Tork ve bi o kadarda sürüş keyfi.
Dediğiniz gibi belkide ilk önce 250 sonra 300 alınabilir. Üstteki mesajınızı gördüm dediğiniz doğru husky six days ayarında üretiliyor.Husky tercih etmek çok daha mantıklı.
-
KTM250 adlı üyeden alıntı
Anladım,motorunuzda sıkıntı olabilir.İgne ve main jet belki doğru değildir.Biz sürekli geziyoruz,gurubumuzda 250 ve 300cc motorlar var.Yakıt konusunda farkı görmek çok zor.
Yeni başlayan arkadaş için 300cc önermemdeki sebeb şuydu,biliyorsunuz 2t motorda doldurmadan gazlarsanız,Diklik açısıda çok yüksekse makina bayılır. Onun dışında hafif eğimli arazide 2-3 viteste sürüş yapmak daha güvenli ve keyifli oluyor.300cc daha güçlü ve güç elinizin altında isterseniz o gücü kullanırsınız ve bi çok yerde 300cc nin farkını hissedersiniz. Bence sürüşte tork çok önemli. Örnek veriyorum yeni başlayan birisi 125cc ile başlasa sürüş esnasında yerden kalkamaz hiç bir yere tırmanamaz. Biz bunları yaşıyoruz.Ne kadar yüksek cc o kadar Tork ve bi o kadarda sürüş keyfi.
Dediğiniz gibi belkide ilk önce 250 sonra 300 alınabilir. Üstteki mesajınızı gördüm dediğiniz doğru husky six days ayarında üretiliyor.Husky tercih etmek çok daha mantıklı.
Ohh ne cok endurocu var forumda grup olalım birlik olalım :D
-
KTM250 adlı üyeden alıntı
4t yerine 2t exc ile başlamanı öneririm alabiliyorsan 300exc al en azından arazide hatalarını telafi eder bi çok yerde seni kurtarır.Bakım masraflarıda exc-f e göre çok daha uygundur. Önerim 300 exc ve alabiliyorsan 2017-2018 olursa efsane bişey olur.
Hocam 2008-2009 exc 300 ile son model enjeksiyonlu 300exc arasında kaldım. Tam iki katı fiyat farkı var. Maddi durumum ikisine de elverişli fakat zengin değilim.(hobilerime para harcamaktan zerre çekinmem). Sizce 2018 model 2007-8 lere göre iki katı fiyatını hak eder mi=?
-
stupid adlı üyeden alıntı
Hocam 2008-2009 exc 300 ile son model enjeksiyonlu 300exc arasında kaldım. Tam iki katı fiyat farkı var. Maddi durumum ikisine de elverişli fakat zengin değilim.(hobilerime para harcamaktan zerre çekinmem). Sizce 2018 model 2007-8 lere göre iki katı fiyatını hak eder mi=?
son modelini al sıkıntıya girmeyeceksen. biri 10 yasında biri daha bebek Hem de enjeksiyonluuu
-
stupid adlı üyeden alıntı
Hocam 2008-2009 exc 300 ile son model enjeksiyonlu 300exc arasında kaldım. Tam iki katı fiyat farkı var. Maddi durumum ikisine de elverişli fakat zengin değilim.(hobilerime para harcamaktan zerre çekinmem). Sizce 2018 model 2007-8 lere göre iki katı fiyatını hak eder mi=?
2 zamanlı motor. Bence 2 kat fiyat ödemeyi haketmez. Çabuk bitiyor bunlar silindir piston krank kolu değiştirince de yeni gibi oluyor. 4 zamanlılar farklı onlar ayarı bi kaçtı mı düzen tutturamazsın. O yüzden eski olanla yeni olan arasında teknoloji farkı yoksa değmez. Sadece enjeksiyon için o kadar para verilmez ki ben 2 zamanlıda karbüratörlüden yanayım. İstediğin gibi kurcalarsın. Beyin meyin yazılım derdi çıkmaz.
-
Enduro sporuna meraklıysan affetme, al spesyali. Fakat başlangıç olarak yzf250 öneririm, araştırmalarım sonucu buraya çıkıyor. 2-3 yıl kullan sonra son model husky ya da ktm al deniyor genelde.
Arazide motor sürerim diyorsan wr250r. İkisi farklı aletler. Birisi plakalı olanı değil. Tam olarak beklentini biliyorsan, wr250r fazla bile gelebilir, hafife alma gerçekten güzel alet.
-
stupid adlı üyeden alıntı
Hocam 2008-2009 exc 300 ile son model enjeksiyonlu 300exc arasında kaldım. Tam iki katı fiyat farkı var. Maddi durumum ikisine de elverişli fakat zengin değilim.(hobilerime para harcamaktan zerre çekinmem). Sizce 2018 model 2007-8 lere göre iki katı fiyatını hak eder mi=?
Son çıkan model birkaç yıl kullanılsın ondan sonra alabilirsin.Süspasiyon ve sürüş olarak 2009-2016 kasalara göre inanılmaz farklar var deniliyor.Binenler çok memnun.Avrupada yaşıyorsan 2017 enjeksiyonsuz Ktm'i direk al derim.. 2009-2016 modelle kesinlikle uğraşma en büyük sorunu marş problemleri ve titreşim.
2018 modeli su an prolar bile kullanmıyor.Sea to skyda gelen motorlar enjeksiyonsuzdu.2017-2018ler süspansiyon ve denge olarak çok çok üstünler.
-
stupid adlı üyeden alıntı
Hocam 2008-2009 exc 300 ile son model enjeksiyonlu 300exc arasında kaldım. Tam iki katı fiyat farkı var. Maddi durumum ikisine de elverişli fakat zengin değilim.(hobilerime para harcamaktan zerre çekinmem). Sizce 2018 model 2007-8 lere göre iki katı fiyatını hak eder mi=?
2011excf 2015 husky 2t 2016 exc enduroda bugüne kadar sahip olduğum spesialler. bana göre exc ve husky enduronun zirve noktasıdır gerçekten kullanması en keyifli endurodur. japonlar da iki zamanlı enduro üretmediği için enduro piyasası ktm in elindedir. ktm çok keyiflidir ama japonlardan biraz narindir. bence kullanım saati çok az olanlar hariç 3-4 yaşından büyük spesial almamakta fayda var. bunlar yarış motorları piston silindir sıfırlansa bile yaşlanmaya başladımı sürekli bir şeyler çıkarıyorlar
-
2012 exc hakkinda ne dusunuyorsunuz peki ? Takas teklifi geldi de . 4t bakmiyorum olabildigince . 2t nin bakiminin altindan kalkarim diye dusunuyorum 4 zamanli subab ayari tutmuyor dediler. Bu arada beta hakkinda bilginiz var midir ?eskisehire gelmis sifir fiyati 31 milyar . Cok uygun geldi . Turkiyede nasil acaba beta ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)