250-400cc Geçiş Motosikleti ( Bütçe:15-20bin )
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
4500 kmlik bir tecrübem var. Bunun 500kmsini Kuba Black Cat ile kalanı da Pulsar AS150 ile yaptım, çoğunluk şehiriçi. Motosikleti işe gidip gelmek ve hafta sonları artçımla berabar gezmek için kullanıyorum. Artçı komforu önemli yani. Yazları da bayram tatili vs Ege tarafına doğru akıyorum. Geçtiğimiz bayram gidiş dönüş 800kmlik bir sürüşüm oldu. Yani kullanacağım motosiklet şehirler arası da idare eder seviyede olmalı.
Şimdi gelelim şu anda beni en çok tahrik eden motosikletlere.
Honda Crf 250 Rally 21.700TL satış fiyatıyla benim için ulaşılmaz değil ve anlatılan Honda kalitesini yaşayarak görmem için uygun bir model, şehirler arası nasıl olacağıyla ilgili bir fikrim yok ama artçı komforu sıfır diye tahmin ediyorum.
https://honda.com.tr/crf250-rally
Cfmoto Nk400 18.750TL satış fiyatı 400cc ve çift silindir olması gayet makul ve yorumlar da iyi gözüküyor. Şehir içi de şehirler arası da idare eder artçı komforunun da 10 üzerinden 6 olur diye tahmin ediyorum. Bu motor da yeni ve çinli olduğu için şüphelerim var.
http://www.cfmoto.com.tr/model/touring/400-nk
Dominar 400den AS150de yaşadığım kronik sorunlar sebebiyle şimdilik vazgeçtim.
Bunlar haricinde 2011 model falan bir cbf600 mü baksam diyorum. Sonra bu tecrübeye 600lük fazla mı diye ikilemde kalıyorum.
Bu modellerle ilgili fikirlerinizi ve 4500kmlik bir tecrübe için 15-20bin tl arası önerilerinizi bekliyorum.
Dip not: racingden haz etmiyorum
Reklamlar
-
Benim motordan al. Bak pişman olmazsın. Uzun yolda sık sık mola verirsin, yeni insanlarla tanışırsın
-
Cb500 iyi bi secenek olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
Para biriktirebilirsem bende senin gibi bi durumda kalicam gibi gozukuyor. Benimde 30 bin oldu toplam 15 ybr, 15 pulsar, 200ns. Bi cb 500 dusunuyom olmadi dominar alirim herhalde.
-
Fiyatı yüksek kaçıyor. Para sorunum olmasa bmw G310R yapıştırırım zaten
http://www.bmw-motorrad.com.tr/tr/tr..._overview.html
-
Inazuma'yı neden düşünmediniz?
-
pea adlı üyeden alıntı
Inazuma'yı neden düşünmediniz?
Inazuma'nın top speed'i 150km olduğu için onu 200cc den sayıyor herkes fakat bence arkadaşa tam yerinde bir tavsiye verdiniz. Inazuma öyle bir motor ki altında çalışıp çalışmadığını redline'ı görerek anlıyorsun. Aletten ne ses ne bir titreşim geliyor. Bir redline da vutututu yapıyor okadar. Severim Inazumayı...
-
Eğer geziyorsan ve biraz bütçe ekliyebiliyorsan NC750x alırdım geçiş olarak çok fazla deme bazıları başlangıç motoru bile olabileceğini düşünüyor bagajı yakıtı herşeyi süper 2016 da değişikliklere uğradı harika oldu biraz araştır bence
-
Eger son hız problem değilse ben yolda kurallara uyan bir insanım derseniz inazuma ve inazuma f modellerini de listeye dahil etmenizi tacsiye ederim
-
Sevgili geri vites çok büyük bir ihtimal ile 2018 şubatta Mondial (Zongshen ) RX4İ yi ülkemize getirecek. Ben 2 senede rx3i ile 6 defa Bursa - İst ve 2 defa da
Bursa - İzmir Çeşme yaptım ,hiç bir problem yaşamadım. Şu an İst Ataşehir'de 10
günlük torunumu seviyorum , tabi ki rx3i de benimle birlikte. Senin yerinde olsam
2018 şubat sonunu bekler, rx4i yi de görür, ondan sonra karar verirdim. Şunun şurasında fuara 4 ay kaldı. Yine de benim de söylediklerimi boş ver. Hangi motor
en çok aklına yatarsa o makinayı al. Sevgilerle.
-
Absyi yazmamışım bildiğim kadarıyla inazumada abs yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
NC750 bütçemi aşıyor malesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
Ali abi selamlar, dediğini yazdım aklıma rx3i beğendiğim bir motor. Ben kışı absli bir motorla geçireyim istiyorum. 2018 gelsin zaten euro4 falan heryer şenlenecek gibi
-
Bence çift silindir bir makineye geçmen makul şu aşamada. KM olarak deneyim vb. göz önünde bulundurunca 600-700 cc segmentinde bence işin yok, buna ihtyacın da yok. 20-30 bin km hiç tereddüt etmeden çift silindir makineyle çok keyifli sürüşler yaparsın.
-
Cb500f bak bence biraz bütçeni artirip, yazdıklarınla birebir örtüşüyor gibi..Ne büyük ne küçük, yakıt, abs..
Zaten piyasa zayıf, temiz bi makine bulursan kışın düzgün pazarlık payın da olur..Seneye fiyatlar düşecek değil ya..
-
Dostum 600 lük alma bence.
cb 500f e bakabilirsin.
aea nın videosu vardı hatta onuda izle bence.
Bende de cbr 500 r var gücünden gayet memnunum.
cb 500f ile sanırım blokları aynıdır heralde bilmiyorum ama.
-
Tam da benim almak istediğim iki motor arasında kalmışsın. Km tecrübemiz de aynı sayılır. 150 NK'dan ben memnunum ama dağ bayır gezmeyi sevdiğim için Rally düşünüyorum. Yoksa 400NK terhicim olabilirdi ya da Duke 250. Daha üst bir CC düşünme bence.
-
-
2014-2015 model CB500F veya CBR500 ikisi de en iyi seçenekler bu aralıkta.
-
CBR500R sport turingdir oturuş pozisyonu dik ,sadece yakıt almak için durursun merak etme uzun yılda yormaz.
-
İk8nci el cb500 veya cbr500 derim
-
400 nk' yı bayide gördüm inceledim motor çok şık ve güzel lakin artçı konforu yok gibi birşey. Sıfır Dominar da tercih edilebilir tabi güzel motor.
cbr 500 r bu aralıkta tercih edilebilecek en mantıklı motor bana göre, 2015-2014 modellerinin temizini 20 bin tl ye bulabilirsiniz.Yeni kasasından konfor ve motor bloğu olarak bi farkı yok. Racing istemediğini söylemişsin bu motor zaten racing değildir merak etme dik bir oturuş pozisyonu var ve artçı konforu olarakda büyük touringler kadar iyi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)