SUZUKI ipin ucunu kaçırmış, Bunu Alacağımıza Africa Twin Daha mantıklı değil mi?
Reklamlar
-
africa ile Dh 650 kıyaslamak çok abes birisi 22 lik orjinal slav kızı iken digeri 40 larına dayanmış yandan yemiş bulgar slavı gibi ,
Dersen ki 40 lıgında tercübesi var o başka ,konu..
teknolojisi eski kendi eski , zaten orjinal slav değil.
Ne biliyim afrikayı süper Tenere ile kıyasla ,Triump ile kıyasla,adv1050 ile kıyasla ,
Şimdi senin bu kıyasın ile africayı yapan mühendisler okusa harakiri yapar
Bir DHL kulanıcıları eski motorcu deniyor tabi eski motorcu olacak DHL çıktıgı zaman ankarada melih g. başkan değildi , Şuan ki africa tween vardı da onlar mı almadı
Reklamlar
-
Alacak olanlara kolay gelsin zor iş.
-
Bu arkadaşa Suziki test motoru vermiş adam da çıkıp "africa twin her türlü ezer geçer bu fiyata kim alır bunu" diyecek hali yoktu(sempatik bir arkadaş zaten) bir iki guzel şey söyleyim amacıyla işte "daha çok yolda kullanacaksanız" ,"ufak tefek adamsanız" gibi kelam etmek durumunda kalmış.Mantıklı değil ama kabul edilebilir, yukarıda söylediğim nedenlerlerden dolayı.
Çok açık ve nettir ki, bırakın VSTROM 650 yi VSTROM 1000 bile Africa ile uğrasacak kapasitede değil.Suziki ci arkadaşların boşuna güzelleme kasmasına gerek yok.Bir Africa sahibi olarak bu motoru almadan once okumadığım incelemediğim karşılaştırma/analiz kalmamıştı.
Zaten bu motorlarla ilgilenenler bunu yapıyor ve Africa aliyor
Bu arada Suziki yi gerçekten çok severim 2008 kriziden sonra hem otomotiv hem de motosiklet bolumu baya darbe aldı,umarım eski güzel gunlerine kısa zamanda dönerler.
Arkadaşlar fiyat konusuna gelince,
bakın size yurtdışından(Ingiltere) fiyatlar veriyorum hesabı siz yaparsınız,
Honda CRF 1000 L Africa Twin 12.400 EURO
KTM 1050 Adventure 12.690 EURO
Suzuki V-Strom 1000 11.490 EURO (DIKKAT 650 değil VSTROM 1000)
Türkiye de VSTROM 1000 66.000 TL Africa ise 54.000 TL, bu fiyatların ikiside liste fiyatıdır.
Eyyy Suziki Turkiye,sen ne tur bir madrabazsın ki yurdışında 1000 EURO daha ucuza satılan VSTROM 1000 i gelip burda 12000 TL fazla ya satmaya kalkışıyosun!
Ve sen Hondaa! sen çok tatliş bir firmasın bunu bil.Suziki,Kawasaki,Yamaha,BMW'in izlediği insafsız fiyat politikaları izlemeyip,bizleri yolunacak kaz gibi görmediğin için(şu zamana kadar) tüm içtenliğimle teşekkür ediyorum.
(Vallahi Honda ile motor sahibi olmak dışında en ufak bağım yok,yanlış anlamayın )
-
Turgetson adlı üyeden alıntı
Bu arkadaşa Suziki test motoru vermiş adam da çıkıp "africa twin her türlü ezer geçer bu fiyata kim alır bunu" diyecek hali yoktu(sempatik bir arkadaş zaten) bir iki guzel şey söyleyim amacıyla işte "daha çok yolda kullanacaksanız" ,"ufak tefek adamsanız" gibi kelam etmek durumunda kalmış.Mantıklı değil ama kabul edilebilir, yukarıda söylediğim nedenlerlerden dolayı.
Motobaba zaten geçtiğimiz hafta africa twin aldı vstrom 650 bu kadar etmez hakkaten. Bakalım 250liğinde nasıl bir insafsızlık yapacaklar.
-
Çok farkl motorlar . 2017 yamaha r6 ile eski kasa hayabusa kıyaslaması kadar anlamsız bu iki motor
-
Aslında Türkiye'de iki tekere binen herkesin tercihini hondadan yana kullanması lazım.Öyle ya da böyle gerçekten hakediyor adamlar.Tam tersi diğer japonlar da hiç haketmiyor müşteriyi.
-
vallahi yapılan yorumlardan sonra forumdan soğudum :D Anlamıyorumki hiçmi vstrom kullanmadınız hepsinin test motorları var gidin suzukiyi sürün africayı sürün. afrika yol motorumu mk ... sabah akşam görüntüsüne bakıpmı kıyaslama yapıyorsunuz anlamıyorum ki. Arazi motoruyla yol motorunu kıyaslıyorsunuz. Kaldıki şu an dünya çapında baktığınız zaman çıktığı günden beri üretimi durmayan ve kullanıcısı değişmeyen bir motor dl 650. her iki motorunda test motorunu kullandım. Şu an süper tenere 1200 kullanıyorum. Komik yorumlar yapmadan önce her iki motorunda tarihini araştırın. Sidik yarışı yapılacaksa yorumu bırakın gelin toplaşalım hangi motorun daha rahat olduğunu görelim. Africa okadar güzel bir makina olsa her alan 2. 3. km yaptıktan sonra sahibinden e koymaz motoru. Adam gibi yol yapan africa yok ...
-
valla uzun uzun yazıp kıyaslamar yapmaya gerek yok. Fiyat için konuşmuyorum ama dl 650 30 küsürüncü motorum. Benim için africa twin vitesli bir dağ bisikletine benziyor.. Teknoloji dediğiniz sey africa twinin şanzuman yada motor kısmıysa eğer teknolojinin çok gerisindeyiz.
Motor böyle birşey işte başlarken bilgisayardan araştıra araştıra en güzelini bulduk sanıyoruz ama üzerindeyken, bir iki tur ve servislerinden sonra herşey değişiyor..
-
Süper Moderatör
Beyler başlıkta yanlış şeyi tartışıyorsunuz, tartışmamız gereken VStorm'un iyi ya da kötü bir motor olup olmadığı, ya da herhangi diğer bir modele üstün gelip gelmediği değildir.
Tartışmamız gereken Suzuki Türkiyenin fiyat politikasıdır, avrupada diğer modellerden daha ucuza satılrıken bizde neden daha, çok daha pahalıya satıldığını konuşmalıyız.
Ki tamamen satıcının kendi bileceği iştir, özet ve örnekle "1000 TL karla 1000 tane motor satacağıma, 10.000 TL karla 100 tane satar aynı parayı kazanırım" düşüncesi hakimdir.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
Yol yapan Afrika sahipleri doğal olarak satmıyor. Toplam satış o kadar yüksekki ikinci el piyasası da dolu doğal olarak.
Vstromun kendisi de fiyati da kullanıcılarının aşırı abartısı.
-
mephamd adlı üyeden alıntı
Yol yapan Afrika sahipleri doğal olarak satmıyor. Toplam satış o kadar yüksekki ikinci el piyasası da dolu doğal olarak.
Vstromun kendisi de fiyati da kullanıcılarının aşırı abartısı.
vallahi prodilinizde motosikleti Tenere yazıyor, bir tenere sürücüsü olarak yaptığınız yorum beni çok şaşırttı saygı duyuyorum. Bende 4 senedir süper tenere kullanıyorum.
-
ryangt adlı üyeden alıntı
Çok farkl motorlar . 2017 yamaha r6 ile eski kasa hayabusa kıyaslaması kadar anlamsız bu iki motor
zorlama bir benzetme olmuş.
Vstrom 1000 vs Africa Twin diye aratma yapsan hem karşılaştırmalı analizler okuyabilirsin https://www.motorcycle-magazine.com/...-v-strom-1000/ (bak hem de Suziki nin 1000 liğini koymuş)
hem de bir ton insanın forumlarda tartıştığı sayfaları görürsün.r6 vs Hayabusa dediğinde ise anca drag yarış videoları bulursun.
Ama tabi VSTROM alacak olana da hahah ne yaptın yaaaa diye dalga geçecek halimiz yok.Ama içimden kıs kıs gülerim o ayrı
-
Turgetson adlı üyeden alıntı
zorlama bir benzetme olmuş.
Vstrom 1000 vs Africa Twin diye aratma yapsan hem karşılaştırmalı analizler okuyabilirsin
https://www.motorcycle-magazine.com/...-v-strom-1000/ (bak hem de Suziki nin 1000 liğini koymuş)
hem de bir ton insanın forumlarda tartıştığı sayfaları görürsün.r6 vs Hayabusa dediğinde ise anca drag yarış videoları bulursun.
Ama tabi VSTROM alacak olana da hahah ne yaptın yaaaa diye dalga geçecek halimiz yok.Ama içimden kıs kıs gülerim o ayrı
Yorumda arkadaş bahsetmiş forumlarda okuduğumuzla motosikletin üzerine bindiğinizdeki şeyler çok farklı oluyor forum ve karşılaştırmaları inceleyerek bu işi bukadar kolay kavrasaydık. Motoru alıp canı çıkana kadar kullanırdık gs vstrom tenere transalp gibi motorlardan sonra en son kullandığım süper tenere ... yukarda yine örneklenmiş enduro diye binilen africa twinin aküsü bile kapalı kutu anahtar vs ile kolay ulaşılabilir biryerde değil.. yapmayın arkadaşlar enduro dediğiniz herşeyini kurcalayabileceğiniz bir motor olmalı. Gs hele sakın çok kullanışlı enduro diye bakmayın olurda bir avrupa turunda dağ başında kalırsanız ararsınız borusanı ... vstrom transalp gibi kontak aç kapa yaparak yola devam edemessiniz bu motorlarla. Ben sıralayacak olursam enduro ve performans olarak Süper tenere, Tenere, vstrom, transalp, Africa twin,Gs ..
tabi neye göre kime göre birbirimize gülmek ve aşağıda görmek büyük bir yanılgı ve ayıptır. Herkesin bir zevki ve yaşadığı tecrübeler var. Evet suzukiyi getirenler değiştikten sonra firma ve fiyat politikası doğru olmadı. Honda nispeten avrupaya göre fiyatı aşağıda tutuyor. Ama bunu biranda oluyor sanmayın.. Honda yıllardır türkiyede cbf 150 ve farklı modellerle en çok satmış motosiklet dolayısıyla satışın top yaptığı ülkelere fiyat konusunda birazdaha opsiyonlu davranıyor. Yamahası suzukisi bunların zaten piyasada bu fiyatlarla tutunma oranı çok zor.
-
Anlıyorum, sex zevkli bişey. Yine de fiyatı yüksek markalara güzelleme düzmek yerine fiyatı uygunken Honda almakta fayda var. Amerika'da Honda diğer Japonlar'dan ucuz değil. İlginç...
-
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
Yorumda arkadaş bahsetmiş forumlarda okuduğumuzla motosikletin üzerine bindiğinizdeki şeyler çok farklı oluyor
forum ve karşılaştırmaları inceleyerek bu işi bukadar kolay kavrasaydık. Motoru alıp canı çıkana kadar kullanırdık
gs vstrom tenere transalp gibi motorlardan sonra en son kullandığım süper tenere ... yukarda yine örneklenmiş enduro diye binilen africa twinin aküsü bile kapalı kutu anahtar vs ile kolay ulaşılabilir biryerde değil.. yapmayın arkadaşlar enduro dediğiniz herşeyini kurcalayabileceğiniz bir motor olmalı. Gs hele sakın çok kullanışlı enduro diye bakmayın olurda bir avrupa turunda dağ başında kalırsanız ararsınız borusanı ... vstrom transalp gibi kontak aç kapa yaparak yola devam edemessiniz bu motorlarla. Ben sıralayacak olursam enduro ve performans olarak Süper tenere, Tenere, vstrom, transalp, Africa twin,Gs ..
tabi neye göre kime göre birbirimize gülmek ve aşağıda görmek büyük bir yanılgı ve ayıptır. Herkesin bir zevki ve yaşadığı tecrübeler var. Evet suzukiyi getirenler değiştikten sonra firma ve fiyat politikası doğru olmadı. Honda nispeten avrupaya göre fiyatı aşağıda tutuyor. Ama bunu biranda oluyor sanmayın.. Honda yıllardır türkiyede cbf 150 ve farklı modellerle en çok satmış motosiklet dolayısıyla satışın top yaptığı ülkelere fiyat konusunda birazdaha opsiyonlu davranıyor. Yamahası suzukisi bunların zaten piyasada bu fiyatlarla tutunma oranı çok zor.
Vay be birileri Vstrom yol ağırlıklı africa dağ bayır gezebilen bir motor kıyaslamak yanlış derken,siz de africa enduro değil diyorsunuz,Africa hiçbişeyi doğru duzgun yapamayan bir motor desenize
ama 265 kg lık kuru ağırlığı olan Super Tenere yi bir numaralı enduro/performans motoru olarak görüyorsunuz,komik olmayın lutfen.
Bi de bulabula akunun kolay çıkmamasını buldunuz ya helal olsun En iyisi hiç bir elektronik desteği olmayan karburutorlu motorlala gezmek bence,cunku yolda kalmamalıyız!
Çok uzatmayalım,birisi Türkiye de yılda 500 - 600 adet satıyorken diğeri 10-20 satar,hersey ortada.
-
Turgetson adlı üyeden alıntı
Bi de bulabula akunun kolay çıkmamasını buldunuz ya helal olsun
En iyisi hiç bir elektronik desteği olmayan karburutorlu motorlala gezmek bence,cunku yolda kalmamalıyız!
Bi de hava soğutmalı olması lazım. Su soğutmalı motorların hepsi çöpmüş.
Africa Twin'in daha iyi bir motosiklet olarak algılanabilmesi için en büyük eksiği daha yüksek bir fiyat sanki
-
Turgetson adlı üyeden alıntı
Vay be birileri Vstrom yol ağırlıklı africa dağ bayır gezebilen bir motor kıyaslamak yanlış derken,siz de africa enduro değil diyorsunuz,Africa hiçbişeyi doğru duzgun yapamayan bir motor desenize
ama 265 kg lık kuru ağırlığı olan Super Tenere yi bir numaralı enduro/performans motoru olarak görüyorsunuz,komik olmayın lutfen.
Bi de bulabula akunun kolay çıkmamasını buldunuz ya helal olsun
En iyisi hiç bir elektronik desteği olmayan karburutorlu motorlala gezmek bence,cunku yolda kalmamalıyız!
Çok uzatmayalım,birisi Türkiye de yılda 500 - 600 adet satıyorken diğeri 10-20 satar,hersey ortada.
allah akıl fikir versin
-
Motor markasını doğru düzgün yazamayan biri tenereyi nasıl zaptediyor enteresan
-
ryangt adlı üyeden alıntı
Motor markasını doğru düzgün yazamayan biri tenereyi nasıl zaptediyor enteresan
merakınızı giderebilirim. konunun en başındada söylediğim gibi ayarlayalım bir buluşma ... orada görürsünüz nasıl zabtediyorum. İyiki motosiklet net varda evde canımız sıkılmıyor. daha bu konu üzerine yazmam. Dediğim gibi varsa bir idda kapıştırılmak istenen birşey gelin canlı yapalım bunu. Bakalım hangisi iyi hangisi kötü.
-
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
merakınızı giderebilirim. konunun en başındada söylediğim gibi ayarlayalım bir buluşma ... orada görürsünüz nasıl zabtediyorum. İyiki motosiklet net varda evde canımız sıkılmıyor. daha bu konu üzerine yazmam. Dediğim gibi varsa bir idda kapıştırılmak istenen birşey gelin canlı yapalım bunu. Bakalım hangisi iyi hangisi kötü.
Kızmayın canım. Daha elle tutulur eleştiriler getirin. Africatwin de aküye, sadece koltuğun altındaki tornavida ile ulaşılabiliyor. Sorun nedir? Sanki çamur atmak için sebep arıyor gibisiniz.
Esas V2 motor servis için sıkıntıdır. Arka silindir için tankı kaldırmanız, ön silindire ulaşmak için radyatörü çıkarmanız gerekiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler