270km/s ile giderken motorum kol çıkardı ve sağ bacağım alev aldı.
-
zabuzaretta adlı üyeden alıntı
Merak etme sen ben sizin gibi apaçi kabilelerinden değilim, motorumu 1 kere bile redline a sokmadım, sokmam. Kendi blok patlatma başlığında da bana blok patlatma konusunda öğüt vermen de ironik.
Yazmadan önce KTM denilen firmanın konuları oku. Redline soktuğundan patlamıyor blok Hiç mekanik bilgileri yok yahu.
Blok patlamalarının genel nedeni yağın motorun bileşenlerine yetişememesidir. Bu durum hava yakıt karışımının bozulması ile başlar ki bu genelde egzoz değiştirince ayarların yapılmamasından kaynaklanır. Yağ basıncından ve CBR 1000RR 08-11 modellerinde debriyaj tasından kaynaklanmaktadır. Yada 0KM KTM gibi firmadan motor alanlarda görülür
Reklamlar
-
Şunu da belirteyim: "Kol çıkarma" videonuz tüm söylediklerimin aksine merak uyandırıcı, vurucu ve sonunda ne oldu acaba dememe sebep olmuştur.
-
"genel nedeni yağın motorun bileşenlerine yetişememesi" açar mısın?
Yağ pompası mı yetersiz?
-
emremm adlı üyeden alıntı
"genel nedeni yağın motorun bileşenlerine yetişememesi" açar mısın?
Yağ pompası mı yetersiz?
Bunu cevaplamak zor ancak böyle bir durum olursa motor zaten egzozdan siyah duman atar. Aynı şekilde hava ve yakıt oranı ayarsız ise benzer durumlar görülür. Bunları ayırt etmek çok zor ancak iki ihtimalde aynı sonuca çıkar. Çok detaylı incelemek gerekir ve bu benim teorik bilgimi aşar. Kimya firmalarının kullandığı bazı cihazlar var adını tam hatırlayamıyorum arkadaşımdan öğrenirim, onlar buu tarz durumlarda ölçüm vs yapılabilir.
Benim motorum da ise sorunun ne olduğunu anlayamadım. Hala bilmiyorum kafamada takmıyorum. Bir süre KX250 sürer sezon başında durumu değerlendiririm.
En son Motulun 300V olan en pahalı yağını koymuştum. Araştırmaya çalışacağım bakalım ne olacak. Kimya firması dediğim PPG saçma sapan şirketler değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
oznkrçm adlı üyeden alıntı
Şunu da belirteyim: "Kol çıkarma" videonuz tüm söylediklerimin aksine merak uyandırıcı, vurucu ve sonunda ne oldu acaba dememe sebep olmuştur.
Şunu kesinlikle söyleyebilirim. Botum, tulumum ve içlik tulumum olmasa bacağımda kalıcı iz olurdu. Debriyajı sıkmasam bacaklarım olmayabilirdi. Gerisi önemli değil. Fiyat verince linç ediyorlar ancak paramın yettiği en iyi şeyleri almaya çalıştım. Toplasan 14.000TL'lik ekipmanla dolaşıyorum. Salak olduğumu düşünmüyorum ve akşam dönememe ihtimalimi bilerek çıkıyorum. Belkide 5 yıl sonra ne salakmışım diyeceğim bilemiyorum MOTOGP'de antremanda ne kullanılıyorsa aynısı var bende. Tech3 airbag sistemi dahil.
-
Mersin İl Temsilcisi
Iste, uzun zaman sonra yorum yazilacak bir konu buldum.
Ben de 160-180km hizla giswrken debriyaj balatam siyirip bosaldi. Sol seritteydim.. otobanda.. önüm, arkam hem araba! Iki teker ve ben ve Allah.. evren uguldadi ve nasil oldu da ben saga atabildim kendimi hala bilmiyorum.
Sevgili @motorisk, sizi tanimak isterim, tecrubelerinizden faydalanmak isterim.
Bu ulkenin sizlere gercekten ihtiyaci var..
-
MOTORİSK adlı üyeden alıntı
Bunu cevaplamak zor ancak böyle bir durum olursa motor zaten egzozdan siyah duman atar. Aynı şekilde hava ve yakıt oranı ayarsız ise benzer durumlar görülür. Bunları ayırt etmek çok zor ancak iki ihtimalde aynı sonuca çıkar. Çok detaylı incelemek gerekir ve bu benim teorik bilgimi aşar. Kimya firmalarının kullandığı bazı cihazlar var adını tam hatırlayamıyorum arkadaşımdan öğrenirim, onlar buu tarz durumlarda ölçüm vs yapılabilir.
Benim motorum da ise sorunun ne olduğunu anlayamadım.
Kullanıcısı olabilir mi acaba?
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Kullanıcısı olabilir mi acaba?
Benzer problemi bu sene MOTOGP' de ROSSİ ve MARQUEZ yaşadı. Onlara mail atarsanız belki geri dönüş yaparlar.
-
MOTORİSK adlı üyeden alıntı
Benzer problemi bu sene MOTOGP' de ROSSİ ve MARQUEZ yaşadı. Onlara mail atarsanız belki geri dönüş yaparlar.
O da doğru ya. Gerek yetenek olsun, gerek motosiklet olsun çok yakın degil mi
-
Bu olay,askerligini yemekhanede yapip,sivilde muhabbete gelince helikopterden atlarken şarjor degistirme olayi gibi..
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
Iste, uzun zaman sonra yorum yazilacak bir konu buldum.
Ben de 160-180km hizla giswrken debriyaj balatam siyirip bosaldi. Sol seritteydim.. otobanda.. önüm, arkam hem araba! Iki teker ve ben ve Allah.. evren uguldadi ve nasil oldu da ben saga atabildim kendimi hala bilmiyorum.
Sevgili @motorisk, sizi tanimak isterim, tecrubelerinizden faydalanmak isterim.
Bu ulkenin sizlere gercekten ihtiyaci var..
Siz ve konuyu açan arkadaşın yazılarını okuyunca rüzgar çetin geldi aklıma siz ve motorisk bir kaza yaptığında sonuç ne olursa olsun rüzgar çetin gibi karşı taraf motorisk ten şikayetçi olmaz ama sizden olabilirler gibi me geliyor. Onun için motorisk ke bir şey olmadığı sürece sıkıntı yok ama siz bence dikkatli olun fazla gaza gelmeyin.
-
MOTORİSK adlı üyeden alıntı
Gençler selam.
Beni forumda sevmezler herhalde. Aslında ne konuşur ne sataşır ne küçümserim
Üzgünüm ama gene ölemedim.
Tulum, bot ve ekstradan under suit olduğu için alev alan bacağımda leke dışında bir şey yok. Basınçtan dolayı patlayan hidrolik yağ kutuları çok canımı yaktı o kadar. 120 derece civarında kaynar su bota temas etti sadece sıcaklık hissettim ve genel olarak iyim.
Fragman koyuyorum zaman olunca video editine başlayacağım. Eğer motorunuz kitlenirse ben en azından 270km/s ile giderken yaşadım. Freni patlak, tekeri kitlenmiş motorda benim bu yaptıklarım işe yaradı.
Debriyaja sonuna kadar basın, Frenleri kullanmayın, ateşlemeyi kesin, kontağı kapatın ve yalpalama başladığında düştüğünüzde en az hasar alacağınız yerlere bakın. Tüm bunlar bu tür hızlarda için 7-11 saniyeniz var.
https://www.youtube.com/watch?v=gCNCN-NnVAg
valla nezamandır açılan başlıklarla ve youtube videolarıyla forumun azına ...çtığın için sevilmiyor olabilirsin. Yok bacağım alev aldı yok götüm havada durdu yok kask kafamdan uçtu...
Videolar motosikletten çok montaj kurgu dersi alan birinin ev ödevine benziyor. şu videolara ayırdığın zamanı faydalı işlere ayırsan forumda ilah olursun.Gençliğine yazık
-
Adana'da takıl, sana saygı duyacak bir sürü apaçi bulabilirsin.
-
Madem bu işi bu kadar seviyorsun , paran da var git avrupada bi kaç pist gör turla ölmeden önce. Çok uzun zamana gerek yok avrupada 2-3 pist gördükten sonra trafikte bile ss sürmek çok saçma gelecek...
-
onu bunu boşver de video ne zaman geliyo ?
-
bu kadar olmaz ya...
bacağı alev almış! ouuvv hayallerimin motorcusuuu!
nasıl da alev aldııı?? peki ya sen nasıl kurtardııınn??
ya çok muhteşemsiiin.. hayranım sanaa!
adın baran, yaşın 14 ve arkadaşların da sana aynştayn mı diyor?
-
Hocam milletin yorumlarına sakın kızma.
Yahu öyle bir başlık atıyorsun ki (270km/s ile giderken motorum kol çıkardı) insanlar merakla giriyor bakıyor bir video var ne bir fotoğraf.
Haliyle hep eleştiriliyorsun.
Çok yoğunum demişsin çek bacağının resmini at buraya da insanların merakı gitsin çok zor değil bu..
Seyir halindeyken motoru kol çıkarıp burda paylaşım yapan çok üye var. Sinan Çetin'in sır kapısı programı gibisin.
Paylaşımlarına bakınca sanki takipçi-abone kasıyormuşsun hissi uyandırıyor bizde.
-
Aslanın gözlerinin tam içine bakıyordum. Alıp verdiği nefesi yüzümde hissediyordum. Burnumdan damlayan kanın kokusu ağzını sulandırıyordu. Gözlerimi ayırdığım anda olacak olanların farkındaydım. Derken bir anda sıkılıp yan kafesteki maymunlara geçtim
-
MOTORİSK adlı üyeden alıntı
Yazmadan önce KTM denilen firmanın konuları oku. Redline soktuğundan patlamıyor blok
Hiç mekanik bilgileri yok yahu.
Blok patlamalarının genel nedeni yağın motorun bileşenlerine yetişememesidir. Bu durum hava yakıt karışımının bozulması ile başlar ki bu genelde egzoz değiştirince ayarların yapılmamasından kaynaklanır. Yağ basıncından ve CBR 1000RR 08-11 modellerinde debriyaj tasından kaynaklanmaktadır. Yada 0KM KTM gibi firmadan motor alanlarda görülür
Kişi herkesi kendi gibi bilirmiş, egzozla vs işim olmaz. Kendi motorunu eline almışsın millete akıl vermeye çalışıyorsun, önce eline aldığını güzelce bi kavra sonra akıl verirsin.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Aslanın gözlerinin tam içine bakıyordum. Alıp verdiği nefesi yüzümde hissediyordum. Burnumdan damlayan kanın kokusu ağzını sulandırıyordu. Gözlerimi ayırdığım anda olacak olanların farkındaydım. Derken bir anda sıkılıp yan kafesteki maymunlara geçtim
Maymunlar misafirperverdir muzlu süt ile muhabbet uzar gider...
-
o değilde bakıyorum 3 sayfa olmuş.Adam amacına ulaşmış.:-}
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)