Tracer 900 vs R6 Bir yardım eder misiniz ?
Reklamlar
-
Herkese merhaba ,
Arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım yanlış yere mi açtım inanın tam bilemiyorum. Sadece bir şey sormak istiyorum.... Motosiklet seçimimle alakalı olarak ... Kendimi tanıtıyım İsmim Emre ve motor bakımlarımı kendim yapmayı seviyorum. İleri düzeyde de yapıyorum. Ancak bunu yaparken de ne yedek parçalara çok para vermek istiyorum ne de kalitesiz bir makineye binmek istiyorum. Bulunduğum konum erzurumun bir ilçesi ve son model arıza çıkarmayacak ortalama 100 km de normal kullanımda 5 - 6,5 lt benzin yakacak bir motor bakıyorum. Görünüş ve kullanım stilim enduro tarzı daha çok ama gönlümde de R6 gibi bir model var. Bütçe 36.000 - 37.000 civarında. Ve piyasası olan bir makine olsun istiyorum.
Şimdi arkadaşlar motorları yazıyorum. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz neden ?
1. Tracer 900
2. R6
3. Fazer 8
4. V - Storm
Arkadaşlar bunlardan hangisini tercih edersiniz ? Ve aranızda özellikle tracer 900 kullananlar varsa alırken nelere dikkat etmem gerekir kronik sorunu nedir varsa ? Hangi yıldan sonra alınmalı. Ne gibi tavsiyeler verirsiniz... ? Teşekkürler herkese.
Reklamlar
-
hocam yanlıs anlama ama r6 neden yani o lısteye sankı bıraz abzurt kacmıs gıbı
-
Ben R6'yı tercih ederdim ama BEN ederdim.Bana kalırsa sende onu tercih etmelisin.Çünkü özellikle belirtmişsin gönlünde R6 gibi bir model olduğunu.Araziye girmedikten sonra kullanım stilinizin enduro tarzı olması R6 gibi bir motor kullanamayacağınız anlamına gelmiyor.Hatta bu sözden kastınız eğer sakin kullanırım ise bence gönlünüzde olan motoru tercih edin.
-
Hocam Erzurum da bunların parçasını nasıl temin edeceksin. Hadi kargo dersin eyvallahta oda bir yere kadar. Birde Honda koysaydın buraya. Cbr650f belki hoşuna gidebilir. Yamaha sıkıntılı Suzuki ondanda sıkıntılı erzurumda
-
hocam ilk 3ü 5-6 lt yakmaz ama 8-10 lt yakar
-
emrenakipogl adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba ,
Arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım yanlış yere mi açtım inanın tam bilemiyorum. Sadece bir şey sormak istiyorum.... Motosiklet seçimimle alakalı olarak ... Kendimi tanıtıyım İsmim Emre ve motor bakımlarımı kendim yapmayı seviyorum. İleri düzeyde de yapıyorum. Ancak bunu yaparken de ne yedek parçalara çok para vermek istiyorum ne de kalitesiz bir makineye binmek istiyorum. Bulunduğum konum erzurumun bir ilçesi ve son model arıza çıkarmayacak ortalama 100 km de normal kullanımda 5 - 6,5 lt benzin yakacak bir motor bakıyorum. Görünüş ve kullanım stilim enduro tarzı daha çok ama gönlümde de R6 gibi bir model var. Bütçe 36.000 - 37.000 civarında. Ve piyasası olan bir makine olsun istiyorum.
Şimdi arkadaşlar motorları yazıyorum. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz neden ?
1. Tracer 900
2. R6
3. Fazer 8
4. V - Storm
Arkadaşlar bunlardan hangisini tercih edersiniz ? Ve aranızda özellikle tracer 900 kullananlar varsa alırken nelere dikkat etmem gerekir kronik sorunu nedir varsa ? Hangi yıldan sonra alınmalı. Ne gibi tavsiyeler verirsiniz... ? Teşekkürler herkese.
Hepsinin kullandım ve şu an vstrom kullanıyorum :D
Vstrom bu liste içindeki ormana camura ve araziye girebilecek tek motosiklet orman kamp vs yapılacaksa tercih edilebilir. Uzun yol seyir hızı bu listenin en yavaşı kalacaktır. Yüksek süratlerde diğerleri gibi manevra yapamayacak. Ama arazi kullanımlarında yada yolda gördüğünüz dağ bayıra düşünmeden girebileceksiniz. Ve vstromun en güzel özelliği kantarda 550 kg ağırlıkla yola gittiğinizde performans kaybı yaşatmıyor. dengesi muazzam.
tracer lastik ve süspansiyon yapısı bakımından asfaltta kullanıma uygun dik oturuş pozisyonuna uygun bir motor. Uzun yol asfalt motoru diyebiliriz belki. ama motosikleti fazla yükleyemiyorsunuz kocaman yan arka çanta vs taktığınızda gaza sert vurunca dengesi değişiyor.
Fazer bu listedeki favorim gazı çektiğiniz zaman r6 heycanı verir trafikteyse listedeki tüm motosikletlerden daha kıvrak ve seri davranır. ayna yapısı yüksek durduğu için r 6 gibi aynaları kapatmaya gerek kalmadan duran trafikte aralardan seri bir şekilde kaçabilirsiniz. Fazer ile yaptığım her uzun yol hala hayal gibi aklımda.
R6 listedeki hobi motoru artık türkiyede çıkıp gazlıyım dediğiniz zaman çok fazla gidilecek yer kalmadı.. yüksek süratlerdeki hızı ivmelenmesi hiçbişeye benzemiyor tek zevki yüksek sürat. SS kullanan arkadaşlarınız varsa çıkıp arada stres atarsınız. Tabi arkanızda sizi seven birileri yoksa ..
-
Xyma adlı üyeden alıntı
Hocam Erzurum da bunların parçasını nasıl temin edeceksin. Hadi kargo dersin eyvallahta oda bir yere kadar. Birde Honda koysaydın buraya. Cbr650f belki hoşuna gidebilir. Yamaha sıkıntılı Suzuki ondanda sıkıntılı erzurumda
hondanın parçası erzurumda mı üretiliyor sanki ? onlarda sipariş verecekler kargoyla gelecek.
-
Tracer 900 kullanmadım, fakat araştırıp incelediğim bir motosiklettir. MT-09' dan devşirme bir enduro, MT-09' daki karakter özelliklerinin çoğunu taşıyor fakat öndeki grenaj yapısı ve cam motosikleti iyice dengesizleştiriyor. Ağırlık dağılımı sorunlu bir motosiklet, ön taraf çok hafif kalıyor ve bu frenaj ve viraj performansında ciddi sorun yaşatabiliyor. Benim için liste dışı. Yani yol motoru olarak nitelendiremiyorum. Daha önce birçok yerde bu sorunlar dile getirildi.
R6 arkadaşların bahsettiği gibi ecnebi tabiriyle pure pleasure motosikletidir. Şehir içinde ve yakıtta listedeki diğer makineleri yakalayamaz. Uzun yolda rahat olmaz ve eşya yükleyemezsin. En fazla ufak bir sırt çantasıyla otobanda gazlayabileceğin bir makinedir.
Fazer 8 orta karar bir sport touring motosiklettir. İnce yapısı ve çok ağır olmayışıyla şehir içinde sıkıntı yaşatmaz, rake açısı ve wheelbase dediğimiz tekerlerler arası mesafe fazladır. Ağırlık dağılımı başarılı bir motosiklet bu sebeple frenaj ve virajda iyidir. Gücü yeterlidir, yüksek hızlarda stok Tracer 900' ü gömer. Bundan ziyade yüksek hızda R6' dan sonra en stabil motosiklettir listedekiler göz önünde bulundurulduğunda. Uzun yolda yüksek hızda rüzgar koruması orjinal camıyla bile gayet yeterli, eşya yüklemeye gelir. Bölünmüş yolda 120-180 aralığında gayet konforlu ve akıcı bir sürüş elde edebilirsin. Otobanda 200-220 gibi hızlarda sürekli sürmeye elverişlidir. Tavsiyem 2013 ve üzeri modelleri tercih etmen. Birkaç revizyonla daha güzel oldu. Yakıtı 5.5-6lt/100km' dir. 3. vitesin sonuna kadar R6 ile yürür. Fiyatı verdiklerine göre çok makul bir motosiklet... Elindeki para fazla fazla yeter.
V-Storm çift silindir yakıtı diğerlerine nazaran makul klasik enduro. Hepsinden fazla yüklersin, dağ taş toprağa girebilirsin. Performansı yeterlidir, diğerlerine göre sönük kalır. Artçı almaya, çanta takmaya en uygun motosiklettir listedekilere göre. Aslında çok arada kalacak bir şey yok hepsi farklı karakterde motosikletler, beklentine göre tercih yapacaksın sadece.
-
gogozh adlı üyeden alıntı
hocam yanlıs anlama ama r6 neden yani o lısteye sankı bıraz abzurt kacmıs gıbı
Şimdi R6 R1 Cbr 600 RR bu tip motorlar çok yakıyor çabuk motor bitiyor görünüşü güzel çok estetik virajı güvenli ve kötü çabuk çalınan makinalardan. Bununla birlikte sadece asfalt özelliği olan makinalar ama gönül meselesi. Bu farklı tarzların hepsi bende mevcut ve bir yerlerden feragat etmeye çalışıyorum ne yazık ki mümkün olmuyor.
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Ben R6'yı tercih ederdim ama BEN ederdim.Bana kalırsa sende onu tercih etmelisin.Çünkü özellikle belirtmişsin gönlünde R6 gibi bir model olduğunu.Araziye girmedikten sonra kullanım stilinizin enduro tarzı olması R6 gibi bir motor kullanamayacağınız anlamına gelmiyor.Hatta bu sözden kastınız eğer sakin kullanırım ise bence gönlünüzde olan motoru tercih edin.
Kesinlikle yaklaşım çok mantıklı. İşte yüksek devir çevirmesi yüksek maaliyetler bunun dışında da bakımının biraz zor olması düşündürücü. Çünkü burda sınırlı zamanda kendim tamirini bakımını yapıcam. İnternetten parçalarını söyliycem falan sıkıntı olması durumunda. Hani dezavatanj avantajlarını bulmaya çalışıyorum ama tabi biraz zor oluyor yine de.
Xyma adlı üyeden alıntı
Hocam Erzurum da bunların parçasını nasıl temin edeceksin. Hadi kargo dersin eyvallahta oda bir yere kadar. Birde Honda koysaydın buraya. Cbr650f belki hoşuna gidebilir. Yamaha sıkıntılı Suzuki ondanda sıkıntılı erzurumda
Erzurumda honda yok. Yamaha da yok. İnternetten buraya gönderecekler ben kendim yapıcam. Honda dan bıktım artık. Bir de gerçek motosiklete binmek istiyorum. Yanlış anlamasın hondacılar bugüne kadar hep hondam oldu başıma gelmeyen dert bela kalmadı cbf 150 hariç.. Bence hondanın ürettiği tek iyi motor o ve africa twin o da eski versiyonu. Başka yok.
velizrsln adlı üyeden alıntı
hocam ilk 3ü 5-6 lt yakmaz ama 8-10 lt yakar
Aslında çok hızın peşinde de değilim. Sesi dolu gelsin torku yüksek ortalama değerlerde gezsin kafasındayım. Aslında geçen seneye kadar v storm düşünüyordum ama onun yatak problemleri çok oluyormuş adamlar rulmana çeviriyormuş . Yeni nesilde de öyle midir bilmiyorum. Aslında çok ideal bir motor olduğunun farkındayım. Ama gaza basarken korkutsun da istiyorum :D Artık gücü kuvveti yerinde rüzgarı az alan bir şeyler peşindeyim ama çokta kararsızım. Zaten listedeki motorlardan bellidir ne kadar kararsız olduğum zira hepsi farklı tarzlar :D
rollcycle adlı üyeden alıntı
Hepsinin kullandım ve şu an vstrom kullanıyorum :D
Vstrom bu liste içindeki ormana camura ve araziye girebilecek tek motosiklet orman kamp vs yapılacaksa tercih edilebilir. Uzun yol seyir hızı bu listenin en yavaşı kalacaktır. Yüksek süratlerde diğerleri gibi manevra yapamayacak. Ama arazi kullanımlarında yada yolda gördüğünüz dağ bayıra düşünmeden girebileceksiniz. Ve vstromun en güzel özelliği kantarda 550 kg ağırlıkla yola gittiğinizde performans kaybı yaşatmıyor. dengesi muazzam.
tracer lastik ve süspansiyon yapısı bakımından asfaltta kullanıma uygun dik oturuş pozisyonuna uygun bir motor. Uzun yol asfalt motoru diyebiliriz belki. ama motosikleti fazla yükleyemiyorsunuz kocaman yan arka çanta vs taktığınızda gaza sert vurunca dengesi değişiyor.
Fazer bu listedeki favorim gazı çektiğiniz zaman r6 heycanı verir trafikteyse listedeki tüm motosikletlerden daha kıvrak ve seri davranır. ayna yapısı yüksek durduğu için r 6 gibi aynaları kapatmaya gerek kalmadan duran trafikte aralardan seri bir şekilde kaçabilirsiniz. Fazer ile yaptığım her uzun yol hala hayal gibi aklımda.
R6 listedeki hobi motoru artık türkiyede çıkıp gazlıyım dediğiniz zaman çok fazla gidilecek yer kalmadı.. yüksek süratlerdeki hızı ivmelenmesi hiçbişeye benzemiyor tek zevki yüksek sürat. SS kullanan arkadaşlarınız varsa çıkıp arada stres atarsınız. Tabi arkanızda sizi seven birileri yoksa ..
Çok mantıklı demişsiniz dediklerini dikkate alıcam.
matrax33 adlı üyeden alıntı
hondanın parçası erzurumda mı üretiliyor sanki ? onlarda sipariş verecekler kargoyla gelecek.
Çok iyi demişsin D: çok güldüm valla :D
kadango adlı üyeden alıntı
Tracer 900 kullanmadım, fakat araştırıp incelediğim bir motosiklettir. MT-09' dan devşirme bir enduro, MT-09' daki karakter özelliklerinin çoğunu taşıyor fakat öndeki grenaj yapısı ve cam motosikleti iyice dengesizleştiriyor. Ağırlık dağılımı sorunlu bir motosiklet, ön taraf çok hafif kalıyor ve bu frenaj ve viraj performansında ciddi sorun yaşatabiliyor. Benim için liste dışı. Yani yol motoru olarak nitelendiremiyorum. Daha önce birçok yerde bu sorunlar dile getirildi.
R6 arkadaşların bahsettiği gibi ecnebi tabiriyle pure pleasure motosikletidir. Şehir içinde ve yakıtta listedeki diğer makineleri yakalayamaz. Uzun yolda rahat olmaz ve eşya yükleyemezsin. En fazla ufak bir sırt çantasıyla otobanda gazlayabileceğin bir makinedir.
Fazer 8 orta karar bir sport touring motosiklettir. İnce yapısı ve çok ağır olmayışıyla şehir içinde sıkıntı yaşatmaz, rake açısı ve wheelbase dediğimiz tekerlerler arası mesafe fazladır. Ağırlık dağılımı başarılı bir motosiklet bu sebeple frenaj ve virajda iyidir. Gücü yeterlidir, yüksek hızlarda stok Tracer 900' ü gömer. Bundan ziyade yüksek hızda R6' dan sonra en stabil motosiklettir listedekiler göz önünde bulundurulduğunda. Uzun yolda yüksek hızda rüzgar koruması orjinal camıyla bile gayet yeterli, eşya yüklemeye gelir. Bölünmüş yolda 120-180 aralığında gayet konforlu ve akıcı bir sürüş elde edebilirsin. Otobanda 200-220 gibi hızlarda sürekli sürmeye elverişlidir. Tavsiyem 2013 ve üzeri modelleri tercih etmen. Birkaç revizyonla daha güzel oldu. Yakıtı 5.5-6lt/100km' dir. 3. vitesin sonuna kadar R6 ile yürür. Fiyatı verdiklerine göre çok makul bir motosiklet... Elindeki para fazla fazla yeter.
V-Storm çift silindir yakıtı diğerlerine nazaran makul klasik enduro. Hepsinden fazla yüklersin, dağ taş toprağa girebilirsin. Performansı yeterlidir, diğerlerine göre sönük kalır. Artçı almaya, çanta takmaya en uygun motosiklettir listedekilere göre. Aslında çok arada kalacak bir şey yok hepsi farklı karakterde motosikletler, beklentine göre tercih yapacaksın sadece.
Ama aklımda ve hepsinin bir bileşimi olarak fazer 8 kalıyor. Bununla dağa çıksam girer mi motor kendini çabuk bitirir mi yaz aylarında karadeniz ve egeyi görücek genelde uzun yola gidicek. Ve erzurumda ufak tefek çukur çakıl bol acaba alet zorlanır mı buralarda. Bir de bakım maliyetleri ne durumlardadır. Çanta koyunca tank slapper olayı olur mu ... Ne biliyim artçı ile sıkıntı yaşatır mı ? Yedek parçası ne alemde. Motora müdahale edeceğimiz zaman her yerleri sökmemiz gerekir mi ? :D İçlerinde şuan en en en içimi gıcıklayan tracer 900 ile fazer 8. Tracer için çok eleştiriler var. Fazer 8 kendinden emin ve tracer 900 dan daha mı güçlüdür ? Bunların çözmeye çalıyorum.
-
ben hiç böyle değilim alıp bişey geçiyorum sonra satmaya çalışıyorum, şimdi racingi enduro chopper gibi falan kullanamazsın çünkü vitesler düşük devirlerde güzel geçmiyor orta yüksek devirlerde şıkır şıkır olduğundan yüksek devirler çok hızlı o yüzden hızlı kullandırtıyor öyle zevk veriyor bazen bende sakin gidiyim diyorum zevksiz oluyor ama benim gibi onun iteklediği hızlı gitmeyle gidersen gene r6 en çok yakan makine zaten gene şehiriçi 8-10 daha aşşağısı olmaz, yakıt konusunu boşverim malesef şehiriçinde bir arabanın iki katı kadar yakıyor namussuzlar açmayın bu konuyu, yanii şimdi bir r6 da enduronun yanında bir makine^^ bence bişeyler alıp geçin
-
Erzurum'da bir arkadaş Honda servisinin motosiklete baktığını da söylemişti.Ne kadar anlarlar orası ayrı tabii.
-
Fazer 8.
-
bunların hiçbiri sana uygun olmaz git al bir honda hayat onda
-
Trk502 al bak keyfine. Yakıt düşük parça ucuz güç olarak yeterli.ses olarak ta güzel. Kalıplı. Yalnız tel jant olanını bekle. O bolgede daha rahat edersin. Mevcut model ilede sorun yasamazsin. Toprak yoldada defalarca denedim. Servis olarak kuba servisi vardir sanırım.
-
emrenakipogl adlı üyeden alıntı
Ama aklımda ve hepsinin bir bileşimi olarak fazer 8 kalıyor. Bununla dağa çıksam girer mi motor kendini çabuk bitirir mi yaz aylarında karadeniz ve egeyi görücek genelde uzun yola gidicek. Ve erzurumda ufak tefek çukur çakıl bol acaba alet zorlanır mı buralarda. Bir de bakım maliyetleri ne durumlardadır. Çanta koyunca tank slapper olayı olur mu ... Ne biliyim artçı ile sıkıntı yaşatır mı ? Yedek parçası ne alemde. Motora müdahale edeceğimiz zaman her yerleri sökmemiz gerekir mi ? :D İçlerinde şuan en en en içimi gıcıklayan tracer 900 ile fazer 8. Tracer için çok eleştiriler var. Fazer 8 kendinden emin ve tracer 900 dan daha mı güçlüdür ? Bunların çözmeye çalıyorum.
Evet, hepsinin bileşimi optimum makine Fazer 8... Ben çok başarılı buluyorum. Dağa çıksan girmez, toprakta sürülmez. Zaten toprakta sürdüğün motosikleti yola sokamazsın, yok öyle bir şey. Ona göre lastik takacaksın, ona göre makine alacaksın. Motor kendini çabuk bitirmez. Uzun yola gidilecek en iyi makine bunların arasında. Bakım maliyetleri normal, ekstra bir şey yok bildiğin büyük cc makine maliyeti. Bakım işini geç zaten sarf malzemesi değiştiriyorsun, hemen hemen aynıdır fiyatlar emsalleriyle. Çanta koyunca her motosiklette tank slapper olur, çantasız da olur ama bu sorunu yaşayacağın en son motosiklet listedekiler içerisinden R6 hariç. Tracer' dan bu konuda bahis açmak istemiyorum gömerim çünkü... Topcase, yan çanta takılır. Çok iyi basıyor ön teker, tek teker yapmak için gücüne rağmen bir taraflarını yırtman gerekir o kadar iyi basıyor. Bakım ergonomisi iyi, her motosiklet gibi. Fazer 8 ile Tracer arasında uç performans farkı yok, önce de yazdığım gibi yüksek hızlarda gömersin. Fazer 8 ile aynı fiyat olsa yine Tracer almam...
-
36 bine temiz güzel bir mt09 tracer bulabilir misiniz bilmiyorum ama mükemmel bir fazer alabilirsiniz.
-
emrenakipogl adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba ,
Arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım yanlış yere mi açtım inanın tam bilemiyorum. Sadece bir şey sormak istiyorum.... Motosiklet seçimimle alakalı olarak ... Kendimi tanıtıyım İsmim Emre ve motor bakımlarımı kendim yapmayı seviyorum. İleri düzeyde de yapıyorum. Ancak bunu yaparken de ne yedek parçalara çok para vermek istiyorum ne de kalitesiz bir makineye binmek istiyorum. Bulunduğum konum erzurumun bir ilçesi ve son model arıza çıkarmayacak ortalama 100 km de normal kullanımda 5 - 6,5 lt benzin yakacak bir motor bakıyorum. Görünüş ve kullanım stilim enduro tarzı daha çok ama gönlümde de R6 gibi bir model var. Bütçe 36.000 - 37.000 civarında. Ve piyasası olan bir makine olsun istiyorum.
Şimdi arkadaşlar motorları yazıyorum. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz neden ?
1. Tracer 900
2. R6
3. Fazer 8
4. V - Storm
Arkadaşlar bunlardan hangisini tercih edersiniz ? Ve aranızda özellikle tracer 900 kullananlar varsa alırken nelere dikkat etmem gerekir kronik sorunu nedir varsa ? Hangi yıldan sonra alınmalı. Ne gibi tavsiyeler verirsiniz... ? Teşekkürler herkese.
Sevgili Kardeşim,
Bir süre modern dünyadan uzaklaşıp inzivaya çekil , zihnini boşalt ,iyice dinlen.
Sonra gel tekrar konuşalım.
Anlaşılan kafan çok karışık.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)