Sport Touring - Enduro (Tracer700-Versys650-DL650-NC750x)
Reklamlar
-
Ben hem Tracer hem de NC sürdüm, ikisi de düşük devirlerde uysal ve rahat, Tracer üst devirlere çıkıp çıldırabiliyor, NC'de o yok. Şehiriçi veya şehirdışı azami sürât kurallarına uygun sürüldüklerinde de farkları yok. Rüzgârla ilgili yorumları gerçekten anlamadım; her ikisi de tur camı olmadan yeterli koruma sağlamıyor çünkü. Tracer malzeme kalitesi olarak biraz daha tırt geldi bana, böyle nasıl desem bir hafiflik gevşeklik var. Ama 20-25kg daha hafif, o önemli. NC'de vites değiştirme ile ilgili yorumları da anlamadım; 1. vites sadece kalkış için kullanılır zaten, kaldırdıktan sonra o torkla zaten 2. viteste her türlü gidiyorsunuz. Diğer vitesler de çok esnek zaten. Bugün alsan hangisi olur diyorsanız gene NC olur. Tracer'ın lineer olmayan gaz tepkisini sevmiyorum çünkü. Bir de kardeşim elektrik aksamı ile ilgili sık sık uyarı arıza verdiğini söylüyor ama o takılı teknotakip cihazından olabilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
Ha bir de NC'nin arka amortisör boktan, illâ ki bir zaman daha iyi başka bir amortisörle değişim ister. Tracer amortisörleri de bana biraz fazla yaylı lombur lumbur geldi. (Sert ama zıplatmayan amortisör tercih ediyorum, NC'ninki sert ama zıplatıyor rebound dampening diye bir şey yok...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------
Tercih keyfe beklentiye göre değişir tabi. O da kendinizi tanımakla ilgili.
Reklamlar
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
hocam bahsettiğiniz yurt dışı turunu 100 cc ile de yaparsınız
nc ile bunu yapabildiğinizi yazmanız farklı motorlarda tecrübenizin olmadığını düşündürüyor.... ayrıca bu nc yi yakından bile görmeyenler yorum yapıyor yazmanızda abes olmuş zira bedava dağıtılan market poşeti gibi heryerde var yahu , Honda da istediğiniz zaman test sürüşüde yapabilirsiniz , ben bir defasında test sürüşü etkinliğinde Fethiye den Denizli ye gidiş geliş 300 km kullandım tanımak için illaki satın almak mı gerekir ? artı eksi tüm özelliklerini yazıyoruz ama para verip satın alanlarda seri değil yazınca gocunuyorlar sanki , bende bunu fark ettim
kendi tecrübelerime göre o sınıfta bir motor için rüzgar konforu vasat , yolcunuz varsa arka seleside berbat , yüksek süratte düşük devirle gidebilmesi ve az tüketmesi beğendiğim tarafları..
Alınmışsınız yazdığıma galiba. Farklı model kıyaslaması yapmadım, kendi memnuniyetimi anlattım. Sizin kadar tecrübeli değilim diye motosikletimle ilgili soruya yanıt vermeyeyim mi? Yurt dışı turu yaptım dememin sebebi otoban ile ilgili uzun deneme yaptığımı anlatabilmek içindi. Yoksa sizi üzmek, kıskandırmak gibi bir amacım yoktu. Size göre küçük olabilir ama 100cc büyük motosiklet. Osman Gürsoy adını duymadıysanız bir araştırmanızı öneririm. İdolümdür kendisi. Motosiklette cc takıntısı olan arkadaşları anlamam zaten. Benim yanıtım şu arkadaşaydı ama siz üstünüze alınmışsınız:
Alıntı ]-[@LuI{ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
........2018 NC750X DCT otobanda kullanmış değerlendirme yapabilecek varmı ?..........
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
nc ile yurtdışı yapmanın ne tür bir artısı var anlayamadım. bende motorla yunansitana gittim altımdaki motorda 15 yaşında motordu nc ile kıyaslanmaz bile.. italyada motor kiraladık italya turu attık.. onu bırakın daha dün bir forum üyesinin konusunu okuyordum 100cc lik cub motorla bulgaristan yunanistan turu atmış dönmüş.. 100c.c lik cub motor ile bile avrupaya gidersiniz..
birde şu nc sürmeyen konuşuyorda bence biraz saf bir laf nc dediğiniz motor 700,750,integra aynı şase ,aynı şanzıman, nc750 ile integra aynı motor zaten yani aslında hepsi aynı makina kabukları farklı .. nc de yeni nesil cbf150 gibi bir şey oldu herhalde sürmeyen az motorcu vardır .. her motor ortamında motor grubunda buluşmalarda en az yoksa yoksa rahat 3 - 5 tane oluyor.. herkes diyemesemde her 10 motorcunun bence 7-8 tanesinin sürmüşlüğü en azından bir tur atmışlığı vardır diye düşünmekdeyim..
NC ile yurtdışı turunun artılarını saydığımı hatırlamıyorum. Saf olabilirim ama terbiye sınırları içinde safım. Lütfen forumda hakarete çekilebilecek sözlere dikkat edin. Verdiğim yanıt size değildi. Yanıtımda da kimseye dokunacak bir sözüm yok.
-
Vites mevzuuna bir ekleme; 68Nm'lik torku olan bir motorda sık vites değişimi gerekiyor diyen arkadaşlar büyük ihtimalle kalkışta uzatmayı sevenler olabilir. Böyle vereyim gazı 2. viteste (ne bileyim) 100+ yapayım falan istiyor olabilirler. O işin yeri pist, şehiriçi veya şehirlerası trafik değil. Bunu yapmak isteyen mutlaka NC'den uzak durmalı. Öyle bir atraksiyonu yok tabî olarak...
-
ben kimseye hakaret etmem.. ordaki saf kelimesi fazlasıyla iyi niyetli bir laf anlamında dedim hakaret değil tam aksine pozitif bir anlamda dedim... iyimser anlamında dedim..
-
Tracer, versys, nc üçlüsüne bir ara bolca ben de kafa yormuştum. Sonuç olarak tracer e karar verdim. Versys bana eski teknoloji ve hantal geldi. Ayrıca 3 5 büyük şehirde yaşamıyorsanız servisi bulmak zor olabilir. İkinci eli durgun. Bu nedenlerle versys i elemem kolay oldu.
En çok ikilemi nc ile tracer arasında yaşadım. Öyle apaçilik yapan topspeeddelisi biri değilim. 250 cc motosikletimi bile son limitlerde hiç kullanmadım.
Nc yi sadece , düşük devirli olduğu için daha uzun ömürlü motor olur diye düşünüp almak istedim. Çünkü artık motosiklet al sat durumunu kafamda tamamen bitirmek, bir motor ile anılar biriktirip elimde çürütmek istiyordum.
Traceri canli görünce hayran kalmiştım.
Tasarımı bana göre versyten de güzel nc den de.
Nc nin arka amortisör sorunu
Tracerin abs çift ön disk harika frenleri
Tracerin road 4 lastikleri
Arka lastiğin 180 olması
Gerçekten hemen her parçasında muadillerine göre zerafet dolu işçiliği estetiği nedeni ile ben traceri tercih ettim.
Bu motorların herhangi biri bir diğerinden 5 birim üstün değildir. Olsa olsa 1-2 birimlik farklar vardır aralarında ben öyle olduğuna inanıyorum. Hal böyle olunca görsel olarak hangisine aşık oluyorsanız o motoru alabilirsiniz. Ben nc yi de alsam mutlu olabilirdim. Ama tracer e daha çok hayranlık duyuyorum.
Eşimşe,tek seferde 1000 km yol yaptık tracer ile. Resmen bir kez daha hayran kaldım. Gidişi, torku, rahatlığı çok güzeldi. 120-180 km hızlarla seyrettik 100 km yakıt ortalaması 4 litre oldu. 150 üzerine çıkmasam yakıt 3.7 leri görürdü.
-
emre xt125 adlı üyeden alıntı
Tracer, versys, nc üçlüsüne bir ara bolca ben de kafa yormuştum. Sonuç olarak tracer e karar verdim. Versys bana eski teknoloji ve hantal geldi. Ayrıca 3 5 büyük şehirde yaşamıyorsanız servisi bulmak zor olabilir. İkinci eli durgun. Bu nedenlerle versys i elemem kolay oldu.
En çok ikilemi nc ile tracer arasında yaşadım. Öyle apaçilik yapan topspeeddelisi biri değilim. 250 cc motosikletimi bile son limitlerde hiç kullanmadım.
Nc yi sadece , düşük devirli olduğu için daha uzun ömürlü motor olur diye düşünüp almak istedim. Çünkü artık motosiklet al sat durumunu kafamda tamamen bitirmek, bir motor ile anılar biriktirip elimde çürütmek istiyordum.
Traceri canli görünce hayran kalmiştım.
Tasarımı bana göre versyten de güzel nc den de.
Nc nin arka amortisör sorunu
Tracerin abs çift ön disk harika frenleri
Tracerin road 4 lastikleri
Arka lastiğin 180 olması
Gerçekten hemen her parçasında muadillerine göre zerafet dolu işçiliği estetiği nedeni ile ben traceri tercih ettim.
Bu motorların herhangi biri bir diğerinden 5 birim üstün değildir. Olsa olsa 1-2 birimlik farklar vardır aralarında ben öyle olduğuna inanıyorum. Hal böyle olunca görsel olarak hangisine aşık oluyorsanız o motoru alabilirsiniz. Ben nc yi de alsam mutlu olabilirdim. Ama tracer e daha çok hayranlık duyuyorum.
Eşimşe,tek seferde 1000 km yol yaptık tracer ile. Resmen bir kez daha hayran kaldım. Gidişi, torku, rahatlığı çok güzeldi. 120-180 km hızlarla seyrettik 100 km yakıt ortalaması 4 litre oldu. 150 üzerine çıkmasam yakıt 3.7 leri görürdü.
Ben de Tracer'i görünüş olarak çok beğeniyorum. NC tasarım olarak gerçekten çirkin bir motosiklet. Hatta epey çirkin. İleride değiştirmek niyetinde olmadığım için her açıdan baktım karar verirken. En son ben de Tracer ve NC arasında kaldım. NC'yi seçmemin iki ana nedeni vardı. Birincisi Tracer'e göre daha ağırbaşlı bir sürüş karakteri olduğu için, ikincisi de henüz öyle yüzbinler yapan duymasam da uzun motor ömrü. NC sadece arka tekerlek çapı biraz büyükçe olsa az daha hoş görünebilirdi. NC 700cc olduğu halde uçup kaçmadığı için beğenilmiyor. Bakış açısı ve beklenti tabii...
-
Kaçırdım mı ama orijinal konu sahibi dahil DL650'ye pek değinen olmamış. Benim Tracer NC arasındaki tercihim belli ama Tracer NC DL650 ve Versys arasındaki tercihim DL650 olurdu...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)