Sport Touring - Enduro (Tracer700-Versys650-DL650-NC750x)
Reklamlar
-
Kızıl pars adlı üyeden alıntı
Ben de Tracer ile NC arasında kalmıştım, NC aldım.
Kendimce sebeplerim vardı ama bagaj bunlar arasında çok ön sırada değildi.
Ekonomi ve işletme masrafları ön planda idi.
Yani aşk değil mantık evliliği.
Bence aşk arıyorsan Tracer al, mantık arıyorsan NC.
Ekonomi derken yakit disinda bu 2 aletin bakim masraflari arasinda ucurum var midir ki? ikiside ayni vergi diliminde ikiside japon saglamligi var . Bide arkadaslar tracer ucuyor kaciyor yazmislar ama nc ninde boguldugu soylenemez oda ucup kacabiliyor yeterli seviyede benim kafami sadece bagaj bulandiriyor deger mi degmez mi ? arka canta koysam beni rahatsis eder mi ?Suan ise gittigimde herseyimi yanima alip ofise cikariyorum arkadaslarla cay kahve yapalim diyince keza oyle o yuzden aslinda nakeddan touringe geciyorum biraz da çanta onemli ama dger mi
Reklamlar
-
Konuya çok güzel girmişsiniz :D fakat sonucunda tracer 700 olmamış cbf 150 tracer 700 den daha rahat bir motosiklet yazık günah gidin cbf 150 alın
yok diğerlerini düşünürüm derseniz versys daha rahattır. Hatta vstromdan araba konforu alabilirsiniz :D
-
-
Bagaj konusunda bana biraz akıl verin bende tracer nc750x arasında karar vereyim arka çanta kullanan arkadaşlara özellikle soruyorum bu çantayı ben hiç kullanmadım rahat mıdır , aerodinamik problemi yaşatır mı , bazıları zamanlar oynadığını tıngırdadığını çok rahatsız ettiğini söylüyor doğru mudur , motorun karizmasını yerle bir eder mi , sırt çantası ile sorununu çözen var mı ? 15-20 lt bir sırt ile.
Önccelikle sadece NC'nin ön bagajı sana yetmez, NC de olsa arka çanta takmak isteyeceksin.
Ön bagaj bir konfor ama herşey de sığmaz, kaskını alırsa bitti, bir de ayakkabı sokamazsın.
Ya da önümüz kış, yağmurluk + kask sığmaz.
Dolayısı ile her ikisine de arka çanta takmak isteyeceksin.
Arka çanta takınca, çantanın büyüklüğüne de bağlı olarak bir fark oluyor ama alışıyorsun.
Yan çantalar arkaya göre çok daha fazla etkiliyor.
Bozuk yollarda biraz ses yapıyor ama kafam patladı bu ses ne gibi değil, takırtı tukurtu gibi.
Otobanda ses yok.
Ekonomi olarak Honda hemen her konuda bir tık ucuz.
Uçurum olmayabilir ama üst üste toplayınca daha ekonomik oluyor.
Hızı ve hızlanması bana yeterli geliyor, MAx 180 civarında.
Ölmek için yeter de artar.
Gazı açınca çılgınlar gibi hızlanmıyor ama hızlanıyor işte.
Devir aralığı dar olduğu için 1. viteste uzayıp gitmez, sık vites değiştirmen gerekir.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
-
gaddarnahra adlı üyeden alıntı
Özellikle Kızıl Pars çok teşekkür ederim güzel anlatıyorsun detaylı detaylı bu saaten sonra bu konu altında 20 sayfada yazsak bir yere varamayız o yüzden ekstra bilgi eklicek yönlendirme yapıcak tecrübe aktarıcak arkadaşlar yazsın ben çok uzatmak istemiyorum vakit herkesin vakti çünkü
Vites aralığı kısa olduğu için zaten nc750x'e karar verirsen DCT al diyenler var belliki bazıları çekmiş bu işten
Ama nc alırsam büyük ihtimalle 22lt kendi deposu + sırt çantamla işi çözerim kaskı koysam yeter zaten kaskım küçücük (Shoei NXR- Small) yanına eldiven koyarım en azından
Dayanamayıp yazayım dedim artık. Hocam baktığınız tüm motorlar adeta çanta tak bana der gibi tasarıma sahipler. Çantadan neden bu kadar uzak duruyorsunuz. Çantanın en çok yakıştığı motosiklet tarzları bu motorlar. Alın 4 ün den birini en çok hangisine kanınız kaynıyorsa. Takın sportif veya aliminyum(en çok beğendiğim) bir arka çanta. Hatta imkanınız varsa yan çantalarıda alın evde dursun şehirdışında takarsınız. Bahsettiğiniz motosikletler artık 6. motosikletim olarak almak istediğim motorlardan biri bende bu saydıklarınızdan birini alacağım umarım.
Bana sorarsanız aşağı yukarı performans anlamında hepsi birbirine yakın.
Geriye konfor ve tip olayı kalıyor
Tip olarak alacağım sıralama
1- versys
2- tracer 700
3- dl650
4- nc750
Konfor olarak alacağım sıralama (Binmediğimden sadece duyumlara göre sıraladım bu sıralamamı es geçebilirsiniz ama tasarım konusunda güvenebilirsiniz )
1- dl650
2- versys
3- tracer700
4- nc750
-
avmert adlı üyeden alıntı
Dayanamayıp yazayım dedim artık. Hocam baktığınız tüm motorlar adeta çanta tak bana der gibi tasarıma sahipler. Çantadan neden bu kadar uzak duruyorsunuz. Çantanın en çok yakıştığı motosiklet tarzları bu motorlar. Alın 4 ün den birini en çok hangisine kanınız kaynıyorsa. Takın sportif veya aliminyum(en çok beğendiğim) bir arka çanta. Hatta imkanınız varsa yan çantalarıda alın evde dursun şehirdışında takarsınız. Bahsettiğiniz motosikletler artık 6. motosikletim olarak almak istediğim motorlardan biri bende bu saydıklarınızdan birini alacağım umarım.
Bana sorarsanız aşağı yukarı performans anlamında hepsi birbirine yakın.
Geriye konfor ve tip olayı kalıyor
Tip olarak alacağım sıralama
1- versys
2- tracer 700
3- dl650
4- nc750
Konfor olarak alacağım sıralama (Binmediğimden sadece duyumlara göre sıraladım bu sıralamamı es geçebilirsiniz ama tasarım konusunda güvenebilirsiniz
)
1- dl650
2- versys
3- tracer700
4- nc750
Dediğim gibi hiç kullanmadım o kadar çok şikayet konusu varki forumda insan korkuyor Versys bende çok isterdim ama fiyatı diğerlerinin çok üstünde galiba Tracer alıcağım ya teşekkürler yorumun için
-
tracer neşeli bir motor bunlar içinde keyifli sürüş dersen tracer derim (sürdüm)
Nc750 otomatiği kesinlikle alınır alınırsa yoksa zırt pırt vitesden ayağın kas yapar zaten esprisi otomatik vitesde manuel oldumu bir esprisi kalmıyor nc nin .. neyse nc konvansiyönel piyasa işi çok tüketilen bir motor gayet te güzel bir motor..
şehir efsanelerine inanma yok deposu arkadaymışda yok scooter gibiymişde bunu diyenler motorun m sinden anlamayan tipler.. nc de ağırlık denge dağılımı %50-%50 viraja girişide çıkışıda kaymak gibi alıyor zaten kimse bilmez belki ama maksi scooterlar viraj kabiliyeti çok yüksek kaliteli olan motorlardır..
nc nin işletimi ucuz diğer yazdığın modellere göre.. yaygın,genel giderleri parça,bakım,servis ,usta v.b .. Tek eksisi bana göre sürüşü keyifli güzel bir motor değil çok rüzgar alıyor rüzgarı çok yiyorsunuz birde öndeki naked karina tasarımı motoru çok ucuz gösteriyor.. sürdüğüm bir motor olduğu için rahat yorum yazabiliyorum..
Versys kıvrak bir motor sürüş poziyonu dikdi ama rüzgar almıyordun o yanını sevmişdim baya oldu kullananı asfalt motoruydu endurosal hafif kullanıma bile bence gelmez zaten benim sürdüğüm motorda motorun sahibi arkadaş r1000 den inmiş bunu almışdı genelde racingde jübileyi yapanlar bu tip versys tarzı motorlara geçiyorlar..
V-storm apayrı bir dünya şu yukarda yazdıklarınla ben kıyaslamam karşılaştırmam şahsen çünkü bana göre biraz usta işi pilotun sürüceği tam uzunyol motoru çanta takdınmı yakışır arkası artçı için çantada takarsan tam keyiflik olur artçın arkada alsın telefonu tableti eline takılsın keyifli keyifli hatta uyusun arkada.. dl650 doğru ellerde çok seri ve bir o kadarda ekonomik olabilir onlarda belli bir yıldan sonra 2008 di sanırım silindir başına çift buji akıllı piston teknolojisi falan eklendi buda yakıtta güzel ekonomi sağlıyordu.. şehir içindede dediğim gibi enduro makineden inmişsen misal dans edersin ama race yada cruiser makineden inmişsen zorlanabilirsin .. yukarda yazılan motorlar dışında vstorm ile doğru lastikle hafif arazi enduro koşullarınada girebilirsin kaldırır..
Bana sorsan sıfır alınıcaksa yani 40-50 bin tl skalasına çıkıla biliyorsa bu paralar gözden çıkarılmışsa
Dct şanzımanlı Africa Twin derim hele birde kırmızı olursa efsane dönüp arkama bakmam bile..
hondanın bütün modellerindeki en üst teknoloji ve sistemlerinin toplandığı tek model.. nc lerdeki dct şanzıman sistemi cbr100rr lardaki kaydırmalı debriyaj sistemi, crosstourer vfr1200 lerdeki hstc seçilebilir tork kontrol sistemi park freni falan.. sürmek daha nasip olmadı bir arkadaşım aldı kısmetse yakında bir günlüğüne istiycem..
-
F700Gs i de seçeneklere alın
-
mephamd adlı üyeden alıntı
F700Gs i de seçeneklere alın
13.800€ yazıyor seçeneklere değilde gönlüme alıyorum onu
-
Eski konuyu hortlatmak gibi olacak ama.
Bu NC750X i çok gömüyorlar kullanıcı yorumlarıyla, benim gibi satın almak isteyen kullanıcılarda ikilemde kalıyor ister istemez.
Bu motor 400cc gibi mi gidiyor ? Otobana çıkılmazmı ? Ruhu alınmış motor derken neyi kastediyorlar ?
Ben bu motorun DCT sine çok özeniyorum fakat çantalı ve artçılı motor dahil 380 400 KG yükle otobanda 100 - 110km hızlarda giderken önümdeki arabayı gazı açtımı rahat rahat sollamakta istiyorum. Malum beygiri diğer rakiplerine göre düşük bir motor.
2018 güncellemesiyle NC750x e showa amortisör, tork kontrol sistemi ve led farda eklendi, cazibesi arttı.
Açıkçası NC750x in otoban performansının yeterli olmadığına karar verirsem. 2018 V-Storm DL650xt veya borç harç Yeni BMW F750GS alacağım. Boyum 1,72 o yüzden DCT africa twine pek sıcak bakmıyorum.
2018 NC750X DCT otobanda kullanmış değerlendirme yapabilecek varmı ?
-
]-[@LuI{ adlı üyeden alıntı
........2018 NC750X DCT otobanda kullanmış değerlendirme yapabilecek varmı ?..........
tork iş yapar beygir hız yapar
nc750 nin de torku var beygiri yok , geçmişte 250 cc civarı bir motor kullandıysanız sizi tatmin eder , 100 km de giderken ani hızlanmak istediğinizde bir yada iki vites küçültüp gazı açmalısın , bu arada tam hızlanıyorum derken bir bakmışsın devir kesiciye gelmişsin hoop vites yükselt hoop vites düşür , NC niz manuelse ve sık sık ani hızlanma ihtiyacı duyuyorsanız yorar otomatikse bi nebze hissettirmez , ama bu motorun karakteri böyle der ona ayak uydurursanız hem kendiniz hem NC niz yorulmaz , böyle yazınca çok sevenleri 180-190 gördüm yazıyor , evet 180 görebilir , ama ara hızlanmaları ve son hıza çıkışı uzun süre gerektiriyor , anlamanız için yazıyorum bir Kawasaki Ninja 300 kalkışta nc ye fark atıyor , atarsa atsın çok önemli değil diyenlerdenseniz siz NC ci siniz farkında değilsiniz
-
Başlıkta "Enduro" ve "Tracer 700" ikilisini görünce yazayım dedim. Tracer 700'ün karteri aşırı alçak, bir şeylere vurup delmeniz olası. Hatta ön tekerin fırlattığı taş bile karteri delebilir.
Benim iki kere başıma geldi. :(
Mutlaka karter koruma kullanmalı, ama alçaklığı için yapılabilecek bir şey yok sanırım.
-
Ben yaklaşık 100 kiloyum. NC düz vites kullanıyorum. Yurt dışı turu yaptım, doğal olarak da otoban kullandım. Eşyalarımla birlikte 120 kilo ek yük olduğunu var sayıyorum, toplam 360 kilogram eder yakıt, yağlar vs. Erken erken vites yükselten bir sürüş karakterim var. 100'ü bulmadan 6'ya geçmiş oluyorum. 100-110 arası giderken 6. viteste gazı az açtığımda kolayca 150'ye çıkıyorum. 150 beygir otomobil kullanan birisi olarak da (gerçi 2 tonluk araç) hızlanmasını gayet iyi buluyorum. Tabii eğer her gördüğünüz araçla, motosikletle yarışmak gibi bir derdiniz yoksa Son hızı konusunda bir şey diyemem, denemedim, çok da merak etmiyorum. Yollarda hız sınırı var, ben de onlara uyarım.
Tamamen ne beklediğinize bağlı, Sık sık vites düşür - yükselt istemeyen, torklu bir motosiklet bana göre. Uzun yolda durmak ve hareket etmek dışında 6. vitesten pek düşmedim. Özellikle bu forumda NC'ye karşı ilginç bir ön yargı var. Kullananlar sever ve savunurken, Kullanmamış olanlar, hatta yakınından görmemiş olanlar yorum yapıyor. Bir sınıfa dahil etmek de zor belki bu motosikleti. Ama ben kendi adıma ihtiyacım olacak her şeyi buldum NC'de. Beğenen beğenir, beğenmeyen beğenmez. Ama önce bir deneyip görmek lazım derim.
-
Wing750 adlı üyeden alıntı
Ben yaklaşık 100 kiloyum. NC düz vites kullanıyorum. Yurt dışı turu yaptım, doğal olarak da otoban kullandım. Eşyalarımla birlikte 120 kilo ek yük olduğunu var sayıyorum, toplam 360 kilogram eder yakıt, yağlar vs. Erken erken vites yükselten bir sürüş karakterim var. 100'ü bulmadan 6'ya geçmiş oluyorum. 100-110 arası giderken 6. viteste gazı az açtığımda kolayca 150'ye çıkıyorum. 150 beygir otomobil kullanan birisi olarak da (gerçi 2 tonluk araç) hızlanmasını gayet iyi buluyorum. Tabii eğer her gördüğünüz araçla, motosikletle yarışmak gibi bir derdiniz yoksa
Son hızı konusunda bir şey diyemem, denemedim, çok da merak etmiyorum. Yollarda hız sınırı var, ben de onlara uyarım.
Tamamen ne beklediğinize bağlı, Sık sık vites düşür - yükselt istemeyen, torklu bir motosiklet bana göre. Uzun yolda durmak ve hareket etmek dışında 6. vitesten pek düşmedim. Özellikle bu forumda NC'ye karşı ilginç bir ön yargı var. Kullananlar sever ve savunurken, Kullanmamış olanlar, hatta yakınından görmemiş olanlar yorum yapıyor. Bir sınıfa dahil etmek de zor belki bu motosikleti. Ama ben kendi adıma ihtiyacım olacak her şeyi buldum NC'de. Beğenen beğenir, beğenmeyen beğenmez. Ama önce bir deneyip görmek lazım derim.
Cevabınız için teşekkür ederim.
Ben düz vites kesinlikle düşünmüyorum.DCT olması en önemli tercih sebebim olacak.
kesinlikle araçlarla yarışma niyetim yok. Bende trafik kurallarına uyarım. hızlı kullanmam.
Düşük devirde sessiz sarsıntısız bir sürüşü asla yüksek devirde çevik bir sürüşe tercih etmem.
lakin burdaki amaç motor yüklüde olsa aralara sıkışmadan rahatça kaçabilmek. Güvenli sürüş için malesef motorların akan trafikten bazen gazı açıp araçlardan ivedi uzaklaşması gerekiyor. Bunun içinde motorda cüssesine göre yeteri kadar kuvvet olması gerekli.
-
Yakıtın altından hızlı değerlendiği bu dönemde NC candır. CBR250tadından yenmez. MT-07 yüklenmezsen rahatsız etmez.
NC' nin zayıf kalmasından kasıt genellikle emsali +700cc motosikletler ile karşılaştırıldığında doğrudur. Yakıt konusunda ise o hacimde olup da NC' den az yakanını varsa da ben bilmiyorum.
-
]-[@LuI{ adlı üyeden alıntı
Cevabınız için teşekkür ederim.
Ben düz vites kesinlikle düşünmüyorum.DCT olması en önemli tercih sebebim olacak.
kesinlikle araçlarla yarışma niyetim yok. Bende trafik kurallarına uyarım. hızlı kullanmam.
Düşük devirde sessiz sarsıntısız bir sürüşü asla yüksek devirde çevik bir sürüşe tercih etmem.
lakin burdaki amaç motor yüklüde olsa aralara sıkışmadan rahatça kaçabilmek. Güvenli sürüş için malesef motorların akan trafikten bazen gazı açıp araçlardan ivedi uzaklaşması gerekiyor. Bunun içinde motorda cüssesine göre yeteri kadar kuvvet olması gerekli.
Sürat olarak hemen her şartta 150 km leri çok rahat görürsün. Ağırlık olarak motorla 2 kişi ile gitmekle tek kişi fark etmez aynı viteste aynı yokuşu aynı süratte çıkarsın...
Dct candır gerisi amelelik şehir içinde
-
Wing750 adlı üyeden alıntı
......Yurt dışı turu yaptım, doğal olarak da otoban kullandım........Kullanmamış olanlar, hatta yakınından görmemiş olanlar yorum yapıyor.......
hocam bahsettiğiniz yurt dışı turunu 100 cc ile de yaparsınız nc ile bunu yapabildiğinizi yazmanız farklı motorlarda tecrübenizin olmadığını düşündürüyor.... ayrıca bu nc yi yakından bile görmeyenler yorum yapıyor yazmanızda abes olmuş zira bedava dağıtılan market poşeti gibi heryerde var yahu , Honda da istediğiniz zaman test sürüşüde yapabilirsiniz , ben bir defasında test sürüşü etkinliğinde Fethiye den Denizli ye gidiş geliş 300 km kullandım tanımak için illaki satın almak mı gerekir ? artı eksi tüm özelliklerini yazıyoruz ama para verip satın alanlarda seri değil yazınca gocunuyorlar sanki , bende bunu fark ettim kendi tecrübelerime göre o sınıfta bir motor için rüzgar konforu vasat , yolcunuz varsa arka seleside berbat , yüksek süratte düşük devirle gidebilmesi ve az tüketmesi beğendiğim tarafları..
-
nc ile yurtdışı yapmanın ne tür bir artısı var anlayamadım. bende motorla yunansitana gittim altımdaki motorda 15 yaşında motordu nc ile kıyaslanmaz bile.. italyada motor kiraladık italya turu attık.. onu bırakın daha dün bir forum üyesinin konusunu okuyordum 100cc lik cub motorla bulgaristan yunanistan turu atmış dönmüş.. 100c.c lik cub motor ile bile avrupaya gidersiniz..
birde şu nc sürmeyen konuşuyorda bence biraz saf bir laf nc dediğiniz motor 700,750,integra aynı şase ,aynı şanzıman, nc750 ile integra aynı motor zaten yani aslında hepsi aynı makina kabukları farklı .. nc de yeni nesil cbf150 gibi bir şey oldu herhalde sürmeyen az motorcu vardır .. her motor ortamında motor grubunda buluşmalarda en az yoksa yoksa rahat 3 - 5 tane oluyor.. herkes diyemesemde her 10 motorcunun bence 7-8 tanesinin sürmüşlüğü en azından bir tur atmışlığı vardır diye düşünmekdeyim..
-
simdi konu degismis ama merakim arkadas hangisinde karar kildida su zamana kadar surdu acaba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)