Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ktm duke 250 Hız Sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #41
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın bahsettiği şu CBF in devir kısıtlıydı yanlış hatırlamıyorsam ama CBR da açmışlar CBR 10K üstüne çıkabiliyor.
    Devir kısıtlı derken ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    Yagina seviyesine bi bak.bide motulun 7100 u onerrim degiztirnce onu dene.bide devirli hizlan oyle bi dene 7 binde vitesi atma

  3. #43

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Bugün atamoto ya gösterdim kısıtlamayı kaldırdılar. Ordaki abi sağolsun motora binip bi tur attı hızlanmasında sorun yok dedi ama ekran sanki az gösteriyor dedi biraz daha sür olmazsa tekrar gelirsin olmadı spormoto hasanpaşaya bi gidersin dedi. Hızlanması 80 90 a kadar çok iyi hafif yokuşta çok az bi yokuş 105 te kaldı bugün tekrar olmazsa spormotoya götürücem anlamadım valla

  4. #44
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin mondial Drift 0-100 e kaç sn. de geliyor. Duke 250 0-100 e kaç sn. de geliyor.
    Aradaki fiyat farkı ndan dolayı biraz geç sn yede 100 e çıkıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

    Bugün hatta ön dişli 15 ti 17 yaptım daha denemedim bakalım nasl olcak .

  5. #45
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı CriminalS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aradaki fiyat farkı ndan dolayı biraz geç sn yede 100 e çıkıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

    Bugün hatta ön dişli 15 ti 17 yaptım daha denemedim bakalım nasl olcak .
    bence 180 falan garanti yapar. Motoru iyce pıstırmışssın sonuçta hiç rüzgar yemiyor. Direk +40 km eder. Bitane düz boru eksoz bide dişliler uzun mesafede 600rrla kapışır seninki.
    pea ve YasinC bunu beğendiler.

  6. #46
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Şu hız mevzusunu çözemedim bende mi var destursuzluk anlamadım.

    XJ6 ile 210 son gördüm millet 230-240 yaptığını söylerdi.
    Pulsar ile 140-145 yırtınırdı alet diğer herkeste 160 çok rahat gittiğini söylüyor.
    CBR250'ye 150-160 rüzgar yoksa 165 170 belki anca görüyordum. 180 yapmayanı yakıyoruz diyorlar.
    R25'e 158 son dedi düzlükte 6. vitese atınca yavaşlıyordu. 190 yapıyor düzde herkes.
    TNT250 var şimdi dün 160'ı düzde anca gördüm. 172 yapıyoruz diyorlar.

    Şu işin sırrını bana da anlatın.
    pea ve zabuzaretta bunu beğendiler.

  7. #47
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu hız mevzusunu çözemedim bende mi var destursuzluk anlamadım.

    XJ6 ile 210 son gördüm millet 230-240 yaptığını söylerdi.
    Pulsar ile 140-145 yırtınırdı alet diğer herkeste 160 çok rahat gittiğini söylüyor.
    CBR250'ye 150-160 rüzgar yoksa 165 170 belki anca görüyordum. 180 yapmayanı yakıyoruz diyorlar.
    R25'e 158 son dedi düzlükte 6. vitese atınca yavaşlıyordu. 190 yapıyor düzde herkes.
    TNT250 var şimdi dün 160'ı düzde anca gördüm. 172 yapıyoruz diyorlar.

    Şu işin sırrını bana da anlatın.
    sen açamamışsın motorları reis. Ben sana söyliyim rodaj nası yapılır. ilk 1000 km sürekli bayır aşşa tapagaz gidecen sonra 200 yapar 125 lik motor olsa bile.

  8. #48
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen açamamışsın motorları reis. Ben sana söyliyim rodaj nası yapılır. ilk 1000 km sürekli bayır aşşa tapagaz gidecen sonra 200 yapar 125 lik motor olsa bile.
    xj6 ile kaç görürüz öyle.

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu hız mevzusunu çözemedim bende mi var destursuzluk anlamadım.

    XJ6 ile 210 son gördüm millet 230-240 yaptığını söylerdi.
    Pulsar ile 140-145 yırtınırdı alet diğer herkeste 160 çok rahat gittiğini söylüyor.
    CBR250'ye 150-160 rüzgar yoksa 165 170 belki anca görüyordum. 180 yapmayanı yakıyoruz diyorlar.
    R25'e 158 son dedi düzlükte 6. vitese atınca yavaşlıyordu. 190 yapıyor düzde herkes.
    TNT250 var şimdi dün 160'ı düzde anca gördüm. 172 yapıyoruz diyorlar.

    Şu işin sırrını bana da anlatın.
    İşin sırrı palavrada.

  10. #50
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu hız mevzusunu çözemedim bende mi var destursuzluk anlamadım.

    XJ6 ile 210 son gördüm millet 230-240 yaptığını söylerdi.
    Pulsar ile 140-145 yırtınırdı alet diğer herkeste 160 çok rahat gittiğini söylüyor.
    CBR250'ye 150-160 rüzgar yoksa 165 170 belki anca görüyordum. 180 yapmayanı yakıyoruz diyorlar.
    R25'e 158 son dedi düzlükte 6. vitese atınca yavaşlıyordu. 190 yapıyor düzde herkes.
    TNT250 var şimdi dün 160'ı düzde anca gördüm. 172 yapıyoruz diyorlar.

    Şu işin sırrını bana da anlatın.
    R25, CBR ve Pulsarda en az %10 luk kayıp mevcut gps den baktığınız zaman. Bu motorlar bu hızlara çıkmaz. Gösterge gösterir ama o hızlarda gitmez bu motorlar.
    Duke 200 ABS
    Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR

  11. #51
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    KTM gidiyordur ama değil mi. Cbr da 180 yazarken, ktm veriyi tekerlekten değil gpsten alıyor. Ve ktmnin ekranında 150 yazarken, 180 yazan cbrla aynı gidiyor
    pea bunu beğendi.

  12. #52
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM gidiyordur ama değil mi. Cbr da 180 yazarken, ktm veriyi tekerlekten değil gpsten alıyor. Ve ktmnin ekranında 150 yazarken, 180 yazan cbrla aynı gidiyor
    Sakin ol dostum adamın alıntı yaptığı mesajdaki motosikletler onlar, art niyet arama. Bulunduğun başlık zaten KTM Duke top speed başlığı, tartıştığımız konu yani. Kullanıcısı olarak ben gördüğüm rakamları yazdım, R25 de sürdüm top speed de denedim malum insanlar 190 basıyormuş ama ben denediğimde ne hikmetse 160 dedi kaldı. Adam söylemiş işte xj6 ile 210 görebilmiş R25 de neymiş 190 görecek?

    Demem o ki bu 250 cc motosikletlerin ciğeri bellidir, uçan kaçan arkadaşlar da palavrayı çok severler.

  13. #53
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM gidiyordur ama değil mi. Cbr da 180 yazarken, ktm veriyi tekerlekten değil gpsten alıyor. Ve ktmnin ekranında 150 yazarken, 180 yazan cbrla aynı gidiyor
    Şöyle söylim arkadaşın CBR da ben 140 la giderken arkadaş benim Duke de 125-130 arası hızla gidiyordu. Denemediğim şey olsa yazmam burda. Aynı şekil Pulsar da. 140-150 yapıyor diyorlar daha ne otobanda ne şurda ne burda benim Duke ile gittiğim hızlarda giden bir Pulsar a rastlamadım. Pulsar max. 140 görebilir o da zorlamayla filan. R25 de aynı şekil bildiğim kadarıla.

    Örnek verecek olursak;

    2 farklı motor ve aynı program ile yapılan hız testleri;

    Duke 200 Ulysse GPS programı ile;

    Kayıp nerdeyse sıfır.

    https://www.youtube.com/watch?v=gHThJbOcB20





    R25 Ulysse GPS programı ile;

    Kayıp %10.

    https://www.youtube.com/watch?v=mLVngvanjWE





    CBR250R Sony GPS i ile birlikte. Telefondakinden daha sağlam bir GPS ve anlık gösteriyor. 1.30 dan sonra sabit 95 de giderken GPS 86 gösteriyor.

    Kayıp %10. CBR da pek GPS çekimi yapılmamış ama kendim önümüzde ki aylarda deneyip atacağım youtube a unutmazsam.

    https://www.youtube.com/watch?v=JAI0x-JGcPs



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

    Bunu sadece 1 2 videoya bakarak yazmıyorum. Özellikle R25 GPS i ile ilgili bir sürü video mevcut internette.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

    Honda nın bir diğer motoru bize gelmeyen 250RR da bile aynı sorun mevcut;

    180 gösteren speedometer ve 160 gösteren Sony GPS.

    https://www.youtube.com/watch?v=9xFM1blrQ8I



  14. #54
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Bütün araçlarda, göstergede hız okuma hatası, fazlasını %10-12 maks. gösterecek şekilde ve bilerek yapılır.
    Az gösteremez.

  15. #55
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle söylim arkadaşın CBR da ben 140 la giderken arkadaş benim Duke de 125-130 arası hızla gidiyordu. Denemediğim şey olsa yazmam burda. Aynı şekil Pulsar da. 140-150 yapıyor diyorlar daha ne otobanda ne şurda ne burda benim Duke ile gittiğim hızlarda giden bir Pulsar a rastlamadım. Pulsar max. 140 görebilir o da zorlamayla filan. R25 de aynı şekil bildiğim kadarıla.
    Hımm linkleri inceledim evet ktm de fark daha az görünüyor.
    Sözümü %75 geri alıyorum
    Ha bir de r25 gidiyor ya, 140 ta falan eğim yoksa tıkanmıyor
    Alıntı zabuzaretta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakin ol dostum adamın alıntı yaptığı mesajdaki motosikletler onlar, art niyet arama. Bulunduğun başlık zaten KTM Duke top speed başlığı, tartıştığımız konu yani. Kullanıcısı olarak ben gördüğüm rakamları yazdım, R25 de sürdüm top speed de denedim malum insanlar 190 basıyormuş ama ben denediğimde ne hikmetse 160 dedi kaldı. Adam söylemiş işte xj6 ile 210 görebilmiş R25 de neymiş 190 görecek?

    Demem o ki bu 250 cc motosikletlerin ciğeri bellidir, uçan kaçan arkadaşlar da palavrayı çok severler.
    Yo sakinim, agresif göründüysem ''127'' kusura bakmasın. Dilim iğneleyici olabiliyor.
    Son hız kullanıcısı değilimdir elbette fakat cbr la 180 yaptığım da oldu, düzde 145te kaldığımda oldu. Yol şartlarına göre 140 ı geçemediği bile olmuştur
    Ktm açısından bakarsak 130 yapan bi ktm göstergesinin başka bi motosiklette 140 küsürlere denk geldiğini düşünebilirz demek ki.

  16. #56
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Arkadaşım, motorun yağ seviyesini kontrol et. Fazla yağ koyulmuşsa basınçtan dolayı motor devirlenemez.

    Bunun dışında diğer aklıma gelen motor bir şekilde zengin karışımla çalışıyorsa yine süratlenemezsin.

  17. #57
    Mehmet_SIRLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1290SDGT
    Bosver cok cok guzel motor onemli olan sifir 100 arasi hizlanma ve gerektiginde zink durabilmektir. Zaten e5 de tem de ne kadar 135 km ile gidebileceksin?? 135 le git ama onbinlerce km git. 200 le gidip 10 15 bin km sonra olmekten daha iyidir. Takma kafana.

  18. #58

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Teşekkür ederim yorumlarınız için yağ konusunda sıkıntı yok normal değerler kafama takılan bu hızı benim yapamamam değil sonuçla bi kusur varsa öğrenmem gerekir para verip aldım sonuçta satarken felanda sıkıntı olur yoksa devamlı tapagaz gitmem sakin motosikletin keyfini alarak süren birisiyimdir.

  19. #59
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Şubat 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Ülker.halley davidson
    Duke 200 alt devirleri güçlü
    Duke 250 de 7bin devirden aşağısı çocuk modu gibi gazı çekiyon ama hiçbirsey olmuyor işin özeti
    2016 duke 250 var bende 130 dan sonra gitmiyor 1 1 sayiyor
    Kawasaki ninja 250 sl ile 165 yapıyordum
    Duke 200 de 135 yapıyordu
    250 31 beygir gerçek değil
    28 beygirlik kawasakimle 164 yaptım.

  20. #60
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    ön arka dişli oranları bozuk olabilir.orjinal ölçüde olması lazım.zincir eskimişse çekiş düşer.sübap ayarı bozuksa gitmez.hepsini kontrol ettir.beyni de kontrol etsinler.son hızı 150 civarı olması lazım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)