Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Ktm duke 250 Hız Sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Arkadaşlar merhaba geçen ay ktm duke 250 aldım dün bakımını yaptırdım 1000 km bakımı. Ama motor gitmiyor bundan önceki motorum ktm rc200 dü o bundan düşük cc li ve 5 beygir daha düşük olmasına rağmen daha iyi gidiyordu. 135 de tıkanıyor motor hafif yokuş aşağı oda yoksa çok zor çıkıyor 100km hıza bile baya zorlanıyor çıkarken anlamadım gerçekten 7 bin devirde vites at ışığı yanıyor. Bi sorun mu anlamadım gerçekten rc200 kullanmasam belki bi sorun var demezdim ama o daha hızlı atikti.
    Gofretcocuk5 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Rc racing , Duke ise naked serisi. İkisinin kullanım amaçları farklı zaten. Sizin dediğiniz şuna varıyor , cbf150 150 cc ,cbr 125 125 cc ; neden benim cbf 110 ' da kalıyor da cbr 130 basıyor ?

  3. #3

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    top speed daha yüksek gözüküyor ama duke te ve 5beygir daha güçlü

  4. #4

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı Huseyin9595 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    top speed daha yüksek gözüküyor ama duke te ve 5beygir daha güçlü
    Şöyle düşün, duke naked bi motosiklet rüzgar alıyor ama rc racing bi motosiklet daha az rüzgar alıyor ve hızını daha az etkiliyor.

  5. #5

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Ben şimdi 130 açıkamayan bi motor mu aldım nerden naked a geçtim :(

  6. #6

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    kardeşim kesşnlşkle naked racing muhabbeti değil benim 150 lik cf moto 128 yapyor duke 250 130 km olurmu hiç bajajdan yavaş olması bile saçmalık başka bir sıkıntı vardır
    Huseyin9595 ve cemtover bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Bende anlamadım valla kardo ya çok zorlanıyor hız yaparken 110a zor çıkıyor ya

  8. #8

    Üyelik
    03 Aralık 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    PulsarDominar'400
    rc'nin rodajını sen mi yapmıştın?

  9. #9
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Yapmayin motor 160a rahat cikiyor orjinal haliyle youtubede var. 31 bg makina nakedla aciklanamaz. Kesinlikle başka bir sorun var.
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  10. #10
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Daha yeni rodajdan çıkmışsın. Birden dip gaz gitme rodaj bitti diye kağıt üstünde. Yavaş yavaş devri yükselterek hızını yükselt. Açılacaktır motorun bu kadar aceleci olmayın.

    250cc motorun zaten ederi 150km üstü rüzgar var ise biraz tıraş oluyor. Bakma internetteki videolara yokuş aşağı 180 görenlere falan.

    Zaman tanı biraz.
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Yok arkadaşlar zorlamıyorum zaten rodaj bakımı bitince sadece biraz zorladım o da 1000km bittikten sonra acelem yok uçsun kaçsın diye fakat şimdi sıfır aldım sorun olmasın diye öğrenmek istedim ama çok zor çıktı 100e bile motor rodajını çok düzenli yaptım kendi malım yani çok güzel yapmaya gayret gösterdim. RC Nin rodajını ben yapmamıştım aldığımda 7bin km deydi

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Remzidemir41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc racing , Duke ise naked serisi. İkisinin kullanım amaçları farklı zaten. Sizin dediğiniz şuna varıyor , cbf150 150 cc ,cbr 125 125 cc ; neden benim cbf 110 ' da kalıyor da cbr 130 basıyor ?
    Elimizde rc200 ve duke 200 olsun. Bunların motorları, motosikletin görüntüsünü beğenip beğenmemesine göre mi performans veriyor?
    cbf le cbr ın motoru aynı mı? Bu nasıl kıyas?

    Motorun rodajda olup olmaması durumu bu kadar etkilemez. Duke 200 den yavaş çıkıyor 100 e diyorsunuz... Benim aklıma gelen, motorunuzda güç kısıtlaması olup olmadığı oldu. Bi yetkili servis gidip sorun. Alete edavata bağlasınlar
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  13. #13
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Benim mondial drift 148 km hız yapıyor .. 150 lik ( GPS LE ÖLÇÜLDÜ. )
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  14. #14
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimizde rc200 ve duke 200 olsun. Bunların motorları, motosikletin görüntüsünü beğenip beğenmemesine göre mi performans veriyor?
    cbf le cbr ın motoru aynı mı? Bu nasıl kıyas?

    Motorun rodajda olup olmaması durumu bu kadar etkilemez. Duke 200 den yavaş çıkıyor 100 e diyorsunuz... Benim aklıma gelen, motorunuzda güç kısıtlaması olup olmadığı oldu. Bi yetkili servis gidip sorun. Alete edavata bağlasınlar
    cbr 125 le cbf 150 motoru arasında pek performans farkı yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

    Konu özelinde, bazı motorlar doğuştan sağır olur. Hiç bir problemi olmadığı halde gitmezler. Yani muadillerine göre biraz düşük süratli olurlar.
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  15. #15
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125 le cbf 150 motoru arasında pek performans farkı yok.
    Hocam deme, ikisini de 5-10 bin km kullandım. Cbr yolda cbf ile eğlenebilecek kadar güçlü.
    Zaten 10 küsür beygir motorlar...
    Az silindir, çok iş

  16. #16
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Naked racıng muhabbetı 200 ccde bellı olucak bısey degıl. Pulsarda ns200 rs200 den hızlı gıdıyo 😂

  17. #17

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam deme, ikisini de 5-10 bin km kullandım. Cbr yolda cbf ile eğlenebilecek kadar güçlü.
    Zaten 10 küsür beygir motorlar...
    Aynen oyle,cbr su sogutma enjeksiyon,sikistirma orani 11:1,6vites 10.000 devir ceviriyor
    Cbf sikistirma orani 9.1:1,7500 devir,hava sogutma karburator,beygir farklarini yazmaya gerek yok.olay sikistirma oraninda biter.

    Cbr 125 i,R125 ile mukayese etmek gerek,fakat r125 ,4supapli,1.5 ps fark ile daha atik.

    Neyse konuya donecek olursak,serviste obd´ye baglanarak atesleme ve yakit,devir vs.parametrelere bakilabilir.buradan ne desek boş.

  18. #18
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen oyle,cbr su sogutma enjeksiyon,sikistirma orani 11:1,6vites 10.000 devir ceviriyor
    Cbf sikistirma orani 9.1:1,7500 devir,hava sogutma karburator,beygir farklarini yazmaya gerek yok.olay sikistirma oraninda biter.

    Cbr 125 i,R125 ile mukayese etmek gerek,fakat r125 ,4supapli,1.5 ps fark ile daha atik.

    Neyse konuya donecek olursak,serviste obd´ye baglanarak atesleme ve yakit,devir vs.parametrelere bakilabilir.buradan ne desek boş.
    bi tane çift silindir mobilet yapsam r125 cbr 125 hiç biri kalmaz ortada
    aquarist4 bunu beğendi.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    en başta grenaj farkı dicektim ama hocam sorun başka anlaşılan.100e bile anca çıkıyor diyorsun 130dan sonrada bekleki hızlansın.altındaki makina 31 hp kendini çok rahat 140kmde bulman gerekiyor.bence hiç uğraşma ve zorlama hemen en yakın ktm servisini ara derdini anlat ve motoru götür.
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Edit:Motosiklet secimlerimde baz kriterim;
    1 Sikistirma orani(motor ömrü icin)
    2 Beygir gucunu hangi devir araliginda tam veriyor(yakit ekonomisi vs.)
    3 Torku hangi devirde tam veriyor.(yakit ekonomisi,ivmelenme vs.)
    Diger secenekler sonra gelir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi tane çift silindir mobilet yapsam r125 cbr 125 hiç biri kalmaz ortada
    35-40 kg mobilet şasisine,çift kafa 2t motor yap,varyatoru rijit konumlandir.islak agirlik max 55-60 olsun.ustunede 60kg birini bindir,iyi uzar,ama nasil durur?
    2dk´da motor yaptik..Vay babam vayy


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)