Yagina seviyesine bi bak.bide motulun 7100 u onerrim degiztirnce onu dene.bide devirli hizlan oyle bi dene 7 binde vitesi atma
Bugün atamoto ya gösterdim kısıtlamayı kaldırdılar. Ordaki abi sağolsun motora binip bi tur attı hızlanmasında sorun yok dedi ama ekran sanki az gösteriyor dedi biraz daha sür olmazsa tekrar gelirsin olmadı spormoto hasanpaşaya bi gidersin dedi. Hızlanması 80 90 a kadar çok iyi hafif yokuşta çok az bi yokuş 105 te kaldı bugün tekrar olmazsa spormotoya götürücem anlamadım valla
Şu hız mevzusunu çözemedim bende mi var destursuzluk anlamadım.
XJ6 ile 210 son gördüm millet 230-240 yaptığını söylerdi.
Pulsar ile 140-145 yırtınırdı alet diğer herkeste 160 çok rahat gittiğini söylüyor.
CBR250'ye 150-160 rüzgar yoksa 165 170 belki anca görüyordum. 180 yapmayanı yakıyoruz diyorlar.
R25'e 158 son dedi düzlükte 6. vitese atınca yavaşlıyordu. 190 yapıyor düzde herkes.
TNT250 var şimdi dün 160'ı düzde anca gördüm. 172 yapıyoruz diyorlar.
Şu işin sırrını bana da anlatın.
KTM gidiyordur ama değil mi. Cbr da 180 yazarken, ktm veriyi tekerlekten değil gpsten alıyor. Ve ktmnin ekranında 150 yazarken, 180 yazan cbrla aynı gidiyor
Sakin ol dostum adamın alıntı yaptığı mesajdaki motosikletler onlar, art niyet arama. Bulunduğun başlık zaten KTM Duke top speed başlığı, tartıştığımız konu yani. Kullanıcısı olarak ben gördüğüm rakamları yazdım, R25 de sürdüm top speed de denedim malum insanlar 190 basıyormuş ama ben denediğimde ne hikmetse 160 dedi kaldı. Adam söylemiş işte xj6 ile 210 görebilmiş R25 de neymiş 190 görecek?
Demem o ki bu 250 cc motosikletlerin ciğeri bellidir, uçan kaçan arkadaşlar da palavrayı çok severler.
Şöyle söylim arkadaşın CBR da ben 140 la giderken arkadaş benim Duke de 125-130 arası hızla gidiyordu. Denemediğim şey olsa yazmam burda. Aynı şekil Pulsar da. 140-150 yapıyor diyorlar daha ne otobanda ne şurda ne burda benim Duke ile gittiğim hızlarda giden bir Pulsar a rastlamadım. Pulsar max. 140 görebilir o da zorlamayla filan. R25 de aynı şekil bildiğim kadarıla.
Örnek verecek olursak;
2 farklı motor ve aynı program ile yapılan hız testleri;
Duke 200 Ulysse GPS programı ile;
Kayıp nerdeyse sıfır.
https://www.youtube.com/watch?v=gHThJbOcB20
R25 Ulysse GPS programı ile;
Kayıp %10.
https://www.youtube.com/watch?v=mLVngvanjWE
CBR250R Sony GPS i ile birlikte. Telefondakinden daha sağlam bir GPS ve anlık gösteriyor. 1.30 dan sonra sabit 95 de giderken GPS 86 gösteriyor.
Kayıp %10. CBR da pek GPS çekimi yapılmamış ama kendim önümüzde ki aylarda deneyip atacağım youtube a unutmazsam.
https://www.youtube.com/watch?v=JAI0x-JGcPs
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
Bunu sadece 1 2 videoya bakarak yazmıyorum. Özellikle R25 GPS i ile ilgili bir sürü video mevcut internette.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
Honda nın bir diğer motoru bize gelmeyen 250RR da bile aynı sorun mevcut;
180 gösteren speedometer ve 160 gösteren Sony GPS.
https://www.youtube.com/watch?v=9xFM1blrQ8I
Bütün araçlarda, göstergede hız okuma hatası, fazlasını %10-12 maks. gösterecek şekilde ve bilerek yapılır.
Az gösteremez.
Hımm linkleri inceledim evet ktm de fark daha az görünüyor.
Sözümü %75 geri alıyorum
Ha bir de r25 gidiyor ya, 140 ta falan eğim yoksa tıkanmıyor
Yo sakinim, agresif göründüysem ''127'' kusura bakmasın. Dilim iğneleyici olabiliyor.
Son hız kullanıcısı değilimdir elbette fakat cbr la 180 yaptığım da oldu, düzde 145te kaldığımda oldu. Yol şartlarına göre 140 ı geçemediği bile olmuştur
Ktm açısından bakarsak 130 yapan bi ktm göstergesinin başka bi motosiklette 140 küsürlere denk geldiğini düşünebilirz demek ki.
Arkadaşım, motorun yağ seviyesini kontrol et. Fazla yağ koyulmuşsa basınçtan dolayı motor devirlenemez.
Bunun dışında diğer aklıma gelen motor bir şekilde zengin karışımla çalışıyorsa yine süratlenemezsin.
Bosver cok cok guzel motor onemli olan sifir 100 arasi hizlanma ve gerektiginde zink durabilmektir. Zaten e5 de tem de ne kadar 135 km ile gidebileceksin?? 135 le git ama onbinlerce km git. 200 le gidip 10 15 bin km sonra olmekten daha iyidir. Takma kafana.
Teşekkür ederim yorumlarınız için yağ konusunda sıkıntı yok normal değerler kafama takılan bu hızı benim yapamamam değil sonuçla bi kusur varsa öğrenmem gerekir para verip aldım sonuçta satarken felanda sıkıntı olur yoksa devamlı tapagaz gitmem sakin motosikletin keyfini alarak süren birisiyimdir.
Duke 200 alt devirleri güçlü
Duke 250 de 7bin devirden aşağısı çocuk modu gibi gazı çekiyon ama hiçbirsey olmuyor işin özeti
2016 duke 250 var bende 130 dan sonra gitmiyor 1 1 sayiyor
Kawasaki ninja 250 sl ile 165 yapıyordum
Duke 200 de 135 yapıyordu
250 31 beygir gerçek değil
28 beygirlik kawasakimle 164 yaptım.
ön arka dişli oranları bozuk olabilir.orjinal ölçüde olması lazım.zincir eskimişse çekiş düşer.sübap ayarı bozuksa gitmez.hepsini kontrol ettir.beyni de kontrol etsinler.son hızı 150 civarı olması lazım.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)