360 Km Menzilli Ve Hızlı Şarjlı Elektrikli Motosiklet Zero..
Reklamlar
-
Reklamlar
-
FX modeli çok iyiymiş... Böyle seçenekler olması çok güzel ama egzoz sesi olmayınca bizde fazla talep olmaz herhalde :D
-
Birde pil paketinin fiyatını verseydiler daha iyi olacaktı.Acaba 5 yıllık benzin masrafını geçiyormu?
-
Graphen'e ve süperkapasitör'e ulaşıldığında (sanırım çoooktan ulaşılmıştır) fişi tak çıkar saniyeler içinde benzin dolumundan katbekat düşük süreye inecek .
Bu yeşil dönya içün hoş haber olsada , ciddi endişelerim var tüm dönya için , evvelinde madmax sahneleri görmeyiz umarım (üzgünüm iyi'ye yormak isterdim , ancak bi ww3 yaşatır bu pzvnklr.)
-
Canavar ya 160 yapıyomuş.
4 saniyede felan 100 e ulaşıyo.
Biraz daha gelişsin şöyle bi 5-6 sene sonra alırım bi tane bunlardan.
Ama bunlara bence yapay da olsa bi ses eklense iyi olur farkedilme açısından. Karanlık bi sokakta giderken araç sesi duymayınca millet yola atlıyor, bakmaya tenezül etmeyen çok insan var.
Yalnız bu arada sitesinde 45 kw yazıyo motor için a2 ile süremiyoruz bunu sanırım.
Aynen şimdi bidaha baktım zf 13 modeli 45 kw 60 beygir
-
Pil çok pahalı. Hâlâ çok pahalı.
SR modellerinde güç 70 beygir civarında ama tork inanılmaz yüksek, 1000cc SS'lerden çok daha yüksek, ve sıfır devirde tüm torku verebiliyor. O yüzden kullanması çok zevkli.
-
Bizim asflat'da yanlaya yanlaya gezeriz
-
Yıl 2017 olmuş halen fosil yakit kullanip, kaynaklar içinde savasiyoruz. Coktan gecilmesi lazimdi elektrikli motorlara. Batarya teknolojisi var, bize sunulandan cok daha iyi duzeyde hemde, Nasa tarafindan uzay projelerinde kullaniliyor. Klasik kapitalizm mantigi iste, elimizdekini bitirene kadar insanlari soymaya devam edelim.
-
tek sıkıntısı bu motoru getirten arkadaş.enteresan bir kişilik kendisi.motora laf yok yoldada gördüm süren arkadaşlarda var youtube da.donanım full performans gayet güzel zaten tek sıkıntı fiyatı.o parayı veren adam kesin şunu dicek eee o zaman mt09 z1000 falan alıyım barii.500bin km motor ömrü var diye biliyorum hiç performansını kaybetmeden.
-
bana göre elektrikli araç teknolojisi bize gösterilen seviyenin kat be kat üstünde fakat gizleniyor. neden gizleniyor diyecek olursanız, petro-dolar döngüsü bozulmasın diyerek gizleniyor diyorum.
abd, altyapısını hazırlamadan elektrikli taşıtların piyasaya arzına izin vermeyecektir.
tahminimce 20 yıl sonra fosil yakıtı tamamen terk edeceğiz.
-
-
New Shamy adlı üyeden alıntı
Yıl 2017 olmuş halen fosil yakit kullanip, kaynaklar içinde savasiyoruz. Coktan gecilmesi lazimdi elektrikli motorlara. Batarya teknolojisi var, bize sunulandan cok daha iyi duzeyde hemde, Nasa tarafindan uzay projelerinde kullaniliyor. Klasik kapitalizm mantigi iste, elimizdekini bitirene kadar insanlari soymaya devam edelim.
hokahey adlı üyeden alıntı
bana göre elektrikli araç teknolojisi bize gösterilen seviyenin kat be kat üstünde fakat gizleniyor. neden gizleniyor diyecek olursanız, petro-dolar döngüsü bozulmasın diyerek gizleniyor diyorum.
abd, altyapısını hazırlamadan elektrikli taşıtların piyasaya arzına izin vermeyecektir.
tahminimce 20 yıl sonra fosil yakıtı tamamen terk edeceğiz.
Komplo teorisi.
Olsa ortaya çıkardı. Bulan milyarlarca doları götürür. O kadar paranın önünde devletler bile duramaz. Eninde sonunda başkasının bulacağı teknoloji üzerine de kimse uyumaz.
Üstelik kim buluyor bu teknolojileri? Mühendisler ve bilim insanları. Peki onlar nerede çalışıyor? Çoğu özel şirketlerde, bir kısmı üniversitelerde, daha küçük bir kısmı da devlet kurumlarında. Peki hangisi en iyi maaşı alıyor? Hangisi en iyi imkanlara sahip? Tabii ki şirketlerde çalışanlar. E peki bu durumda çığır açan yeni pil teknolojisini kim geliştirecek? Tabii şirketler ve ortaklaşa çalıştıkları üniversitesiler...
Sırf yeni pil kimyalari ve teknolojileri ile ilgili yüzlerce bilimsel makale çıkıyor her ay. Bu işler define bulmaya benzemiyor. Muhteşem bir zeka tek başına mağarada inanılmaz bir buluş yapmıyor. Kocaman pahalı makinalar bulunan gizli devlet laboratuvarlarında da olmuyor. Bilimsel gelişme toplu ilerliyor. Herkes bir basamak ekliyor ve ağır ağır çıkılıyor merdivenler.
Mükemmel pil hâlâ yok. Pahalı. Fiyatın inmesi lazım. Eli mahkum inecek. Ama kolay değil.
-
600lük alınır o paraya. Gereksiz.
-
Amaç benzine para vermemekse saçmalık bu aletler.
Çok pahalı ve uzun vadede pil durumlarından doğacak masraflarla akı bokunu geçer. Sadece zengin oyuncağı olur.
Napıcaksınız 40 bin liraya motosiklet alıp omo oloktoroklo az yakıyormu diyeceksiniz
-
iki yıl önce Zero motoru tr ye getiren ve kendisi de motorcu olan beyefendi ile telefonda konuşma fırsatım olmuştu.
Her şey gayet güzel .Fakat fiyatından dolayı Türkiye de taban bulamayacağını tahmin etmiştim. Maalesef öyle de oldu .
Daha küçük bir kapasite ile ,normalde 250 cc hacminde ki motor fiyatlarına gelseydi yayılma şansı bulabilirdi kendisine. Yoksa dehşet makinalar Amerika da sanırım polis teşkilatı da kullanıyor...
-
Macit250 adlı üyeden alıntı
Amaç benzine para vermemekse saçmalık bu aletler.
Çok pahalı ve uzun vadede pil durumlarından doğacak masraflarla akı bokunu geçer. Sadece zengin oyuncağı olur.
Napıcaksınız 40 bin liraya motosiklet alıp omo oloktoroklo az yakıyormu diyeceksiniz
Pilleri bozulmuyor. Cin scooter'larindaki akulerden kullanmiyor Zero. O yuzden pahali.
Diger avantajlari: Torku cok yuksek. Motor tamamen lineer, gaz kontrolu inanilmaz kolay. Vitessiz. Sessiz, gurultusuz. Zincir yok, motor yagi filtresi yok, hava filtresi yok, buji yok, subap ayari yok... Frenler ve lastik disinda bakim isteyen hic bir sey yok.
Ama hala fiyati cok yuksek... Fiyati makul olsa benzinli degil elektrikli motosiklet alirdim.
-
Musk dayi motosiklet işine neden girmedi acep. Yapsın bir tesla moto ama once sarj aletlerinin yaygınlaşması lazim araba icin bile turkiyede servis yok. Hızlı şarj yapan istasyon az vs.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)