Bir videoda görmüştüm 125 lik husqvarna super moto çok hoşuma gitti ama husqvarnanın fiyatlarına baktığım an hayllerim suya düştü bu fiyatlar nedir abi adam gibi supermoto tahminen kaç milyar her cc olabilir.
Bir videoda görmüştüm 125 lik husqvarna super moto çok hoşuma gitti ama husqvarnanın fiyatlarına baktığım an hayllerim suya düştü bu fiyatlar nedir abi adam gibi supermoto tahminen kaç milyar her cc olabilir.
çok milyer ya
Sonradan çevirme yapabilirsin. Tabi o zamanda "kaç para ulan bi jant lastik takımı" diyebilirsin. Ben şu aralar araştırıyorumda baya pahalı. Alternatif çözüm peşindeyim.
soyle 2017 sinden bi 701 SuperMoto 14.000 Euro o da nerden baksan kemiksiz 60 000 Tl yapar
Drz400"bulursun 15 civarında.
En kelepiri drz400 olarak bilinir.
Daha ucuzunu söyleyen varsa muhtemelen sonradan jant atılan enduro makinadır, ve supermoto tadını vermez.
En kelepiri olan drz400 bile 15 lira civarlarında olur yaş dedeme yakındır.
Yani supermoto çok milyardır hocam.
Bizim memlekette lüks gözüyle bakılan supermoto avrupada apaçiliğin simgesidir.
Supermoto bir tutkudur, bir sevdadır.
Herkes motorcu olur, herkes supermotocu olamazdır.
Şuan piyasada supermoto'nun atası Husqvarna 701sm'dir.
Hayvanimsi, 120kg, 70 beygir, 6.9Nm tork, 6.500 devirde max güç.
Panter gibi , yırtıcı.
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Sen istiyor supermoto bana verecek 3 milyar 750 milyon milyar lira
Bu spormotoların olayı nedir? Geçenlerde görsüm supermotoda husquvarna modelini. Sele inanılmaz yüksek 180 boy ile parmak ucu zor deyiyor yere. Sele konforu sıfıra yakın. Şekli falan olan bi alette değil. Sanki arada çıkar holşa zıpla teker yap geri park et motoru gibi geldi bana. O motoru hakkını vererek sürebilmekte ciddi yetenek vs cesaret ister heralde.
supermotonun selesi yüksek geldiyse 1.80 adam için, 21 inç tekerle 980mm sele yüksekliğiyle 2 zamanlı endurolar hayal oluyor insan ırkı için o vakit. Olayı o zaten. Selesi yüksek, ağırlık merkezi yukarıda, yumuşak lastik takınca her virajda arka attırarak dönüyorsun. İnanılmaz hızlı ve kıvrak aletler. drz400sm kalkışta süpersportlara kafa tutuyor, hafif olduğundan dolayı ve torku yüksek olduğu için. Atla, zıpla, kaldırımdan tırman, kafana eserse lastik değiştirip 1-2 saatlik ayarlamalar ile (fren,süspansioyn vs) bir anda dual-sport'a dönüştürüyorsun aleti, sonra vur dağa bayıra.
Çok eğlenceli. Bir kere binip sürmedikçe anlayamazsınız.
Fakat sürekli kullanılacak bir alet değil. Haftada bir gün, güzel bir günde çıkartıp 40dk sürüp eve koymalık bir alet. Commuter değil yani. Avrupa'da (Özellikle almanya'da ve hollanda'da çok denk geldim) her yerde drz400 sm var. İkinci eli 2000-2500 euro civarı, alıp ayarlamalara da 1000 euro harcasan ki adamlarda aylık maaş 2000 euro, çerez maliyetine geliyor onlar için. Hal böyle olunca da herkesin garajında bir sm var oyuncak niyetine.
Hepinize teşekkür ediyorum beyler peki 250cc 300cc 400cc güzel 0 km süpermoto hiç mi yok illa crf 250 alıp çakma bi supermoto mu yapacağız???
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)