Avrupa'da mı üretilecek acep?
bu model yüzde 90 avrupada üretilir 2 silindirli çünkü.fiyatı minumum 60 bin tl rahat olur.mt07 rakibi değildir z900 mt09 gsr750 triple765 rakibidir.gücü vs bahsedilmedi ama bunları rakip aldıklarına göre minumum 110 hp 80nm tork olur gibi.malum kimse gidip 690 duke almıyor 1 silindirli olmasından ötürü.euro olmuş zaten 4.40 spormoto özel istek üzerine getirtir derim.
Normal versiyonu 97 hp R versiyonu 115 hp. http://www.motorcyclenews.com/news/n...m-790-scalpel/
Kuyruk kotu kuyruk. Afedersiniz kicina comak sokulmus gibi. Arka teker uzerinde olanlar guzel. Keske tum ureticiler oyle yapsa...
O egsoz nedir yani kuyruk kadar yer kaplıyor
adamlar resmen "biz yasalar yüzünden bu plakalığı tekerleğin gerisine koymak zorundayız ama siz değilsiniz" diyen tasarım yapmış.
tail tidy yapılacak gözü ile bakılırsa aletin kuyruk başarılı.
Vallahi en bayıldığım tasarım bu. Plakalığın kıçtan uzamasına ifrit oluyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------
Yaratılış Anı
https://www.youtube.com/watch?v=U__I7dSkdCk
Alana engel olmam ama bence çok çirkin.
Egzoz konumu efsane olmuş.
Tek kelime efsane.
KTM başlı başına mühendislik harikası fakat unuttuğumuz bisey var.. Ülkede henüz Avrupa malı Japonların yanına yaklaşabilmiş değil. Düşük cc de KTM kendini biraz tanıttı piyasaya ama, orta siklette hala japonlar duruma hakim. Yamaha ' çöp ' dahi yapsa, yinede tahtına oturamicaktır. Çok şımarmış ve fiyatlarınıda aynı şekilde coşturmus olan ( scooter a 75.000 tl isteyen ) Yamaha'ya zerre sempati duymuyorum ama bu durumuda kabul etmek zorunda kalıyorum.
KTM'ler genelde çirkin oluyor. O kadar çirkin ki neredeyse garip bir şekilde güzel, en azından ilginç denecek türden.
Aslında dizaynları bayağı sağlam. Meşhur bir adam veya şirket yapıyor, unuttum şimdi. Dizayn konusunda baştan belli bir marka çizgisi oluşturacak şekilde başladılar. Gittikçe de agresifleşip keskinleşiyor.
Artık arabaların hepsi birbirine benziyor, ama motosiklet bayağı açık bi alan dizayn için...
MT07'nin 31500'ten 38500'e sadece gümrük vergisi nedeniyle zıpladığını unutmayalım. 31500'de kalsaydı, diğer alt modellerdeki kıyasa göre MT07 31500 iken, Duke790 da 35-36 civarı olurdu. Şimdi varsın 40 desin =)
Muhtemelen çok güzel bir şasi, süspansiyon ve lastik ile gelecek..
MT07 38500
Duke790 40000
Kim bakar MT'nin suratına?
Hele bir de akıllılık yapıp MT ile aynı fiyata salarlarsa..
Peki yapacaklar mı? Asla :D
60bin TL falan olur heralde yeni fiyat düzeni ve yeni euro kuruyla.
Şimdi farkettim, trellis şase gitmiş. Muhtemelen motor bloğu yapısal eleman (stressed member)... 690 öyle değildi... Acaba incelemeler nasıl olacak...
Plakalık affedersiniz çük gibi sırıtmış. Lastiğin arkasına çamurluk koyup plakayı oraya koysalar bu kadar göze batmaz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)