2000km de bir yağ bakımı diye birşey yok bu motosiklette. Bende 0 olarak 2011 Gt250R aldım 30.000km boyunca her 4.000km de servise gittim.
Motosikletim şuan 51.000km de hala bende. Ve 2 tane daha hyosung motosikletim var. RT 125 ve GT 650.
Toplamda 200.000km hyosung marka motosikletler kullandım. Yüzlerce hyosung kullanıcısı ile konuşmuşumdur ve ilk defa böyle bir durum duydum. bu dediğiniz yağ yakıp yatak sarma yep yeni honda cbr250 de gözümün önünde yaşandı. Başka yaşayan arkadaşlarda oldu ama ilk defa hyosung için böyle birşey duydum.
Sizin adınıza üzüldüm açıkcası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------
Hocam sen alma lütfen
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------
Videodaki bahsedilen konularda.
- GV650 180 190 dan çok daha fazla olarak 235km hız yapabilen bir motosiklet
- Bildiğim kadarı ile Hyosung satılmadı. Sürekli kendi içinde isim değişikliğine gitti. KR diye bir firma satın almadı.
-2018 fiyatlarındaki yanlıştan bahsettim zaten.
-20.000km de bir konjektör değiştirin demek bir saçmalık.Sarf malzeme mi ki bu 20.000km de bir değişsin.
Benim GT250 motosikletimde 30.000km dir aynı konjektör var ve GT650 motosikletimde 80.000km dir aynı konjektör var.
- YBR gibi karbüratörlü bir motosikletin konjektörü hyosung'un elketiriğini karşılayamaz ve zamanla arıza çıkarmasına sebep olur.
Kaliteli ve yaklaşık aynı güç tüketimine sahip bir motosiklet (Xmax gibi) olsa hadi neyse. Sen ybr öneriyorsun ben millete R1,GSXR 1000, 1000rr gibi motosikletlerin kullandığı mosfet konjektör öneriyorum ki; benim 80.000km dir kullandığım konjektördür.
-Statör kendi başına arıza çıkaran bir parça değildir. Bozulma sebebi konjektörün bozulmasıdır.
-Buji başlığında haklısın da Buji kablosunu nereden çıkardın ? Kim ne zaman buji kablosundan yolda kalmış?
Buji kablosu silikon kablodur ve ciddi kalitelidir. Gereksiz bir işlem olur.
-Oksijen sensörünün kafası egsoz borusunun içindedir. çamura falan bulaşmaz. Arıza çıkarma sebebi X bir sebeple(pipo, zayıf akü, konjektör) yanmayan yakıtın egsozda yanmasıdır. Ve benzine yatırılarak temizlenir. Sorun kalmaz.
- Beyin(Ecu)lardan bahsederken girdiğin görseller bilgisizce internetten alınmış Daewoo diye gösterdiğin beyin Hyosung'un kullandığı beyin ile uzaktan yakından alakası yok.
- Egsozun tüp olarak kullanılması beyini etkilemez çünkü Oksijen sensörleri headersların üzerindedir. Tüp ile alakası yok.
- Beyin resetlemede, beyin adamın kullanma şekline göre enjeksiyon haritası vs oluşturmaz. Harita tektir, yazılım atılmadığı sürece değişmez. Ne mi olur? Motorun kullanıldığı yerin rakıma göre değişen oksijen sebebi ile farklı değerler gönderen sensörleri değerlendirip yakıt karışımını ayarlar.
-Motorun egsoz değişiminden sonra çekmemesi atmosferik motorların egsozdan geri basınca ihtiyaç duyması ile alakalıdır. Kim ne yaparsa yapsın alacağı motora göre tasarlanmış boğazdan egsoz takmadığı sürece tork düşecektir.
- Krank kırma mevzusunda eski modellerdeki krank yeterince kaliteli değil gibi birşeyler söylenmiş. İsteyen devir kesiciye rağmen yeni modellerde de krank kırabiliyor. Devir kesici hiç bir motosiklette herşey değildir.
Eski motorların krank kalitesi ile yenilerinki aynıdır. Hiç biri de öyle kalitesiz değildir.
Videoyu daha fazla izleyemedim. Bu kadar hata yeterlidir diye düşünüyorum.
Bu arada ST Kanuni ile alakalı kısımlarda anlatırken kullandığın arkasında kask duran beyaz motor benim şuanda 51.000km deki motosikletim
Dediğim gibi iyi niyetle çekilmiş bir video olabilir fakat hatalarla dolu. Çok titiz bir iş olmamış