Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

HYOSUNG ALACAKLAR BURAYA!(motomania izmir)

    REKLAM ALANI
  1. #21
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Şunlara desene bu kadar para dökmeyin remap için diye.
    Altı üstü beyni sök iki turla al sana haritaların senin kullanımına göre yeniden oluşturulması olsun
    https://www.youtube.com/watch?v=ge-BsoLcndI

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

    Yalan yanlış bilgiler yüzünden ne çektiyse çekti bu motor.
    Rahmetli Barkın Bayoğlu arka amortisörü patlamış, balata diye 4tl lik çinli scooter balatası takılmış 4 yıllık lastikle dolaşılan motoru anlattı.
    Yıllardır hyosung da fren yokmuş, yatmıyormuş dönmüyormuşu dinliyoruz. Sonra arkadaş ortamında 2012 modeli sürdükten sonra "tamam kötü değil ama hissiz" dedi ama ohoo o kaldı bir kere.

    Şimdi senin söylediklerinde de çoğu şey doğru(birsürü de yanlış var) ama altındaki nedenler yanlış açıklanmış.
    Güneş tutuluyorsa sebebi tanrıların kurban istemesi değil


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Sen kesin firmanın şakşakçılarındansın
    Paralı asker seni.Aç gözünü de bak bakalım bu sorunlar yaşandı mı yaşanmadı mı.Egzoz olayını bizzat denedim.Sende egzoz tak dene...Siz ondan şu var mı bu var mı diyip motoruna takan tiplersiniz.Asıl sizin gibi barzolar yüzünden bu motor heder oldu.Yok proje yapıyormuş yok şunu yapıyormuş.Bir tane gd250r alsaymışın iyiymiş.Boşuna döküntü motorlara masraf etmekten iyidir.Ya da artık japon motora geçseymişin.Senin gibileri admin yapıyorlar işte.Sonra burda markaya laf edenlere hemen savunma.Başka kapıya hadi.Horozonu başka bahçeyr sal.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

    Ayda bir hidrolik değiştir diyen adam 50.000km olmuş debriyaj değiştirmemiş.Aç da debriyajı bir bak motor kendine gelsin senin motorlara bir ekspertiz yapsak ne halde kim bilir.Kesin şakır şakır sibop sesi zincir gergiler gitmiştir sağa sola çekiyordur 200 liralık ekran vardır aliexpres işi.Ama sana sorsan sıfır hatadır.Amacım motoru kötülemek olsa sıfırını almazdım herhalde.Sen bahaneyle kendi bilgini kendi egonu pazarlıyorsun burda.Bilirkişi kimliğine bürünerek.Kendine saracak başka konu bul.Burda sana ekmek yok.Yalan yanlış diyeceğine araştır iyice.Bir daha da yorum yazma.Face grubunda takıl işte ok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

    Arkadaşlar şahsi fikrimdir:Bu motor belli sorunları olan ama bir şekilde halledilebilen ancak distiribütörleri yüzünden servis ve yedek parça konusunda öksüz kalmış bir cihazdır.Ancak piyasa açısından düşünüldüğünde 2013 üstü 2.elleri 8-10 bandında bulunabilinmektedir.Rakipleri dünya para olduğu için halen tercih edilmektedir ve edilebilir.Motorunuza hakim olmanız lazım yoksa saçma bir sensör yüzünden beyin değiştirtebilirler size.Sonuçta fiyatına göre bence hala alınacaklar listesinde bir motordur.(son sözüm)

  3. #23

    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Arkadaşın firmada hissesi var galiba yada gurur meselesi yaptı yoksa körü körüne bu kadar fanatik olacağını sanmıyorum.Tamam senin bilgilerinin hepsi doğru aksini iddia edenler yanlış bilgiye sahip.Kul yapımı bir alet, kendi markam olsa bile kötü yanlarını vurgular dile getiririm senin başına gelmeyen bir olay başka bir kullanıcının başına gelmiş olabilir, senin gözüne çok güzel gelen bu alet başkalarının midesini bulandırabilir.En nihayetinde 250cc'lik bir motor gitsen ne olacak? Yatsan ne olacak?
    UNdocab bunu beğendi.

  4. #24
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı AlpAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın firmada hissesi var galiba yada gurur meselesi yaptı yoksa körü körüne bu kadar fanatik olacağını sanmıyorum.Tamam senin bilgilerinin hepsi doğru aksini iddia edenler yanlış bilgiye sahip.Kul yapımı bir alet, kendi markam olsa bile kötü yanlarını vurgular dile getiririm senin başına gelmeyen bir olay başka bir kullanıcının başına gelmiş olabilir, senin gözüne çok güzel gelen bu alet başkalarının midesini bulandırabilir.En nihayetinde 250cc'lik bir motor gitsen ne olacak? Yatsan ne olacak?
    Fanatiklik nerede onu anlayamadım ?
    Siz mevzuyu benim "Hayır hyosungda hiç bi arıza yok en kaliteli motor hyosungdur" dediğimi mi zannediyorsunuz
    Bakın bir üst mesajımda da dedim ki arkadaşın videosundaki konulardan hepsi yaşanıyor. Hatta videosunun devamında yoksa eksik yazdığı en önemli konulardan biri mesela bu markanın kullandığı bobinlerin 2013 ve sonrasının bobinleri sık bozuluyor. Eski modellerde de yaklaşık 40binde bir bozuluyor.
    Gösterge bozulma dışında bazen kendi kendine ODO metre sıfırladığını duyuyoruz. Arkadaşın eskiden sahibi olduğu GD250 de de oluyor.Kendi arkadaşıma oldu.
    Mevzu arkadaşın yanlış bilgiler veriyor olması.Son yanlışıda mesela 50.000km dir debriyaj balatası değiştirmeiş olmamı defalarca yazdı oradan seviye bozuyor birde. En basitini anla diye videoyu koyayım

    Bu videodaki sayılan tepkiler motosiklet için de geçerlidir. Ama işte yapacak birşey yok


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen kesin firmanın şakşakçılarındansın
    Paralı asker seni.Aç gözünü de bak bakalım bu sorunlar yaşandı mı yaşanmadı mı.Egzoz olayını bizzat denedim.Sende egzoz tak dene...Siz ondan şu var mı bu var mı diyip motoruna takan tiplersiniz.Asıl sizin gibi barzolar yüzünden bu motor heder oldu.Yok proje yapıyormuş yok şunu yapıyormuş.Bir tane gd250r alsaymışın iyiymiş.Boşuna döküntü motorlara masraf etmekten iyidir.Ya da artık japon motora geçseymişin.Senin gibileri admin yapıyorlar işte.Sonra burda markaya laf edenlere hemen savunma.Başka kapıya hadi.Horozonu başka bahçeyr sal.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

    Ayda bir hidrolik değiştir diyen adam 50.000km olmuş debriyaj değiştirmemiş.Aç da debriyajı bir bak motor kendine gelsin senin motorlara bir ekspertiz yapsak ne halde kim bilir.Kesin şakır şakır sibop sesi zincir gergiler gitmiştir sağa sola çekiyordur 200 liralık ekran vardır aliexpres işi.Ama sana sorsan sıfır hatadır.Amacım motoru kötülemek olsa sıfırını almazdım herhalde.Sen bahaneyle kendi bilgini kendi egonu pazarlıyorsun burda.Bilirkişi kimliğine bürünerek.Kendine saracak başka konu bul.Burda sana ekmek yok.Yalan yanlış diyeceğine araştır iyice.Bir daha da yorum yazma.Face grubunda takıl işte ok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

    Arkadaşlar şahsi fikrimdir:Bu motor belli sorunları olan ama bir şekilde halledilebilen ancak distiribütörleri yüzünden servis ve yedek parça konusunda öksüz kalmış bir cihazdır.Ancak piyasa açısından düşünüldüğünde 2013 üstü 2.elleri 8-10 bandında bulunabilinmektedir.Rakipleri dünya para olduğu için halen tercih edilmektedir ve edilebilir.Motorunuza hakim olmanız lazım yoksa saçma bir sensör yüzünden beyin değiştirtebilirler size.Sonuçta fiyatına göre bence hala alınacaklar listesinde bir motordur.(son sözüm)
    Bak ben bilgilerin yanlış dedikçe hakaret ve seviyesiz bir uslupla devam ediyorsun.
    Ben senin bilgin yanlış diyorum bu motosikletin verdiği birçok arıza yok demiyorum. Ama sanki ben hayır motosiklet asla arıza vermez kimsede bunu yaşamadı demişim gibi hareket etmek istiyorsun.
    Dediğim neydi deprem olduysa sebebi tanrılar kurban istiyor diye değil. Ortak noktamız deprem(arıza) oluyor ama sebep başka.

    Neye para döktüğüm, gd250 alsaymışmışım, bilmediğin araçları döküntü diye kendi çamurunda eğlenmen güzel şeyler

    Daha hala orjinal ekgoz çıkarıldığında olan olaylar ile Beyinin EEPROM yani Random Access Memory (Yalnızca okunabilir alan)ına atılan bilginin değişeceğini iddea ediyorsun.
    Yani okuyan ve bilgili insanlar anlasın bari ne olduğunu durumun

    Bu arada ne varsa takan tipler demişsin. Çin malı gösterge demişsin Hyosung'un bozulmaya meyilli parçalarının japon-alman motosikletlerindeki uyumlu sağlam parçaları dışında motosiklet egsozuna kadar orjinaldir. Çizdiğin profilin benimle bi alakası yok.
    Ama Proje motorumda analog gösterge vardı onu KOSO RX-GP ile değiştirdim. Ben süspansiyon sistemi arka maşa stabilitesi gibi işler yaparken. Çin malı göstergeden bahsetmek komik olmuş

    Çektiğim tanıtım videosunda hidrolik nasıl olsa ucuz kışın çamurda karda kullanıyorsan (KIŞIN)ayda bir değiştir. Nasıl olsa aldığın hidrolik 3 ay içinde havadan nem kapıp çöp olacak bari hidroliklerin temiz kalsın el alışınca 5dk lık iş demem ile ne zaman değişeceği km ile değil motosikleti acemi gibi kullanmayıp insan gibi kullanıldığında ömrünün bittiği belirtiler vererek belli olan parçayı 50.000km de değiştirmememi defalarca vurgulamışsın. Arkadşın birine kendimi anlatırken video koydum izle bi zahmet.

    Amacının motoru kötülemek vs olduğunu söylemedim. Yanlış bilgi ile kullanıcıları yanlış yönlendiriyorsun. Sonra o yanlış sittin sene düzelmiyor.
    Ne kadar iyi niyetle başlanmış video olsa da aşırı yanlış bilgi içeriyor dedim.

    Sübap vurmasının, ve egsantirik zinciri vurmasının ne olduğunu iyi bilir. Forumdan arkadaşlara yardımcı olurum çoğu zaman.
    RT 125 ise ayarlı sübaptır. Sentil çakısı ile kendim ayarlarım ses yapmaya başladığında.

    Allaha şükür doğru birşey yazmışsın.
    Arkadaşlar şahsi fikrimdir:Bu motor belli sorunları olan ama bir şekilde halledilebilen ancak distiribütörleri yüzünden servis ve yedek parça konusunda öksüz kalmış bir cihazdır.Ancak piyasa açısından düşünüldüğünde 2013 üstü 2.elleri 8-10 bandında bulunabilinmektedir.Rakipleri dünya para olduğu için halen tercih edilmektedir ve edilebilir.Motorunuza hakim olmanız lazım yoksa saçma bir sensör yüzünden beyin değiştirtebilirler size.Sonuçta fiyatına göre bence hala alınacaklar listesinde bir motordur.(son sözüm)
    Kaç tane insanın bu beyin beyin diyen beyinsiz ustaların hatalarından kurtardım. Hatta bu mesajı yazarkende daewoo beyini olan mersindeki bi motor sahibi arkadaşın motorunu beyini değiştirmesinler 30tl lik bir parça sorunu var diye yardımcı oluyorum.

    İnşallah 3-5 sene sonra öğrenirsin birşeyler de abi ne kadar yanlış bilgiler yazmışım dersin.
    O zaman lütfen gurur yapma gel buraya yaz


    Aha benim de son sözüm bu

  5. #25

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Valla senin bana hyosung hakkında öğreteceğin bir şey yok öğreneceklerin var kulaktan dolma bilgilerle iş yapıyorsunuz seviyesizliği başlatan sensin bu arada yazdıklarına bakarsan anlarsın.Bu kadar bilgi varken etrafta amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok bence kimse inanmaz...Kal sağlıcakla..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

    Bana teşekkür edeceğine yerden yere vuruyorsun anlattıklarımda abartı hiçbir şey yok videoyu tekrar seyret yaşayabilecekleri tüm sorunları anlattım bu sorunların hepsini yaşarsınız demedim.Arıza kodlarını bile verdim bunlardan emin olmadan motoru elletmeyin dedim kurnazların elinde heder olmasın diye.Bınların en önemli olayına da akü neden olıyor dedim.Taksalar yuasa akğ çoğu sorun yaşanmaz.Ama nedense biz hiçbir şey bilmiyoruz sen biliyorsun her şeyi kendini çok fazla kaptırmışın genç bir arkadaşsın herhalde...Arladaşın dediği gibi alt tarafı ikinci eli 7-8 liralık bir motor ne kadar ekmek o kadar köfte...Ben bana gelen sorulardan bıktım ondan çektim bu videoyu anlattığım her şeyin de arkasındayım harfi harfine.Sen statör konjektör diyorsun adam aval aval bakıyor dizeli yok mu abi bunların diyen arkadaşlar var ya... Senin için bilgiler eksik ya da yanlış olabilir işin içinde olduğun için ama çoğu arkadaş için fazla bile bence kal sağlıcakla...

  6. #26
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Arkadaşlar birbirinizi kırıcı şekilde tartışmanıza gerek yok, özellikle konuyu açan arkadaş; gereksiz yere fazla sert tepki verdiğini düşünüyorum, sen de bilgilerinden faydalanabileceğimiz bir arkadaşımızsın ve senin fikir ve yorumlarına da ihtiyacımız var, lütfen gereksiz yere kırıcı olma ki diyaloğumuzu sürdürebilip senden de birşeyler öğrenebilelim ;)
    Şahsi fikrimi belirtmem gerekirse bahsekonu motosikletin ne iyi ne de kötü bir motosiklet olduğunu hatta bazı hususlarda gayet iyi bir motosiklet olduğunu düşünüyorum. Daha iyisini alabilecekler daha iyisini alsın tabi ama bütçesi bu motosikleti alacak kadar olanlar da karşılaşabileceği sorunları bilerek alsınlar. 40 yaşında olup uzun zamandır motosiklet kullanan, bu uzun yıllarda birçok farklı tip ve modellerde motosiklet kullanmış biri olarak şu anda bir adet hyosung gt250 ve bir adet aprilia scarabeo 200ie sahibiyim. İki motosikletimi de seviyorum
    UNdocab; eğer fırsatımız olursa seninle bir gün tanışıp uzun uzun sohbet etmek isterim dostum. Hatta bu sohbet esnasında gogos35 de bizimle birlikte olabilse süper olur bence ;) Eminim ki onun tecrübelerinden de çıkaracağımız dersler mevcuttur ;)
    Neyse.. uzun lafın kısası kul yapımı şeyler için birbirinizi kırmayın dostlar, yüzyüze bir ortamda olsanız iyi birer dost olacağınıza eminim çünkü ;)

  7. #27
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    bende geçtiğimiz sene gv 250 kullanıcıları kendi bakımlarını yapabilsin diye bir blog hazırladım.

    https://hyogv250.blogspot.com.tr/

    zamanım olduğunca bu bloga bilgim dahilinde eklemeler yapıyorum ve tecrube etmediğim şeyleri yazmamaya çalışıyorum. elbette benim blogumda da yanlışlıklar olabilir. okuyup vakit ayırırsanız düzeltmeler yapabilirim, neyse konu bu değil kendimi sağlama aldım önce

    ben artık forum ortamlarında insanlara hyosungu anlatmayı bıraktım çünkü önyargıları yıkmak kolay değil, özet olarak doğru yöntemle aşılamayacak problem yok. bir kaç kronik problemi ve değişmesi gereken parçası dışında kullanması zevkli bir motordur.
    UNdocab, ENİGMA ve siyahus bunu beğendiler.

  8. #28
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla senin bana hyosung hakkında öğreteceğin bir şey yok öğreneceklerin var kulaktan dolma bilgilerle iş yapıyorsunuz seviyesizliği başlatan sensin bu arada yazdıklarına bakarsan anlarsın.Bu kadar bilgi varken etrafta amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok bence kimse inanmaz...Kal sağlıcakla..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

    Bana teşekkür edeceğine yerden yere vuruyorsun anlattıklarımda abartı hiçbir şey yok videoyu tekrar seyret yaşayabilecekleri tüm sorunları anlattım bu sorunların hepsini yaşarsınız demedim.Arıza kodlarını bile verdim bunlardan emin olmadan motoru elletmeyin dedim kurnazların elinde heder olmasın diye.Bınların en önemli olayına da akü neden olıyor dedim.Taksalar yuasa akğ çoğu sorun yaşanmaz.Ama nedense biz hiçbir şey bilmiyoruz sen biliyorsun her şeyi kendini çok fazla kaptırmışın genç bir arkadaşsın herhalde...Arladaşın dediği gibi alt tarafı ikinci eli 7-8 liralık bir motor ne kadar ekmek o kadar köfte...Ben bana gelen sorulardan bıktım ondan çektim bu videoyu anlattığım her şeyin de arkasındayım harfi harfine.Sen statör konjektör diyorsun adam aval aval bakıyor dizeli yok mu abi bunların diyen arkadaşlar var ya... Senin için bilgiler eksik ya da yanlış olabilir işin içinde olduğun için ama çoğu arkadaş için fazla bile bence kal sağlıcakla...
    Senin dediklerinin yüzde 60 i doğru yüzde 40 i yanlış. Ama hataların yazıldığı mesaja cevabın bile insanların gözünde düşük profilli cahil lan bu havası vermek üzerine.
    Tribünlere niye oynuyorsun ?
    Bilmeyen adam için oo adam hyosungun gbt sini çekmiş dedirtirsin de. Gerçeğe geldiğimizde nasıl demiştin cami tıraşı mi? Hah işte öyle durumlar.
    Laflarına başlangıcın bile sürekli aşağılamaya çalışma millete la bu çin malı gösterge takmış kendini adam sanıyor havası verdirmeye çalışıyorsun. Hakaret ediyorsun. Ayıp ayıp.
    Şimdi de onlar yemedi yaştan yürümeye çalışıyorsun.

    Mevzu abartma değil arıza kodu değil. Onlar olsa onları yazardım.
    Ezberden laflar ile yapılmış yada ezberden laflar ile konuşan adamları dinlemiş de hazırlanmış bir video olmuş.
    Yaptığın hata bu. Demiyorsun ki arkadaş ben iyi niyetle dilimin döndüğünce anlattım.hatamız olduysa affola.
    Onun yerine hayatında görmediğin motorlara hurda diyerek. Allah bilir şakır şakır sübap vuruyordur(Bak bak neler de biliyorum) lafa giriyorsun.
    Bilmediğini bilmeyen öğrenemez.[COLOR="Silver"]

  9. #29

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin dediklerinin yüzde 60 i doğru yüzde 40 i yanlış. Ama hataların yazıldığı mesaja cevabın bile insanların gözünde düşük profilli cahil lan bu havası vermek üzerine.
    Tribünlere niye oynuyorsun ?
    Bilmeyen adam için oo adam hyosungun gbt sini çekmiş dedirtirsin de. Gerçeğe geldiğimizde nasıl demiştin cami tıraşı mi? Hah işte öyle durumlar.
    Laflarına başlangıcın bile sürekli aşağılamaya çalışma millete la bu çin malı gösterge takmış kendini adam sanıyor havası verdirmeye çalışıyorsun. Hakaret ediyorsun. Ayıp ayıp.
    Şimdi de onlar yemedi yaştan yürümeye çalışıyorsun.

    Mevzu abartma değil arıza kodu değil. Onlar olsa onları yazardım.
    Ezberden laflar ile yapılmış yada ezberden laflar ile konuşan adamları dinlemiş de hazırlanmış bir video olmuş.
    Yaptığın hata bu. Demiyorsun ki arkadaş ben iyi niyetle dilimin döndüğünce anlattım.hatamız olduysa affola.
    Onun yerine hayatında görmediğin motorlara hurda diyerek. Allah bilir şakır şakır sübap vuruyordur(Bak bak neler de biliyorum) lafa giriyorsun.
    Bilmediğini bilmeyen öğrenemez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------



    Hocam seni uzun süredir takip ediyorum. Gerçekten güzel işler yapıyorsun.
    Şuan parçaları bekliyorum 25 dolara(istersen 9 dolara da olur) bu motosiklete asla şaşmayan vites göstergesi ekleme yazısı hazırlayacağım.
    Facebookdan sonra burada sana da gönderirim yazıyı.
    1 yıldız anahtar, 1 adet 4 alyan ve elektirik bandı ile halledilebilecek kadar kolay.
    Bloğuna katkım olursa ne mutlu bana
    Vites göstergesi güzel fikir beklemedeyiz.Fakat benim devir saati çalışmıyor hız göstergesi çalışıyor bu sorun geldi mi hiç başına?

  10. #30
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende geçtiğimiz sene gv 250 kullanıcıları kendi bakımlarını yapabilsin diye bir blog hazırladım.

    https://hyogv250.blogspot.com.tr/

    zamanım olduğunca bu bloga bilgim dahilinde eklemeler yapıyorum ve tecrube etmediğim şeyleri yazmamaya çalışıyorum. elbette benim blogumda da yanlışlıklar olabilir. okuyup vakit ayırırsanız düzeltmeler yapabilirim, neyse konu bu değil kendimi sağlama aldım önce

    ben artık forum ortamlarında insanlara hyosungu anlatmayı bıraktım çünkü önyargıları yıkmak kolay değil, özet olarak doğru yöntemle aşılamayacak problem yok. bir kaç kronik problemi ve değişmesi gereken parçası dışında kullanması zevkli bir motordur.

    Hocam seni uzun süredir takip ediyorum. Gerçekten güzel işler yapıyorsun.
    Şuan parçaları bekliyorum 25 dolara(istersen 9 dolara da olur) bu motosiklete asla şaşmayan vites göstergesi ekleme yazısı hazırlayacağım.
    Facebookdan sonra burada sana da gönderirim yazıyı.
    1 yıldız anahtar, 1 adet 4 alyan ve elektirik bandı ile halledilebilecek kadar kolay.
    Bloğuna katkım olursa ne mutlu bana

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla senin bana hyosung hakkında öğreteceğin bir şey yok öğreneceklerin var kulaktan dolma bilgilerle iş yapıyorsunuz seviyesizliği başlatan sensin bu arada yazdıklarına bakarsan anlarsın.Bu kadar bilgi varken etrafta amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok bence kimse inanmaz...Kal sağlıcakla..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

    Bana teşekkür edeceğine yerden yere vuruyorsun anlattıklarımda abartı hiçbir şey yok videoyu tekrar seyret yaşayabilecekleri tüm sorunları anlattım bu sorunların hepsini yaşarsınız demedim.Arıza kodlarını bile verdim bunlardan emin olmadan motoru elletmeyin dedim kurnazların elinde heder olmasın diye.Bınların en önemli olayına da akü neden olıyor dedim.Taksalar yuasa akğ çoğu sorun yaşanmaz.Ama nedense biz hiçbir şey bilmiyoruz sen biliyorsun her şeyi kendini çok fazla kaptırmışın genç bir arkadaşsın herhalde...Arladaşın dediği gibi alt tarafı ikinci eli 7-8 liralık bir motor ne kadar ekmek o kadar köfte...Ben bana gelen sorulardan bıktım ondan çektim bu videoyu anlattığım her şeyin de arkasındayım harfi harfine.Sen statör konjektör diyorsun adam aval aval bakıyor dizeli yok mu abi bunların diyen arkadaşlar var ya... Senin için bilgiler eksik ya da yanlış olabilir işin içinde olduğun için ama çoğu arkadaş için fazla bile bence kal sağlıcakla...
    Yazdıklarımıza bakanlar zaten kimin ne seviyede yazdığını görüp cevap yazıyor buraya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    Alıntı ENİGMA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites göstergesi güzel fikir beklemedeyiz.Fakat benim devir saati çalışmıyor hız göstergesi çalışıyor bu sorun geldi mi hiç başına?
    Benim başıma gelmedi ama sayfamızda gelen 5 -10 kişi oldu.
    Kolayı sağlam bir gösterge ile arızanın gerçekte devir saatinde olduğunu görmek olabilir.
    Zor ve arızayı çözme yolu ise elektronikten iyi anlayan bir kişi devre yollarını takip ederek mevzuyu çözebilir.
    Böyle birkaç olayda uluslararası forumda sorun basit bir kondansatör şişmesi olduğunu hatırlıyorum. Boşuna dünya paraya gösterge almadan önce denenebilir
    ver gazı... ver çoşkuyu

  11. #31

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Ben yaşım konunum gereği insanları kırma taraftarı değilim.Ama yalan yanlış bilgiler veriyorsun gibi bir girişle olaya girerlerse aynı sert tavrı görür herkes.Bugüne kadar 4 adet hyosung aldım son iki yılda alıp sattığım motor sayısı 38 adet.Bu işin içinde biriyim.16 yaşımdan beri motor kullanıyorum.Ayrıca babam 55 yıllık galerici.Yıllardır araba motor hayatımızın merkezimde.Bu motorla ilgili binlerce sayfa yazı forum blog var.Biz bir şeyleri kafamızda barkodlayıp bir yere koymuş olabiliriz.Ama bu işe yeni giren çoğu şeyi bilmeyen çok arkadaş var bu videoyu çekmemdeki asıl amaç onların bilgilenmesidir.Milletten azar yemek değil.Dediğim gibi anlattıklarımın hepsinin arkasındayım ve tek tek ispatını da yaparım.Hyosung istediği arızayı yapsın hepsini hallederim.Bence hala birçok motosikletin önünde bir cihaz.Tereddüt etmeden alırım.Videoyu sonuna kadar izlerseniz niyetimi anlarsınız.Markaların düzeltme yapan insanlarına aldırış etmeyin.Bunu daha önceden dile getirdim programlarımda.Zaten dediklerimi teyit etmek isterseniz binlerce sayfalık forumları okumanız yeterli.Önemli olan Hyosung alacağıma motorsuz kalırım diyen kullanıcının nasıl bu noktaya geldiğini bulmak.Marka imajını kaybetmiştir şuanki firma da düzeltmeye çalışmaktadır.Bu işe gerçekten emek verseler çok motor satarlar ama hala kendileri bile net bir şey diyemiyor gelecek mi gelmeyecek mi yeni modeller hakkında.Ve aletin geleceği hep muallakta kalıyor.Durumlar böyle...

  12. #32
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam seni uzun süredir takip ediyorum. Gerçekten güzel işler yapıyorsun.
    Şuan parçaları bekliyorum 25 dolara(istersen 9 dolara da olur) bu motosiklete asla şaşmayan vites göstergesi ekleme yazısı hazırlayacağım.
    Facebookdan sonra burada sana da gönderirim yazıyı.
    1 yıldız anahtar, 1 adet 4 alyan ve elektirik bandı ile halledilebilecek kadar kolay.
    Bloğuna katkım olursa ne mutlu bana
    Teşekkürler tabiki ne demek seve seve eklerim, mesajınızı bekliyorum

  13. #33
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yaşım konunum gereği insanları kırma taraftarı değilim.Ama yalan yanlış bilgiler veriyorsun gibi bir girişle olaya girerlerse aynı sert tavrı görür herkes.Bugüne kadar 4 adet hyosung aldım son iki yılda alıp sattığım motor sayısı 38 adet.Bu işin içinde biriyim.16 yaşımdan beri motor kullanıyorum.Ayrıca babam 55 yıllık galerici.Yıllardır araba motor hayatımızın merkezimde.Bu motorla ilgili binlerce sayfa yazı forum blog var.Biz bir şeyleri kafamızda barkodlayıp bir yere koymuş olabiliriz.Ama bu işe yeni giren çoğu şeyi bilmeyen çok arkadaş var bu videoyu çekmemdeki asıl amaç onların bilgilenmesidir.Milletten azar yemek değil.Dediğim gibi anlattıklarımın hepsinin arkasındayım ve tek tek ispatını da yaparım.Hyosung istediği arızayı yapsın hepsini hallederim.Bence hala birçok motosikletin önünde bir cihaz.Tereddüt etmeden alırım.Videoyu sonuna kadar izlerseniz niyetimi anlarsınız.Markaların düzeltme yapan insanlarına aldırış etmeyin.Bunu daha önceden dile getirdim programlarımda.Zaten dediklerimi teyit etmek isterseniz binlerce sayfalık forumları okumanız yeterli.Önemli olan Hyosung alacağıma motorsuz kalırım diyen kullanıcının nasıl bu noktaya geldiğini bulmak.Marka imajını kaybetmiştir şuanki firma da düzeltmeye çalışmaktadır.Bu işe gerçekten emek verseler çok motor satarlar ama hala kendileri bile net bir şey diyemiyor gelecek mi gelmeyecek mi yeni modeller hakkında.Ve aletin geleceği hep muallakta kalıyor.Durumlar böyle...
    Benim olaya girişim bu iki mesaj nerede hakaret nerede seviyesizlik bir gösterir misin ?
    Nasıl gözlerin kör oldu hırstan arkadaşım.

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi niyetle çekilmiş ama çok fazla yanlış bilgi var.
    Mesela 2018 modelleri geldiğinde çok pahalı olması mevzusu.
    Bu modeller yeni kasa ve ABSli olduğu için bir miktar zamlı olacak fakat diğer motorlar gibi %20 zam yemeyeceği için(bknz Kore ile Türkiye gümrük anlaşması) diğer markadaki rakiplerine göre fiyat avantajı olacak.




    Motorun garantili ve garanti kağıdında 4000km de bir bakım kaşesi vardı.2000km de neyin bakımını yaptırıyordun?

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000km de bir yağ bakımı diye birşey yok bu motosiklette. Bende 0 olarak 2011 Gt250R aldım 30.000km boyunca her 4.000km de servise gittim.
    Motosikletim şuan 51.000km de hala bende. Ve 2 tane daha hyosung motosikletim var. RT 125 ve GT 650.
    Toplamda 200.000km hyosung marka motosikletler kullandım. Yüzlerce hyosung kullanıcısı ile konuşmuşumdur ve ilk defa böyle bir durum duydum. bu dediğiniz yağ yakıp yatak sarma yep yeni honda cbr250 de gözümün önünde yaşandı. Başka yaşayan arkadaşlarda oldu ama ilk defa hyosung için böyle birşey duydum.

    Sizin adınıza üzüldüm açıkcası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------



    Hocam sen alma lütfen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

    Videodaki bahsedilen konularda.
    - GV650 180 190 dan çok daha fazla olarak 235km hız yapabilen bir motosiklet
    - Bildiğim kadarı ile Hyosung satılmadı. Sürekli kendi içinde isim değişikliğine gitti. KR diye bir firma satın almadı.



    -2018 fiyatlarındaki yanlıştan bahsettim zaten.
    -20.000km de bir konjektör değiştirin demek bir saçmalık.Sarf malzeme mi ki bu 20.000km de bir değişsin.
    Benim GT250 motosikletimde 30.000km dir aynı konjektör var ve GT650 motosikletimde 80.000km dir aynı konjektör var.

    - YBR gibi karbüratörlü bir motosikletin konjektörü hyosung'un elketiriğini karşılayamaz ve zamanla arıza çıkarmasına sebep olur.
    Kaliteli ve yaklaşık aynı güç tüketimine sahip bir motosiklet (Xmax gibi) olsa hadi neyse. Sen ybr öneriyorsun ben millete R1,GSXR 1000, 1000rr gibi motosikletlerin kullandığı mosfet konjektör öneriyorum ki; benim 80.000km dir kullandığım konjektördür.

    -Statör kendi başına arıza çıkaran bir parça değildir. Bozulma sebebi konjektörün bozulmasıdır.

    -Buji başlığında haklısın da Buji kablosunu nereden çıkardın ? Kim ne zaman buji kablosundan yolda kalmış?
    Buji kablosu silikon kablodur ve ciddi kalitelidir. Gereksiz bir işlem olur.

    -Oksijen sensörünün kafası egsoz borusunun içindedir. çamura falan bulaşmaz. Arıza çıkarma sebebi X bir sebeple(pipo, zayıf akü, konjektör) yanmayan yakıtın egsozda yanmasıdır. Ve benzine yatırılarak temizlenir. Sorun kalmaz.

    - Beyin(Ecu)lardan bahsederken girdiğin görseller bilgisizce internetten alınmış Daewoo diye gösterdiğin beyin Hyosung'un kullandığı beyin ile uzaktan yakından alakası yok.

    - Egsozun tüp olarak kullanılması beyini etkilemez çünkü Oksijen sensörleri headersların üzerindedir. Tüp ile alakası yok.
    - Beyin resetlemede, beyin adamın kullanma şekline göre enjeksiyon haritası vs oluşturmaz. Harita tektir, yazılım atılmadığı sürece değişmez. Ne mi olur? Motorun kullanıldığı yerin rakıma göre değişen oksijen sebebi ile farklı değerler gönderen sensörleri değerlendirip yakıt karışımını ayarlar.

    -Motorun egsoz değişiminden sonra çekmemesi atmosferik motorların egsozdan geri basınca ihtiyaç duyması ile alakalıdır. Kim ne yaparsa yapsın alacağı motora göre tasarlanmış boğazdan egsoz takmadığı sürece tork düşecektir.

    - Krank kırma mevzusunda eski modellerdeki krank yeterince kaliteli değil gibi birşeyler söylenmiş. İsteyen devir kesiciye rağmen yeni modellerde de krank kırabiliyor. Devir kesici hiç bir motosiklette herşey değildir.
    Eski motorların krank kalitesi ile yenilerinki aynıdır. Hiç biri de öyle kalitesiz değildir.

    Videoyu daha fazla izleyemedim. Bu kadar hata yeterlidir diye düşünüyorum.

    Bu arada ST Kanuni ile alakalı kısımlarda anlatırken kullandığın arkasında kask duran beyaz motor benim şuanda 51.000km deki motosikletim

    Dediğim gibi iyi niyetle çekilmiş bir video olabilir fakat hatalarla dolu. Çok titiz bir iş olmamış


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

    Bu da mesajıma verdiğin cevap
    Kim önce seviyesizlik yapmış ?
    Ve sürekli devam da etmiş
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi böyle üsten üsten konuşup ukala bir üslupla kendini hyosung uzmanı gibi gösterme.3 tane döküntü hyosungun var diye milleti yanlış yönlendirme.Elindeki motorların ne halde olduğu konuya yaklaşımından belli.50.000 de debriyaj değiştiremeyen birisi bence bu konu hakkında yorum yapmamalı.Kendi kendine şişmiş rahatsız olmuşuşsun nedense.Bu konu hakkındaki her şey yetkili servisin ve bu işi bilen ustaların ayrıca kendi deneyimlerimdir.Bu alet üzerine emin ol senden daha fazla kafa yormuşumdur.

  14. #34

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Bak kalbini kıracağım artık şu foruma bir şey yazma artık kapat muhabetti.Kaliteyi düşürme.Sen anlat yarın video çek insanlar izlesin ok bir daha konuya dahil olma.Sen üslup mu biliyorsun ki adam gibi tavır bekliyorsun.Herkese bir cevap yazıyorsun burda...Adam almam hyosung demiş zaten sen alma diyorsun.Sana ne...

  15. #35
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Allahtan ki yaşın ve konumun varmış ta insanları kırmıyormuşsun.
    Yoksa katana ile izmirden istanbula koşarak doğramaya gelecektin galiba ��

  16. #36

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Valla yapmadığımız şey değil alacaklı olduğumuz insanlara bizim işimiz gereği.Videoyu çek de benim %40 yanlışlarımı düzelt ikimiz %100 oluruz o zaman bu motoru alacaklara da faydamız olur.İlk ben yayımlayacağım kanalımda izninle ok.

  17. #37
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla yapmadığımız şey değil alacaklı olduğumuz insanlara bizim işimiz gereği.Videoyu çek de benim %40 yanlışlarımı düzelt ikimiz %100 oluruz o zaman bu motoru alacaklara da faydamız olur.İlk ben yayımlayacağım kanalımda izninle ok.
    Oo mafya vari ayağımız da var eski galerici kulağı kesinlerdeniz diyorsun:D
    Yahu sen hatalarını yazdığım mesaja "seni gidi putperest nasıl bana itiraz edersin. Tiz vurun kellesini" edası ile giriş yapmış, üstüne pardon şunları yanlış söylemişim diye kabul edemiyorsun ki. Çekeceğim videoyu izlesende birşey değişmez.
    Debriyaj meselesine km 50.000 olmuş üzerinden yürüdüğün şeye attığım başkası tarafından çekilmiş videonun ilk cümlesi "km ile debriyaj bitmesinin alakası yoktur" olmasına rağmen dimdik devam ediyorsun aynı şeyleri söylemeye.
    Kesin ve net şeyleri örnek veriyorum ki hataları kolay gör diye ama inadım inat haldesin.
    Baba yapma böyle.
    Sana ilk mesajım ile son mesajım aynı.
    İyi niyetle çekilmiş fakat çok fazla hatalı bilgi içeren bir video olmuş.
    Hatalı bilgi olur. Kimse allame-i cihan değil.
    Önemli olan hatanı düzeltmektir.
    Yaş mevki mevzusuna girmek bile yakışık almayacak şeyler çok merak ediyorsan 35 yaşında ve elektirik elektroniği iyi bir bilgisayar mühendisiyim. Yakın zamanda bir finans firmasının bilgi işlem direktörlüğünden ayrıldım. Öncesinde de patron dediğim kişi şuan tübitak başkanı. Ona göre yüksek seviye işler yaptım kendisi ile.
    İstesem panigaleye de binebilecek ekonomik konumdayım.
    Ama üretmeyi ve ürünlerde fiyat/performans kıstasını gözettiğim için bu motora biniyorum.
    Şimdiye kadar yardımcı olduğum insan sayısı 1000 i geçmiştir. Bir kısmını garajımda ağırlayarak ellerimle çözdüm sorunlarını.
    Kimseyi aşağılamadım ne yaşı ile ne başka birşey ile.
    Vlog seni biraz bozmuş bence. Bir yandan akıllı üsturuplu gibi konuşurken bir anda hırslı laflarla kaybediyorsun kendini.
    Nacizane tavsiyem ara ver biraz.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  18. #38
    schizoprenic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2009
    Motosikleti
    hyosung GT 250 naked
    İkinizin yazışmalarını takip ediyorum undocap hakaret tehdit etmeden saygı çerçevesinde yorum yaparken sen hakaret etmeye saygısızlık yapmaya son olarak da tehdit ettin burdan çıkan sonuç bilgi konusunda başa çıkamadın külhanbeylik yapıyorsun herkes kendine yakışanı yaparmış...
    yapcak bişey yok sistem böyle

  19. #39
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Ben sana Vlog seni bozmuş diyemem.
    Ama sen bana ukala, paralı asker, firma şakşakçısı diye hakaretlerinden sonra şimdide alenen tehdit edebilmede özgürsün.
    Tamam daha yazmıyorum. Gerek kalmadı.

  20. #40

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Arkadaşlar tehditvari konuşmasak da bilgilerimizi tecrübelerimizi yarıştırsak daha doğru olmaz mı? Sizlere yakışan da foruma yakışan da budur. Ortada çok bi problem de yok aslında, gereksiz uzuyor tartışma. Ben hyosung gv250 alma aşamasında biri olarak yorumlarınızı ciddiyetle okudum bilgilendim. Undocap arkadaşımız da eksik gördüğü bilgileri paylaştı gerçi ama bi daha ayrıntılı olarak paylaşırsa sevinirim. Bu şekilde daha çok faydalı olacaksınız benim gibi tecrübesiz arkadaşlara. Aklı başında insanlarsınız, bi anlık sinirle hareket etmeyin.
    UNdocab bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler