Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

HYOSUNG ALACAKLAR BURAYA!(motomania izmir)

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    https://www.youtube.com/watch?v=JBbdQXBfFRU A'dan Z'ye hyosung...

    HYOSUNG'UN TARİHÇESİ---KRONİK SORUNLARI---ARIZALARI---BAKIMLARI---ACABA ALINIR MI GİBİ TÜM SORULARIN YANITI BU VİDEODA.VİDEOYU BEĞENİP PAYLAŞMAYI VE ABONE OLMAYI UNUTMAYIN!motomania izmir


    GD250R İNCELEME:https://www.youtube.com/watch?v=hIt0Czm1Wxo
    Gt250r KULLANIM KILAVUZU:
    http://www.ekilavuz.com/kilavuz/c24c...-gt/motosiklet
    YEDEK PARÇA TEMİN EDEBİLECEĞİNİZ YERLER:
    -Merkez Yedek Parça
    -Delta Motorlu Araçlar
    -Motopit
    -MotoranYP
    -Sahibinden.com
    YURT DIŞI SİTELERİ:
    www.hyosungsource.com
    www.koreanbikeparts.com (paypal geçmiyor --yan grenajları getiremiyorsunuz---diğer parçalar buradaki fiyatlardan çok daha uygun)

    Lütfen Hyosung'la ilgili bilgilerinizi deneyimlerinizi videonun yorum bölümlerinde paylaşın.Kullanıcıların yararlanabileceği bir bilgi platformu oluşturalım.BAKİ SELAMLAR...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Valla hocam öyle bi yazmışsın ki hyosung piyasaya yeni çıktı sandım

  3. #3

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Sen arkadaşın diğer konuların bak bir de...

  4. #4

    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Geçen sene 2016 model 0 bir Hyosung gt250r aldım. 1000, 3500, 5500, 7500 kmde hep yetkili serviste bakimlarini yaptım ve motor 10300 kmde yağsız kalmaktan kitledi.Bu yüzden kimseye Hyosung tavsiye etmiyorum.

  5. #5

    Üyelik
    03 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara/mamak
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    hyusung alacaklar dinleyin beni.
    ALMAYIN.
    RODWIN250R bunu beğendi.

  6. #6
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Sakın ama sakın almayın.Dayıma oakdar alma dedim aldı. Sürekli akü bitiyor motor çalışmıyordu eski modelde değil 2013 2014 filan. Sargı değişti konjektör değişti düzelemdi en son yine yolda bırakınca satıyorum dedi sattı.Motor sürekli servisteydi aküyü şarj ettiiriyor 300 500 km gidiyior yine duruyordu.Resmen hibrit motor oldu :D

  7. #7
    Stock Sever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS200
    Cbf ten sonra bütçeme uyan bi motordu. Şuan vazgeçtim.
    HONDA

    #BZ3082

  8. #8
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    vurun daha ölmedi..
    bektanist ve Akias bunu beğendiler.

  9. #9
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    İyi niyetle çekilmiş ama çok fazla yanlış bilgi var.
    Mesela 2018 modelleri geldiğinde çok pahalı olması mevzusu.
    Bu modeller yeni kasa ve ABSli olduğu için bir miktar zamlı olacak fakat diğer motorlar gibi %20 zam yemeyeceği için(bknz Kore ile Türkiye gümrük anlaşması) diğer markadaki rakiplerine göre fiyat avantajı olacak.


    Alıntı AlpAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene 2016 model 0 bir Hyosung gt250r aldım. 1000, 3500, 5500, 7500 kmde hep yetkili serviste bakimlarini yaptım ve motor 10300 kmde yağsız kalmaktan kitledi.Bu yüzden kimseye Hyosung tavsiye etmiyorum.
    Motorun garantili ve garanti kağıdında 4000km de bir bakım kaşesi vardı.2000km de neyin bakımını yaptırıyordun?

  10. #10

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Arkadaşım neyin yanlış bilgisinden bahsediyorsun şu an eski modellerine 15.000 tl istiyorlar gelecek motor 300 cc ötv%37 oluyor ben fabrikanın dediğini aktarıyorum 18-20 bin bandından aşağı olmaz diyorlar 250 cc gelseydi ucuz olurdu bir de yanlışlar neymiş açıkla bana.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi niyetle çekilmiş ama çok fazla yanlış bilgi var.
    Mesela 2018 modelleri geldiğinde çok pahalı olması mevzusu.
    Bu modeller yeni kasa ve ABSli olduğu için bir miktar zamlı olacak fakat diğer motorlar gibi %20 zam yemeyeceği için(bknz Kore ile Türkiye gümrük anlaşması) diğer markadaki rakiplerine göre fiyat avantajı olacak.




    Motorun garantili ve garanti kağıdında 4000km de bir bakım kaşesi vardı.2000km de neyin bakımını yaptırıyordun?
    Arkadaşım neyin yanlış bilgisinden bahsediyorsun şu an eski modellerine 15.000 tl istiyorlar gelecek motor 300 cc ötv%37 oluyor ben fabrikanın dediğini aktarıyorum 18-20 bin bandından aşağı olmaz diyorlar 250 cc gelseydi ucuz olurdu bir de yanlışlar neymiş açıkla bana

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi niyetle çekilmiş ama çok fazla yanlış bilgi var.
    Mesela 2018 modelleri geldiğinde çok pahalı olması mevzusu.
    Bu modeller yeni kasa ve ABSli olduğu için bir miktar zamlı olacak fakat diğer motorlar gibi %20 zam yemeyeceği için(bknz Kore ile Türkiye gümrük anlaşması) diğer markadaki rakiplerine göre fiyat avantajı olacak.




    Motorun garantili ve garanti kağıdında 4000km de bir bakım kaşesi vardı.2000km de neyin bakımını yaptırıyordun?
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla hocam öyle bi yazmışsın ki hyosung piyasaya yeni çıktı sandım
    Abicim ben soru yanıt programları yapıuorum her gün bir sürü soru geliyor bu alet için fiyatlar uçunca bu tarz motorlara yöneliyor insanlar.Sahibinden.comda gerçek italyan malı diye satmaya çalışan insanlar var hala.Ben de 4 adet hyosung kullanmış biri olarak insanlara toplu ayrıntılı bir video yaptım her şeyi anlatmaya çalıştım.

  11. #11

    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi niyetle çekilmiş ama çok fazla yanlış bilgi var.
    Mesela 2018 modelleri geldiğinde çok pahalı olması mevzusu.
    Bu modeller yeni kasa ve ABSli olduğu için bir miktar zamlı olacak fakat diğer motorlar gibi %20 zam yemeyeceği için(bknz Kore ile Türkiye gümrük anlaşması) diğer markadaki rakiplerine göre fiyat avantajı olacak.




    Motorun garantili ve garanti kağıdında 4000km de bir bakım kaşesi vardı.2000km de neyin bakımını yaptırıyordun?
    2000'km de bir yağ değişimi(garantiden çıkmaması adına yetkili servisinde yaptırdım). Yağ eksiltip motor kitlenince,servise götürdüm, 2 hafta bilerek motora dokunmadılar garantiden yapmamak için ( MASLAK YOL MOTOR.) İlk bahaneleri kullanıcı hatası oldu direk bana neden yağı kontrol etmiyorsun dediler, ben de motorun dijital ekranında yağ ikaz lambası olmadığını ( motor bloğunun altta yanda bi gözenek var ordan kontrol ediliyor.) ve düzenli bakımlarını yaptırdığım motorun yağ eksiltip motoru kitlemesinin benle bir alakası olmadığını söyledim. 7500 km bakımında diğer bakım km'si için 11.500 gibi gelin demişlerdi ve motorum daha 10300'kmde idi. Güç bela 1 aylık bir süreçte motorumu yaptılar ama sesi ve gidişi eskisine göre çok çok kötüydü. Kredi ile 15 bin tl ye gelen motoru 1 sene sonra daha 10bin kmde iken 11 bin tl'ye satmak zorunda kaldım ve epey zarar ettim. Bu yüzden kimseye tavsiye etmiyorum.

  12. #12

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi niyetle çekilmiş ama çok fazla yanlış bilgi var.
    Mesela 2018 modelleri geldiğinde çok pahalı olması mevzusu.
    Bu modeller yeni kasa ve ABSli olduğu için bir miktar zamlı olacak fakat diğer motorlar gibi %20 zam yemeyeceği için(bknz Kore ile Türkiye gümrük anlaşması) diğer markadaki rakiplerine göre fiyat avantajı olacak.




    Motorun garantili ve garanti kağıdında 4000km de bir bakım kaşesi vardı.2000km de neyin bakımını yaptırıyordun?
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla hocam öyle bi yazmışsın ki hyosung piyasaya yeni çıktı sandım
    Yağ sorunu olmadan herhangi bir kronik sorun yaşadınız mı sizin serviste büyük ihtimal yağ tapasını sıkmadılar tam ordan kaçırmış olabilir mi?

  13. #13

    Üyelik
    08 Kasım 2014
    Hyosung alacağıma motorsuz kalırım daha iyi 😂😂

  14. #14
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı AlpAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000'km de bir yağ değişimi(garantiden çıkmaması adına yetkili servisinde yaptırdım). Yağ eksiltip motor kitlenince,servise götürdüm, 2 hafta bilerek motora dokunmadılar garantiden yapmamak için ( MASLAK YOL MOTOR.) İlk bahaneleri kullanıcı hatası oldu direk bana neden yağı kontrol etmiyorsun dediler, ben de motorun dijital ekranında yağ ikaz lambası olmadığını ( motor bloğunun altta yanda bi gözenek var ordan kontrol ediliyor.) ve düzenli bakımlarını yaptırdığım motorun yağ eksiltip motoru kitlemesinin benle bir alakası olmadığını söyledim. 7500 km bakımında diğer bakım km'si için 11.500 gibi gelin demişlerdi ve motorum daha 10300'kmde idi. Güç bela 1 aylık bir süreçte motorumu yaptılar ama sesi ve gidişi eskisine göre çok çok kötüydü. Kredi ile 15 bin tl ye gelen motoru 1 sene sonra daha 10bin kmde iken 11 bin tl'ye satmak zorunda kaldım ve epey zarar ettim. Bu yüzden kimseye tavsiye etmiyorum.
    2000km de bir yağ bakımı diye birşey yok bu motosiklette. Bende 0 olarak 2011 Gt250R aldım 30.000km boyunca her 4.000km de servise gittim.
    Motosikletim şuan 51.000km de hala bende. Ve 2 tane daha hyosung motosikletim var. RT 125 ve GT 650.
    Toplamda 200.000km hyosung marka motosikletler kullandım. Yüzlerce hyosung kullanıcısı ile konuşmuşumdur ve ilk defa böyle bir durum duydum. bu dediğiniz yağ yakıp yatak sarma yep yeni honda cbr250 de gözümün önünde yaşandı. Başka yaşayan arkadaşlarda oldu ama ilk defa hyosung için böyle birşey duydum.

    Sizin adınıza üzüldüm açıkcası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------

    Alıntı gökay77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung alacağıma motorsuz kalırım daha iyi ����
    Hocam sen alma lütfen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

    Videodaki bahsedilen konularda.
    - GV650 180 190 dan çok daha fazla olarak 235km hız yapabilen bir motosiklet
    - Bildiğim kadarı ile Hyosung satılmadı. Sürekli kendi içinde isim değişikliğine gitti. KR diye bir firma satın almadı.

    KR Motors has led the Korean motorcycle history over the last forty years, and KR Motors now prepares the next leap to global company.

    In 1978, KR Motors has started its business in the name of Hyosung Machine Industry as a specialized motorcycle manufacturer in Korea. And in 1979, it made a technical cooperation agreement with Suzuki Motors, Japan to develop the new model for domestic and overseas market. Thanks to the effort that KR motors had put in the development since its foundation, it is designated as an official motorcycle provider for Seoul Olympic Games in 1988. And it was a memorable moment to be renowned as a leading motorcycle manufacturer to the global market.
    -2018 fiyatlarındaki yanlıştan bahsettim zaten.
    -20.000km de bir konjektör değiştirin demek bir saçmalık.Sarf malzeme mi ki bu 20.000km de bir değişsin.
    Benim GT250 motosikletimde 30.000km dir aynı konjektör var ve GT650 motosikletimde 80.000km dir aynı konjektör var.

    - YBR gibi karbüratörlü bir motosikletin konjektörü hyosung'un elketiriğini karşılayamaz ve zamanla arıza çıkarmasına sebep olur.
    Kaliteli ve yaklaşık aynı güç tüketimine sahip bir motosiklet (Xmax gibi) olsa hadi neyse. Sen ybr öneriyorsun ben millete R1,GSXR 1000, 1000rr gibi motosikletlerin kullandığı mosfet konjektör öneriyorum ki; benim 80.000km dir kullandığım konjektördür.

    -Statör kendi başına arıza çıkaran bir parça değildir. Bozulma sebebi konjektörün bozulmasıdır.

    -Buji başlığında haklısın da Buji kablosunu nereden çıkardın ? Kim ne zaman buji kablosundan yolda kalmış?
    Buji kablosu silikon kablodur ve ciddi kalitelidir. Gereksiz bir işlem olur.

    -Oksijen sensörünün kafası egsoz borusunun içindedir. çamura falan bulaşmaz. Arıza çıkarma sebebi X bir sebeple(pipo, zayıf akü, konjektör) yanmayan yakıtın egsozda yanmasıdır. Ve benzine yatırılarak temizlenir. Sorun kalmaz.

    - Beyin(Ecu)lardan bahsederken girdiğin görseller bilgisizce internetten alınmış Daewoo diye gösterdiğin beyin Hyosung'un kullandığı beyin ile uzaktan yakından alakası yok.

    - Egsozun tüp olarak kullanılması beyini etkilemez çünkü Oksijen sensörleri headersların üzerindedir. Tüp ile alakası yok.
    - Beyin resetlemede, beyin adamın kullanma şekline göre enjeksiyon haritası vs oluşturmaz. Harita tektir, yazılım atılmadığı sürece değişmez. Ne mi olur? Motorun kullanıldığı yerin rakıma göre değişen oksijen sebebi ile farklı değerler gönderen sensörleri değerlendirip yakıt karışımını ayarlar.

    -Motorun egsoz değişiminden sonra çekmemesi atmosferik motorların egsozdan geri basınca ihtiyaç duyması ile alakalıdır. Kim ne yaparsa yapsın alacağı motora göre tasarlanmış boğazdan egsoz takmadığı sürece tork düşecektir.

    - Krank kırma mevzusunda eski modellerdeki krank yeterince kaliteli değil gibi birşeyler söylenmiş. İsteyen devir kesiciye rağmen yeni modellerde de krank kırabiliyor. Devir kesici hiç bir motosiklette herşey değildir.
    Eski motorların krank kalitesi ile yenilerinki aynıdır. Hiç biri de öyle kalitesiz değildir.

    Videoyu daha fazla izleyemedim. Bu kadar hata yeterlidir diye düşünüyorum.

    Bu arada ST Kanuni ile alakalı kısımlarda anlatırken kullandığın arkasında kask duran beyaz motor benim şuanda 51.000km deki motosikletim

    Dediğim gibi iyi niyetle çekilmiş bir video olabilir fakat hatalarla dolu. Çok titiz bir iş olmamış
    Akias ve ogzcngdk bunu beğendiler.

  15. #15
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Hyosung ilgimi çeken, hemen hemen her modelini görsel olarak beğendiğim ama hakkında pek fikrimin olmadığı bir markadır. Bu nedenle videoyu hazırlayan arkadaşın eline, emeğine sağlık çok faydalı olmuş.

  16. #16
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    vala ben çatır çatır biniyorum hiç bir sıkıntısını görmedim

  17. #17
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    2013 Hyosung GV250im Su anda 30bin km de. Buji pipolarını bir kez değiştirdim, rölanti sensörü bir kez temizledim ve arkasındaki bir boruyu değiştirdim. Bir kez debriyaj müşürü değiştirdim, bir kez akü değiştirdim. Birde yağ, buji, zincir gibi standard bakımlarını yapıyorum. Allah'a çok şükür başka hiç bir sorun yaşamadım. Hyosung alınmaz falan diyenleri hayretle dinliyorum. Ama keyif işi bu işinize gelmeyeni beğenmediğinizi almayacaksınız tabi gayet normal. Yağ eksiltme gibi bir kronik problem yok. Arada her aracın etrafında dönüp bi bakmak lazım yağ su akıtıyormu diye, birde yağ seviyesin,i gösteren cam var motorun yanında oradan kontrol edin.Yağ ne fazla nede az olmamalı. Muhtemelen yağ tıparsının contasından yada herhangi bir yerinden yağ kaçırıp yağsız kalmıştır. Ama bu hyosung ile alakalı bir sorun değil. Birde ustanız işten anlayan biri olmalı. Piyasada usta diye gezip hiçbir şeyden anlamayan bi sürü garip tip var. Eline 2 anahtar alan ustayım diye dükkan açıyor.

  18. #18

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Şimdi böyle üsten üsten konuşup ukala bir üslupla kendini hyosung uzmanı gibi gösterme.3 tane döküntü hyosungun var diye milleti yanlış yönlendirme.Elindeki motorların ne halde olduğu konuya yaklaşımından belli.50.000 de debriyaj değiştiremeyen birisi bence bu konu hakkında yorum yapmamalı.Kendi kendine şişmiş rahatsız olmuşuşsun nedense.Bu konu hakkındaki her şey yetkili servisin ve bu işi bilen ustaların ayrıca kendi deneyimlerimdir.Bu alet üzerine emin ol senden daha fazla kafa yormuşumdur.Şimdi yanıtlayım teker teker:
    1-Gv650 modelinde 194km kesici devreye girer kesici olamayan modelllerde dişlilerle oynayıp 220 yapabilrisin tabi cahil cesaretine sahipsen cruiser bir makinada sırf yapabiliyor diye o hızlara çıkmak ahmaklıktır.
    2-Fiyat 18-20 bin bandından aşağı olmaz lafını fabrika söylüyor ben değil.Yılbaşından sonra her şeye %15 zam gelecek basını takip et.Eski kasaları şu an 15 e satılıyor zaten. 300cc euro4 uyumlu motoru 12'ye satacak halleri yok %37 ötv yiyor.Kolay bir denklem %8 ötv ile ile 250cc 15'e satılan motor yılbaşı zamlarından sonra 37%ötv yiyip kaç paraya satılır?
    3-Konjektör ömürlük parça değildir 20.000'de değişir yolda kaldıktan sonra değiştirir genelde kullanıcılar.Açıp servise teyit edebilirsin.Kullanım kılavuzunu okuyabilirisin.
    4-Konjektörde uyumlu parçalardan bahsediyorum sadece piyasada orjinal diye satılan ürünlere 300 lira vermesinler diye.Gv650 bende vardı bilirsin kawasaki suzuki konjektörü takılır ona ki sen kesin değiştirmişindir.Onlarda akü bitince neden o parçalar bozulmuyor araştır.
    5-Statör konjektör arızası bu aletin en meşhur arızasıdır kim ne derse desin bu aletlerin elektrik tesisatları sorunludur ve kaliteli malzemelerden üretilmemiştir.
    6-Oksijen sensörü ile dediğim yöntemi denemeni tavsiye ederim.Hyosungun o motor üzerinde kullandığı en kalitesiz parçadır.Gerçekten de kirlenir neden benzinle yıkandığını anlarsın o zaman.
    7-Buji ve buji başlığını değiştirdikten sonra kabloyu da değiştir demenin ne sakıncası olabilir.Sonuçta akım geçiyor yıpranıyor.Kaç paralık şey.
    8-Daewoo beynin videoya koyacak şekilde çözünürlüğe sahip görselli yok temsili bir şey insanlar hemen o fotoğrafla daewoo beyin aramayacaklar herhalde.Sırf eleştirmek için yazmışssın.
    9-Egzozla ilgili tamamen yanlış bir bilgiye sahipsin bence arada işini bilen servislere uğra her şeyi kendi başına çözemezsin.Ki orjinal egzoz kullanıyorsun.
    10-Yeni yakıt değerleri ayarlaması beynin yeni haritalar oluşturması değil midir terime yüklediğin anlamla alakalı...Sonuçta püskürtmeyi yeniden ayarlıyor.Yazılım standarttır ama değerleri güncelleme kabiliyetine sahiptir.
    11-Bu motorda hep orijinal egzoz takın kullanın diye bas bas bağırıyorum.
    12-Krank kırma olayında iyice bir araştır Koredeki forumları oku fabrika kendi söylüyor iyileştirmeye gidildi diye bir parti krank üretip 2017 yılına kadar aynı parti krankı kullanmamışlar yani...Ki tam krank kırma değildir detaylı anlatırım istersen.
    13-Distiribütörle ilgili olayı iyi bir araştır kes yapıştırla olmaz bu iş.
    14-Senin motosikletin resmini kullanmakla suç mu işledim?Neden gündeme getirdiğini anlamadım.
    15-Yedek parça konusunda sym aldı yedek parça sıkıntısı yok gibi forumlarda bilgi veriyorsun... Yedek parça sıkıntısı hat safhada firma kanuniyle de mahkemelik elindeki parçaları vermiyor diye..Ve parçaları Kore fiyatlarından 3 ile çarpıp yolluyor şu an yaptığı bu.Böyle distiribitörlüğe can kurban.
    16-Madem bu kadar bilgiye sahipsin sen de çek anlat o zaman yapanı da eleştirme...Bu motoru hala gerçek İtalyan diye sahibindende satmaya çalışan insanlar var.Motor fiyatları uçunca insanlar uygun fiyat yüzünden bu motorları tercih ediyor başına gelebilecek her şeyi burada anlatmaya çalıştım.Kötü mü yaptım sence.Her gün en az 20 tane soru geliyor bana.
    17-Kendini milad alma bu motoru alıp bu dediklerimi yaşamayan kullanıcı nadirdir ya da yoktur.Ama sen hiç sorun yaşamamış gibi lanse ediyorsun.Motorun daha 50.000km'de..Diğer 125'lik motorun daha 7000'de karbüratörü gollemiş onu neden söylemiyorsun.
    18-Markanın fanatikliğini yapmaya gerek yok babamızın fabrikası değil sonuçta Geçen Daelim roadwin alacaktım bir parça için nazillideki fabrikayı aradım yetkili kişi aman abi uzak dur dedi kendi sattığı motordan düşün böyle bir ülkede yaşıyoruz.
    19-50.000 km gelmek başarı mıdır ya da bu motorun sorun çıkarmayacağı anlamına mı gelir.Kendini bilen bir motorcu zaten 2 sezonda o km'yi yapar.Alıp yatırın motoru sonra sorunsuz biniyorum
    20-Biraz emeğe saygı göster....Eleştirmekten başka şeyler yapabilirsin.Hyosung hakkkında bu kadar derli toplu bir video varsa bırakırım ben işi.Hem bilirkişilik yapıyorsunuz hem de bu camia için bir dikili ağacınız yok.Eleştirmeye gelince yardırın...Anlatsaydın o zaman kaç senedir var sende.
    21.Almışın motorları biriyle 15.000 diğeriyle 50.000 km yapmışın orasını burasını söküp boyamışın kendine hobi edinmişsin sök takı.Motorlar yatıp duruyor ondan sonra ahkam kesiyor saygızca bir üslupla eleştiri yapıp daha fazla seyredemedim videoyu gibi insanları öteliyorsun .Sen geçeceksin yeni camii traşını...

  19. #19
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi böyle üsten üsten konuşup ukala bir üslupla kendini hyosung uzmanı gibi gösterme.3 tane döküntü hyosungun var diye milleti yanlış yönlendirme.Elindeki motorların ne halde olduğu konuya yaklaşımından belli.50.000 de debriyaj değiştiremeyen birisi bence bu konu hakkında yorum yapmamalı.Kendi kendine şişmiş rahatsız olmuşuşsun nedense.Bu konu hakkındaki her şey yetkili servisin ve bu işi bilen ustaların ayrıca kendi deneyimlerimdir.Bu alet üzerine emin ol senden daha fazla kafa yormuşumdur.Şimdi yanıtlayım teker teker:
    1-Gv650 modelinde 194km kesici devreye girer kesici olamayan modelllerde dişlilerle oynayıp 220 yapabilrisin tabi cahil cesaretine sahipsen cruiser bir makinada sırf yapabiliyor diye o hızlara çıkmak ahmaklıktır.
    2-Fiyat 18-20 bin bandından aşağı olmaz lafını fabrika söylüyor ben değil.Yılbaşından sonra her şeye %15 zam gelecek basını takip et.Eski kasaları şu an 15 e satılıyor zaten. 300cc euro4 uyumlu motoru 12'ye satacak halleri yok %37 ötv yiyor.Kolay bir denklem %8 ötv ile ile 250cc 15'e satılan motor yılbaşı zamlarından sonra 37%ötv yiyip kaç paraya satılır?
    3-Konjektör ömürlük parça değildir 20.000'de değişir yolda kaldıktan sonra değiştirir genelde kullanıcılar.Açıp servise teyit edebilirsin.Kullanım kılavuzunu okuyabilirisin.
    4-Konjektörde uyumlu parçalardan bahsediyorum sadece piyasada orjinal diye satılan ürünlere 300 lira vermesinler diye.Gv650 bende vardı bilirsin kawasaki suzuki konjektörü takılır ona ki sen kesin değiştirmişindir.Onlarda akü bitince neden o parçalar bozulmuyor araştır.
    5-Statör konjektör arızası bu aletin en meşhur arızasıdır kim ne derse desin bu aletlerin elektrik tesisatları sorunludur ve kaliteli malzemelerden üretilmemiştir.
    6-Oksijen sensörü ile dediğim yöntemi denemeni tavsiye ederim.Hyosungun o motor üzerinde kullandığı en kalitesiz parçadır.Gerçekten de kirlenir neden benzinle yıkandığını anlarsın o zaman.
    7-Buji ve buji başlığını değiştirdikten sonra kabloyu da değiştir demenin ne sakıncası olabilir.Sonuçta akım geçiyor yıpranıyor.Kaç paralık şey.
    8-Daewoo beynin videoya koyacak şekilde çözünürlüğe sahip görselli yok temsili bir şey insanlar hemen o fotoğrafla daewoo beyin aramayacaklar herhalde.Sırf eleştirmek için yazmışssın.
    9-Egzozla ilgili tamamen yanlış bir bilgiye sahipsin bence arada işini bilen servislere uğra her şeyi kendi başına çözemezsin.Ki orjinal egzoz kullanıyorsun.
    10-Yeni yakıt değerleri ayarlaması beynin yeni haritalar oluşturması değil midir terime yüklediğin anlamla alakalı...Sonuçta püskürtmeyi yeniden ayarlıyor.Yazılım standarttır ama değerleri güncelleme kabiliyetine sahiptir.
    11-Bu motorda hep orijinal egzoz takın kullanın diye bas bas bağırıyorum.
    12-Krank kırma olayında iyice bir araştır Koredeki forumları oku fabrika kendi söylüyor iyileştirmeye gidildi diye bir parti krank üretip 2017 yılına kadar aynı parti krankı kullanmamışlar yani...Ki tam krank kırma değildir detaylı anlatırım istersen.
    13-Distiribütörle ilgili olayı iyi bir araştır kes yapıştırla olmaz bu iş.
    14-Senin motosikletin resmini kullanmakla suç mu işledim?Neden gündeme getirdiğini anlamadım.
    15-Yedek parça konusunda sym aldı yedek parça sıkıntısı yok gibi forumlarda bilgi veriyorsun... Yedek parça sıkıntısı hat safhada firma kanuniyle de mahkemelik elindeki parçaları vermiyor diye..Ve parçaları Kore fiyatlarından 3 ile çarpıp yolluyor şu an yaptığı bu.Böyle distiribitörlüğe can kurban.
    16-Madem bu kadar bilgiye sahipsin sen de çek anlat o zaman yapanı da eleştirme...Bu motoru hala gerçek İtalyan diye sahibindende satmaya çalışan insanlar var.Motor fiyatları uçunca insanlar uygun fiyat yüzünden bu motorları tercih ediyor başına gelebilecek her şeyi burada anlatmaya çalıştım.Kötü mü yaptım sence.Her gün en az 20 tane soru geliyor bana.
    17-Kendini milad alma bu motoru alıp bu dediklerimi yaşamayan kullanıcı nadirdir ya da yoktur.Ama sen hiç sorun yaşamamış gibi lanse ediyorsun.Motorun daha 50.000km'de..Diğer 125'lik motorun daha 7000'de karbüratörü gollemiş onu neden söylemiyorsun.
    18-Markanın fanatikliğini yapmaya gerek yok babamızın fabrikası değil sonuçta Geçen Daelim roadwin alacaktım bir parça için nazillideki fabrikayı aradım yetkili kişi aman abi uzak dur dedi kendi sattığı motordan düşün böyle bir ülkede yaşıyoruz.
    19-50.000 km gelmek başarı mıdır ya da bu motorun sorun çıkarmayacağı anlamına mı gelir.Kendini bilen bir motorcu zaten 2 sezonda o km'yi yapar.Alıp yatırın motoru sonra sorunsuz biniyorum
    20-Biraz emeğe saygı göster....Eleştirmekten başka şeyler yapabilirsin.Hyosung hakkkında bu kadar derli toplu bir video varsa bırakırım ben işi.Hem bilirkişilik yapıyorsunuz hem de bu camia için bir dikili ağacınız yok.Eleştirmeye gelince yardırın...Anlatsaydın o zaman kaç senedir var sende.
    21.Almışın motorları biriyle 15.000 diğeriyle 50.000 km yapmışın orasını burasını söküp boyamışın kendine hobi edinmişsin sök takı.Motorlar yatıp duruyor ondan sonra ahkam kesiyor saygızca bir üslupla eleştiri yapıp daha fazla seyredemedim videoyu gibi insanları öteliyorsun .Sen geçeceksin yeni camii traşını...
    Senin için derli toplu, yalan yanlış şeylerin olmadığı bir video çekicem. 200.000km hyosung tecrübesini motor yatırarak yapmadım


    Sök tak diye küçümsediğin işleri Devrim Sirmen ve Fuat Domaniç ile beraber bir süspansiyon seminerinde anlattığımda aklı gitti herkesin.

    Birazını buradan görebilirsin.
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...-modifiye.html
    Bu konudan sonra motoru bitirip 10 ülkelik bir gezi yaptım.
    Şimdi de ön takımı r6 ön takımı ile değiştirip arkaya Öhlins TTX36 takıyorum. ama işler sebebi ile yavaş yürüyor ;)

    Dikili ağaç istiyorsan Dünyadaki hyosung üzerine en kalabalık 2. facebook grubunun adminiyim
    berk_cglr ve BerkKirnali bunu beğendiler.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  20. #20

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Nasıl insanın ağırına gidiyor di mi yaptığın işi küçümsediğinde.Bekliyorum videoyu... Paylaşacağım kanalda emin ol.Çünkü benim derdim insanlara yol göstermek.Faydalı her işe varım ve desteklerim saygı çerçevesinde.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler