Vlog çekmeye devam et sen... ASLAN
Vlog çekmeye devam et sen... ASLAN
yapcak bişey yok sistem böyle
Daha bakım periodlarından haberin yok benim hyosung gd250r ilk 3000 km de 3 kez yağ değişimi oldu 2000 km bir yağ değişimini fabrika bastırdı sorunlar yaşanıyor diye.Burda ahkam kesip duruyorsun.2011 den bu yana çok şey değişti.Şimdi ona da yanlış dersin.
Ne demiştik deprem olduğu bir gerçek ama sebebi tanrıların kurban istemesi değil.
Bakım periyotlarının kaşelendiği kağıt değişmiş olabilir. Haberim yok ama sebebi Hyosung ile alakalı değildir. Türkiyedeki kullanıcılarla alakalıdır.
Bunu zaten bakım kağıtlarında olmasa bile eskiden beri arkadaşlara tavsiye ediyorduk.Sürekli yüksek devirde kullanan genç arkadaşlara.
Piste çıkan bir yarışçı her pist gününden sonra yağını değiştirir. Çünkü yağ sürekli yüksek devirden dolayı çok yıpranmıştır.
Kullanıcı profili olarak sürekli böyle dibini görerek kullanan arkadaşların 2000km de bir yağ değiştirmesi normal.
Ama sebebi 2011 den beri birçok şeyin değişmiş olması değildir. Tanrılar kurban istemiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------
önce bi imzalı kaşeli belgeni görelim. Bunu yapabilecek babayiğit yetkili servisi bi görelim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
Servis klavuzunda birşeye bakıyordum denk geldi valla bak özellikle buna bakmadım
Egsoz tüpü değişince bilmem ne olur diyordun ya.
Diyagrama dikkat edersen Exhaust pipe(Egsoz borusu) üzerindeki oksijen sensöründen ECU'ya bilgi var sonrasında muffler(Egsoz tüpü) beyin ile hiç alakası yok tek yönlü ok var. Yani beyin senin egsoz tüpünü hiç bir zaman bilmez.
Bknz: GT/GV250 EFI Service manual
Yanlış dediğin şeyleri açıklayım bir daha sana fiyata yanlış diyorsun adamlar getirmeyebiliriz diyor %37 ötv yiyen motor 18-20 arası satılır diyorum örneklerine bak.Ben egzoz olayını o yöntemle çözdüm diyorum ki ustam öğretti inanmıyorsun orjinal egzoz kullanıyorsun benim motorum 2015 modeldi 2011 değildi güç kaybı olacağını çocuk da bilir ama gerçekten işlemden sonra çekiş çok değişmişti.gv650 194km kesiciye giriyor diyorum 220 yapıyor diyorsun eskileri yapabilir ama cruiser makinayla o süratlere çıkılamaması gerektiğini bilmiyorsun.Ekranda sorun oluyor diyorum az önce arkadaşım mesajını oku.Symde parça sıkıntısı yok diyorsun adamların elinde parça yok 900liralık beyne 3700 lira istediler 3 katıyla çarpıp yolluyorlar diyorum.Daewoo beyin gösterdiğim değil diyorsun çözünürlükte foto bulamadım diyorum.Koredeki firma finansal destek için ortaklar aldı bir ara iflas eder gibi oldular ondan şirketlerin ismi değişti hayır diyorsun.Oksijen sensörünü elbet yakıt değerleri kirletir ama dış etkenler de etkilidir özellikle soketlerde hayır diyorsun.Krankta iyileştirme yapıldı ayrıca devir kesici eklenerek önlem alındı fabrika açıkladı diyorum hayır diyorsun.Ben ybr konjektörü ve xmax konjektörünü bizzat kullandım sattığım kişi hala kullanıyor sen hayır diyorsun ki akü sağlamsa bal gibi oluyor.80kö konjektör değiştirmedim diyorsun sonra mofsetli konjektör taktım diyorsun.Servis 20.000de değiltşrin kaliteli bir konjektör değil diyor sen saçmalık diyorsun.Buji başlıklarını bujileri değiştirmişken kabloyu da değiştirin diyorum sonuçta 2005 senesinden beri yollarda sen hayır diyorsun.Konjektör bozulunca statörün bozulma ihtimalini herkes bilir ama bu kadar da bozulmaz sen hayır diyorsun.125cc motorun daha 7000 kmde karbüratörü golletmiş aç symde kaç para diye bir sor pahalı dicem ona hayır diyeceksin.50.000km de debriyajı değiştir diyorum bizde bmw1200gs var servis 40.000 de değiştirdi sen hayır diyorsun yolda kalasaya kadar kullan.Fuat domaniç Devrim sirmen tamir ustası değildir.Onları teknik konularda referans veremezsin dicem ona da hayır diyeceksin.Frenleri özellikle arka çabuk kitliyor dicem ona da hayır diyeceksin ki 5 liralık balata kullanmam.Dediklerimi kabul etmek zorunda değilsin ben de aynı şekilde işine geleni alır millet dener işine gelmeyeni almaz bu kadar basit.Dener görür.Herkesin motosiklet hakkında detaylı bilgisi yok insanlar kredi çekip asgari ücretle ödemeye çalışıyor ondan bilinçlensinler.%60 doğru bile olsa yine de en azından insanlık adına bir şey yaptım.1000 kişi seyretti şimdiden o da bana yeter mesajlar gerekli kardeşlerime ulaştı ve ulaşmaya devam edecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------
2015 modele tiger egzoz taktım alet sapıttı.Enjeksiyonlu motorlarda özellikle V motorlarda egzoz değişiminden sonra hava akış ayarı bozuluyor ve düzensiz rolanti, vites geçişlerinde (özellikle düşüşlerde) debriyajı çekmen ile stop edebilme ihtimali çok yüksek. 170 i gören alet 140 a çıkamadı yığılıp kaldı.Bunu gerçekten yaşadım.Ve anlattığım yöntem de işe yaramadı.O modelde nedense sonra orjinal egzozu taktım yine aynı oldu.Düzelmedi beyne reset attık sonra düzeldi.Servise ki çok iyi ustadır neden olmadı dedim daha öncekilerde olmuştu abi bunlarda tahmini 4-5 tane farklı yazılım var dedi birine olam diğerine olmuyor dedi aynı sorun şu anda 2004 model kawasaki zx10rımda var sahibi egzoz taktıktan sonra sapıttı dedi hallederiz dedik aldık onlarda da tps sensörü gaz kelebeği ve oksijen sensörü ayarlarını iflas ettiriyor yazılımla iatanbulda bir yer yapıuormuş izmirde yok ama bilmeyen adam anlamaz alet güçlü.Ama 180-190km de tıkanıyor alet ciğeri yetmiyor halledeceğiz inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:21 ----------
Ben artık sıkıldım yazmayacağım iyi geceler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:29 ----------
Nato mermer nato kafa...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
Arkadaşının şakşakçılığını yapma...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Arkadaşının şakşakçığını yapma...
Ben videyu çeken arkadaşın yani gökhan abinin servisiyim.Abi durumu anlattı çok üzüldüm ve yazma ihtiyacı hissettim.Kendisi gerçekten bu işin içinde biridir ve ford servisi ortaklığı vardır ayrıca edebiyat öğretmenidir alsancakta etüt merkezi vardır babası da galericilikten emekli olmuş çok saygıdeğer bir insandır. Ben 4 sene kanuninin servisinde çalıştım.Hyosungu bilirim demek istemiyorum çünkü kendi adıma çok karmaşık bir cihaz olduğunu düşünmüyorum.Abinin videoda anlatttığı her şeyi A'dan z'ye onaylayabilirim bende ki videoyu çekmeden önce gelip sordu notlar aldı gerçekten titiz biridir.Fabrikasyon hataların nasıl kullanıcıya yüklediğimizi ispat edebilirim isteyen dükkanıma gelir çayımı içer her şeyi anlatırım...Ben gökhan abi gibi Hyosungu öneren biri değilim açıkcası.Parça sıkıntısı yüzünden çok çektik ve ben önermiyorum.Ne zaman bir şeyinin tamir etsek adam 2 gün sonra gelip olmadı diyor.Parça yok en büyük dert bu alette.Elektrik tesisatı zayıf.İtiraz eden bir arkadaş varmış gelsin gösterelim her şeyi...Bana göre devri kapanmış bir alet açıkcası.
Eğer senin davranışlarını arkadaşım yapsaydı aynı tepkiyi verirdim dikkat edersen ne senin ne de onun motorla ilgili yazdıklarına cevap bişey yazamadım çünkü bu kadar teknik bilgim ve tecrübem yok sadece uslupla ilgili yanlış konuştuğunu belirttim... İyi günler
Eğer izmirde olsaydım emin olun bende gelir size herşeyi gösterirdim.
Bir servis olarak karbüratörlü motor olan YBR(doğru düzgün elektirik çeken parça yok) nin konjektörünü Enejeksiyonlu olan Hyosunglara(Benzin pompası, sensörler, beyin vs) takılmasına onay veriyorsanız ve takıyorsanız 2 gün sonra arıza ile dönen motorların müsebbibi sizsinizdir.
Beyin resetlendikten sonra 30 40 km kullanım stilinize göre sizi öğrenip yeniden haritalama yapıyorsa!!1 size göre çalışıyor lafına onay veriyorsanız sizinle konuşacak başka birşey yoktur.
Onay vermiyorsanız A dan Z ye demeyin
Bilmediğimiz şey mi sanki sürekli yaparlar servisler bunu. Hemde marka bağımsız her serviste var bu en baba bildiğiniz japonda da var.
Arkadaşın CBR250 yatak sardı İstanbul anadolu yakasındaki bir servis kullanıcı hatası dedi. Avrupa yakasındaki bir servis garantiden yaptı.
Eğer bilmeseydi avrupa yakasındakinin yapmadığını. Kullanıcı hatası olarak ona kaçacaktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------
Edebiyat yapmayın. Konuların farklı yerlerde verilmiş cevapları başka yerde koyarak sanki alakasız konuşmuşum gibi saptırıyorsunuz.
Ben size elektronik vs konularında dediklerimin doğruluğunu ispat için süspansiyon üzerine seminere gittim mi dedim. Oradaki kişilerle bunu mu konuştum dedim ki lafı alıp nereye getiriyorsunuz. Sanki fuat ve devrim sirmen benim diğer konulardaki bilgimi mi değerlendirdi. Teknik bir konuda referans mı verdim. Burada konuşulan konular teknik bile değil 1 senelik çırak bilgileri ama onları da yanlış söylüyorsun.
Fiyat 21 22 den aşağı olmaz diyorsun videoda görücez ne olacağını.İnşallah kullanıcıların lehine olan benim tahminim gibi 18-19 bandında olur.
bobin çatlama patlama işleri 2013 motosikletlerde olurken. Sonuçta 2005 ten beri yolda olan motorlar diyorsunuz o da çok güzel.
Oksijen sensörünü anlatırken elinle vida sökme hareketi yaparken çamurlanıyor servisler temizliyor diyorsun. Şimdi döndün soketlerin çamurlanmasına.
Burada da güzel edebiyat ile laf çevirme var. Bu arada o soketler su geçirmez sokettir su zor ihtimal girse bile çamur girmez.
https://youtu.be/JBbdQXBfFRU?t=791
Bu arada ben insanlara Vstrom 650 bobinlerini ve pipolarını öneriyorum ve kullandırtıyorum. Japon Mitsubishi marka bobinler ve Denso pipolardır kolay kolay bozulmaz.
Bazı araçlar vardır o araçların kılavuzunda parçaların ömrü km iledir ve değişir. BMW böyle bir araçtır ve kuru debriyajdır arabalar gibi. Sana attığım videonun ilk başlangıcı ise "KM debriyajın bitmesi için belirleyici bir etken değildir" ile başlıyor. Bağımsız bir adam tanımam etmem.
Konjektör konusunda ufaktan çark yaparken çaktırmamaya çalışıyorsun.Daha önce de yazdım hadi Xmax konjektörü neyse de YBR gibi motorda güç çeken parça olmayn bir motosikletin konjektörünü nasıl Hyosung'a takın tavsiyesi verirsin. Birde her 20binde bir değiştirin diyorsun.
Videonda tam olarak ne diyorsun "genelde motorlarda öyle 20.000 de 1 konjektör değiştirmek gerekir" yani kalite vs değil motorlarda 20.000km de bir konjektör değiştirin diyorsun.
Şimdi kalite vs diye çarktırmadan kıvırtma çabaları var. İyi bari birşeyler öğreniyorsun hiç olmazsa
https://youtu.be/JBbdQXBfFRU?t=682
Ben konjektör olarak panigalenin bile kullandığı Shindengen FH serisi konjektör kullanıyorum. İnsanlara öneriyorum. Amerikadan 15 tane getirip ihtiyacı olanlara neredeyse alış fiyatımdan verdim.
YBR nerede panigale konjektörü nerede.
Bu arada genelde motosikletlerde olduğunu söylediğin 20.000km de konjektör değişimini bahsettiğiniz BMW de de yapıyor musunuz?
Gerçekten doğru olanlara hiç itiraz etmiyorum. Mesela arka frenin çabuk kitlemesi gibi.
Mesela çok çok sert kullanıcı arkadaşlara yetmeyen ön frenin radial olmayan eski 600rr frenlerini basit bir braket ile hyosunga takılacağını anlatıyorum.
En bariz hatan ama kullanıcıları çok ilgilendirmediği için önemsemediğim hatan ise Hyosung markasının satılması mevzusu.
Buradan resmi siteden okursan. Bu firmalar holding içindeki alt firmalardır. satılmamıştır.
Mevzunun önemi altı boş kulaktan dolma bilgileri nasıl önemsediğindir.
https://www.hyosunguk.co.uk/aboutus.php
Servisçi arkadaşınızın doğru dediği birşey var. Bu motosiklet aslında çok basit bir motosiklet öyle uzman olmaya vs gerek yok.
1 yıllık akıllı bir çırak herşeyini öğrenir. Ama sizin daha çok yolunuz var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------
Reklamın iyisi kötüsü olmaz görüntülemen 1000'i geçmiş
Bundan sonra daha dikkatli videolar çek ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Sen eğitimcisin bir sürü insan ve iletişim hakkında bilgin olması lazım. Formasyon dersleri almış olman lazım.
İnsanlarla iletişiminde ise ufak çaplı mayfa gibi geliriz oraya, yapmadığımız işlermi, vericem ben sana coşkuyu bilmem ne diye konuşuyorsun.
Ben sana iyi niyetli olarak diyorum ki; düzgün bir insan gibi konuşup sonradan konuşmaların sapıtıyor.
Bu Vlog işleri bozmuş seni ara ver diyorum. Yine kıyametle seviyesizlik hakaret
İnsanlar sana birde çocuklarını emanet ediyor.
Bir veli olsa ve bu uslübu görse yemin ederim senin sınıfından çocuğunu alır.
ver gazı... ver çoşkuyu
İyi bir şeyler öğreniyorsun diyip adamın damarına basma kendini komik duruma düşürüyorsun.Dediklerimin arkasındayım ispatını da yaprıö sen kabullenmesen de.Sen motordan anlasan hyosunga r6 amörtisörü takacağım diye uğraşmazsın yaptığın her şey hacı murata 5bin liralık jant takmak gibi bir şey.Yanlış adrestesin.Racing makineyi naked yapmak... sanki naked modeli yok piyasada.Miladı dolmuş 125cc motoru boyamak.Bilgisayar mühendisiliğini motosiklet tamiriyle özdeşleştirmek.Boş işlerle uğraşıyorsun.Eski bile bir tane r6 filan al yaptığına değsin bari. Motosikletin üzerindeki elektrik aksamlarının bir ömrü vardır bu hyosıngta çok az bir zamana denk gelir.Konjektör 20.000 km değişir ister inam ister inanma.Fiyat konusunda çakallık yapan sensin bu arada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Yalan yanlış şeyler yazıyorsun diyorsun sonra formasyomdan ve şimdi de öğretmenliğimden yürüyorsun.Çırak yerine bile koymuyorsun ondan sonra sinirlenince neden böyle konuşuyorsun iş zaten hyosuntan çıktı şahsi oldu.Herkesin hassas olduğu noktalar vardır sen çakallık yapıp arada lafı sokuyorsun sonlara doğru düzeltip çıkıyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
Senin yazılarının altında ver çoşkuyu yazıyordu ben de sinirle bana yazdım sandım benim hayatımın yarısı ticaret yarısı eğitimde.Yalan mı söyleyim paramızın peşinde koşarken yapıyoruz böyle şeyler yapmak zorındayız.Mafyalıkla alakası yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
ARTIK SENİNLE HYOSUNG ÜZERİNE HİÇBİR ŞEY KONUŞUP PAYLAŞMAM BİTTİ NOKTA.ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN...
Herkese Merhabalar.
Dostlar İzmir'de Hyosunglara gözü gibi bakan ve bakımını yapan Hyosung Motorumuzun yetkili ve garantili bakımılarını yapacak Güzel Hyosung yetkili servislerini yazabilir misinz?
Not: Daha önce benzer konular var gibi fakat tekrar sorma gerekliliğini hissettiriyor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)