Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Asimetrik tasarımın olayı nedir ?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    BMW'nin asimetrik olan kaç modeli var ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Bmw'nin kendine has bir stil yaratmak adına asimetrik tercih ettiğini düşünüyorum. Bunun kullanımda bir artısı varsa da aklıma gelmedi. Ne yalan söyleyeyim, 1200 gs nin öyle tek gözü kısık haşin duruşu hoşuma da gidiyor.

    Bu arada rte ile 1980 darbesini yapmış adamlari kiyaslayarak 'rte demokrat' onermesi yapmak da efsane olmuş! Demokrat mi degil mi diye bakmak için referansimiz 40 yil onceki darbe yönetimi olmalı değil mi? Inanilir gibi değil!!!

  3. #23

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Simetri hastası biri olarak konuşayım.
    Bazı asimetrilere eriyoruz. =) S1000RR da bunlardan biri. Hazırladığım sunumdaki simetri bozukluğuna dayanamam, ya da biri bana sunum yapıyorsa. Ama motosiklet başka bişey. =) Simetrik gibi çalışılmış ama simetrik olmamış şeyler sinir bozar, böyle kör gözüne gibi kasıtlı devasa asimetri çok seksi bir şey.

  4. #24

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger 800 xcx
    “The BMW asymmetric headlight look wasn’t a styling decision, it was down to engineering,” Robb said. “We didn’t sit around and say ‘we have to make our bikes look different’, we simply solved engineering problems. The first bike with the look was the 1998 R1100S and it came about because the speedo was a long unit but the electronic rev counter was narrow. This meant we were limited on space on one side but not the other. We solved this by fitting the H4 headlight (square one) behind the speedo as it’s a short light and the long telescopic unit (round light) behind the narrow rev counter where there was a lot of room. If we hadn’t adopted the asymmetric light look we’d have had to move the nose of the bike out, which we didn’t want to do. Asymmetric doesn’t mean lopsided, it’s actually quite a balanced look.”

    https://www.cycleworld.com/david-rob...ons-why#page-4

    Çevirmeye vaktim olmadı. Özetle mühendislik problemlerinin çözümü yüzünden...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)