Superleggera görünümlü panigale olmaması için...
üretmeyip vergiden dolayı kat kat kazanan bi ülke olduğumuz için bi firma alsa bile ducati'yi yedirmezler o pastayı malesef...
O değilde , markayı rezil ederler.
İlk iş logoyu değiştirir, Rabia işareti koyarlar
Monster serisinin adi Ecinni diye degismesin?
Gulyabani S Edition...
ducatiyi satarken içindeki tüm ekipman ve teknik adamlarla satmıyorlar.. hadi aldın diyelim daha sattığı kaskı montu tanımayan yüzlerce firma varken nasıl yürüyecek o fabrika işler?? türkiyede yapılan montajlanan araçlar var hava yastığı var adamlar içine hava yastığı koymayı unutuyor.. hadi bizde iki haber oluyor tvye çıkıyor küfür ediyoruz. Ama elin gavuru affetmez Türkiyede TTCUSTOM var dünyadaki en sağlam şasili motorları yapıyor adam .. Hani nerede ? kaç tane gördünüz yolda bi bakın hayat hikayesini verdiği uğraşlara bi bakın :D türkiyede o işlerin nasıl yürüdüğü hakkında bi fikriniz olur.
Deve sidigi ve organik hoşaf neyimize yetmiyor.
Alın tabi size almayın diyen yok...
Ben bir önceki Ducati'yi alırken talip olmuştum fabrikaya fakat satıcı arkadaş yetkili değilmiş öyle kaldı.
Motorun fiyatını söyleyince;
- Fabrikası kaça bunun?
Diye istemsizce sormuşum.
Geçtiğimiz yıllarda geçmişi bir hayli eski ünlü bir marka 20 milyon dolara satıldı.
Tek bir yatırımcımız bile ilgilenmedi.
Milyar avroluk fabrikanın rüyasına bile yatacaklarını sanmam.
Devlet alsın desek, o kadar parası yok.
Yani aslında vardı da kıskansınlar diye saray yaptık.
Para suyunu çekti tabi.
Şimdi devlet şu kadar kişi geçmezse parayı ben ödeyeceğim deyip ağalık yaparak yaptırdığı köprüye söz verdiği parayı bulmaya çalışıyor.
Daha doğrusu buldu da
keri...
pardon
Vatandaşlardan ne deyipte isteyeceğinin yolunu yapmaya uğraşıyor.
Velhasıl bizim devletin bütçesi anca çinliye yetiyor.
Gözümüz her Türk vatandaşı gibi bin arar da olamıyor.
Ducati ilerde olur inşallah. Biz şimdilik mondial falan bakalım.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
aslında ducatiyi satarken tam da içindeki tüm ekipman ve teknik adamlarla satıyorlar. alan firma tabi isterse mevcut personelle çalışmak istemeyebilir ve yollarını ayırabilir fakat esas amaç know how olduğu için kimse varolan yapıyı tarumar etmez. zaten firmanın değeri sahip olduğu tesislerden, ekipmanlardan gelmiyor, sahip olduğu planlama, üretim, pazarlama ve marka yönetimi bilgisinden geliyor. bu parayı verip dünya çapında bir markanız ve bu markanın tecrübesinden öğrenme fırsatını almış oluyorsunuz.
ttcustom doğası gereği custom motosikletler üretiyor, bir üretim bandı yok. el işliğini satıyorlar. bu yüzden fiyatları çok yüksek, yollarda çok fazla görmememiz normal. zaten kendisi de yanılmıyorsam türkiyenin en pahalı motosikletlerini satıyorum şeklinde övünüyordu. hiçbir zaman çok satayım düşüncesi olmadı kendisinin.
ne sattığını bilmeyen mağazalar ise, dağıtım kanalları, bayi ve kalite yönetimi bilgisiyle aşılabilecek işler
nereye dönersen dön popon arkanda kalir..
Video biraz uzun 11 dakikayı seyretmeni tavsiye ederim. Türkiye'de üretilenin neden kötü olduğuna sebepsiz yere kanaat getirmediğimizin cevabı.
https://www.youtube.com/watch?v=y5bHoACbGx0
servisleriyle beraber alsak süper olur
bizim servisler yetrince mutlu etmiyor
Motor şeytan işi.
Diaveli var bişeysi var.
Hamdım, piştim, hala hamım.
aynı telefon diye bie şey yoo iki hd ekranı ele alalım biri 200 ppi dır biri 300 ppi birinin rami 2 gb 800 Mhz tek kanaldır biri 1866Mhz çift kanaldır vestel telefonlar bildiğin çöptür Samsung fibi firmayla kıyaslanamaz bile adamların üretemediği bişey yok elekteonikte her pazardada öncülerdir Harman Kardon yani jbl akg samsungundur fiat ın magneti marellisi samsungundur daha bir çok firmada öyle
Sanırım "hint fakiri" lafından dolayı Hindistan'ı küçümsüyoruz. Hintliler mühendislik konusunda çok gelişmiştir, bizimkiler gibi ezbere mezun olmuyorlar. Ana dili gibi ingilizce biliyor ve dünyanın bir çok ülkesinde aktif olarak çalışıyorlar.
İngiliz eski sömürgesi Hindistan bir çok ingiliz firmasını satın almış ve üretimini ülkesine getirmiştir. Markayı ele geçirip gücünü de kullanmıyor, yukarıda söylendiği gibi tüm iş akışı satış,geliştirme,reklam vs hepsini öğreniyorlar.
Çinliler Volvo'yu satın aldığında birçok pozisyona yancı çinli yönetici konumlandırıp bu vakte kadar rapor almıştır.
(3 kuruşluk arabayı nasıl 10kuruşa satıyorlar acaba sorsunun cevabını bulduklarına inanıyorum )
g20 de; çin, ab, abd den sonra geliyo
Kusura bakmayin ama tam kahve muhabbeti... Sirket nedir, amaci nedir, nasil yonetilir, teknoloji transferi nasil olur, ne kadar surer, marka nasil olusur, araclarin kar marji nedir, her yonden fiyaskolarla dolu yorumlar...
Rusya ikide bir aciklama yapiyor, yandas medya gormuyor tabi, Turkler S400'lerin kapagini bile acamayacak, tum radar kontrolu Rusya'da olacak diye. Biz mi S400 aldik, yoksa Rusya S400'lerini bizim paramizla bizim topragimiza mi dikecek belli degil...
Parayla olacak olsaydi dunyayi Suudi Arabistan ve Katar yonetiyodu... Ki bizde o da yok...
"Turkler S400'lerin kapagini bile acamayacak"
servisleriyle beraber almışız
akıllıca
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)