Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

trafıkte motosıkletlere bakıs acısı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    selam arkadaslar

    youtube'da avel avel takılırken gordum vıdeoyu motosıklet kullanıcıları hakkındakı gorusler bu sekılde



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    7:38'deki adam hariç herkes haklı. Kamera gördükleri için midir bilemiyorum ama mantıklı konuşuyorlar. Genel olarak benim de gördüğüm, sinir olduğum şeylerden yakınıyorlar.
    Ama o 7:38'de çıkan adam. Tek şeridi kapatıp gidiyormuşuz. Neyse bir şey demeyeyim.

    Ama birkaç kişinin dediği çok önemli bir şey var. "Saygı". İşte bu lazım gerçekten.
    Bu kara düzeni bozmak için keşke biz ekstra saygılı olsak, anlayışlı olsak, tüm trafiğe örnek olsak.

  3. #3
    M.M - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2016
    Bunun arabacı motorcusu olmaz. İkiside can ikiside kıymetli.

  4. #4

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Ama şimdi şöyle de bi durum var yolun sağından giden arabanında sağındaki o küçük araya girilmez. Giren varsa hata ondadır bence çünkü adam en sağdan gidiyor sonuçta durup birini indirebilir yolun sağında adam ne yapsın kaldırımamı çıksın.

    Araba hayatımda kullanmadım sevmemde bana arabacı muamelesi yapmayın :D

    Trafikte aralara da girmek bence çok büyük bi hata. 1 şerit 1 aracındır yani önünde arkasında elbette olursun ama 1 şertitte 2 araç yan yana gidemez. Adı üstünde ya 1 şerit daha ne arasına zorluyosun arabanın.

    Bir de hız kurallarına uymamak var, yolda hız sınırı 90 örneğin adam almış motoru 200 250 ile geçiyor, bizim burda geçenlerde çevreyoluna çıkmıştım motorla şöyle bi yol yapayım diye, bi tane zx10r ama nası gidiyo yanımdan geçti o kadar hızlı gittiki plakasını okuyamadım okusam ihbar edecektim. Kazaya sebebiyet resmen çok dehşet hızlı gidiyodu. Rüzgarı bile savurdu beni.
    blue39 bunu beğendi.

  5. #5
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Şahsi kanaatim,
    birden çok motorcu ard arda iken yol tıkandığında motorcular alternatif yollara girmemeli.
    Birbirimizi takip etmemiz lazım, gerekirse beklememiz lazım.

    Ben kendim bile rahatsız oluyorum,
    Önde araba var diye biri sağdan biri soldan biri ordan biri burdan gidiyor.
    Araba kullanan kime yok versin, hangisini görsün.

    Ayrıca emniyet şeridinden ben de gidiyorum,
    ama şunu bilmemiz lazım ki emniyet şeridinde gitmeye bizim de hakkımız yok.
    Genel olarak polisler buna alıştı, kimse birşey demiyor ama bu gerçeği değiştirmez.
    Emniyet şeridinde sürekli korna çalıp, selektör yapıp gitmemeliyiz.
    pea bunu beğendi.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsi kanaatim,
    birden çok motorcu ard arda iken yol tıkandığında motorcular alternatif yollara girmemeli.
    Birbirimizi takip etmemiz lazım, gerekirse beklememiz lazım.

    Ben kendim bile rahatsız oluyorum,
    Önde araba var diye biri sağdan biri soldan biri ordan biri burdan gidiyor.
    Araba kullanan kime yok versin, hangisini görsün.

    Ayrıca emniyet şeridinden ben de gidiyorum,
    ama şunu bilmemiz lazım ki emniyet şeridinde gitmeye bizim de hakkımız yok.
    Genel olarak polisler buna alıştı, kimse birşey demiyor ama bu gerçeği değiştirmez.
    Emniyet şeridinde sürekli korna çalıp, selektör yapıp gitmemeliyiz.
    ben ilk kavacık a motorla giderken polis beni çevirdi iymisin genc adam ezerler seni yak 4 lüleri aheste aheste git emniyetten çiğnerler dur kalk trafikte seni dedi :D

  7. #7

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Genel olarak hepsi haklı. Sonlarda bir paket servisçi konuştu adama acıdım resmen. İşletmeler bu kadar acımasız olmamalı, yemeği geç götürdüğü için iade aldığında parasını kuryeden kesiyorlar. Adam ekmek parası için kendini riske atmak zorunda kalıyor.
    Dikkatli kullanana bir şey olmuyor ve saygı olayın özeti bu. Araya girme, yok şöyle yapma böyle yapma ile çözülecek bir konu değil. Motorcunun motorcuya saygısı yokken bizim başkalarından saygı beklemememiz lazım. Açıkçası trafikte ben de en çok motosiklet kullanandan çekiniyorum. Ekstra dikkat ediyorum. Ulen ikimiz de aynı klasman araç kullanıyoruz bu acele bu hırs niye? (Sözüm meclisten dışarı)

  8. #8

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Videodaki taksi ve servis şoförleri çoğu motorcudan daha bilinçli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

    Bu arada motopixel tv kanalı takibi hakediyor. Bir göz atın derim.

  9. #9

    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    Araç sürücüsü istediği kadar dikkatli davransın trafikte motosiklet kullanmadığı sürece dikkatli olması gereken hususları bilemez. Aynısı diğer taraf için de geçerli.
    Araba ehliyeti alacak kişilere motosiklet , motosiklet ehliyeti alacaklara araba sürdürmek şart trafikte. 2 taşıtın da trafikte karşılaşabilecekleri durumları uygulamalı olarak gösterilmesi gerekir.

  10. #10
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    Bu kanal güzel içerik üretiyor. Önü son derece açık.

    Diğer şehirleri bilmiyorum fakat İstanbul'da artık bu iş çığrından çıkmış vaziyette. Genel tutumu kuralları en minimum şekilde ihlal etmek olan biri olarak artık trafikte uyulması elzem bir kural bulamamaya başladım.

    Kırmızı ışıkta geçmek, gece e5'te solda önüne gelene selektör yapıp 2. vites 10000 devir gitmekten, makas atmaktan bahsetmiyorum. Bu tip ekstremlere zaten akıl sağlığı eksenli bakılması gerekir.

    Herhangi akşam 1830'da Karaköy-Avcılar yada Kozyatağı-Beşiktaş gibi bir rota yapacak olduğunuz vakit karşınıza çıkan trafik, belli ki normal şartlara göre kurallandırılmamış. İstanbul'da içinde bulunduğumuz trafik kendi kurallarını yaratıyor.

    Tam ekipman ve kurallara %100 riayet etme şartı ile yol almayı denerseniz, yol almanız imkansız. Hiçbir yere gidemiyorsunuz. Sıcakta sürekli fan açan bir motosiklet ve sürekli terleme hali. Dur kalk yapıp motoru taşıyıp sürekli debriyaj sıkarak insan ne kadar dayanabilir bilmiyorum. Ben kendi adıma motosikleti o trafiğe sokmaya bile kıyamıyorum.

    Bu manyaklığın içerisinde kendimi koruyacağım dediğinizde ve trafikte 'az da olsa gidebilmek' istediğinizde sürekli olarak kural ihlal etmeniz gerekiyor. Aralara girmek, emniyet şeridi kullanmak, yaya geçidinden dönmek, kaldırıma çıkmak-park etmek, takip mesafesine uymamak, hız limitlerini gibi kurallar kendi kendini geçersiz hale getiriyor.

    Bu kavga, insanlar bu şehirde hayvan gibi yaşamayı reddetmedikçe düzelmeyecek. Motorcusu, taksicisi, yayası, otobüsü hepsi aynı. Bi kısmı düzgün, bi kısmı çürük.

  11. #11

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    izlemedim bile motorcuların çoğu kurallara riayet etmiyor bu gerçek.. bariyer ile araba arasında giden mi istersin onu zaten hiç anlamış değilim ne yürek ne cesaret soldaki aracın solundan gitmek..

    sağ şeritteki aracın sağından bolcana gidenmi istersin.. zincirlikuyudan beşiktaşa gidiyorum hergün bir ben safım zaten diğer bütün motorcular usta... otobüs sağ şeritten gidiyor otobüsünde sağından gidiyor bazı çok bilgili arkadaşlar sonra minübüscülerle otobüscülerle kavga ediyorlar birde haklıymış gibi..

    adam durakdan insan alıyor insan indiriyor diğeri yoldan insan alıp insan indiriyor sırf bu motorcular yüzünden kaç defa kazanın eşiğinden dönüldü ben bilmiyorum hadi araçları geçdim geçen otobüsden inen teyzeyi ezicekdi biri ..

    kırmızıda geçenleri saymıyorum bile .. haddi hesabı yok.. araba sürücüleri bazı konularda kimse kızmasın çok haklı .. istanbulda sürüyorsanız en doğru şerit orta şeridin sağı veya solu insanların aynasından bakış hizası .. kaza olmaz demiyorum onun nerde olucağı hiç belli olmaz ama göz göregöre de kazaya davetiye çıkarılmaz..

    kaldırımdan gidenlere zaten akıl sır ermez.. hadi yolda gitmiyorsun zaten birde yayaların arasından gidenlere ne demeli .. trafiğe takılmıycakya paşam insanların ne önemi var dal aralarına sür üstlerine onlar kendini sağa sola atar zaten..

    geçen gün beşiktaşda ışıklarda minübüsün yanından geçiyim derken minübüsden inen kıza çarpan motorcu örneği ne minübüscünün suçu vardı ne kızın adam durakda indirdi senin ne işin var orda boşluk varya ışıklarda beklemicek aradan kaçıcak iki dakkada fırsatçı..

    kimse kusura bakmasın insanları bu kadar kurar sinirlendirirlerse olucak tepki belli..kurallara uyanları tenzih ederim .. beşiktaş köprü altında geçen gün gençlerle motorcular arasında kavga çıkıyordu az kalsın ..
    niye adamlar ailesiyle oturmuş çay bahçesinde çayını içiyor abart egzoslu motorlarıyla ara gaz veriyorlar yer gök inliyor sesde iğrenç bir ses insanların kulağını tırmalıyor ordan gençlerden biri motora boşa gaz verme kardeşim kulağımızı mahvettin dedi birde haklı gibi inip atarlanıyorlar..

    motorcularında kesmi değişmiş eskiden bizim zamanımızda motorcu haksızsa diğer motorcu ona sen haksızsın kardeşim sus otur oturduğun yere derdi.. şimdi haksızda olsa birbirlerini savunuyorlar yanlışı hatayı savunuyorlar haksızlığı savunuyorlar..

    geçen gün başka örnek gayrettepe ışıklarda altlarında racing motor adam ve artçı ikisindede ne kask ne eldiven ne mont en ufak bir koruma yok bir şey oldu ışıklarda durdular arka arabaki kadının arabasının kapısına tekme atıp bağırmaya başladılar .. ne olursa olsun kadındır kadın korkudan kapıları kitledi..

    hal böyle olunca insanlardan nefret ettiriyorlar insanlar arkalarından etmedikleri lafı bırakmıyor..

    Ben 20 yıllık motorcuyum yurtdışındada motor sürmüş biriyim en çok motorcuları eleştirenlerden biri benim.. istanbulda arabalar zaten belli ama motorcularında artık tutulup savunulucak bir yanı kalmadı .. işin kötü yanı yaşın yanında kuruda yanıyor.. adamda gs 1200 motor var artçısı var maltepenin orda e5 de adamın korumalarıda tam bariyerle araba arasında gidiyor yani soldaki arabanında solundan gidiyor ..

    araba sürücüsü sol şeritten gidiyor yanında bariyer var zaten şerit yok sola bakmak zorunda değil hafif bir sola kırsa bariyere yaklaşsa adamı alıcak altına yada sıkışıcak bariyerle araba arasında.. şimdi araba sürücüsünün ne suçu günahı var.. onu bırakın araba sürücüsü bir anlık panikle yanından motor geçerken motorun üstüne kırabile bilir rekleks ile .. ne cesaret ne yürek anlamış değilim..

    eskiden arabalara çok kızardım şimdi artık onlara kızmıyorum sağımdan solumdan giden kendini kendini bırak arkasındaki günahsız artçıyı riske atan o motorculara daha çok kızıyorum..
    VS60 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    29 Ekim 2016
    Tebrik ederim videoyu üreten kanalı. Güzel emek sarf etmişler dolu dolu bir içerik olmuş.

  13. #13
    aonal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    YBR125 esd idi
    Arkadaşlar Motosikletlileri Fark Edin yazısını her yerde görürsünüz ben kendi arabamın camına asamadım çünkü bazen öyle anlar geliyor ki dikkat etmeme

    rağmen bir anda hızlıca çıkıveriyorlar görünmüyor gerçekten dikkat etmek lazım
    Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...

  14. #14
    sadraf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200
    Dikkatimi ceken bir konu var. Kazalarin bircogu hep e5te oluyor bunun nedeni emniyet seridinin olmamaai bu durumda da motorlar en sag seridin sagindan hatta daha kotusu en sol seridin solundan gitmeye kalkiyor. Arac surucusu sol seritte ve sol aynaya bakmabzorunlulugu yok motorlarin sol seridin disa kalan kismini kullanmasi felakettir buna dikkat edelim.

  15. #15

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Sabah işe gelirken bolce arabanın sağından geçtim. Elimde balta olsa geçerken de kafalarını koparırdım heralde.
    Videoyu izledim genellikle mantıklı konuşulmuş düzgün insanlara denk gelmişler de, şöyle ezbere ezbere kuralcılık taslanmasına vallahi billahi sinir oluyorum. Adam Türkiye standartlarına göre genişçe bir şeritte en sola yapılmış, gidiş geliş yol iki taraf ta kilit duruyor, karşı da dolu yani. Adama 1-2 kişbarca bip-bip korna, tık yok. Azıcık gaz, tık yok, tekrar bip bip, yine tık yok. Napayım ben bunu sağından geçmeyip?

    Şu aralara girme muhabbeti de videoda yine olmuş..
    Motosikletler FİLTRELEME YAPARLAR. YAPTILAR, YAPIYORLAR, YAPACAKLAR. Nokta.


    -
    Emniyetten bazı yerlerde bazı durumlarda gidiyorum. Mesela ikinci köprü yolunda, trafik durma noktasına geldiyse emniyete giriyorum. Hakkımız yok biliyorum, ceza yazmıyorlar karar alındı ama bir kaza durumund suçumuzu azaltmaz bu. Yalnız trafikte gidebileceğim hızda bir akma varsa girmiyorum emniyete.
    Bir de emniyetten giderken özelikle sapaklarda ekstra dikkat edin gençler. Tam sapak bitmek noktasına gelirken çıkması gerektiği aklına gelen insanlar oluyor, bam diye en soldan en sağa uçuyorlar. Aman diyeyim.
    Önerim şu olur, sapağa gelmeden bir kaç yüz metre önce yola girin, zaten rahatlıyor biraz full stop değilse, yolda kalın, sapak bitince emniyete girin tekrar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

    Alıntı sadraf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dikkatimi ceken bir konu var. Kazalarin bircogu hep e5te oluyor bunun nedeni emniyet seridinin olmamaai bu durumda da motorlar en sag seridin sagindan hatta daha kotusu en sol seridin solundan gitmeye kalkiyor. Arac surucusu sol seritte ve sol aynaya bakmabzorunlulugu yok motorlarin sol seridin disa kalan kismini kullanmasi felakettir buna dikkat edelim.
    Abi kanser olacağım bir gün.
    Ne demek sol şeritte sol ayna kullanma zorunluluğu yok?
    O şerit çizgisinin soluna geçme hakkı da yok, geçmesin o zaman? Böyle böyle insanlara rahatlık vermeyin. Trafikte araç kullanan herkes, otomobil motosikler troleybüs comolokko, farketmez. Herhangi bi "yanal" işlem yapmadan önce tüm aynalarına bakacak, bakacak!

    Sağımdan geçilmez sağa dönerken sağ aynaya bakmam, solumda şerit yok oraya bakmam.. Ne ala memleket, önüm duruyor önüme bakmam, arkam da durmalıydı arkama da bakmam.. Yok öyle bir dünya arkadaşlar.

    Ben Anadolu Yakası E5'te genişliğin izin verdiği yerlerde (Küçükyalı-Kadıköy arası mesela) soldaki boşluğu kullanıyorum trafik durma noktasına geldiyse. Belli bir hızı geçmiyor, sürekli ince ince korna selektör yapıyorum. En güvenli yer orası. Kimsede şerit algısı yok ki sol ile sağ arası filtreleme yapabileyim. Orada en azından yol bitti kafasıyla çoğunluk soldan uzak duruyor. Şimdiye kadar yaşadığım en büyük tehlike de bir araba değil o sola girmeye çalışan önümdeki bir motorcu oldu. :D
    pea bunu beğendi.

  16. #16
    sadraf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200
    E5te sol taraftan yol ayrimi olmaz(bir tek buyukcekmeceye gelmeden donel kavsak oldugunu biliyorum)o yuzden sol aynayi kullanmaya gerek yok diye dusunebilir arac surucusu ki haklida.

  17. #17

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Sağdan da geçmek yasak, o zaman hiç aynaya bakmasınlar. =)

    Yok öyle bir şey arkadaş. Ayrıca şeritte kaldığı sürece zırt pırt aynaya bakmasına gerek yok ki?
    Ben ondan bana yol açmasını istemiyorum ki.. Şeritte dursun doğru düzgün, o bana yeter.

  18. #18

    Üyelik
    29 Ekim 2016
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabah işe gelirken bolce arabanın sağından geçtim. Elimde balta olsa geçerken de kafalarını koparırdım heralde.
    Videoyu izledim genellikle mantıklı konuşulmuş düzgün insanlara denk gelmişler de, şöyle ezbere ezbere kuralcılık taslanmasına vallahi billahi sinir oluyorum. Adam Türkiye standartlarına göre genişçe bir şeritte en sola yapılmış, gidiş geliş yol iki taraf ta kilit duruyor, karşı da dolu yani. Adama 1-2 kişbarca bip-bip korna, tık yok. Azıcık gaz, tık yok, tekrar bip bip, yine tık yok. Napayım ben bunu sağından geçmeyip?

    Şu aralara girme muhabbeti de videoda yine olmuş..
    Motosikletler FİLTRELEME YAPARLAR. YAPTILAR, YAPIYORLAR, YAPACAKLAR. Nokta.


    -
    Emniyetten bazı yerlerde bazı durumlarda gidiyorum. Mesela ikinci köprü yolunda, trafik durma noktasına geldiyse emniyete giriyorum. Hakkımız yok biliyorum, ceza yazmıyorlar karar alındı ama bir kaza durumund suçumuzu azaltmaz bu. Yalnız trafikte gidebileceğim hızda bir akma varsa girmiyorum emniyete.
    Bir de emniyetten giderken özelikle sapaklarda ekstra dikkat edin gençler. Tam sapak bitmek noktasına gelirken çıkması gerektiği aklına gelen insanlar oluyor, bam diye en soldan en sağa uçuyorlar. Aman diyeyim.
    Önerim şu olur, sapağa gelmeden bir kaç yüz metre önce yola girin, zaten rahatlıyor biraz full stop değilse, yolda kalın, sapak bitince emniyete girin tekrar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------



    Abi kanser olacağım bir gün.
    Ne demek sol şeritte sol ayna kullanma zorunluluğu yok?
    O şerit çizgisinin soluna geçme hakkı da yok, geçmesin o zaman? Böyle böyle insanlara rahatlık vermeyin. Trafikte araç kullanan herkes, otomobil motosikler troleybüs comolokko, farketmez. Herhangi bi "yanal" işlem yapmadan önce tüm aynalarına bakacak, bakacak!

    Sağımdan geçilmez sağa dönerken sağ aynaya bakmam, solumda şerit yok oraya bakmam.. Ne ala memleket, önüm duruyor önüme bakmam, arkam da durmalıydı arkama da bakmam.. Yok öyle bir dünya arkadaşlar.

    Ben Anadolu Yakası E5'te genişliğin izin verdiği yerlerde (Küçükyalı-Kadıköy arası mesela) soldaki boşluğu kullanıyorum trafik durma noktasına geldiyse. Belli bir hızı geçmiyor, sürekli ince ince korna selektör yapıyorum. En güvenli yer orası. Kimsede şerit algısı yok ki sol ile sağ arası filtreleme yapabileyim. Orada en azından yol bitti kafasıyla çoğunluk soldan uzak duruyor. Şimdiye kadar yaşadığım en büyük tehlike de bir araba değil o sola girmeye çalışan önümdeki bir motorcu oldu. :D
    Genel yargıya göre sonuca ulaşarak, acele edip yanlış düşünceye kapılıyorsunuz. Farkındaysanız trafikte motorların da emniyet şeridinde gitmesi yasak olduğu halde araç sürücüleri bunu savunuyorlar. Hatta diyorlar ki bu onlar için daha güvenli. Sadraf'ın daha bahsettiği nokta bu. Sol şeridin solundaki boşluk çok dar olduğu için araç sürücüleri genel kanıda buraya bakmayabilir hatta acil durumda manevra için buraya hareket edebilir. Yaklaşımınız defansiflikten uzak agresif yapıda olduğu için yine bu ısrarcılıkta zarar gören siz olursunuz.

    O yüzden olabildiğince sürücüleri zorlamadan filtering'inizi bile araçların aynalarına bakabileceği orta şeritlerde yaparsanız güvende olursunuz. Burda olayımız haklı haksız değil motorcuların can güvenliğini sağlamak ve riski minimize etmek.

  19. #19
    efemontana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2016
    Şehir
    Muratpaşa,Antalya
    Motosikleti
    2018 Mondial Extreme Maxx 200
    3 videosunu izledim 2sinde Barkın abiye salladı. Onun bize öğrettiği zincir temizleme ve kask bakımı videolarıyla dalga geçen iğneleyici sözler kullandı. Bunu yorumda belirttiğimde saygısızlığını kabul etti. Ne kadar düzgün bir üslupla kaliteli videolar üretse de yaptığı kabul edilemez. Saygısız herif!
    Neymiş zincir temizlerken tencere tava koymak yerine gazete serilirmiş, ulan bi halt bilmeyen ama her şeyi bildiğini zanneden hödük! O yağlı gazeteyi çöpe attığın zaman doğaya verdiğin zararın farkında mısın acaba? Barkın abi bize zamanında söyledi, 1 damla yağ tonlarca suyu zehirler aman lavaboya çöpe dökmeyin dedi. O senin gibi düşüncesiz olmadığı için zincirden çıkan yağı tencerede toplayıp geri dönüşüme verirdi. Biraz da onun videolarını izle, ondan alman gereken dersleri al sonra kalk video çek artist!

  20. #20

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    en sol şeritin solunda şerit merit yoktur kimse kendini kandırmasın bariyer ile araba arasında kimse sol şeritte sol aynasına bakmak zorunda değil.. hatta motora yol vermek zorunda bile değil ben arabada denk gelsem yol mol vermem bir motorcu olarak .. hepde motorda denk geliyorum o tiplere..

    Adam en sol şeritte niye baksın soluna fizik kanunlarına göre ordan araba geçemez yasalara görede vasıta geçemez.. motorsiklet bisiklet her ne olursa..

    bunu araba süren değil 20 yılın üstünde motor süren biri olarak diyorum.. kimse en sol şeritte sol aynaya bakmak zorunda değil niye bakıcak bariyeremi bakıcak ..

    sağ şerit e-5 tem için konuşuyorsak ayrı en sağ şeridin sağında zaten güvenlik emniyet şeridi var orda bir şerit var yani ismide var emniyet şeridi.. solda şerit merit yok olsa onunda bir ismi adı sanı kullanım amacı olurdu..

    emniyet şeridinin bir adı sanı kullanım amacı var.. sırf şu hatalarınızı savunucaksınız diye hayali şeyler uydurmayın..


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)