Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Forum üyeleri chicken stipes paylaşımı (lastikteki korkak tavuk izleri)

    REKLAM ALANI
  1. #61
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendimden örnek vereyim, beni bilen, tanıyan, aynı zamanda beraber sürdüğüm insanlar da tarzımı çok iyi bilirler, bir işin içerisinde risk var ise, ben o işe girmem asla. (Büyük risk )

    Kimine göre motosiklet başlı başına bir risk, bizlere göre ise tam aksi. Ben keyif almak için, 1000 lerce km usanmadan yol yapan bir adamım, örnek vermek gerekirse yaz tatilimin bir kismini sadece motosiklet rotasına ayırıyorum.

    Benim hatam dışında gelişecek herhangi bir risk faktörü olmayan durumlarda da ara sıra limitleri zorladığım oluyor, burada kendi riskimi alıyorum, ama bunu şileye giderken yapmıyorum. Asfalt kalitesi belirli bir seviyeden aşağı ise, asla yapmıyorum, mesela kapalı viraj ise, asla dizim yere değerek döneceğim gibi bir düşünce ile sürmüyorum..

    O yüzden benim paylaştığım resimler emsal teşkil edip insanları kötü yönlendirmesin, kendimi suçlu hissetim resmen..

    Sürdüğüm yollardan bir kaç tanesi paylaşıyorum..
    .


    https://i.hizliresim.com/vJ8LqR.jpg

    https://i.hizliresim.com/1GDkXD.jpg

    https://i.hizliresim.com/LOg4L1.jpg
    hocam ilk resim transfaragasan mı?
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ilk resim transfaragasan mı?
    Evet, Romanya.

  3. #63
    aokuyumcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2017
    Şehir
    Kandilli/İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF280 mod
    selamlar
    amaç limitlerini öğrenme ve limitlerini geliştirme ise; virajlı bir yolda normal hız ile yol keşfi yapıldıktan sonra ekipman tam olmak kaydı ile denemeler yapılabilir. bir tur, ikinci tur , üçüncü tur yolu öğrenip yapılan çalışmanın hem gelişim hem tatmin getireceği düşüncesindeyim.
    sanırım motor gücü de lastik yakmada önemli bir faktör.

    ""Benim hatam dışında gelişecek herhangi bir risk faktörü olmayan durumlarda da ara sıra limitleri zorladığım oluyor, burada kendi riskimi alıyorum, ama bunu şileye giderken yapmıyorum. Asfalt kalitesi belirli bir seviyeden aşağı ise, asla yapmıyorum, mesela kapalı viraj ise, asla dizim yere değerek döneceğim gibi bir düşünce ile sürmüyorum..""

    bence de olması gereken bu .
    motor , yol ve hava durumu gibi şartlar uygun ise üzerinde çalışılabilinir. tem de E5 te emniyet şeridinden 90 100 km/h arasında giden , zig zag çizen lastik yakmadan daha fazla risk alıyor.

  4. #64
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    şu asfalta bakın

    türkiyede bunun 10da 1i bile yok be
    en basit örneği geçen sene şirket sahibi kapatıp bodruma kaçıncaya kadar ( bıkkınlık yorgunluk vs vs ) baltalimanında butik bir ajansta çalışıyordum
    kemik hastenesinin oradan 2.köprü / etiler kısımına çıkan bir rampa vardır.

    gün içerisinde yoldan gelip 5 dk ofisten birşey almam gerektiği için uğrayıp çıktıktan sonraki durumu size özet geçiyorum
    nasıl olsa lastiklerim sıcak asfalt 4 günlük diyerekten gaza asılarak devam ettim göbekten rampa yukarı
    sonuç mu ilk hafif sol virajda 1'den 2Ye geçişte arka lastiğim sağ tarafımdan selam naber diyordu bana ufak ufak havanın ve lastiklerin cayır cayır yandığı 0 denilebilecek asfalttan bahsediyorum bu arada

    döktükleri 0 asfalt bile boktan arkadaşım 1 sene geçmeden bozuluyor yine

    keza anadolu yakasında e-5 bostancı-küçükyalı arası özellikle gidişte dönüşte aynı bok o asfalt ben doğdum doğalı değişmedi sanıyorum.
    yazın ayna gibi parlar kışın yağmur yağıyorsa zaten minibüs yolundan gidiyorum ( yavaş olması nedeni ile ) çünkü kışın arabayla bile kaç defa kazaya ramak kala ve hepsinde şansa kurtarabildim önümdeki salakların kendilerine güvenip kaza yapmalarından sebep


    gazladığım zamanlar var çokta oldu bazı yerlerde.
    ama yolu 1 2 kere sakin turlayıp hem zemine bakmışımdır hemde asfalt kalitesini kontrol etmişimdir neler yapılabilir hangi limitlere kadar çıkmalıyım diye

    malum herkesin işi gücü var ve takip etmem gereken iş çokluğundan hastanelik olmamam gerekmekte özellikle..



    pist günleri hafta içine alınmasa daha güzel olurdu

    bu arada şimdi fotoğrafını bulamayacağım ama pist günü çıkışında arka lastiğin tertemiz 0'lanmış olduğunu sizde görebilirsiniz
    ayrıca viraj yapmak isteyenler için çok zevkli deneyin derim. motosikletinizin yol tutuşunu gördükçe o zeminde size beni biraz daha virajda yatır dediğiniz duyar gibi oluyorsunuz
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler