Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Forum üyeleri chicken stipes paylaşımı (lastikteki korkak tavuk izleri)

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı EmirŞengezer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz şu videoda önde süren değil misiniz
    https://www.youtube.com/watch?v=B1VhBo9L2J4
    Yok ben değilim, bunun dirsekleri sürtmüyo yere
    EmirŞengezer bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Aprilia RSV 1000
    Nacizane Acemiliğim

    [IMG][/IMG]
    zabuzaretta ve zekeriyaimam bunu beğendiler.

  3. #43

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    benim maxi scooterim ile hep 5 derecelik yattığım için benim açımdan sıkıntı yok
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  4. #44
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Emir, videoyu paylaştığın çok iyi oldu. Videonun sahibi,honda500'ü süren kişi turboschaf, yaklaşık 5 veya 6 ay önce çok büyük bir kaza geçirdi. Africatween deneme sürüünde ekstra agresif sürdüğü için low side kaza yaşayarak uçurumdan aşağı yuvarlandı. Bir böbreği alındı ve bir sürü acı günler geçirdi.

    Ben kendisini instgramda takip ediyorum,tüm hikayesi orda var. Kazadan sonra değişen hayatı,geleceğine etkileri vs vs her anlamda bunlari anlattı sosyal hesaplarında. 2 gün once ilk defa tekrar motora bindi.

    Demem o ki ,chicken stripes falanmış,genç kardeşlerim bu işlere özenip galeyana gelip arkadaş ortamlarında falan kendilerini bir yerlere getirmek için bu işleri yapmasınlar.

    Eğitimi alın, gidin piste,deneyin. Trafiğe açık yollarda,asfaltın yetersiz olduğu veya birçok beklemediğiniz suprizin karşılarına çıkabilecegi yerlerde denemedinler.

    Pist imkanınız yoksa limitleri zorlamayın. Yapacak bisi yok.

  5. #45
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    arkadaşlar benim bi arkadaş var, zincir dişli yere sürtene kadar yattı.

    EmirŞengezer ve mombohunter bunu beğendiler.

  6. #46

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emir, videoyu paylaştığın çok iyi oldu. Videonun sahibi,honda500'ü süren kişi turboschaf, yaklaşık 5 veya 6 ay önce çok büyük bir kaza geçirdi. Africatween deneme sürüünde ekstra agresif sürdüğü için low side kaza yaşayarak uçurumdan aşağı yuvarlandı. Bir böbreği alındı ve bir sürü acı günler geçirdi.

    Ben kendisini instgramda takip ediyorum,tüm hikayesi orda var. Kazadan sonra değişen hayatı,geleceğine etkileri vs vs her anlamda bunlari anlattı sosyal hesaplarında. 2 gün once ilk defa tekrar motora bindi.

    Demem o ki ,chicken stripes falanmış,genç kardeşlerim bu işlere özenip galeyana gelip arkadaş ortamlarında falan kendilerini bir yerlere getirmek için bu işleri yapmasınlar.

    Eğitimi alın, gidin piste,deneyin. Trafiğe açık yollarda,asfaltın yetersiz olduğu veya birçok beklemediğiniz suprizin karşılarına çıkabilecegi yerlerde denemedinler.

    Pist imkanınız yoksa limitleri zorlamayın. Yapacak bisi yok.
    Ben bir kaç videosunu izlemiştim. cb500 le z1000sx kovalaması hoşuma gitmişti. Kaza ile ilgili videlarına da bakayım..

  7. #47
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Salurbey yazdıklarınızda haklılık payınız yüksek lakin böyle haklı olmak "Pist imkanınız yoksa limitleri zorlamayın. Yapacak bisi yok." demek hiçbir derde deva değil maalesef. Bu bakış açısıyla piste çıkacak parası yoksa eğitim alacak parası da olmayabilir gayette o zaman parası olmayan eğitim almasın ve motosiklet de sürmesin, yanlış düşünüyorsunuz. Ben motosikletimi hem hobi amaçlı hem de işimi görmesi için satın aldım, eminim ki benim düşüncem ile satın alan bir çok insan vardır. Tutup da o viraj senin bu viraj benim yatırmıyorum motosikletimi yapanları da tasvip etmiyorum. Bu tarz tehlikeli sayılabilecek sürüşleri yalnızca belirli rotalarda ve o rotaların da belirli kısımlarında (her asfalt bir olmuyor) gerçekleştiriyorum. Evet ülkemizde asfalt kalitesi yerlerde ama yeni dökülmüş güzel asfaltlar da olmuyor değil. Kötü lastik, kötü süspansiyon, kötü dinamikli motosikletler ile zaten her zaman kaza riskiniz vardır, viraja gerek olmadan. Doğacak sonuçları bilerek yapılıyor bu tarz seyahatler ve hareketler, zaten motosikletin tehlikesini farkında olmayan insanın motosikletin üstündeki yerini tartışmaya gerek olduğunu da düşünmüyorum.

    Velhasılıkelam tehlikenin farkındayız, ama bu zaten motosiklet sürmenin bir parçası ve gerçeği.

  8. #48
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    İmkan yoksa hayatı riske sokacak limitleri zorlamamak gerektiğini düşünüyorum motosikletle,o noktada da bahsi geçen şekilde sürüş yapmak için çare olmadığına inanıyorum. Chicken stripes lar için veya benzeri şeyler.

    Motorun teknik özelliklerinin aynı olduğu bir ornek olsun,trafiğe açık yolda normal şekilde gireceğiniz bir viraja chicken stripe diye girdiniz ve düştünüz, aslında o agresiflikte yatmasaniz motorunuzun alacağı bir yerdi. Aynı viraja pistte girdiniz ve çok rahat şekilde çıktınız. Asfalt kalitesi. Yani motorun mevcut riskini bilerek binmek ayrı, motorun olan riskini katlayarak sürüş yapmak ayrıdır.

    Motorun risklerini olduğundan yukarı çekmek için bizde elemizden geleni yapmayalım. Videodaki arkadaşta kazasında tüm hatanın kendisinde olduğunu defalarca söyledi ama nafile böbrek gitti,olay yaşandı,geri dönüş yok.

    Motor sürelim, binelim ama pist şartlarını gerektiren sürüşleri piste bırakalım eğer pist imkanımız yoksa o tarzda sürmeyelim.
    jimi_hendrix ve Stock Sever bunu beğendiler.

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Sözlü münakaşaya girmeyeceğim, gerek duymuyorum söylemem gerekenleri söylediğimi düşünüyorum. Verdiğiniz örnekteki gibi kimsenin 500cc motosiklet ile Z1000SX kovalayacak kadar sınırlarda kullandığını sanmıyorum, bu tarz insanların ömürleri kısa oluyor zaten tartışmaya lüzum yok.

    Tekrar ediyorum, pist ücretine ilaveten ayda yılda bir kullanacağınız tuluma vereceğiniz 3-5 bin ₺'niz yok ise motosikletten keyif almayın demek sizi duyarlı bir insan yapmıyor maalesef.

  10. #50
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Size keyif almayın denmiyor ki. Keyif alayım derken bütün hayatınızdan “Keyif” tanımının tamamen çıkmasını riske etmek ne kadar mantıklı bunu tartmak lazım deniyor.

    Salurbey’e katılıyorum. Bu tip riskleri onlarca değişkenin olduğu yollarımızda denemek mantıklı değil.

    Elbette piste çıkacak parası olmayan motorunu yatırmasın demek de yanlış. Gerçekten güvende olduğunuzu bildiğiniz yollarda ve rotalarda da böyle sürüşler yapılabilir, yapılmalı da. Ama trafiğe açık olmasa bile her an 4 veya 2 ayaklı hayvanların yola çıkabileceği bir yerde pist sınırlarında sürmek cesaret ile aptallık arasındaki çizgiyi bence aşıyor.

    Keyif alalım derken canımızdan olmak veya hayatımızın kalan kısmını farklı bir şekilde yaşamak zorunda kalmak..

    Bunu aklımızdan çıkarmamalıyız.
    Salurbey, zabuzaretta ve YasinC bunu beğendiler.

  11. #51
    blacktulip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    az kaçar,çok yakar.
    irc,cst lastiklerle de yatın,bozuk yola girin o zaman görürüz yeteneğinizi

    kalite lastikle dedem de viraja girer.

  12. #52
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Meseleye 500cc ile 1000cc kovalamak olarak bakmayalım. Devrim ve Barkın'ın bir sohbetleri var, California s bike eğitimine katıldıklarında gördükleri bir olay. Eğitmen kendi 500cc motoru ile r1 lerin yanından ok gibi geçiyor. Düzlük işi değil viraja girme meselesi. Yani 500cc ile 1000cc motora kullanıcı tecrübesine göre çok rahat tur bindirebilir. Piste çıkın ustalarla 1000rr ve r25 olsun,usta adam r25 le 1000cc motorları nasıl geçiyor izleyin.

    Mesele zaten birini geçmek değildi,turboschaf isimli kullanıcı arkadaşın motor tecrübesi ve sürüşu gayet iyi seviyede. Pistte africatween le girseydi ve aynı kazayı yapsaydı low side, en fazla çakılların,çimenlerin üzerinde sürüklenir dururdu. Asfaltı bir kenara bıraktım,sürüklenme esnasında vücuduna çarpma sonucu zarar verecek bir bariyer bile olmazdı. Gelelim gerçek hayata, jilet gibi bariyer veya arkadan gelen arabanın kamyonun ezmesi veya gidiş geliş yolda karşıdan gelen arabanın altına sürüklenme vs vs veya asfaltta mazot ,yağ olması gibi sayısız risklerin olduğu bir ortamda ,zaten tehlikesi yüksek olan motorumuzu biz daha tehlikeli hale getirmeyelim demek istiyorum.

    Neyse bende daha yazıp uzatmıyım.

  13. #53

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Alıntı piaggioman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim maxi scooterim ile hep 5 derecelik yattığım için benim açımdan sıkıntı yok
    Benim Xevo 22bine geldi, lastiklerde o minik çıkıntılar bile kopmadı kopmaz da bu gidişle. Aynen 5 derece yatsa yetiyor. Lastiklerin tabanı haricinde eskimeden eser yok. Yandan fotoyu çek lastikleri yeni değiştim de yutturursun.

  14. #54
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size keyif almayın denmiyor ki. Keyif alayım derken bütün hayatınızdan “Keyif” tanımının tamamen çıkmasını riske etmek ne kadar mantıklı bunu tartmak lazım deniyor.

    Salurbey’e katılıyorum. Bu tip riskleri onlarca değişkenin olduğu yollarımızda denemek mantıklı değil.

    Elbette piste çıkacak parası olmayan motorunu yatırmasın demek de yanlış. Gerçekten güvende olduğunuzu bildiğiniz yollarda ve rotalarda da böyle sürüşler yapılabilir, yapılmalı da. Ama trafiğe açık olmasa bile her an 4 veya 2 ayaklı hayvanların yola çıkabileceği bir yerde pist sınırlarında sürmek cesaret ile aptallık arasındaki çizgiyi bence aşıyor.

    Keyif alalım derken canımızdan olmak veya hayatımızın kalan kısmını farklı bir şekilde yaşamak zorunda kalmak..

    Bunu aklımızdan çıkarmamalıyız.
    Ben hiçbir zaman sizin söylediğinizden farklı bir şey söylemedim veya ima etmedim. Bu tarz hareketleri pist dışında yapmayın diyen Salurbey idi ve benim de karşı çıktığım "tek" nokta buydu ilk yazımı okursanız anlayabilirsiniz. Ben sanki "Her gün her zaman her yerde her asfaltta sınırlarda kullanıyorum sınırlarımı zorluyorum siz de sınırlarınızı zorlayın." gibi şeyler söylüyormuşum gibi bir algı yaratmaya gerek yok. Tekrar ediyorum tek karşı çıktığım nokta "Pist imkanınız yoksa limitleri zorlamayın. Yapacak bisi yok." cümlesi idi. Burada karışıklığa sebep olan şey Salurbey'in "limitleri zorlamayın" demesi. Ben limitleri zorlamaktan bahsetmedim yalnızca asfaltı, kendini ve motorunu bilerek kendini geliştirmekten bahsettim. Salurbey'in yazılarına forumda denk geliyorum, sürekli duyar yapıyor bu kötü bir şey değil ama paranız yok ise böyle şeyler yapmamalısınız derken duyar yapmış olmuyorsunuz, aksine itici oluyorsunuz. Herkesin Avrupa asfaltında motosiklete binmek, piste çıkmak, tulum almak gibi lüksü olmuyor takdir edersiniz.

    Birilerine bir zararı olsun diye açmadım bu başlığı, açtığımdan beri duyar kasan bir sürü arkadaş oldu sağolsunlar. Açtığım başlık bir hata ise moderatörlerden silmesini rica ederim bu kadar duyar boşuna olmamalı.

  15. #55
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Dostum, başlıklar açılsın konuşalım tartışalım. Maalesef imkan olanaklar paraya dayanıyor. Keşke bedava veya çok cuzzi fiyatlara pistleri kullanabilsek. Duyarlıyım çünkü bu işlerin şakası olmuyor,kaza yapıldıktan sonra geri dönülmüyor. Başlığı okuyacak hevesli arkadaşlar belki sizin belki benim belki başka arkadaşların yaklaşımları benimseyecek,etkilenecek. Hepimiz yazalım.

    Ben kendimde daha piste çıkmadım, o yüzden lastiklerde tertemiz , çok isterim virajlarda dış yanakları eritecek kadar yatmayı,motorun en güzel yanlarından biri viraj yapmak. Ama Bozhaneye gidip, riva yoluna gidip ta limitlere kadar yatirmiyorum motorumu çok istememe rağmen ayrıca birde eğitim almam gerek,pist sürüşü, yatış vs vs şeklinde. O da ayrı.

    Yazalım,tartışalım,konuşalım. Birbirimizi kirmadigimiz,saygısızlık yapmadığımız sürece bir forum ortamında olması gereken tam olarak bu aslında. Kirdiysam kusura bakma. Niyetim o değil.
    zabuzaretta bunu beğendi.

  16. #56
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Alıntı zabuzaretta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hiçbir zaman sizin söylediğinizden farklı bir şey söylemedim veya ima etmedim. Bu tarz hareketleri pist dışında yapmayın diyen Salurbey idi ve benim de karşı çıktığım "tek" nokta buydu ilk yazımı okursanız anlayabilirsiniz. Ben sanki "Her gün her zaman her yerde her asfaltta sınırlarda kullanıyorum sınırlarımı zorluyorum siz de sınırlarınızı zorlayın." gibi şeyler söylüyormuşum gibi bir algı yaratmaya gerek yok. Tekrar ediyorum tek karşı çıktığım nokta "Pist imkanınız yoksa limitleri zorlamayın. Yapacak bisi yok." cümlesi idi. Burada karışıklığa sebep olan şey Salurbey'in "limitleri zorlamayın" demesi. Ben limitleri zorlamaktan bahsetmedim yalnızca asfaltı, kendini ve motorunu bilerek kendini geliştirmekten bahsettim. Salurbey'in yazılarına forumda denk geliyorum, sürekli duyar yapıyor bu kötü bir şey değil ama paranız yok ise böyle şeyler yapmamalısınız derken duyar yapmış olmuyorsunuz, aksine itici oluyorsunuz. Herkesin Avrupa asfaltında motosiklete binmek, piste çıkmak, tulum almak gibi lüksü olmuyor takdir edersiniz.

    Birilerine bir zararı olsun diye açmadım bu başlığı, açtığımdan beri duyar kasan bir sürü arkadaş oldu sağolsunlar. Açtığım başlık bir hata ise moderatörlerden silmesini rica ederim bu kadar duyar boşuna olmamalı.
    Duyar kasma veya size karşı bir tavır yapma veya cevap verme amacım yoktu. Öyle anlaşıldıysa özür dilerim.

    Ben hazır konu oraya gelmişken fikrimi yazdım.
    zabuzaretta bunu beğendi.

  17. #57
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Bu zevk işi adrenalin bağımlılığına dönüyor.50 ile aldığın virajı 70 le aldığında mutlu oluyorsun.Bir süre sonra 70km 80km ye - 80 90na dönüyor.
    10 derece 20 ye 20 derce 30 a.En sonunda da muhtemelen motorun değil kendi limitinin sonuna gelip kaza yapıyorsun.

  18. #58

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    o video 12 bin tl civarinda olan asıl eğitimin yanlızca e 'si ve parasını verdin diye bütün kurları alamıyorsun eğer seviyen yeterli değilse... Video yayıldığından bu yana en çok mutlu olan kesim servisler ve parçacılardır heralde...

  19. #59
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Salurbey'i haklı buluyorum. Zaten dikkat ederseniz. Levent Bey' de gazladığı yerin Yunanistan yolları olduğunu belirtmiş. Yani Asfalt ın daha iyi olduğu ve motosiklete daha saygılı olan bir memlekette yapmış bunu. Bahçeköy' de Riva' da veya Darlık ta bu denemelere girmek insanı riske sokuyor.

    Jemand nickli bir üye vardı. Onun açtığı bir konuda Riva da o kendi şeridinden giderken dayının teki karşı şeride geçmiş yaldır yaldır üstüne geliyordu. Zor manevra yapıp kurtarmıştı kendini. Hep temkinli sürmek lazım bizim memlekette. Yani maksimum performansımız %100 ise böyle yerlerde %70 performansımız ile şehir içinde %50 performansımız ile sürmek lazım. Nereden hangi andaval çıkacak bilinmiyor.
    Salurbey bunu beğendi.

  20. #60
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Kendimden örnek vereyim, beni bilen, tanıyan, aynı zamanda beraber sürdüğüm insanlar da tarzımı çok iyi bilirler, bir işin içerisinde risk var ise, ben o işe girmem asla. (Büyük risk )

    Kimine göre motosiklet başlı başına bir risk, bizlere göre ise tam aksi. Ben keyif almak için, 1000 lerce km usanmadan yol yapan bir adamım, örnek vermek gerekirse yaz tatilimin bir kismini sadece motosiklet rotasına ayırıyorum.

    Benim hatam dışında gelişecek herhangi bir risk faktörü olmayan durumlarda da ara sıra limitleri zorladığım oluyor, burada kendi riskimi alıyorum, ama bunu şileye giderken yapmıyorum. Asfalt kalitesi belirli bir seviyeden aşağı ise, asla yapmıyorum, mesela kapalı viraj ise, asla dizim yere değerek döneceğim gibi bir düşünce ile sürmüyorum..

    O yüzden benim paylaştığım resimler emsal teşkil edip insanları kötü yönlendirmesin, kendimi suçlu hissetim resmen..

    Sürdüğüm yollardan bir kaç tanesi paylaşıyorum..
    .








Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler