Forum üyeleri chicken stipes paylaşımı (lastikteki korkak tavuk izleri)
Reklamlar
-
Zincir ve dişliyi dikkate almayınız lütfen.
Reklamlar
-
-
Lastikler 1500 km oldu halen renkli çizgiler duruyor.Daha fazla laf söylemek istemiyorum......
-
-
yine reklam kokuyoreeee
-
Benimkiler 20.000 km oldu, hala "sıfır" da :D
-
-
Hocam ben de milletin yatarak döndüğü hızlardan daha yüksek hızlı şekilde yatmadan dönüyorum virajı...Ama F1 virajı şeklinde dönüyorum, acaba doğru mu yapıyorum?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Atış serbest
Şkası bir yana prçalanmış, ağzı yüzü kaymış lastik görüntüsü keyif veriyor.
Bir aürüşte ömrünün yarısını yola bırakmış lastik fotoğrafları çıkar mı acaba
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Supermoto sahibi bir arkadaş gereken fotoğrafı atmış..
Supermoto sahibi olmadığım için, haliyle dişli lastikte iz felan olmadığı için Enduro'cu kesimi ilgilendirmeyen konu.
Ha Enduro/Cross olayında arka maşanın biran da yere değdiği oluyo mesele motor yatırmaksa eğer.
valla enduro kullanan adam için anladım ki bu hızmış, trafikmiş hikaye. hele graham javis i izledikçe diyorum rossi mossi de hikaye kimse alınmasın: D
-
*Heka adlı üyeden alıntı
Yalnız yine mitas ayrıntıyı kessss
-
Hazır yeri gelmişken bende bir soru sorayım.Hepimiz uzun yol yapmayı seviyoruz.Bizde üç arkadaş hafta sonu İstanbul-İzmir-Ayvalık yapıp geldik.Zaman zaman gurubun gerisinde kaldığımda öndeki motorun lastik izine dikkat ettim.
Lastiğin ortasında dört beş santim bir bölgeyi kullanmışız.Yol açısından normal.
Soru- Peki bu tür kullanımda sürekli ortanın aşınması lastik profilini bozduğundan tutuş kabiliyetini azaltırmı.
-
Başlıktaki paylaşımlara bakarsak ben epey geride kalmışım. Neyse daha yolun başındayım uzun yıllar var önümde kendimi geliştirmek için. Belki çok yatırmak daha iyi viraj yapmak demek değildir ama daha keyifli olduğu kesin (bence). Pist harici Marmara Bölgesi'nde bildiğiniz asfaltı güzel virajlı yollar var ise paylaşmaktan kaçınmayınız efenim.
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Hazır yeri gelmişken bende bir soru sorayım.Hepimiz uzun yol yapmayı seviyoruz.Bizde üç arkadaş hafta sonu İstanbul-İzmir-Ayvalık yapıp geldik.Zaman zaman gurubun gerisinde kaldığımda öndeki motorun lastik izine dikkat ettim.
Lastiğin ortasında dört beş santim bir bölgeyi kullanmışız.Yol açısından normal.
Soru- Peki bu tür kullanımda sürekli ortanın aşınması lastik profilini bozduğundan tutuş kabiliyetini azaltırmı.
Lastik basınçları normal, motosiklet taşıma sınırlarını aşmamışsa bir problem olmaz.
Sabit hızda düz bir çizgide giderkenki lastik aşınması ile frenleme/gaz açma veya dönüşlerde lastiğin aşınma hızları farklıdır.
Devamlı bu şekilde kullanılırsa evet, lastik profili bozulur.
Tutuşu azaltır mı... azaltmaz muhtemelen
Az silindir, çok iş
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Hazır yeri gelmişken bende bir soru sorayım.Hepimiz uzun yol yapmayı seviyoruz.Bizde üç arkadaş hafta sonu İstanbul-İzmir-Ayvalık yapıp geldik.Zaman zaman gurubun gerisinde kaldığımda öndeki motorun lastik izine dikkat ettim.
Lastiğin ortasında dört beş santim bir bölgeyi kullanmışız.Yol açısından normal.
Soru- Peki bu tür kullanımda sürekli ortanın aşınması lastik profilini bozduğundan tutuş kabiliyetini azaltırmı.
Rosso II gibi farklı hamur kullanımı buna bir nebze çözüm sunuyor. Lastiğin ortası daha sert bir hamur, kenarları ise daha yumuşak bi hamur içeriyor.
-
Bende Rosso II kullanıyorum bir nebze iyi yani.
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Hocam ben de milletin yatarak döndüğü hızlardan daha yüksek hızlı şekilde yatmadan dönüyorum virajı...Ama F1 virajı şeklinde dönüyorum, acaba doğru mu yapıyorum?
Hocam, F1 virajı şeklinin ne olduğunu bilmiyorum. Yol eğitimlerinde bana öğretilenleri ve virajda ne yaptığımı virajlı yollarda sistemli sürüş başlığında detaylandırmıştım.
-
-
bir zamanlar ducatiyle :D
-
Levent adlı üyeden alıntı
Siz şu videoda önde süren değil misiniz
https://www.youtube.com/watch?v=B1VhBo9L2J4
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler