Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Serkan merabalar, bak ne diyecem ,2015 de benim motorun Kayhan Çarşısı'nda test
sürüşünü yapmıştın. Sarmamıştı. Şu an 11000 km deyim. Vibrasyon tam sıfıra inmedi,
ancak çok azaldı. İstersen bir daha dene. Selamlarla.
Teşekkürler Ali abi ama ben artık İzmir'e döndüm. Bursa'ya geldiğimde ziyaret etmeye çalışırım. Motorda tabi ki öyle aşırı bir titreşim yok ama bence yüksek devirlerdeki ses ve titreşimi rahatsız edici. Hadi ben idare ederim ama artçım da rahatsız oldu bundan. Titreşimi bir tık az olsa hiç düşünmeden alırdım bu motoru. 450 cc'den ümitliyim ama... Sıfırdan tasarladılarsa bunun üzerine eğilmişlerdir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

10000 km test edilmiş. Orada ne sorun çıkacaksa çıkmıştır da, işte ses ve titreşimi sorun olarak görmüyor herkes. Test parkuru da oldukça zorluymuş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Alıntı Jeeztro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
mt 07 almaya devam etsin bizimkiler, basmayan motor satılmıyor türkiyede. cbr 500 ü gördük hep beraber. 400 lük motorun mantığını anlamıyorum tr de. bmw de aynı şekilde.
400 cc motor gayet mantıklı ama Japon olmaması koşuluyla mantıklı. Neden peki ? Çünkü fiyatları 250'lik Japon kadar oluyor. Orta seviyede bir kullanıcı için yetersiz gelebilen 250 cc'ye karşılık 400-500 cc motorlar gezmekten keyif alanlar için gayet iyi performans veriyorlar, hem de az yakıyorlar. Üstelik bu motor bir enduro. Türkiye'de ve dünyada küçük hacimde bulunmayan bir şey.

Honda'nın 500 cc'leri pahalı oldukları için satmadılar.