Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TNT 250 Nasıldır?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Aslında motor değiştirmeyi düşünmüyordum ancak hem fiyatının uygun oluşu hemde şekli benim fikrimi değiştirdi.

    TNT 25 var tek silindirli 250 cc 10 bin küsür TL
    TNT 250 var çift silindirli 250 cc 13 bin küsür TL

    Bunlardan birini almayı düşünüyorum muhtemelen çift silindirli olanı alacağım. Tavsiye eder misiniz? Ben motorla uzun yol yapan biriyim bana gider mi?
    Biraz ağır sanırsam 185 kg kuru ağırlık yazıyordu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    TNT250 stokları bitti. Kalan birkaç tane TNT25lerden birisine bakabilirsin. Ama çift silindir bakıyorsan TRK502 candır.

  3. #3
    K121L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    TNT 25 alıp bol bol yolda kalmış biri olarak söylüyorum.Alma.

  4. #4

    Üyelik
    20 Temmuz 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 ABS-TNT250-MT25
    Tnt25 ten uzak dur. Tnt250 alınabilir. motordan beklentin performans ise tnt250 yi önermem. Ruhsatta 196 kg yazıyor. Gaz tepkisi çok sakin. Ağırlığı ve gaz tepkisinin sakin olmasından sebep kalkışta hantal bi motor. Kalkışta tnt25 pulsar duke250 cbr gibi tek silindir motorlar tnt250den daha atik. 8bin devirden sonra motor canlanıyor. Ve o devirden sonra mükemmel bi 4 silindir sesi çıkıyor. ben 6500 devirde çıkan sesine aşığım 4 silindir sesi değil böyle değişik bi ses uğultu gibi bişey bunun yüzünden hız yapmıyorum 6. vites 6500 devirde 85 ile gidiyor ben de 85le gidiyorum çoğu zaman :D gazlamak istediğinde 8bin üstü devirler canlı ve sesi güzel. Motorun şekli kalitesi bence çok yerinde. Basit durmuyor kesinlikle. Selesi yumuşak rahat bi sele. Oturuş pozisyonunu çok beğenmiştim ben ilk denediğimde. Öne eğilmeden kollar hafif kırık rahat bi oturuşu var. Benim motorumda mı vardır bilemiyorum ama 8-10 bin devir arasında bi titreşim var. Başlarda çok rahatsız ediyordu beni. son zamanlarda dikkatimi çekmiyor. Bu motorun eğer 2018de euro4 ü gelirse fiyatının 20den aşağı olmayacağı kesin. Ama eğer distribütör eşşeklik yapıp hyosung gibi arkasında durulmaz ve yeni modelleri getirmezse sektöre renk katan bi model daha ölmüş olur. Motor iyi güzel alınası bi motor ama distribütör korkutuyor. Bi fren pedalını üçerler denen servis tam olarak getiremiyor. Fren pedalı diyorsun bi yerini eksik getiriyor senin söylemen lazımdı diyor. Söylemen lazımdı dediği yer pedalın ayak basılan uç kısmı. Yani en gerekli kısmı. Gidon topuzu istiyorsun aradaki parçası ve cıvatasını getirmiyor yarım getiriyor yani. Sonra kalanları istiyorsun aradan 2 hafta geçiyor arıyorsun geldi mi diye onlar yokmuş fabrikada diyip kapatıyor. İstanbuldaysan yine vale motor işi kurtarıyor. İzmir de iyiymiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ama küçük bi ildeysen sırf servis yüzünden uzak dur

  5. #5
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı etc33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tnt25 ten uzak dur. Tnt250 alınabilir. motordan beklentin performans ise tnt250 yi önermem. Ruhsatta 196 kg yazıyor. Gaz tepkisi çok sakin. Ağırlığı ve gaz tepkisinin sakin olmasından sebep kalkışta hantal bi motor. Kalkışta tnt25 pulsar duke250 cbr gibi tek silindir motorlar tnt250den daha atik. 8bin devirden sonra motor canlanıyor. Ve o devirden sonra mükemmel bi 4 silindir sesi çıkıyor. ben 6500 devirde çıkan sesine aşığım 4 silindir sesi değil böyle değişik bi ses uğultu gibi bişey bunun yüzünden hız yapmıyorum 6. vites 6500 devirde 85 ile gidiyor ben de 85le gidiyorum çoğu zaman :D gazlamak istediğinde 8bin üstü devirler canlı ve sesi güzel. Motorun şekli kalitesi bence çok yerinde. Basit durmuyor kesinlikle. Selesi yumuşak rahat bi sele. Oturuş pozisyonunu çok beğenmiştim ben ilk denediğimde. Öne eğilmeden kollar hafif kırık rahat bi oturuşu var. Benim motorumda mı vardır bilemiyorum ama 8-10 bin devir arasında bi titreşim var. Başlarda çok rahatsız ediyordu beni. son zamanlarda dikkatimi çekmiyor. Bu motorun eğer 2018de euro4 ü gelirse fiyatının 20den aşağı olmayacağı kesin. Ama eğer distribütör eşşeklik yapıp hyosung gibi arkasında durulmaz ve yeni modelleri getirmezse sektöre renk katan bi model daha ölmüş olur. Motor iyi güzel alınası bi motor ama distribütör korkutuyor. Bi fren pedalını üçerler denen servis tam olarak getiremiyor. Fren pedalı diyorsun bi yerini eksik getiriyor senin söylemen lazımdı diyor. Söylemen lazımdı dediği yer pedalın ayak basılan uç kısmı. Yani en gerekli kısmı. Gidon topuzu istiyorsun aradaki parçası ve cıvatasını getirmiyor yarım getiriyor yani. Sonra kalanları istiyorsun aradan 2 hafta geçiyor arıyorsun geldi mi diye onlar yokmuş fabrikada diyip kapatıyor. İstanbuldaysan yine vale motor işi kurtarıyor. İzmir de iyiymiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ama küçük bi ildeysen sırf servis yüzünden uzak dur
    Son gelen yazılım güncellemesi ile kalkışları fena değil artık. Tabi tek silindirli hafif motorlar gibi kalkmıyor. Ancak inazuma gibi de değil.
    https://www.facebook.com/732169226/v...3575290299227/

  6. #6

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı etc33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tnt25 ten uzak dur. Tnt250 alınabilir. motordan beklentin performans ise tnt250 yi önermem. Ruhsatta 196 kg yazıyor. Gaz tepkisi çok sakin. Ağırlığı ve gaz tepkisinin sakin olmasından sebep kalkışta hantal bi motor. Kalkışta tnt25 pulsar duke250 cbr gibi tek silindir motorlar tnt250den daha atik. 8bin devirden sonra motor canlanıyor. Ve o devirden sonra mükemmel bi 4 silindir sesi çıkıyor. ben 6500 devirde çıkan sesine aşığım 4 silindir sesi değil böyle değişik bi ses uğultu gibi bişey bunun yüzünden hız yapmıyorum 6. vites 6500 devirde 85 ile gidiyor ben de 85le gidiyorum çoğu zaman :D gazlamak istediğinde 8bin üstü devirler canlı ve sesi güzel. Motorun şekli kalitesi bence çok yerinde. Basit durmuyor kesinlikle. Selesi yumuşak rahat bi sele. Oturuş pozisyonunu çok beğenmiştim ben ilk denediğimde. Öne eğilmeden kollar hafif kırık rahat bi oturuşu var. Benim motorumda mı vardır bilemiyorum ama 8-10 bin devir arasında bi titreşim var. Başlarda çok rahatsız ediyordu beni. son zamanlarda dikkatimi çekmiyor. Bu motorun eğer 2018de euro4 ü gelirse fiyatının 20den aşağı olmayacağı kesin. Ama eğer distribütör eşşeklik yapıp hyosung gibi arkasında durulmaz ve yeni modelleri getirmezse sektöre renk katan bi model daha ölmüş olur. Motor iyi güzel alınası bi motor ama distribütör korkutuyor. Bi fren pedalını üçerler denen servis tam olarak getiremiyor. Fren pedalı diyorsun bi yerini eksik getiriyor senin söylemen lazımdı diyor. Söylemen lazımdı dediği yer pedalın ayak basılan uç kısmı. Yani en gerekli kısmı. Gidon topuzu istiyorsun aradaki parçası ve cıvatasını getirmiyor yarım getiriyor yani. Sonra kalanları istiyorsun aradan 2 hafta geçiyor arıyorsun geldi mi diye onlar yokmuş fabrikada diyip kapatıyor. İstanbuldaysan yine vale motor işi kurtarıyor. İzmir de iyiymiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ama küçük bi ildeysen sırf servis yüzünden uzak dur
    Stokta kalmamış arkadaşların dediğine göre.
    Temiz ikinci el veya bayilerde bulabilirsem alacağım bakıyımda.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)