Tnt25 ten uzak dur. Tnt250 alınabilir. motordan beklentin performans ise tnt250 yi önermem. Ruhsatta 196 kg yazıyor. Gaz tepkisi çok sakin. Ağırlığı ve gaz tepkisinin sakin olmasından sebep kalkışta hantal bi motor. Kalkışta tnt25 pulsar duke250 cbr gibi tek silindir motorlar tnt250den daha atik. 8bin devirden sonra motor canlanıyor. Ve o devirden sonra mükemmel bi 4 silindir sesi çıkıyor. ben 6500 devirde çıkan sesine aşığım
4 silindir sesi değil böyle değişik bi ses uğultu gibi bişey
bunun yüzünden hız yapmıyorum 6. vites 6500 devirde 85 ile gidiyor ben de 85le gidiyorum çoğu zaman :D gazlamak istediğinde 8bin üstü devirler canlı ve sesi güzel. Motorun şekli kalitesi bence çok yerinde. Basit durmuyor kesinlikle. Selesi yumuşak rahat bi sele. Oturuş pozisyonunu çok beğenmiştim ben ilk denediğimde. Öne eğilmeden kollar hafif kırık rahat bi oturuşu var. Benim motorumda mı vardır bilemiyorum ama 8-10 bin devir arasında bi titreşim var. Başlarda çok rahatsız ediyordu beni. son zamanlarda dikkatimi çekmiyor. Bu motorun eğer 2018de euro4 ü gelirse fiyatının 20den aşağı olmayacağı kesin. Ama eğer distribütör eşşeklik yapıp hyosung gibi arkasında durulmaz ve yeni modelleri getirmezse sektöre renk katan bi model daha ölmüş olur. Motor iyi güzel alınası bi motor ama distribütör korkutuyor. Bi fren pedalını üçerler denen servis tam olarak getiremiyor. Fren pedalı diyorsun bi yerini eksik getiriyor senin söylemen lazımdı diyor. Söylemen lazımdı dediği yer pedalın ayak basılan uç kısmı. Yani en gerekli kısmı. Gidon topuzu istiyorsun aradaki parçası ve cıvatasını getirmiyor yarım getiriyor yani. Sonra kalanları istiyorsun aradan 2 hafta geçiyor arıyorsun geldi mi diye onlar yokmuş fabrikada diyip kapatıyor. İstanbuldaysan yine vale motor işi kurtarıyor. İzmir de iyiymiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ama küçük bi ildeysen sırf servis yüzünden uzak dur