manevra, ikilem yok
neden durdu acaba. sigaraya pardon ikitekere tövbe mi
tır sürücüsünün şeridini ele geçirme arzusu etkileyici "tam öğrenmek kötüdür"
manevra, ikilem yok
neden durdu acaba. sigaraya pardon ikitekere tövbe mi
tır sürücüsünün şeridini ele geçirme arzusu etkileyici "tam öğrenmek kötüdür"
Aynısını yaşadım,Antalya Tekirova kavşağında, yolun kenarında trafik ışığının dibinde bekleyen otobüs direk kavşağa doğru kırdı, yolu diklemesine kapattı. 2 kişiydik ve arkalı önlü sıkmama rağmen kayma başladı motorda. Tam otobüse yanlayarak vurayım artık duramayacağım derken kavşakla otobüs arasından geçtim. Olay burada bitmedi tabi hızlı geçtim ve kavşağın kenar taşları düm düz karşıma geldi . (Burada arkadaşın üstünden geçtiği taş gibi değil bildiğin kaldırım taşı) o kısımdan sonrasını hatırlamıyorum direksiyon sağ sol yaptı bir şekilde geçtim ama o kısmı hala nasıl atlattım aklım almıyor.
Aynısı benim başıma geldi çok şükür bir sakatlık çıkmadı.
Kontra basar diyodumda adam dümdüz gitti.
O sen olsan bari
Sen olsan bariiiii
O sen olsan bari
Sen olsan bariiiii
Hazırım diyorum dünden düşmüyorsun dilimdeeenn.
Olan olmuş zatii
O sen olsan bariiii
Forumda bu aradan geçişi yapabilecek onlarca adam vardır. Hayretlik bir durum yok.
Ucu ucuna kurtardık duruşu o. Ben burdan geçerim hesabı falan yok. Öyle olsa durmaz yola devam ederdi. Ayrıca bu tarz gidiş geliş tek şeritli yollar en riskli yollardır. Yandan bir hayvan atlasa yola kurtarma şansı imkansız. İstanbulda da buna benzer yollar var örneğin arnavutköy tarafları heran bir büyükbaş sürüsüyle karşılaşmanız olası
Motosiklet kullanirken temel kural sürekli bir kaçış noktası gözlemlemektir. Ayrıca duramayacagını anladıgında agir bir kütle ile carpaktansa motosikleti terketmektir. Tabi bunlar pratikte pek geçerli olmayabilir. Birazda şans lazım. Konturolsüz hicbir şekilde hız yapılmamalı yoksa hızli giden atın poku seyrek düşer.
"Şu an bu konu içerisinde 704 kullanıcı var. (17 üye ve 687 misafir)
qıp, shoeisever, hknsaritas, enlighteray, sezer aykaç, ilovetechn0, infernus, ozgur_ayaz, rm125, Levent68, pspfreak, erenedip, western, yusufkalaz, mertcancbr, furkanguvenc"
Ahahahhaha , ya hu çok afedersiniz ama hayatında 100km üzerine bile çıkmamış adamlar, 130km hızla giden bir motorun üstünde 1 yayanın ancak geçebileceği bir delikten geçen hatta geçtiği yerde motoru sarsacak çukur çıkıntı olmasına rağmen dusmeyen adama gelmiş burda akıl hocalığı yapıyor trajikomik :D :D
Bazı yorumları okuyunca aklıma şunlar geldi;
Davulun sesi uzaktan hoş gelir.
Bekara eş boşamak kolay.
Lastik patladıktan sonra, yol gösteren çok olur.
İşkembeden atış talimi.
Tavşan dağı beğenmemiş, dağ demiş "Sen sanki bugs bunny".
"dünyanın en zor şeyi
başkasının düşünmeden yaptığını, düşünerek yapmaktır"
Usta bir manevradan ziyade motorcunun vadesi daha gelmemiş, tek olay bu. Şansına kurtarmış. Yolun kenarindaki toprak alana giriyor. Orada taş, çukur vs olsaydı durum daha kötü olurdu.
Yahu sizde Daha az önce arka arkaya üç tır görünce sağ taraftan kaldırıma ön tekeri kaldırarak vurdum. E motor havalandı tabi. Havada kontrayı bir vermişim. Fren filan o biçim yani. Gazı açtım iyice. Son tırın tavana inip oradan da bir kontra daha verip yoluma devam ettim.
GTA V tabi. Klavye kontrası ile PAINKILLER yazıyorsun, çözülüyor. Bu adam da kesin hile yazmıştır. Ne abarttınız
Başlıktaki detayı gören yok mu?
"Why you shouldn't ride like a complete prick." (Neden tam bir hıyar gibi sürmemelisin.)
O hıyarlığı yapmayın öyle dar aralıklara ihtiyacınız kalmasın.
kendi ezik olduğu için karşıdakinin başarısını küçümsemeye odaklı olan insanlar olabilir.
yorum yazanların yarısı motosiklet sürmemiş insanlar da olabilir.
çok dikkate alınacak şeyler değil.
ne ustalık nede beceri sadece şans ve abs.duramadı geçmek zorunda kaldı, şanslıydı boşluğu değerlendirdi.
Herşey anlık oluyor siz ne derseniz deyin :(
Çekirge bir atladı... İki de atlar belki. Üçüncü sorun ama...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)