Güzel olabileceğini düşündüğüm bir soru az önce kafemizde (Fayfzalimyo) dönen bir muhabbetti.
Bilene zincir yağlarken lazım olan takoz(%100 ahşap) hediye edilecektir.
İpucu: ingilizlerden yürüyün işte...
Güzel olabileceğini düşündüğüm bir soru az önce kafemizde (Fayfzalimyo) dönen bir muhabbetti.
Bilene zincir yağlarken lazım olan takoz(%100 ahşap) hediye edilecektir.
İpucu: ingilizlerden yürüyün işte...
çünkü yuvarlak geometrik olarak asla deliğe düşmez doğru cevap buysa eğer hediyeye gerek yok çünkü motosikletim yok
Kes traşı, ver kontra'yı!
Aslında ingiliz derin devletinin dünyanın düz olduğu gerçeğini saklamak için yaptığı birşeydir.
maliyeti düsürmek icin yuvarlak yapilir cunku iceri dogru uzanan buzler ayni sekilde su giderleri icinde kullanılir ayrica yuvarlak yapilinca asla assagiya dusmezler.
Logar'ı bilmiyorum da, 'rögar' versek?
7 yıl Telekom'da çalıştım ama bilmiyorum
İcat edeni subliminal mesasj vermek istemiş
İngiliz nüfusuna bağlayanla,telekomcu arkadaş yaklaştı.
Ingiliz,kiliç kalkan takiminin,duelloda,karşi taraftan tirsma durumunda,kiliciyla logar kapagini yuvarlayarak,tunelden kaçabilmesi için yapilmiş,hem ergonomik,hem ekonomik,hem tirsmatik,hemde topukmatik..
Aynen ingilizlerden dogrudur.
Benim bu konuda duyduğum bikac tevatur var. O logarlar standarttır, standardı at arabası tekerine göredir, vakti zamanında taş yollarda onbin yapmadan lastik bitiyomus, gece yolda kalinca teker ustalari da kapali oldugundan idareten logar kapagi koyuyollarmis yerine, sanayi devriminden sonra tahta degil de metale dondurmusler..
Ikincisi atina soldan binen suvarilerin kilici ata sağdan agirlik yapiyor agirlik merkezine olumsuz etki ediyor ve sağa sola yalpalayan at kafa salliyor ve logara daliyor, iste boynu falan kirilmasin diye yuvarlak bu logarlar..
Ucuncusu, bunlar banyo falan yapmıyorlar ya pis gezmeyi seven millet tabii duş ve iş olsun diye logarlardan girip cikiyorlarmis akşamları iş çıkışı falan, pratik olsun diye yuvarlak..
Daha var da hep ucu pisliğe çıkıyor.
Birde zincir yağlama takozunu bana verin, cidden durumu olmayan bi arkadaşa hediye edeceğim. .
Uzerınden gecen yukun agırlıgını kareye, dıkdortgene gore daha ıyı dagıttıgı ıcın. Kısaca farklı geometrık sekıllere gore agırlık dagılımı daha avantajlı oldugu ıcın.
Tunellerın ucgen, dıkdortgen degılde yuvarlak olması gıbı, ucakların camlarının yuvarlak olması gıbı(daha onceden koselıymıs, basınctan patlayınca degıstırmısler) orneklendırılebılır.
İngilizlerle olayın bi alakası yok. Yuvarlak kapagın geometrik olarak deliğe düşmesi mümkün değil. Diğer şekillerde bu mümkün
Kareye göre daha dayanıklı olduğu içindir.
Belki de.
Uçak pencerelerinin neden yuvarlak olduğuna benzer bir çözüm olabilir.
İlk olarak, yollarda gördüğün içinden altyapı hatları ve/ve yahut yapıları geçen yerlere açılan o yuvarlak geçitlere logar değil rögar denilir.
İkinci olarak, Ali Bircan arkadaşımız cevabı hali hazırda vermiş. Büyük daire hiç bir koşulda küçük dairenin içinden geçemez, dik te dursa geçmez; eğri de olsa geçmez; yatay da olda geçmez.. Köşeli şekildeki büyük kesitler ise alttaki küçük kesitin köşegenlerinden geçebilir. Sebep budur. Bunun İngilizler'le alakasını bilmiyorum ama kapağın düşmemesi için bizden önce yaşamış "düşünebilen" birilerinin akıl ettiği kesin. Yani kafayı azıcık çalıştırınca sebep bulunabiliyor.
Üçüncü olarak, Diyojen, Büyük İskender'e gölge etme başka ihsan istemem demiştir. Bilmem anlatabildim mi?
Hey maşallah Acemi Er atış poligonu gibi.
logar değil canım kardeşim, rögar rögar.
fransizcasini da yazayım: "regard"
Yuvarlak biçimler, kare veya dikdörtgen şekillerden daha kolay üretilir ve rögar kapakları ağır olduğundan, yuvarlak oldukları için yerden yere taşınmaları daha kolay olmaktadır. Ek bir fayda olarak, işçilerin kapakları herhangi bir açı ile hizalamak zorunda kalmamakta, böylece yuvarlak kapakların yerlerine kayması kolaylaşmaktadır.
İngiliz in biri rögara taş atmış ama çıkarmışız helal olsun
Pizza neden daire şeklinde yapılıp üçgen kesilir ?...
Konuyu italyanlara bağlamak serbest..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)