Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangi Zenon Farı Önerirsiniz

Katılımcı sayısı
8. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Birinciyi Öneririrm

    0 0%
  • İkinciyi Öneririrm

    4 50.00%
  • Üçüncüyü Öneririrm

    1 12.50%
  • Dördüncüyü Öneririrm

    0 0%
  • Beşinciyi Öneririrm

    1 12.50%
  • Altıncıyı Öneririrm

    2 25.00%

Hangi Zenon Farı Önerirsiniz(Anket)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Hangi zenon farı önerirsiniz oy verirmisiniz resimlerde site isimleri yazıyordu sildim



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    MERCEKLİ FAR DIŞINDA DİĞERLERİNDE EPEY KÜFÜR YERSİN KARŞI TARAFTAN
    acemi60 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    12 Aralık 2016
    Şehir
    Mersin
    ben xenon yerine cree led kullanmanı tavsiye ederim. çünkü xenonlar ilk çalışmada yüksek amper çeker ve sonra ısındıkça düşerler. bu kalitesine göre 3 ile 15 saniye arasında değişebilir. eğer motorunuz marş basmadan kontağı açınca farları yakıyorsa hem akünüze anlık olarak çok yük bindirir hem de çalıştıktan sonra akünün şarjı için konjektör fazla ısınır. eğer ille xenon bağlayacaksanız marş sonrasında çalışacak şekilde bağlayın.

  4. #4

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Dun gece yolumda efendi efendi gidiyorum. Sonra birden bire arkamda bir isik patlamasi oldu. Dedim uzaylilar geldi.

    Saka bir yana arkamdaki isik o kadar siddetliydi ki kendi kendine kararan aynalar bile fayda etmedi. Belli bir sure yolu goremedim. Sonra iyice yavaslayip arkamdaki hayvana yol verince ana fara ek olarak 3 far daha takmis ve tum farlari merceksiz olmasina ragmen xenon ampul kullanmis bir motosiklet oldugunu gordum.

    Simdi trafikte cok fazla akli basinda insan yok. Daha anlayussiz bir sofor bu zattin arkasindan uzunlarini yakar, ustune kirar bimbir sekilde taciz edebilirdi.

    Diyecegim o ki zaten aydinlatmayan ama parlakligi ile psikoljik aydinlaa hissi veren su cakma ledlerden xenonlardan uzak durun.

    Amaciniz cidden aydinlatma ise adam gibi farlariniza mercek taktirin. Kullanacaginiz xenon ampulun sicaklik skalasi 4100-4300 Kelvin arasi olsun ki her turlu hava kosulunda hem onunuzu gorun hem de dier suruculerin gorusunu engellemeyin.

  5. #5
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Zenon'a sıcak bakmıyorum. Arabamda mercekli far olduğu halde zenonları çıkardım. Görüntü değil de aydınlatma istiyorsan Osram Night Racer 110 . Motosiklet için geliştirilmiş, 2015 ortalarından beri kullanıyorum. Yedeğiyle beraber 70 TL.ye almıştım.

  6. #6
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Merceksiz olanlar gece karşıdakini kör ediyor. Kulakları çınlar mı bilmem. Literatürü epey zorluyorum. İçinde biraz insanlık kalmış olanlar mercekli kullanmaya özen gösteriyor.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Yani mercekli far göz almaz merceksiz far göz alır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

    Güncel....

  8. #8
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Xenon taktırmadan önce şu konuyu etraflıca incelemenizi tavsiye ederim:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-hitaben.html

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Güncel....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

    Oylarınızı bekliyorum iyi olan kazansın

  10. #10

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı Ride4Life adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben xenon yerine cree led kullanmanı tavsiye ederim. çünkü xenonlar ilk çalışmada yüksek amper çeker ve sonra ısındıkça düşerler. bu kalitesine göre 3 ile 15 saniye arasında değişebilir. eğer motorunuz marş basmadan kontağı açınca farları yakıyorsa hem akünüze anlık olarak çok yük bindirir hem de çalıştıktan sonra akünün şarjı için konjektör fazla ısınır. eğer ille xenon bağlayacaksanız marş sonrasında çalışacak şekilde bağlayın.
    mrb eski motorumda benim öyleydi ama şimdiki öyle değil, onu nasıl ayarlicaz acaba

  11. #11

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    HD Sportster 883R
    Hiç-biri.

    Far konusunda birden fazla konun var, birden fazla konunda yazdım ve tekrar yazıyorum:
    En iyisi mercekli, balastlı bi-xenon kit (d1s, d2s yada d3s) dir. Tabi bağlantıları doğru yapılmış olmalıdır. (tesisata zarar vermeyecek şekilde)
    En ekonomiği mercekli led (ilave) sis farları ile desteklemektir. Geçmiş konularını incelerken şimdi cru led'lerde senkron sorunu yaşadığını gördüm. Bu sorunu bir elektronikçide "diyot" adlı parça ile çözebilirsin ve en ekonomik aydınlatma geliştirme yöntemine ulaşmış olursun.

    Konularına yapılan yorumların çoğunluğu merceksiz xenon kullanmamanı tavsiye ediyor ya da doğru bağlanmamış xenon kitlerin motosikletine zarar verebileceği yönünde.

    Tam olarak beklentin nedir?

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç-biri.

    Far konusunda birden fazla konun var, birden fazla konunda yazdım ve tekrar yazıyorum:
    En iyisi mercekli, balastlı bi-xenon kit (d1s, d2s yada d3s) dir. Tabi bağlantıları doğru yapılmış olmalıdır. (tesisata zarar vermeyecek şekilde)
    En ekonomiği mercekli led (ilave) sis farları ile desteklemektir. Geçmiş konularını incelerken şimdi cru led'lerde senkron sorunu yaşadığını gördüm. Bu sorunu bir elektronikçide "diyot" adlı parça ile çözebilirsin ve en ekonomik aydınlatma geliştirme yöntemine ulaşmış olursun.

    Konularına yapılan yorumların çoğunluğu merceksiz xenon kullanmamanı tavsiye ediyor ya da doğru bağlanmamış xenon kitlerin motosikletine zarar verebileceği yönünde.

    Tam olarak beklentin nedir?
    Beklentim yolu gündüz gibi ve uzak mesafeyi aydınlatsın tek bir noktayı değilde bütün yolu aydınlatsın mesela cree u7 tek bir noktayı aydınlatıyor göz almasın

  13. #13

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı drsteel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MERCEKLİ FAR DIŞINDA DİĞERLERİNDE EPEY KÜFÜR YERSİN KARŞI TARAFTAN
    trafikte o kadar farı allaha emanet beyaz gözüm dahil her tarafıma giren araba varki hiç kimsede karışmıyor ne muayene ne polis dolu olunca istersen far haznesinin içine 10 tane ampul koy gene bişey olmaz
    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç-biri.

    Far konusunda birden fazla konun var, birden fazla konunda yazdım ve tekrar yazıyorum:
    En iyisi mercekli, balastlı bi-xenon kit (d1s, d2s yada d3s) dir. Tabi bağlantıları doğru yapılmış olmalıdır. (tesisata zarar vermeyecek şekilde)
    En ekonomiği mercekli led (ilave) sis farları ile desteklemektir. Geçmiş konularını incelerken şimdi cru led'lerde senkron sorunu yaşadığını gördüm. Bu sorunu bir elektronikçide "diyot" adlı parça ile çözebilirsin ve en ekonomik aydınlatma geliştirme yöntemine ulaşmış olursun.

    Konularına yapılan yorumların çoğunluğu merceksiz xenon kullanmamanı tavsiye ediyor ya da doğru bağlanmamış xenon kitlerin motosikletine zarar verebileceği yönünde.

    Tam olarak beklentin nedir?
    xenon seti nasıl bağlarsak motora zarar verebiliriz mesela?
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xenon taktırmadan önce şu konuyu etraflıca incelemenizi tavsiye ederim:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-hitaben.html
    bende okicam çünkü bende taktırıcam ama baya uzunmuş daha sonra yani
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merceksiz olanlar gece karşıdakini kör ediyor. Kulakları çınlar mı bilmem. Literatürü epey zorluyorum. İçinde biraz insanlık kalmış olanlar mercekli kullanmaya özen gösteriyor.
    heryer ayarsız beyaz far dolu olunca kimse motora bişey diyemez demezde
    Alıntı viperking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dun gece yolumda efendi efendi gidiyorum. Sonra birden bire arkamda bir isik patlamasi oldu. Dedim uzaylilar geldi.

    Saka bir yana arkamdaki isik o kadar siddetliydi ki kendi kendine kararan aynalar bile fayda etmedi. Belli bir sure yolu goremedim. Sonra iyice yavaslayip arkamdaki hayvana yol verince ana fara ek olarak 3 far daha takmis ve tum farlari merceksiz olmasina ragmen xenon ampul kullanmis bir motosiklet oldugunu gordum.

    Simdi trafikte cok fazla akli basinda insan yok. Daha anlayussiz bir sofor bu zattin arkasindan uzunlarini yakar, ustune kirar bimbir sekilde taciz edebilirdi.

    Diyecegim o ki zaten aydinlatmayan ama parlakligi ile psikoljik aydinlaa hissi veren su cakma ledlerden xenonlardan uzak durun.

    Amaciniz cidden aydinlatma ise adam gibi farlariniza mercek taktirin. Kullanacaginiz xenon ampulun sicaklik skalasi 4100-4300 Kelvin arasi olsun ki her turlu hava kosulunda hem onunuzu gorun hem de dier suruculerin gorusunu engellemeyin.
    güzelmiş far a 3 ampul daha eklemek ama bunu nasıl anladınız?

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Güncel....


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)