doğru cevap açıklandı mı? yormayın adamı.
doğru cevap açıklandı mı? yormayın adamı.
Motoru ilk yapıp binen kişi soldan binmiş, bir daha da hiç kimse sağdan binelim dememiş.
Sağim sarmisak..
Solum soğan..
Konuyu açan arkadaş,kendisi biliyormu acaba cevabi? veya nedenini?
İlk sayfadaki,konu içerigini okursaniz,arkadaslar arasinda muhabbet döndü,forum içinde sorayim diyor..
kendi de bilmiyor.
makinaları sağlaklar için üretiliyor ve sağlaklar önce sol ayağını yere koyar, sağ ayağını kaldırır ve iner.
tam tersi durum iki kat zordur..
Bir yere girerken, bir şeye binerken binerken sağ ayağı kullanmak sünnettir, ayaklık soldadır ki önce sağ ayağı atarak binelim.
Yan ayak her zaman eksoz çıkışının ters tarafında olmalıdır. Çift eksozlu sistemlerde ise ayaklık solda konumlanmıştır.
motora binmeden önce frene basman gerekir. arka fren pedalı sağda, ön fren maneti sağda. sağdan binemeyeceğine göre. soldan sağ ayağını atarak binersin. binerken ön fren manetini sıkarsın.
Yokus yukari kalkmak icin bazen on fren yeterli gelmez arka frene basili tutup ayakligi kapatmak gerekir
Motoru üreten ne bilsin senin sünnetini, farzını.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
Reklamın iyisi, kötüsü olmaz hesabı. Aynen öyle.
Er geç cevabı buradan verecek son kalan yıkamacı olsa işim olmaz. Uyuz oldum
Saatlerdir başlığı kontrol ediyorum hala cevap gelmedi. Yeter artık benim uyumam lazım. Yarın ilk iş yine başlığı kontrol ederim.
Bizede yazık. Bu kadar merak ettirilmez ki.
Sağlak olan müzisyenlerin de klavye kullandığı el sol eldir mesela. Sağlak olan sporcuların sıçrama ve denge bacakları da sol bacaktır aynı şekilde. Genel olarak tabii... Belki çoğunluğa uymak istemişlerdir bilemiyorum.
sağ ayakta fren var ,hem fren hemde ayaklık olması mantıksız olurdu yokuş yukarı bir yerde durduğunda frene basmak gerekir aksi durumda bacağın ayrılabilir zor olur
Merhaba arkadaşlar Bir çok arkadaşımız bir çok cevap vermiş hatta bazı arkadaşlarımız reklam yaptığımızı bile iddia etmiş sürüş etkinligimiz olduğundan girme fırsatım olamadı hepinizi beklettiğim için çok özür dilerim.
Cevap ise motosiklete ayaklık fikri ingilizlere ait olup trafik sol tarafta ve çamura inmek istememelerinden atlara binilmek için yapılan sehpalar solda olduğundan ayaklık sol tarafa yapılmıştır.
Dip not : Resmi olarak malesef hiçbir tarih kitabında ve sitesinde yer almamaktadır. (Ulaşabildiğimiz) aksini iddia edecek arkadaşlara 3 ayrı sürüş eğitmenine soruyu sorup aynı cevaba ulaştığımızı belirtmek isterim. Saygılarımla Tekeriniz düz bassın.
Danıştığınız söğüş eğitmenlerinin tarih bilgisine hayran kalmamak elde değil.
Tarih kitaplarında yazmıyor ama bir şekilde biliyorlar.
Halbuki Magna Carta'da yazsaydı dahi bilemezlerdi.
Bu Namık Kemal fıkralarını getiriyor aklıma. Onlarda hiçbir tarih kitabında yazmaz. Ama doğrumu? Bunlar Namık Kemal'in başına gerçekten gelmişmi?
Doğruuuu.... )
(En azından aksi ispatlanana kadar)
Takılıyorum sadece. Eğlence için teşekkürler.
Anlıyorum sizi mantığınıza da katılıyorum
Çok isterdim bakınız x kitabın y sayfasında yer aldığı üzere motosiklet ayaklığı bu sebeple sol tarafa yapılmıştır diyebilen... Ancak şuana kadar ulaşabildiğimiz bir kaynak yok bulup bizimle paylaşİmda bulunan biri olsaydı yada olursa inanılmaz derecede sevineceğim. Çünkü hemen her gün kullanılan bi metaryal ancak kim bulmuş neden sola koymuş bilen yok ;) sevgiler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)